Die waren ook voor jou bedoeld en nog een paar hier, maar maakt niet uit. Je gaat in de negeer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen argumenten dus, alleen maar weer geziek en gezuig. Agters en Lavenderrs oproepen blijken bij jou dus aan dovemansoren gericht.
Een forum is geen cursus, als je dat bedoelt. Maar kijk eens naar wat sommigen "logisch" noemen, kijk naar de vele schoolvoorbeelden van bekende redeneerfouten, gemaakt zonder ook maar een flauw idee te hebben wat er mis mee is. Dan kan het toch geen kwaad als iemand daar wat aan probeert te doen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Nee, ik wijs Jackie op redeneerfouten. Dat heeft niks met mij te maken, dat heeft een rationele, filosofische basis.
Misschien moet je dat niet doen, want dan ben jij hier in de rol van Leider die bepaald hoe en wat mensen moeten zeggen. En vooral hoe ze moeten leren denken. En dat is nu net niet de bedoeling op een forum.
Volgens mij kan die hele zogenaamde OP het beste afgeschaft worden. Het is namelijk helemaal geen OP, maar een soort canon. Zoals bijbelsamenstellers te werk gingen. Dat hier te zien op BNW, na de "criminal of the gaps" de pelgrimage en de honderden posten per week waarin niet veel meer wordt gezegd dan "ik geloof dat .... " of "ik geloof niet dat ....quote:Daarnaast open je alle topics de laatste tijd en daarmee beïnvloed je de informatievoorziening in de OP.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:26 schreef JustinCase het volgende:
Volgens mij kan die hele zogenaamde OP het beste afgeschaft worden. Het is namelijk helemaal geen OP, maar een soort canon. Zoals bijbelsamenstellers te werk gingen. Dat hier te zien op BNW, na de "criminal of the gaps" de pelgrimage en de honderden posten per week waarin niet veel meer wordt gezegd dan "ik geloof dat .... " of "ik geloof niet dat ....
Grappig.
OP grotendeels afschaffen ja, doe maar alleen die foto's met die nauwelijks geklede vrouwen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:26 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Een forum is geen cursus, als je dat bedoelt. Maar kijk eens naar wat sommigen "logisch" noemen, kijk naar de vele schoolvoorbeelden van bekende redeneerfouten, gemaakt zonder ook maar een flauw idee te hebben wat er mis mee is.
Dan kan het toch geen kwaad als iemand daar wat aan probeert te doen.[quote]
[..]
We hebben allen een taak op deze aarde.
![]()
Volgens mij kan die hele zogenaamde OP het beste afgeschaft worden.
Het is namelijk helemaal geen OP, maar een soort canon.
Zoals bijbelsamenstellers te werk gingen. Dat hier te zien op BNW, na de "criminal of the gaps" de pelgrimage en de honderden posten per week waarin niet veel meer wordt gezegd dan "ik geloof dat .... " of "ik geloof niet dat ....
Grappig.
Even een fapje leggen, zo terug.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:35 schreef Lutalo het volgende:
alleen die foto's met die nauwelijks geklede vrouwen.
Je weet toch dat de bijbel door mensen samengesteld is, uit een heleboel verhalen die de ronde deden? Er waren verschillen van opvatting: wat moet erin, wat niet. Daar is men voor gaan zitten (zal vast een stoelendans met elleboogewerk geweest zijn), en er kwam een lijst met verhalen die nu de bijbel zijn. Die lijst heette de Canon (geen powershot, wel power games).quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bijbels vergelijken met de OP? De OP gaat over feiten, niet over religie. De OP heeft geen "bepaalde lijn", het is niet "dit scenario is de OP". Het is een overzicht van feiten; nieuws, video's, foto's, artikelen.
Daarnaast staat er het lopende werk in om het gebied in kaart te brengen, wat een samenwerkingsproject is; bijdragen van verschillende users die nuttig bleken om de plekken die in "het verhaal" voorkomen beter in kaart te brengen.
Wat bedoel je met canon en Bijbel, ik snap je punt niet?
Je vergelijking gaat compleet mank.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:41 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Je weet niet dat de bijbel door mensen samengesteld is, uit een heleboel verhalen die de ronde deden? Er waren verschillen van opvatting: wat moet erin, wat niet. Daar is men voor gaan zitten (zal vast een stoelendans met elleboogewerk geweest zijn), en er kwam een lijst met verhalen die nu de bijbel zijn. Die lijst heette de Canon (geen powershot, wel power games).
Kijk eens naar dat eeuwige gesteggel, wat "in de OP moet" . Wie de mores hier niet kent, ziet die overeenkomst met bijbelsamenstellers denk ik in één oogopslag. Wie er teveel mee bezig is, ziet het wellicht helemaal niet.
Maar lopen die koeien door die tunnel dan? Dat is toch heel ergens anders?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
Tja die geulen waren modder, daar hoef je geen geoloog voor te zijn om dat te zien.
Bovendien zei pa K. in zijn film al dat de koeienpoten het pad steeds dieper maakten.
Die koeien lopen ook de Pianista trail. Quote: "Er is maar één pad, daar kun je niet van afwijken"quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar lopen die koeien door die tunnel dan? Dat is toch heel ergens anders?
Ja, modder, logisch. Het regent heel veel en verwering zorgt voor modder/zand/klei, samen met de vegetatie wordt dat bodem.
Door die tunnel? Dat is nieuw voor me. Ik dacht dat die koeien pas bij de paddocks liepen en verder onderaan op de Pianista, niet op het deel van de rode en witte lijn (de Klim en de quebrada's/tunnel)?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die koeien lopen ook de Pianista trail. Quote: "Er is maar één pad, daar kun je niet van afwijken"
Dat lijkt me wel levensbedreigend. Als je door zo'n geul omhoog loopt en er komt een kudde koeien naar beneden gedenderd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die koeien lopen ook de Pianista trail. Quote: "Er is maar één pad, daar kun je niet van afwijken"
Precies, ik vind dat ook heul vreemd. Bovendien verwacht je dan dat er iets over zou staan in de beschrijvingen, als zoiets vaker gebeurt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:01 schreef agter het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel levensbedreigend. Als je door zo'n geul omhoog loopt en er komt een kudde koeien naar beneden gedenderd.
Er loopt iemand voorop denk ik met de eerste koe aan een halsterquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:01 schreef agter het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel levensbedreigend. Als je door zo'n geul omhoog loopt en er komt een kudde koeien naar beneden gedenderd.
Ja, dat zie en hoor je ook duidelijk op de AFK video.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies, ik vind dat ook heul vreemd. Bovendien verwacht je dan dat er iets over zou staan in de beschrijvingen, als zoiets vaker gebeurt.
Ik denk eerder dat die koeien een andere weg nemen dan over de Mirador en door de geul.
Wat dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:12 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Ja, dat zie en hoor je ook duidelijk op de AFK video.
Hoe weet je met welke intentie iemand zijn aanname doet?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:06 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ja, maar dan doe je een aanname, en bent je daarvan bewust. Je weet dat er buiten die tunnel iets bestaat, mogelijk zelfs de oplossing. Maar voorlopig blijf je die tunnel afzoeken.
Eigen (of andermans) aanname als feit gaan poneren is trouwens geen tunnelvisie, maar veel erger. Bij tunnelvisie kun je niet buiten een bepaald kader kijken/denken/zoeken, en dat is pech als de oplossing daar niet te vinden is. Zeggen dat die oplossing dan toch in de tunnel is, is een ernstige denkfout, die geen voordelen heeft.
Ik hoor het, dank je.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
10:30 zegt pa letterlijk dat er net nog koeien door de geul tussen Mirador en Q1 zijn gelopen en dat het daarom zo modderig is.
Dus.... ze zijn door koeien overreden op de terugweg en de boer heeft de stoffelijke resten opgeruimd/in de rivier geflikkerd?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hoor het, dank je.
Vind het wel heel apart, ben het met agter eens. Als daar een boer met koeien loopt, kan je er niet langs, zo smal...
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:35 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik zou het onverteerbaar vinden dat mensen geld doneren voor een kloon die zegt mee te gaan.
Als die mogelijkheid niet uitgesloten kan worden op voorhand door transparantie, is dat onverdraaglijk. Je moet niet goed en gek willen zijn.
Ik ken klonen of catfishes met gedetailleerde en interactieve sociale media, die ook foto's posten op plekken waar ze helemaal niet zijn geweest.
Ik spreek deze zorg uit, in algemeenheid. In posts is ook iedereen scherp om een ander op fouten of onzin te wijzen, worden bronnen gewikt en gewogen en getuigen onbetrouwbaar gevonden. En dan zou in het serieuze geval van sommen geld doneren plots dat principe niet gelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |