abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150036984
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:09 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Sorry, maar de serieuze mensen proberen een gesprek te voeren :)
Hilarisch. Je pikt de vergelijking dus niet op en komt niet met een inhoudelijke reactie.

En jij noemde jezelf "serieus", dan wel "bittere ernst"? :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150037030
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:06 schreef Confetti het volgende:

[..]

Precies, of een kleine explosief op die drukke snelweg laten ontploffen. Heb je gelijk de moeder der alle files en wekenlange paniek.

Ik wil mensen niet op ideeën brengen maar soms verbaas ik me er wel over dat aanvallen op de infrastructuur niet vaker plaatsvinden. Relatief weinig risico om gepakt te worden en de economische schade is vele malen groter dan wanneer je een paar burgers neermaait.
Omdat het bij terroristen nogal aan logica ontbreekt, daarom zijn het ook terroristen.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  woensdag 25 februari 2015 @ 18:13:37 #78
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_150037044
quote:
8s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hilarisch. Je pikt de vergelijking dus niet op en komt niet met een inhoudelijke reactie.

En jij noemde jezelf "serieus", dan wel "bittere ernst"? :D
Ik zou hier graag op in willen gaan, maar dit topic gaat niet over mij. On-topic blijven dus svp. Het gaat over drones. Niet over mij, of over stenen gooien, oke?
Maar diep van binnen lach ik.
pi_150037363
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:13 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Ik zou hier graag op in willen gaan, maar dit topic gaat niet over mij. On-topic blijven dus svp. Het gaat over drones. Niet over mij, of over stenen gooien, oke?
Het gaat over drones verbieden met als argument dat je er schade mee zou kunnen berokkenen.

Dat is geen argument, dat probeer ik je aan te tonen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150037515
Bangmakerij en overspannen gedoe.
  woensdag 25 februari 2015 @ 18:30:03 #81
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_150037560
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:06 schreef Confetti het volgende:

[..]

Precies, of een kleine explosief op die drukke snelweg laten ontploffen. Heb je gelijk de moeder der alle files en wekenlange paniek.
Of je laat een auto/busje/bermbom daar ontploffen, waarom moeilijk doen met een drone?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_150037581
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:29 schreef Revolution-NL het volgende:
Bangmakerij en overspannen gedoe.
Uiteraard.

Tot er een keer wat gebeurd :7
pi_150038149
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:30 schreef aloa het volgende:

[..]

Uiteraard.

Tot er een keer wat gebeurd :7
Ja als er een keer een paar mensen in een jaar omkomen dan is er grootte paniek. Dat er dagelijkse tientallen mensen omkomen in het verkeer is daarentegen volkomen normaal.

Terreur is een hype in een bange overspannen samenleving waar iedereen blind meegaat in de media hype en de angst.
  woensdag 25 februari 2015 @ 18:55:50 #84
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_150038327
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:50 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ja als er een keer een paar mensen in een jaar omkomen dan is er grootte paniek. Dat er dagelijkse tientallen mensen omkomen in het verkeer is daarentegen volkomen normaal.

Terreur is een hype in een bange overspannen samenleving waar iedereen blind meegaat in de media hype en de angst.
Ik ben het helemaal met je eens dat de massa ten onrechte in blinde paniek raakt als het om terreur gaat. Maar verkeersveiligheid is denk ik net een verkeerd voorbeeld, omdat juist daar vele miljarden euro's in worden geïnvesteerd, vrijwel altijd in de daluren wordt er hard gewerkt aan onderhoud, om maar een voorbeeld te noemen.
Maar diep van binnen lach ik.
pi_150039730
Ik ben toch bang dat het van een of andere kunstenaar is en dat ie dan over een tijd bij Matthijs aan tafel zit en dan kan Matthijs weer zeggen ' de hele wereld sprak er over' bla bla bla

;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_150039984
3 journalisten gearresteerd van Al jazeera.
Nog onduidelijk of ze ook achter eerdere dronevluchten centrum zaten.

PARIS — The 3 are journalists for Al-Jazeera TV and were arrested for flying a drone at a park in the city.

http://sputniknews.com/europe/20150225/1018753301.html
quote:
According to a judicial source, three TV journalists working for Al-Jazeera were arrested in Paris on Wednesday, AFP reports.

In recent days, unknown drones were spotted over major Paris landmarks, including the Eiffel Tower, the Louvre Museum, and the Bastille Monument, as well as the US Embassy. On Tuesday night, five drones were observed after 1:00 am. This echoed a January incident in which an unidentified drone was caught spying on the French President's Palace. Earlier in the month, other drones were sighted near French nuclear plants.

UAV flights are banned in the French capital, and police started an investigation into the mysterious sightings.
The new Bebop Parrot drone flies front of a Rome marble statue August en Triomphateur during a presentation to the press in Paris, France, Friday, Nov. 7, 2014
© AP Photo/ Francois Mori
Mysterious Drones Reportedly Re-emerge Over Paris

The three journalists were arrested in a park on city's edge, far from the landmarks in central Paris, and it is not yet clear if they are involved in the night drone flights which have caused security concerns over the past few months.

The city has been especially vigilant ever since the terrorist attack on the headquarters of satirical magazine Charlie Hebdo, and French authorities have expressed concern that the unmanned aerial vehicles could represent a security threat.

Washington DC has faced its own drone issues recently, after a small UAV crashed into the White House lawn last month. That incident turned out to be the result of a drunken government employee losing control of his recreational unmanned aerial vehicle.

I´m back.
pi_150040847
BBCBreaking twitterde op woensdag 25-02-2015 om 19:52:24 Three Al-Jazeera journalists arrested for illegally flying drone in Paris, prosecutors say http://t.co/hoWFD08fGY reageer retweet
  woensdag 25 februari 2015 @ 19:59:19 #88
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_150041007
Zou wat zijn als zo'n ding opeens naar beneden komt, op je hoofd.

pi_150043942
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:11 schreef Feddd het volgende:

[..]

Wat dacht je door er explosieven aan vast te maken?
LOL
Succes daarmee.
Als het apparaatje het al kan tillen dan moet je het nog van een afstand kunnen laten afgaan. Het zal volgens mij niet eenvoudig zijn. :)

quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:00 schreef Confetti het volgende:
Met een beetje creativiteit kom je best ver hoor. Ok, een kernbom vervoeren wordt lastig maar je kunt bijvoorbeeld met een drone wel een paar kilo zuur op een druk plein gooien.
Ook dat is iets minder gemakkelijk dan dat je wellicht denkt (een bak zonder afluitmechanisme wordt het niet, dan is alle zuur er al uit voordat je doelwit hebt bereikt) maar moet je alles verbieden wat misbruikt kan worden?

[ Bericht 35% gewijzigd door Bram_van_Loon op 25-02-2015 21:15:20 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_150044116
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:50 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Mensen die in het verkeer omkomen heeft niks met terreur te maken. Mensen gaan op allerlei manieren dood. Verkeer heb je grotendeels zelf in de hand...terreur niet.
pi_150044460
Deze mag hier niet ontbreken.
http://www.eteknix.com/me(...)evolutionise-travel/

Ik heb ook eens een filmpje gezien van een sytem controls ingenieur die een zelfsturende drone had gemaakt (alleen de software) die in staat was om een beker met water te brengen zonder een druppel te sturen naar de plaats waar je met een lichtje naar schijnt.
#NoDAPL
pi_150044499
Ik denk niet zozeer dat er aanslagen zullen worden gepleegd met die drones, al denk ik wel dat er veelal mee gespioneerd wordt door o.a. terreurbewegingen. zoeken naar zwakte in beveiliging enzo.
pi_150044525
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:19 schreef MakkieR het volgende:
Ik denk niet zozeer dat er aanslagen zullen worden gepleegd met die drones, al denk ik wel dat er veelal mee gespioneerd wordt door o.a. terreurbewegingen. zoeken naar zwakte in beveiliging enzo.
Dat gaat gemakkelijk genoeg zonder drone. :)
Bovendien hebben wij hier geen White House waar er tig sluipschutters zijn verstopt op dagen. :)
#NoDAPL
pi_150044833
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat gaat gemakkelijk genoeg zonder drone. :)
Bovendien hebben wij hier geen White House waar er tig sluipschutters zijn verstopt op dagen. :)
En zelfs daar is het mogelijk om binnen te dringen.
pi_150045084
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:28 schreef aloa het volgende:

[..]

En zelfs daar is het mogelijk om binnen te dringen.
Vast. Alleen is de kans groot dat je al wordt betrapt terwijl je nog de beveiliging aan het verkennen bent. Maar goed, als ik de president van de USA zou willen vermoorden dan zou ik een betere plaats uitzoeken dan het Witte Huis. Als je met een voldoende grote groep mensen bent dan vind je wel een gaatje in de beveiliging. Herinner je je nog dat Nederland op slot ging toen Obama langs kwam? :r
Je kon zo in de binnenste veiligheidscirkel geraken (met vuurwapens en al), de jongens van GeenStijl hadden aangetoond hoe gemakkelijk het was.
#NoDAPL
pi_150045301
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Vast. Alleen is de kans groot dat je al wordt betrapt terwijl je nog de beveiliging aan het verkennen bent. Maar goed, als ik de president van de USA zou willen vermoorden dan zou ik een betere plaats uitzoeken dan het Witte Huis. Als je met een voldoende grote groep mensen bent dan vind je wel een gaatje in de beveiliging. Herinner je je nog dat Nederland op slot ging toen Obama langs kwam? :r
Je kon zo in de binnenste veiligheidscirkel geraken (met vuurwapens en al), de jongens van GeenStijl hadden aangetoond hoe gemakkelijk het was.
En uiteindelijk blijf je altijd afhankelijk van mensen.

quote:
WASHINGTON (ANP) - Een man wist in september het Witte Huis in Washington binnen te komen door een reeks aan blunders van de beveiliging. Dat staat in een rapport over het incident, zo meldde The New York Times donderdag (lokale tijd) op basis van een rapport van het ministerie van Binnenlandse Veiligheid, dat onder ogen van leden van het Congres kwam.

Volgens dat rapport maakte de geheime dienst allerlei blunders. Zo werkten alarmsystemen en communicatiesystemen niet goed en hadden veel beveiligers niet eens gezien hoe de man over het hek van de ambtswoning van president Barack Obama klom. Sterker nog; één beveiliger die een hond had kunnen loslaten, zat in een busje te bellen met zijn persoonlijke mobieltje en had zijn oortje uitgedaan.

De insluiper wist in het gebouw te komen met een mes op zak, en werd daar opgepakt.
pi_150275183
NOS twitterde op woensdag 04-03-2015 om 10:03:05 Weer mysterieuze drones boven nachtelijk Parijs. Er zijn twaalf onbemande vliegtuigjes gespot in de Franse hoofdstad: http://t.co/mTT2TKJEaq reageer retweet
pi_150287061
Gek dat de Franse overheid niet een met een verklaring komt. Of dat het nu de politie of het leger is die met dat spul aan het experimenteren is, biecht het toch eventjes op. Iedereen ziet het daar rondvliegen dus ontkennen heeft geen zin. :')
Ik heb in Nederland trouwens ook eens 's nachts iets in de lucht gezien (rood lampje van onderen) waarvan geen motor te horen was. Een drone van de politie?
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')