Mwah. Die pretenderen iig niet beschaafd te zijn en genieten ook niet in dezelfde mate steun en bescherming als Netanyahu.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:22 schreef Karrs het volgende:
[..]
[..]
Er zijn véél grotere idioten actief in het Midden-Oosten dan meneer Netanyahu momenteel...
100% onzin.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah. Die pretenderen iig niet beschaafd te zijn en genieten ook niet in dezelfde mate steun en bescherming als Netanyahu.
Ik denk niet dat jij, en vele anderen in deze discussie, bereid zijn serieus na te denken over je eigen standpunten. Laat staan ergens van overtuigd te worden.quote:
Feiten? Netanyahu is minister van Buitenlandse Zaken geweest. Nederland heeft aan Israël een staatsbezoek afgelegd. En andersom is Netanyahu ook hier recentelijk nog geweest. Netanyahu is uitgenodigd om het Amerikaanse congres toe te spreken. Als enige buitenlandse leider geloof ik.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:50 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij, en vele anderen in deze discussie, bereid zijn serieus na te denken over je eigen standpunten. Laat staan ergens van overtuigd te worden.
Dus dan heeft het ook geen zin 't te proberen. Maar dat je 100% onzin kletst is een feit. Netanyahu en andere regeringsleiders zijn als water en vuur. Hij kletst wel veel voor de bühne (je moet wel, als je leiding geeft aan een divers land als Israël), maar ik zie Israël nog steeds geen Palestijnen in concentratiekampen stoppen of bombarderen met vuilnisbakbommen.
Mensen als Assad en de leiders van IS zijn barbaren in maatpakken die doen of ze beschaafd zijn. Die vergelijken met Netanyahu is het projecteren van je eigen barbaarsheid op de denkbeeldige vijand.
waarom is dat idioot en verbazingwekkend?quote:Op vrijdag 10 april 2015 08:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wel tamelijk idioot en verbazingwekkend tegelijk eigenlijk dat een figuur als Netanyahu gewoon nog steun blijft krijgen van bepaalde westerse partijen.
Dat was ook totaal niet waar ik op doelde. Netanyahu is de premier van een beschaafd en bevriend Westers land. De leiders van zijn buurlanden zijn bepaald niet beschaafd, bepaald niet bevriend en al helemaal niet Westers - maar dat pretenderen ze wel degelijk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Feiten? Netanyahu is minister van Buitenlandse Zaken geweest. Nederland heeft aan Israël een staatsbezoek afgelegd. En andersom is Netanyahu ook hier recentelijk nog geweest. Netanyahu is uitgenodigd om het Amerikaanse congres toe te spreken. Als enige buitenlandse leider geloof ik.
Dat kunnen we van andere leiders van buurlanden niet bepaald zeggen.
Whehe. En de VN is een creatie van Hitler zeker.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:20 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat was ook totaal niet waar ik op doelde. Netanyahu is de premier van een beschaafd en bevriend Westers land.
Het is best idioot en verbazingwekkend dat zo'n grote crimineel steun krijgt, ja. Vooral omdat het het beleid van terreurstaat Israel zogenaamd moet steunen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:15 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
waarom is dat idioot en verbazingwekkend?
Je wilt ontkennen dat Israël een Westers, beschaafd en bevriend land is?quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Whehe. En de VN is een creatie van Hitler zeker.
Het is ook altijd een ander, he.quote:Maar nee, discussiëren heeft geen zin want anderen zijn bevooroordeeld.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:32 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je wilt ontkennen dat Israël een Westers, beschaafd en bevriend land is?
Dat waren jouw woorden. Maar goed dat je zelf ook inziet dat de pot de ketel verwijt dat-ie zwart ziet.quote:Het is ook altijd een ander, he.
Discussiëren heeft geen zin als de ander geen bereidheid toont zijn eigen standpunten te willen heroverwegen.
Jij weet echt niet waar je over praat makkerquote:
Maar dat kan helemaal niet. Het is een feit, geen mening van mij of zo.quote:
Jij-bakje. Ook al zo kansloos.quote:Dat waren jouw woorden. Maar goed dat je zelf ook inziet dat de pot de ketel verwijt dat-ie zwart ziet.
Pardon? Volgens mij weet ik prima waarover ik praat. Anders zou ik er niet over praten.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:18 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Jij weet echt niet waar je over praat makker
Man man man. Jij weet echt niet hoe deze wereld werkt of wel?quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:50 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij, en vele anderen in deze discussie, bereid zijn serieus na te denken over je eigen standpunten. Laat staan ergens van overtuigd te worden.
Dus dan heeft het ook geen zin 't te proberen. Maar dat je 100% onzin kletst is een feit. Netanyahu en andere regeringsleiders zijn als water en vuur. Hij kletst wel veel voor de bühne (je moet wel, als je leiding geeft aan een divers land als Israël), maar ik zie Israël nog steeds geen Palestijnen in concentratiekampen stoppen of bombarderen met vuilnisbakbommen.
Mensen als Assad en de leiders van IS zijn barbaren in maatpakken die doen of ze beschaafd zijn. Die vergelijken met Netanyahu is het projecteren van je eigen barbaarsheid op de denkbeeldige vijand.
Ik heb net je hele reactie gelezen... en ik denk niet dat jij enig recht van spreken hebt daarover.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:39 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Man man man. Jij weet echt niet hoe deze wereld werkt of wel?![]()
![]()
De bevolking van Palestina (incl Gaza) groeit als kool. Er is dus niet alleen geen sprake van uitroeiing... het is zelfs ronduit belachelijk als je dat nog steeds denkt.quote:Jij denkt serieus dat een staat als ISRAËL het in hun hoofd haalt om ANNO 2015 een volk te onderdrukken en uit te moorden met concentratiekampen welke al 80 jaar wordt bestempeld als de meeste duivelse en verschrikkelijkste manier van onderdrukking?
Dat riskeren ze nooit, want zij weten heel goed dat de wereld hen in de gaten houdt. En er zijn ZAT andere manieren om een bevolkingsgroep langzaam uit te roeien. En Israël weet hoe, want dat doen ze al bijna 70 jaar lang.
De Palestijnse bevolking is grotendeels afhankelijk van Israël voor voorzieningen als gas, water en licht. Deze worden veelal zonder kosten aan hen geleverd.quote:Dit is een enorm langen periode, zo lang dat mensen onderhand vergeten zijn dat Hamas is ontstaan uit deze chronische vorm van onderdrukking. Dat werkt in het voordeel VOOR israël.
Wat je goed kan merken in hun strategie is hoe ze precies weten de ethische grenzen altijd net niet te overschrijden (ook al zijn ze de laatste paar jaar wat slordig geweest). Dankzij de globalisering van de wereld is het nu vrijwel onmogelijk om dan als "Ontwikkeld democratisch westers land" simpel met barbaarse concentratiekampen aan te komen zetten, zonder de consequenties ervan tegemoet te zien. Israël gebruikt nu de langzame aanpak, en het werkt , het werkt goed dankzij de korte termijn geheugen van de masses.
http://en.wikipedia.org/wiki/Foot-in-the-door_technique#Examples
Waarom denk je dat jouw mening over mijn posts mij interesseertquote:Waarom zijn jouw posts zijn altijd van zeer droevige kwaliteit btw?
Aldus de grootste mafkees in dit topic.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:39 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Waarom zijn jouw posts zijn altijd van zeer droevige kwaliteit btw?
Gewoon even naar Teheran bellen en er is niks aan de hand.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:53 schreef waht het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al die buurlanden van Israël staan compleet alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |