Hij zal vast weleens met haar willen wippen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:29 schreef Eerin het volgende:
Is die met die bril verweerders vrouw?!
Jenever en sherryquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik wil de drugs die die bejaarden gebruikt hebben.
Een wipkip is het probleemquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:31 schreef Zelfscanner het volgende:
Iets te laat. Wat is het probleem?
Bejaarden die op een camping/bungolowpark wonen en zich aan spelende kinderen ergeren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:31 schreef Zelfscanner het volgende:
Iets te laat. Wat is het probleem?
quote:
quote:
De hele dag wippenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:31 schreef Eerin het volgende:
Ik wil later ook speeltuindeskundige worden.
lekker rimmenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:32 schreef MrSalazar het volgende:
die vent ziet eruit als ie dagelijks met zn neus in zn vrouw's reet hangt.
Was dat die bomenknuffelaar?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Speeltuindeskundige is toch een minder mooi beroep dan die topfunctie van vorige week
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bejaarden die op een camping/bungolowpark wonen en zich aan spelende kinderen ergeren.
Kom maarquote:
de zon- en schaduwingenieurquote:
Nee, dat is gewoon de moeder van Jett Rebel heb ik vastgesteld.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:33 schreef Unites het volgende:
Is dat vrouwtje verstandelijk gehandicapt? Niet dat het me wat uitmaakt, maar ze komt zo wel over.
Allebeiquote:
dat vrouwtje is ook een stuk kleinerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hoe dat vrouwtje constant naar haar man opkijkt.
Psychisch wat labiel. Dat is mijn diagnose en daar zult u het mee moeten doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:33 schreef Unites het volgende:
Is dat vrouwtje verstandelijk gehandicapt? Niet dat het me wat uitmaakt, maar ze komt zo wel over.
Echt geen poremquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die fuckking huisdeur tussen dat lage stenen muurtje.
Als dat spoor gebouwd wordt krijg jij ook planschadevergoedingen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:34 schreef OProg het volgende:
Wat boeit die afstand verder? Als ik naast een spoorlijn ga wonen ga je toch ook niet klagen dat treinen daardoor te veel herrie maken?
Mooi toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
PEDO ALERT, nutsman vind kinderen mooi.
Hij vond het mooi voor die kinderen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
PEDO ALERT, nutsman vind kinderen mooi.
Je verwacht het niet, en dat op een vakantiepark!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Mensonterende toestanden in juli en augustus
Huwelijksproblemen allesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Mensonterende toestanden in juli en augustus
Hangt er vanaf of ik het wel of niet koop op een moment dat de plannen er al zijn. Als ik een huis neerzet terwijl ik al weet dat ze bezig zijn met een rangeerterrein kom ik er ook niet echt rijk uit. En voor een bungalowpark kan je zo ook wel i schatten wat de bedoeling is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als dat spoor gebouwd wordt krijg jij ook planschadevergoedingen.
Het is geeneens een muur, gewoon een stapel stenenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die fuckking huisdeur in dat lage stenen muurtje.
Dan is het huis natuurlijk ingeschaald op die waarde.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of ik het wel of niet koop op een moment dat de plannen er al zijn. Als ik een huis neerzet terwijl ik al weet dat ze bezig zijn met een rangeerterrein kom ik er ook niet echt rijk uit. En voor een bungalowpark kan je zo ook wel i schatten wat de bedoeling is.
Lemmerquote:
Ze droogt goed op, milf status.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:37 schreef marcodej het volgende:
Jets ziet er fantastisch uit dit seizoen.
Dat klopt. En deze hebben geen riante villa in het bos maar een soort sta-caravan op een vakantiepark.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is het huis natuurlijk ingeschaald op die waarde.
Kijken of de wip wiptquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:31 schreef Eerin het volgende:
Ik wil later ook speeltuindeskundige worden.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Cointroos Scheffers zullen ze bedoelen...
Vind dat echt van die zelfmoord bungalows voor alleenstaande mannen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:42 schreef OProg het volgende:
Voor wie nog een uitje wil in een gezellig park met een speeltuin:
http://www.bungalowspecia(...)lowpark_iselmar.html
Doe ze de groetjes dan.
quote:
Nee hij is lam.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Die vent is echt bezopen jongens!!!!!!!!!!!!!!!
Zo word jij toch niet?quote:
Nee gelukkig niet hoop ik dan.quote:
jammer dat visser niet zegt wat er gebeurt als ze niet betalen.quote:
Restant van een stemming tijdens het eerste filmpje denk ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:48 schreef OProg het volgende:
2% snapt niet hoe het stemknopje werkt.
2654,40quote:
Tergend saaie aflevering.quote:
Aan de schommel hangenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef matthijst het volgende:
Irritante lul die met z'n blauwe jasje.
Kan je in de aanbieding ongeveer 350 flessen goedkope jenever voor krijgen. Is toch bijna een halfjaarvoorraad...quote:
Leugenaar haat ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef donald_dick het volgende:
Wat zeiden ze nou op het laatst tegen elkaar?
Leugenaar hier daar kut.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef donald_dick het volgende:
"Nee, klaar" zij de verweerder op het eind.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef donald_dick het volgende:
Wijnvoordeel.nl?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je in de aanbieding ongeveer 350 flessen goedkope jenever voor krijgen. Is toch bijna een halfjaarvoorraad...
Dat het pijn deed om als leugenaar uit te worden gemaakt. Of bedoel je dat niet?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:51 schreef donald_dick het volgende:
mijn stream kapte er net mee toen ze handen gingen schudden. En de verweerder liep net wegquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:53 schreef Unites het volgende:
[..]
Dat het pijn deed om als leugenaar uit te worden gemaakt. Of bedoel je dat niet?
Standaard in Duitsland, soms in Nederland (uitgaande van 0,7 liter per fles)quote:
Je weet dat decibellen logaritmisch werken? Elke 3db erbij betekent dat het geluid 2x zo hard wordt. Dus van 50 naar 60 db betekent dat het geluid ruim 8x zo hard wordt.quote:
Van de regen in de drup.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:52 schreef icloud het volgende:
Kom je voor de verwijdering van een speeltuin en ga je naar huis met een rekening van 2600 euri
klopt, in feite geloof ik best dat ze in de zwoele zomeravonden veel geluid horen van die hangjeugd. Maar dan moet je niet in een bungalowpark zitten. Het is vrij normaal dat daar rond 1 uur nog wat redelijk wat geluid is. Daarom zullen ze ook wel naar de fles hebben gegrepen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:45 schreef Lkw het volgende:
De hinder van geluidsoverlast wordt categorisch onderschat door mensen die er zelf niet mee te maken hebben. Vaak op een arrogante manier, waarbij de slachtoffers worden weggezet als zeikerds die anderen niets gunnen. Maar geluidsoverlast is wat mij betreft de ergste overlast die je kunt hebben.
Het viel me wel op dat er veel hangbejaarden waren daar.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
klopt, in feite geloof ik best dat ze in de zwoele zomeravonden veel geluid horen van die hangjeugd. Maar dan moet je niet in een bungalowpark zitten. Het is vrij normaal dat daar rond 1 uur nog wat redelijk wat geluid is. Daarom zullen ze ook wel naar de fles hebben gegrepen.
Hangouders geen hangjongerenquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
klopt, in feite geloof ik best dat ze in de zwoele zomeravonden veel geluid horen van die hangjeugd. Maar dan moet je niet in een bungalowpark zitten. Het is vrij normaal dat daar rond 1 uur nog wat redelijk wat geluid is. Daarom zullen ze ook wel naar de fles hebben gegrepen.
Ja, klopt. Ik heb dan ook weliswaar begrip voor de klachten, maar vind de uitspraak terecht.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
Daar was geen speld tussen te krijgen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:09 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik heb dan ook weliswaar begrip voor de klachten, maar vind de uitspraak terecht.
Die kerel stond ze nog aan te moedigen maar wist toen al dat het verloren zaak ging worden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 06:28 schreef computergirl het volgende:
Die twee kindertjes deden niet echt hun best om lawaai te maken, vooral meisjes kunnen heel hard heel hoog gillen als ze enthousiast zijn. Die 63db klopt denk ik niet
al trekt ze een huispak aan, dan nog is het een schatje.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:19 schreef FoXje het volgende:
Jetske zag er wel geil uit maar verder saaie aflevering.
30 kilo plamuur op d'r hoofd, ja, heerlijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:19 schreef FoXje het volgende:
Jetske zag er wel geil uit maar verder saaie aflevering.
Die rekening haden ze al ze moeten nu ook echt betalenquote:Op woensdag 25 februari 2015 06:30 schreef Szura het volgende:
Wel mooi hoor, meedoen aan het programma om die speeltuinoverlast in te dammen en met een rekening van 2600 euro naar huis gaan.
Ik zou der doen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
30 kilo plamuur op d'r hoofd, ja, heerlijk
Ik dacht dat sommige gemeentes ontheffing van die regel gegeven hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens mag je toch sowieso niet permanent in dat soort vakantiewoninkjes verblijven?
Oh ja, die deur was ook geniaal. Gewoon een complete deur in je - verder halfhoge - omheininkje zetten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 07:21 schreef BlueMage het volgende:
Tsja die mensen kiezen er zelf voor om op zo'n bungalowpark te gaan wonen.Bovendien denk ik dat de waarde van hun "huis" meer achteruitgaat door de enorme puinhoop die ze gemaakt hebben (deur in zo'n muurtje
), vooral die vrouw leek me nogal de weg kwijt...
In de uitspraak staat dat hijeen persoonlijke ontheffing heeft.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens mag je toch sowieso niet permanent in dat soort vakantiewoninkjes verblijven?
De eisers stonden er naast te schreeuwen dus ze hebben hun kans gehad.quote:Op woensdag 25 februari 2015 06:28 schreef computergirl het volgende:
Die twee kindertjes deden niet echt hun best om lawaai te maken, vooral meisjes kunnen heel hard heel hoog gillen als ze enthousiast zijn. Die 63db klopt denk ik niet
Het was de typisch populistische aanpak van de Rijdende Rechter. Ik zie de amusementswaarde van het programma, maar qua integriteit van de rechtspraak zet ik wel vaker vraagtekens.quote:Op woensdag 25 februari 2015 06:28 schreef computergirl het volgende:
De diverse geluidsdeskundigen benadrukken altijd dat alleen langdurige geluidsmetingen rechtsgeldig zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:18 schreef Lkw het volgende:
[..]
Het was de typisch populistische aanpak van de Rijdende Rechter. Ik zie de amusementswaarde van het programma, maar qua integriteit van de rechtspraak zet ik wel vaker vraagtekens.
quote:Eindeloos gezwam - Dinsdag om 22:20
“Als ze pestherrie maken, dan laten we deze joekel van een elektrische bel rinkelen.” Meneer en mevrouw Rouss reageren met grof geschut op geluidsoverlast van buren Eddie en Marieke. Al vanaf het eerste moment heeft de familie Rouss problemen met het stel. Alsof deze stroeve verstandhouding nog niet genoeg is, zijn er nu ook nog problemen door de boom op de erfafscheiding. Mag de boom blijven staan? Mr. Frank Visser zoekt het uit.
ooit bij een rechtzaak geweest? Dat is hondssaai hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:18 schreef Lkw het volgende:
[..]
Het was de typisch populistische aanpak van de Rijdende Rechter. Ik zie de amusementswaarde van het programma, maar qua integriteit van de rechtspraak zet ik wel vaker vraagtekens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |