post ook even in feyenoord topicquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:48 schreef GGMM het volgende:
VBL / Wie wordt de nieuwe trainer van Feyenoord?
toppiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
En Davy ook niet te vergeten. Davy dus.
Ik gok dat die wel meer deed dan uitbundig een goal vierenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:51 schreef Pascalus het volgende:
Mulder mocht ook niet uitbundig blij zijn, Johan.
Ik zou wedstrijden schorsingen krijgen omdat ik dat volk ga provoceren danquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zou het heerlijk vinden om in zo'n sfeer te mogen spelen.
In zo'n sfeer zal jij ook worden ontvangen mocht je ooit Groningen binnen stappen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zou het heerlijk vinden om in zo'n sfeer te mogen spelen.
Ik verheug me er nu al op.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In zo'n sfeer zal jij ook worden ontvangen mocht je ooit Groningen binnen stappen.
Nieuw wielerseizoenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en van wielrennen. Morgen Omloop Het Nieuwsblad
450 opblaasbananen. Dat is echt fantastischquote:
kristoff kristoff kristoffquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en van wielrennen. Morgen Omloop Het Nieuwsblad
Ik zal het in overweging nemen. Morgen ben ik namelijk eindelijk van deze graf UI af.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je tegen die tijd je geliefde Hans Nijland UI weer eens van stal halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |