Ik wilde de grap net niet maken....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fax spuit zelf zijn leidingen maar droog.
Fax wil niet geholpen wordenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft mij niet te helpen maar Fax
Ik ben niet te helpenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fax wil niet geholpen worden
Iedereen is te helpen. Het is maar net of je zelf inziet dat je die hulp nodig hebt en of je die hulp wiltquote:
Klopt. en dat is nergens voor nodig is wat ik zegquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op alle andere plekken wordt ook niks gehosseld hoor
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Iedereen is te helpen. Het is maar net of je zelf inziet dat je die hulp nodig hebt en of je die hulp wilt
Ik moet weer gezonder eten, iets te veel recreatief lopen bakken en koken de laatste tijd. En ook iets teveel ervan opgegeten.quote:
Lekker.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend een boterkoek gemaakt.
Hij was lekker... Maar niet zoals ik em gewend ben... Ze zullen er nog wel wat bijgooien wat niet in het recept stond ofzo...quote:
Wat ben je normaal gewend? Die van de supermarkt?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Hij was lekker... Maar niet zoals ik em gewend ben... Ze zullen er nog wel wat bijgooien wat niet in het recept stond ofzo...
Dit doet me denken aan karate tiger 1.quote:
Ohw, dus wanneer je een rot dag hebt is het mijn schuld?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw, dus wanneer je een rot dag hebt is het mijn schuld?
Als er file staat is het mijn schuld? Als je geen leuk weekend hebt gehad is het mijn schuld?
Als je boterkoek mislukt is het mijn schuld?
Maar ook de goede dingen want hij zegt altijd. Ik denk dat jij de reden bent dat hij bestaat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als er file staat is het mijn schuld? Als je geen leuk weekend hebt gehad is het mijn schuld?
Gok dat dat zijn moeder is geweest.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar ook de goede dingen want hij zegt altijd. Ik denk dat jij de reden bent dat hij bestaat.
Awwww, how cutequote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Yv en Rival zijn elkaars ware
Ja ik ben de reden dat hij gisteren nog zei: Liefde zuigtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die heeft hem op de wereld gezet, maar jij geeft zijn leven zin.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gok dat dat zijn moeder is geweest.
Ja, hij bedoeld daarmee natuurlijk dat jij hem moet pijpen. Duuh!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ik ben de reden dat hij gisteren nog zei: Liefde zuigt
Die of de bakker... Waarvan de bakker de beste heeft...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat ben je normaal gewend? Die van de supermarkt?
Oh je hebt hem afgewezen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ja dat is gewoon veel te subtiel natuurlijk, dat snap ik nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, hij bedoeld daarmee natuurlijk dat jij hem moet pijpen. Duuh!
Pessimistenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ja dat is gewoon veel te subtiel natuurlijk, dat snap ik niet
De reden dat ik dat zei was niet persoonlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat bedoelen we eigenlijk gewoon met alles wat we zeggen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, hij bedoeld daarmee natuurlijk dat jij hem moet pijpen. Duuh!
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat bedoelen we eigenlijk gewoon met alles wat we zeggen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar ook de goede dingen want hij zegt altijd. Ik denk dat jij de reden bent dat hij bestaat.
Als dat nu nog bij ons doordringt kunnen er hier 2 mensen gelukkig wordenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga vast aan mijn speech beginnen voor de bruiloft.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Als dat nu nog bij ons doordringt kunnen er hier 2 mensen gelukkig worden
Gewoon forceren joh.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Als dat nu nog bij ons doordringt kunnen er hier 2 mensen gelukkig worden
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Die heeft hem op de wereld gezet, maar jij geeft zijn leven zin.
Zo schattig.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat bedoelen we eigenlijk gewoon met alles wat we zeggen.
En 'sleep with me' was het toch? Dit is de Royco versie?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Shut Up & Suck My Dick
Come On Why Don`t You Suck My Dick
Shut Up & Suck My Dick
Come On Aha & Suck My Dick
Ja. Maar blijkbaar zeggen mannen met alles wat ze zeggen 'Suck My Dick', dus dat heb ik er even van gemaakt.quote:
Ja dat dusquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En 'sleep with me' was het toch? Dit is de Royco versie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |