Omdat je op je mobiel zit lieverd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
Geen idee waarom de OP verdwenen is. Johannes?
quote:Het kan een aanbeveling zijn: 'dit product/kledingstuk/huis etc. is van een BN' er geweest'. Met dat soort dingen vullen we deze site regelmatig. Maar als u een tweedehands auto zou kunnen kopen die van Johan Derksen is geweest, is dat dan nog een gunstige referentie? Wij weten het niet, want Johan heeft zijn Lancia Thema V6 sowieso helemaal naar de tiefus gereden (hij gaat niet met het openbaar vervoer weet u wel) en waarschijnlijk krijg je die sigaarstank er nooit meer helemaal uit. Overigens denken we dat Johan best nog een klein traantje gelaten heeft voordat hij zijn auto naar de dealer bracht. In het FD vertelde hij er nog vol trots en liefde over, erotisch bijna. 'Iedere week zuig ik mijn auto van binnen helemaal uit', klonk het bijvoorbeeld. Jeetje Johan, doe eens een beetje rustig. Als u deze automaat, waarvan er maar een paar in Nederland zijn verkocht tóch wilt hebben, moet u naar Enschede. Kosten: ongeveer 20k. Vragen we ons toch af in wat voor auto hij nu rijdt. Een Maserati misschien?
Bron: autoblog.nl
bij andere topic lukte het welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat je op je mobiel zit lieverd.
Johanneeeees helleeeeeep.
Ik vind dat hij juist wel eens interessant tegengas levert en daardoor leuke discussies ontstaan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:13 schreef BrokenBoy het volgende:
Wat mij betreft mag Schelvis wegblijven. Hij is te saai voor Voetbal Insite en er zijn leukere gasten dan hij, zoals Boskamp en Kieft
Dat deed Jakhals Erik ook en die mocht toen ook ineens niet meer komenquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:02 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik vind dat hij juist wel eens interessant tegengas levert en daardoor leuke discussies ontstaan.
En daarom mocht Valentijn ineens komen, omdat hij Johan napraatte over van Gaal.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:14 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat deed Jakhals Erik ook een die mocht toen ook ineens niet meer komen.
Zit je nou te trollen ofwa? Ga niet met onze kloten zitten spelen hè, pipo!quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:13 schreef BrokenBoy het volgende:
Wat mij betreft mag Schelvis wegblijven. Hij is te saai voor Voetbal Insite en er zijn leukere gasten dan hij, zoals Boskamp en Kieft
Bestuur en mobiele gebruikers tegen de muur!!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat je op je mobiel zit lieverd.
Johanneeeees helleeeeeep.
Hé tamzak, vind jij Schelvis een leukere gast dan Kieft of Boskamp?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit je nou te trollen ofwa? Ga niet met onze kloten zitten spelen hè, pipo!
Diekstraquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik post hem gewoon nog een keer omdat hij zo leuk is. Je ziet de totale minachting in de blik van Derksen, heerlijk.
Een note voor jou is altijd terechtquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb er niet mee geklooid wil je die note verwijderen
Onzin die mods moeten eens in de geest van het topic modden en niet steeds FC willen laten zien hoe goed zij de regels kennenquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Een note voor jou is altijd terecht
Ik heb jou helemaal niet genote. Niet zo aanstellen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb er niet mee geklooid wil je die note verwijderen
Mods weten niet eens of er lucht of zand in een topic zit.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onzin die mods moeten eens in de geest van het topic modden en niet steeds FC willen laten zien hoe goed zij de regels kennen
Waar zijn de tieten?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:01 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
JFK Magazine.
http://jfkmagazine.nl/category/news-vrouwen/
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Waar zijn de tieten?
http://www.goalsandglamou(...)de-lekkerste-tieten/quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Waar zijn de tieten?
MERCI VERMEER MERCIquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het gefikst. Goed gedaan Johannes!
Hansie Hansie's vriendin >>> Escha, vind je niet?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Waar zijn de tieten?
Kooijemans, who the hell is kooijemans?twitter:wilfredgenee twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 17:32:005 jaar na Jan Kooyemans in @VITV is de echte @Jan_Kooijman te gast in @BNRfridaymove #diegozerkomterwel reageer retweet
Ik hoop Hansie Hansie of Bossiequote:
quote:
twitter:Jan_Kooijman twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 18:44:31@wilfredgenee @VITV @BNRfridaymove Was leuk! Dank voor de gastvrijheid. GladJANus wil nog wel eens langskomen 😄 reageer retweet
Nu snij je een gevoelig onderwerp aan. Kon ik maar sjel in mijn "haar" doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je maar sjel in je haar hebt... Jij had moeten gaan!
Dus jij moest vroeger op het schoolplein Kees Jansma spelen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu snij je een gevoelig onderwerp aan. Kon ik maar sjel in mijn "haar" doen.
Yepquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jij moest vroeger op het schoolplein Kees Jansma spelen?
RIP de meisjes op de school van Van_Poppelquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jij moest vroeger op het schoolplein Kees Jansma spelen?
Goeie.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger noemden ze hem ook wel Van_Ploppel.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger noemden ze hem ook wel Van_Ploppel.
Gelukkig moest er nog wel iemand lachen.quote:
Hier ook, ik word alleen een beetje uitgebuit door mijn stage, blijkbaar achten ze zichzelf belangrijker dan FOK!, belachelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo johannesLang niet gesproken.
Hier gaat alles prima!! Met jou ook??
Bedankt trouwens.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig moest er nog wel iemand lachen.
Jah, dit is mijn humorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig moest er nog wel iemand lachen.
Ach, nu Guitarist er is kan je het wel maken om een keer niet aanwezig te zijn. Dat vangt die jongen wel op.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier ook, ik word alleen een beetje uitgebuit door mijn stage, blijkbaar achten ze zichzelf belangrijker dan FOK!, belachelijk natuurlijk.
Maar ik zit nu gelukkig weer klaar met het broekje uit.
Genoeg chocomel en gevulde koeken om te knallen toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier ook, ik word alleen een beetje uitgebuit door mijn stage, blijkbaar achten ze zichzelf belangrijker dan FOK!, belachelijk natuurlijk.
Maar ik zit nu gelukkig weer klaar met het broekje uit.
Het is inderdaad een zéér gewaardeerde collega van mij.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, nu Guitarist er is kan je het wel maken om een keer niet aanwezig te zijn. Dat vangt die jongen wel op.
Chocomel inderdaad maar ik weet niet waar jij die gevulde koeken vandaan haalt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Genoeg chocomel en gevulde koeken om te knallen toch?
Hier gaat iets mis.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:29 schreef Sked het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan die nieuwe opening wennen
Onontdekte pareltjesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat heeft die Danny toch prachtige nummers in zijn repertoire zitten
Ja, ik heb een keer z'n pakhuis opgeblazen!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:31 schreef Mani89 het volgende:
Mr Plakhaar zei op de radio nog wel dat hij jarenlang is lastiggevallen door VI Hooligans na die televizieruitzending. Goed gedaan jongens.
En zijn kapsel in de fik gestoken! Die sjel fikt wel lekker godvertyfus.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik heb een keer z'n pakhuis opgeblazen!
Kappertjequote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:32 schreef Coco98 het volgende:
Johan heeft iets met zijn haar gedaan.
Clown Bassie!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:32 schreef Coco98 het volgende:
Sjenee heeft net als die gast van Sportjournaal flink lopen oefenen voor de uitzendingquote:
Sjors en Sjimmie kapselquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:32 schreef Coco98 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo klonk het in de fik staande kapsel van die gladjanus ook.
En laten we dat vooral zo houden!quote:
Ik twijfel nog steeds aan z'n uitspraak.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:33 schreef Bugno het volgende:
[..]
Sjenee heeft net als die gast van Sportjournaal flink lopen oefenen voor de uitzending
Mijn niveau jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is Mexicanobakker zijn humor.
Ik vermoed dat de klemtoon op de "O" moet liggen, maar mijn Oekraiens is wat roestigquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds aan z'n uitspraak.
http://www.howjsay.com/index.php?word=dnipropetrovskquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:36 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de klemtoon op de "O" moet liggen, maar mijn Oekraiens is wat roestig
Moet je Oekraiense woorden altijd meerstemmig uitspreken? Lastigquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
http://www.howjsay.com/index.php?word=dnipropetrovsk
Met de muis over de roze dnipropetrovsk.
Daar spreken ze vaak in tongen ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:38 schreef Bugno het volgende:
[..]
Moet je Oekraiense woorden altijd meerstemmig uitspreken? Lastig
zak geld, doelpuntquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
maar wel 100 miljoen op de bank
Die gaan naar Griekenland.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een zak geld gaat je geen beker gevenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jansquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:39 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd wie de nieuwe trainer wordt van Feyenoord.
Als het weer niet Van Gastel of Van Bronckhorst wordt kunnen die beter weggaan
Niet in Nederland volgens mij.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn.Mag Bossie trainen? Heeft ie een diploma?
Bij Vitesse mocht het niet omdat die Belgische papieren niet in orde zouden zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn.Mag Bossie trainen? Heeft ie een diploma?
Je hebt gelukkig nog niks over Robben gemistquote:
Jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die als technisch directeur Feyenoord helemaal naar de klote heeft geholpen?
Feyenoord is te soft voor een trainer als Verbeekquote:
quote:
quote:
quote:
Mooiquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:43 schreef Bugno het volgende:
[..]
Je hebt gelukkig nog niks over Robben gemist
Henk Vosquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:44 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk wordt het tijd voor een poll-topic.
Graag kandidaten voor m'n poll.
Huub Stevensquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:44 schreef GGMM het volgende:
Verbeekquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:44 schreef GGMM het volgende:
Humbertoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
Zou Humberto vanavond gaan zeggen dat Feyenoord opgeheven moet worden?
Heeft Humberto nog geen trein gekopt? Jammer.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
Missen we niks aan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
Jos Luhukayquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:46 schreef GGMM het volgende:
Gertjan Verbeek
Van Bronckhorst
Van Gastel
Huub Stevens
Ron Jans
Bert van Van Marwijk
Peter Bosz
Mis ik iemand?
Ernest Faberquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:46 schreef GGMM het volgende:
Gertjan Verbeek
Van Bronckhorst
Van Gastel
Huub Stevens
Ron Jans
Bert van Van Marwijk
Peter Bosz
Mis ik iemand?
Henk Fräserquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:46 schreef GGMM het volgende:
Gertjan Verbeek
Van Bronckhorst
Van Gastel
Huub Stevens
Ron Jans
Bert van Van Marwijk
Peter Bosz
Mis ik iemand?
Co.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:46 schreef GGMM het volgende:
Gertjan Verbeek
Van Bronckhorst
Van Gastel
Huub Stevens
Ron Jans
Bert van Van Marwijk
Peter Bosz
Mis ik iemand?
Frazer?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:46 schreef GGMM het volgende:
Gertjan Verbeek
Van Bronckhorst
Van Gastel
Huub Stevens
Ron Jans
Bert van Van Marwijk
Peter Bosz
Mis ik iemand?
Jan de Jonge.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:46 schreef GGMM het volgende:
Gertjan Verbeek
Van Bronckhorst
Van Gastel
Huub Stevens
Ron Jans
Bert van Van Marwijk
Peter Bosz
Mis ik iemand?
post ook even in feyenoord topicquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:48 schreef GGMM het volgende:
VBL / Wie wordt de nieuwe trainer van Feyenoord?
toppiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
En Davy ook niet te vergeten. Davy dus.
Ik gok dat die wel meer deed dan uitbundig een goal vierenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:51 schreef Pascalus het volgende:
Mulder mocht ook niet uitbundig blij zijn, Johan.
Ik zou wedstrijden schorsingen krijgen omdat ik dat volk ga provoceren danquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zou het heerlijk vinden om in zo'n sfeer te mogen spelen.
In zo'n sfeer zal jij ook worden ontvangen mocht je ooit Groningen binnen stappen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zou het heerlijk vinden om in zo'n sfeer te mogen spelen.
Ik verheug me er nu al op.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In zo'n sfeer zal jij ook worden ontvangen mocht je ooit Groningen binnen stappen.
Nieuw wielerseizoenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en van wielrennen. Morgen Omloop Het Nieuwsblad
450 opblaasbananen. Dat is echt fantastischquote:
kristoff kristoff kristoffquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zal het in overweging nemen. Morgen ben ik namelijk eindelijk van deze graf UI af.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je tegen die tijd je geliefde Hans Nijland UI weer eens van stal halen.
Topshow morgen...lekker met het handje in de broek de hele middag op de bank liggen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zal het in overweging nemen. Morgen ben ik namelijk eindelijk van deze graf UI af.
Of Immers. Die kreeg vorige week geel voor te uitbundig juichen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik gok dat die wel meer deed dan uitbundig een goal vieren
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mm, ik ga voor Kristoff.quote:
Stiekem vond je hem best leuk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zal het in overweging nemen. Morgen ben ik namelijk eindelijk van deze graf UI af.
wat is het verhaal achter jouw ui?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik verloor geheel ten onrechte een weddenschap.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
wat is het verhaal achter jouw ui?
Mani is een lul. Daar komt het op neer.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik verloor geheel ten onrechte een weddenschap.
Dank! Dan doe ik dat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag ook voorspellen dat de eeuwige tweede Greg opeens gaat winnen.
Ik heb hem nog gespaard wat betreft zijn UI, hij mag best blij zijn met mij.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani is een lul. Daar komt het op neer.
Ik heb zijn twitter open staan om het enigszins dragelijk te maken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat ik geen steun krijg voor mijn mening over Thijs.
Wat kinderachtig van de persoon die de weddenschap won om je met zo'n domme UI te laten posten zeg. Als ik zo'n weddenschap had gewonnen had ik je met een toffe UI laten posten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik verloor geheel ten onrechte een weddenschap.
Gewoon jezelf weddenschappen aanpraten waar je geen problemen mee hebt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat kinderachtig van de persoon die de weddenschap won om je met zo'n domme UI te laten posten zeg. Als ik zo'n weddenschap had gewonnen had ik je met een toffe UI laten posten.
Maar goed, ik ben nou eenmaal een zeer lieve jongen.
Ik vond je Steve UI tofferquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon jezelf weddenschappen aanpraten waar je geen problemen mee hebt.
Dat doe ik ook met deze UI.
Jeetje misschien kun je het nog een keer in het Feyenoord topic proberen, je bent nu wel erg wanhopig aan het hengelen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat kinderachtig van de persoon die de weddenschap won om je met zo'n domme UI te laten posten zeg. Als ik zo'n weddenschap had gewonnen had ik je met een toffe UI laten posten.
Maar goed, ik ben nou eenmaal een zeer lieve jongen.
Ik moet zo lachen om dat kapsel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan is bij de kapper in Oudewater geweest, zie ik.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:58 schreef Rabieluh het volgende:
Hahahaha, ik ga steeds weer stuk om het gezicht van die aboutaleb.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeetje misschien kun je het nog een keer in het Feyenoord topic proberen, je bent nu wel erg wanhopig aan het hengelen.
Het hele Feyenoordpubliek is simpel en overschatquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Clasie is een simpel figuur en tevens een overschatte voetballer.
Ja, verander jij ook eens je UI, het is nu wel leuk geweest.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon jezelf weddenschappen aanpraten waar je geen problemen mee hebt.
Dat doe ik ook met deze UI.
Cavaliers is nu sombuddy.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit was een fantastische boost voor DNP-Old zijn imago.
Je bent er maar druk mee, hé.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het hele Feyenoordpubliek is simpel en overschat
Nog 10, jawel 10, maanden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, verander jij ook eens je UI, het is nu wel leuk geweest.
Wat heeft hij daar voor moeten doen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een keer Ties02 een Jessica Alba UI gegeven. Hij was dolblij.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zou genot zijn als Jordy dit zegt.
''KAPPEN MET DEZE SHIT''.
Dan zou hij niet snappen wat hij zelf zegtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zou genot zijn als Jordy dit zegt.
''KAPPEN MET DEZE SHIT''.
Een darter.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
Ik mag binnenkort de UI van GGMM bepalen. Suggesties?
Zijn zalmsalade als UI.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
Die suggestie zit al maanden in je DM box, ik raad je nog steeds aan deze op te volgen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
Een wedstrijd van Twente fout voorspellen. Heel makkelijk dus: gewoon zeggen dat ze winnen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:00 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wat heeft hij daar voor moeten doen?
Locadia in PSV shirtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
Doe Cocu. Dan kan ik Mani ook gelukkig maken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mani stelde lang geleden een Koos Stompie UI voor.
Je hebt smaak.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Operation Doomsday begint me steeds meer te bevallen.
Volgende ronde houd ik me warm aanbevolen! Ik voorspel dat Twente niet wintquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een wedstrijd van Twente fout voorspellen. Heel makkelijk dus: gewoon zeggen dat ze winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |