abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150032817
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:58 schreef mstx het volgende:

[..]

Je zou wel een groot modelvliegtuig kunnen gebruiken. Net als een consumentendrone met een afstandsbediening te besturen.

[ afbeelding ]

Maar deze bestaan al tientalle jaren, en hoeveel aanslagen zijn daar eigenlijk al mee gepleegd?
Hebben nauwelijks dragend vermogen, bovendien zal je dan een benzine variant moeten gebruiken om meer kracht te genereren en die maken normaliter best veel kabaal.

Geloof echt dat ze ze alleen gebruiken voor spionage.
blablablabla
pi_150033240
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Hangt van je drone af.
Mijn ubergeile aangepaste Freefly CS8, kan naast zichzelf en de batterijen. zo'n 13 kilo meenemen.

Met 13 kilo aan C4 kan je aardig wat kapotmaken.
Dat valt niet tegen idd.
pi_150033330
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:50 schreef Elan het volgende:

[..]

:')

Drones die in staat zijn bommen of wapens te dragen zien er zo uit, die koop je niet eventjes bij je lokale modelbouwzaak.

[ afbeelding ]
_O-
pi_150033593
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:11 schreef Frutsel het volgende:
Verboden in Nederland
Overigens is het ook in Nederland niet toegestaan om over ,,aaneengesloten bebouwing'' en ,,mensenmenigten'' te vliegen, zo staat in de Regeling modelvliegen. Ook het vliegen boven spoorlijnen, kunstwerken (zoals de Eiffeltoren), industrie- en havengebieden (zoals kerncentrales) en verharde wegen is verboden in Nederland. Verder mag een drone maximaal 300 meter hoog vliegen, enkele uitzonderingen daargelaten.
Ziek. Medewerking aan VSAmerikaanse PlayStationbombardementen van onschuldige burgers is totaal geen probleem, maar mooie foto's en video's maken, dat wordt bestraft. :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150033843
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:12 schreef aloa het volgende:

[..]

Dat valt niet tegen idd.
Gewoon te koop op internet en dankzij de software kan ik er zelfs mee vliegen zonder een monument te raken.

Drone aanslagen worden de toekomst.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_150033948
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Gewoon te koop op internet en dankzij de software kan ik er zelfs mee vliegen zonder een monument te raken.

Drone aanslagen worden de toekomst.
Hoe duur is zoiets?

Denk het ook ja. Terroristen kopen hier drones en gaan er vervolgens aanslagen mee plegen.
pi_150034547
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:33 schreef aloa het volgende:

[..]

Hoe duur is zoiets?

Denk het ook ja. Terroristen kopen hier drones en gaan er vervolgens aanslagen mee plegen.
Hangt heel erg van de configuratie af, maar met 5K heb je mijn terrordrone zo ongeveer al.

Of je steelt er gewoon een paar.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_150034639
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Hangt van je drone af.
Mijn ubergeile aangepaste Freefly CS8, kan naast zichzelf en de batterijen. zo'n 13 kilo meenemen.

Zou je dus theoretisch een peuter mee op kunnen tillen, best grappig dat iemand je dat heeft weten wijs te maken.
Goede vriend heeft een professionele drone en filmt o.a. dance-events ( Krypton X8, kostenplaatje bijna 9000 euro) die kan er net zijn Canon EOS camera van amper 2 kilo aan bevestigen dan zat hij al bijna aan de max.

Zelfs een hele, hele goede drone weegt zelf amper 6 kilo he, 13 kilo optillen met een elektromotor en het geheel vervolgens ook nog hanteerbaar houden lijkt mij niet te doen.
blablablabla
pi_150034736
quote:
9s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ziek. Medewerking aan VSAmerikaanse PlayStationbombardementen van onschuldige burgers is totaal geen probleem, maar mooie foto's en video's maken, dat wordt bestraft. :r
Of er is sprake van overdreven veiligheidsdenken?
Wat betreft die PlayStationbombardementen, hoe vaak zien wij op het nieuws de gevolgen van 'onze' ('westerse') bombardementen? Denk ook aan de verbrandingen en brandwonden en zo. Hoe vaak laten ze in detail zien wat de gevolgen zijn van aanslagen van 'onze' vijanden? Propaganda. En dan zijn er mensen die de RT per definitie propaganda vinden terwijl die toch ook echt hele onschuldige reportages uitzenden zoals deze:
Ja, dat is propaganda maar de eenzijdige verslaggeving van de NOS is objectief. _O-
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_150035287
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:56 schreef Elan het volgende:

[..]

Zou je dus theoretisch een peuter mee op kunnen tillen, best grappig dat iemand je dat heeft weten wijs te maken.
Goede vriend heeft een professionele drone en filmt o.a. dance-events ( Krypton X8, kostenplaatje bijna 9000 euro) die kan er net zijn Canon EOS camera van amper 2 kilo aan bevestigen dan zat hij al bijna aan de max.

Zelfs een hele, hele goede drone weegt zelf amper 6 kilo he, 13 kilo optillen met een elektromotor en het geheel vervolgens ook nog hanteerbaar houden lijkt mij niet te doen.
De Cinestar is ook een proffesionele octocopter hoor, tevens erg licht en modbaar, mijn exemplaar weegt zo rond de 4kg en eronder hangt een Movi met Red Epic, Leica Summicron-C plus de followfocus en een GoPro plus videobridge.

We hebben hem ook een keer indoor opgelaten met een Angenieux en toen zaten we aan de 13 kilo, ging, met moeite, zou ik buiten met een briesje niet durven.

Met Tiger 4012's zit je al op zo'n 5,5kg aan payload. Misschien moet je vriend maar investeren in betere motoren.
pi_150035716
Voor alle geinteresseerden in videodrones, ik heb een topic in FOT aangemaakt met een paar vragen en hopelijk goeie tips van gebruikers van deze prachtige dingen, die ik zelf wil hebben:

FOT / Videodrones / Quadrocopters

Kunnen we het hier verder over de Parijse politie en hun strijd tegen de onschuldige filmer/fotograaf op afstand hebben. ;)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_150035811
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 10:59 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker speculeren dit weer :')

Misschien moeten ze die dingen gewoon verbieden.
Want ze zijn niet in de garage te bouwen en mensen die illegale dingen doen hou je tegen door het nog illegaler te maken. Ik ben tegen de democratie.
pi_150036091
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
Gewoon de mensheid verbieden. Wedden dat er dan geen aanslagen meer worden gepleegd?
feit
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  woensdag 25 februari 2015 @ 17:44:12 #64
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_150036118
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:58 schreef mstx het volgende:

[..]

Je zou wel een groot modelvliegtuig kunnen gebruiken. Net als een consumentendrone met een afstandsbediening te besturen.

[ afbeelding ]

Maar deze bestaan al tientalle jaren, en hoeveel aanslagen zijn daar eigenlijk al mee gepleegd?
Passagiersvliegtuigen bestonden ook tientallen jaren voor 11 september 2001.
Maar diep van binnen lach ik.
  woensdag 25 februari 2015 @ 17:47:52 #65
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_150036213
quote:
Hangt van je drone af.

:D
13 kilo is echt wel boem!
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_150036397
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Passagiersvliegtuigen bestonden ook tientallen jaren voor 11 september 2001.
Op die dag zijn er dan ook geen gecrasht, dus dat is het punt niet.

woensdag 25 februari 2015 @ 17:55:14 #67
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_150036436
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Op die dag zijn er dan ook geen gecrasht, dus dat is het punt niet.
Oh, ik dacht dat hij schreef: hoeveel aanslagen zijn er met dit soort dingen gepleegd, ze bestaan maar tientallen jaren.

Maar het ging om een crash dus! Haha, dom dom dom. Dan telt het niet he ;)
pi_150036472
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:55 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Maar het ging om een crash dus! Haha, dom dom dom. Dan telt het niet he ;)
Neuh, een hoop video-editing en een kruisraket het Pentagon in.

9/11 gebruiken als "argument" tegen videodrones is nogal scheef.

woensdag 25 februari 2015 @ 17:57:24 #69
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_150036501
quote:
12s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Neuh, een hoop video-editing en een kruisraket het Pentagon in.

9/11 gebruiken als "argument" tegen videodrones is nogal scheef.
Ohja, je was dat aluhoedje :')
pi_150036553
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Ohja, je was dat aluhoedje :')
Geenszins, juist erg nuchter nadenkend.

Maar zelfs als je die MSM-onzin gelooft, is 9/11 geen argument voor het verbieden van vliegtuigen of videodrones (dit topic).

pi_150036607
Met een beetje creativiteit kom je best ver hoor. Ok, een kernbom vervoeren wordt lastig maar je kunt bijvoorbeeld met een drone wel een paar kilo zuur op een druk plein gooien.

Of een handgranaat..die dingen zijn niet zo heel zwaar toch?

De doorsnee terrorist is alleen niet ingenieus genoeg en dat is maar goed ook.
  woensdag 25 februari 2015 @ 18:03:29 #72
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_150036697
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:00 schreef Confetti het volgende:
Met een beetje creativiteit kom je best ver hoor. Ok, een kernbom vervoeren wordt lastig maar je kunt bijvoorbeeld met een drone wel een paar kilo zuur op een druk plein gooien.

Of een handgranaat..die dingen zijn niet zo heel zwaar toch?

De doorsnee terrorist is alleen niet ingenieus genoeg en dat is maar goed ook.
Een paar figuren kunnen met drones bij het Terbregseplein (of een willekeurig ander stukje snelweg) in de spits een gigantische chaos creëeren, alleen al door ze laag over auto's te laten vliegen, of te laten crashen, zonder een lading te vervoeren.
pi_150036789
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Een paar figuren kunnen met drones bij het Terbregseplein (of een willekeurig ander stukje snelweg) in de spits een gigantische chaos creëeren, alleen al door ze laag over auto's te laten vliegen, of te laten crashen, zonder een lading te vervoeren.
Precies, of een kleine explosief op die drukke snelweg laten ontploffen. Heb je gelijk de moeder der alle files en wekenlange paniek.

Ik wil mensen niet op ideeën brengen maar soms verbaas ik me er wel over dat aanvallen op de infrastructuur niet vaker plaatsvinden. Relatief weinig risico om gepakt te worden en de economische schade is vele malen groter dan wanneer je een paar burgers neermaait.
pi_150036848
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Je kan ook op een viaduct gaan staan met een stapel stenen en zo vele automobilisten verwonden dan wel doden.

Stenen verbieden!11!!!!!1 *O*

woensdag 25 februari 2015 @ 18:09:42 #75
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_150036902
quote:
9s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je kan ook op een viaduct gaan staan met een stapel stenen en zo vele automobilisten verwonden dan wel doden.

Stenen verbieden!11!!!!!1 *O*
Sorry, maar de serieuze mensen proberen een gesprek te voeren :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')