abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150005284
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:45 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.bbc.com/news/uk-31612666

Snap echt niet wtf dit soort jongeren bezielt om zich nog aan te sluiten bij die barbaren. :N
Prima, toch? Oprotten en je laten uitwonen door Mo met zijn vieze baard.
pi_150005469
Turkse consulaat :')

Su an sistemde sorun var, maalesef islem yapamiyoruz :')!!!
pi_150005580
Maar wel cool dat ze mailen dat ze het als nog hebben geregeld ^O^

quote:
Sayın xx,

24.02.2015 tarihinde yaptırmış olduğunuz [...] tescil işlemi tamamlanmıştır. [...] nüfus cüzdanlarınızı temsilciliklerimizden alabilirsiniz.

Bilgilerine.
pi_150005650
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:45 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.bbc.com/news/uk-31612666

Snap echt niet wtf dit soort jongeren bezielt om zich nog aan te sluiten bij die barbaren. :N
Vorige week ook drie van die plofkipjes uit Nederland, tja :')
pi_150011629
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Je bent gek man. Waarom werk je zoveel over?

(Ik las het al op werk, maar kon niet antwoorden toen)
Waarom denk je dat ik er weg wil? :D

Trouwens, Amerikanen zijn slim... Gewoon knappe vrouwelijke sales representative en technical product manager laten invliegen. _O- Dan heb je in ieder geval al de aandacht van de mannelijke managers en techneuten... :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150011656
Echt een fucked up wereld waarin we leven. Deze vrouw verdient bijna 5 miljoen dollar per jaar door alleen maar speelgoed uit te pakken...

http://www.dailymail.co.u(...)-Toys-Collector.html

Alleen dit filmpje al is bijna 210 miljoen keer bekeken. 8)7
pi_150012028
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt een fucked up wereld waarin we leven. Deze vrouw verdient bijna 5 miljoen dollar per jaar door alleen maar speelgoed uit te pakken...

http://www.dailymail.co.u(...)-Toys-Collector.html

Alleen dit filmpje al is bijna 210 miljoen keer bekeken. 8)7
Wat is hier fucked up aan? Er zijn 276382638262881 voorbeelden op te noemen van miljonairs die hun geld op de meest lugubere wijze hebben 'verdiend' en dan kom jij met zo'n filmpje? Props voor die vrouw. Ze doet wat ze leuk vindt, licht niemand op, entertaint mensen en verdient er ook nog eens miljoenen mee.
pi_150012604
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:45 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat is hier fucked up aan? Er zijn 276382638262881 voorbeelden op te noemen van miljonairs die hun geld op de meest lugubere wijze hebben 'verdiend' en dan kom jij met zo'n filmpje? Props voor die vrouw. Ze doet wat ze leuk vindt, licht niemand op, entertaint mensen en verdient er ook nog eens miljoenen mee.
Daar gaat het niet om. Tuurlijk props voor die vrouw dat ze hier geld mee kan verdienen, maar ik vind het gewoon krankzinnig dat met zoiets simpels, waarbij ook geen bijzonder talent of iets aan te pas komt, zo veel geld te verdienen valt en dat er kennelijk zo'n groot publiek voor is (voornamelijk kinderen uiteraard).
pi_150012676
Misgunner. Haters gonna hate.
pi_150012747
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Tuurlijk props voor die vrouw dat ze hier geld mee kan verdienen, maar ik vind het gewoon krankzinnig dat met zoiets simpels, waarbij ook geen bijzonder talent of iets aan te pas komt, zo veel geld te verdienen valt en dat er kennelijk zo'n groot publiek voor is (voornamelijk kinderen uiteraard).
Als je het zo simpel vindt, dan had je zelf met dat idee moeten komen... :s)
pi_150012756
:')
pi_150013029
Apple verdient ook veel geld aan "simpele" ideeën, of zelfs aan dingen die ze niet zelf hebben bedacht maar beter hebben geïmplementeerd/gedaan. Sommige zaken zijn zo voor de hand liggend dat je je kan afvragen waarom deze zo duur zijn, maar iemand heeft de moeite/het risico genomen om er iets mee te doen... :Y
pi_150013033
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:58 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als je het zo simpel vindt, dan had je zelf met dat idee moeten komen... :s)
:') Lees nog een keer wat ik schrijf. Ik misgun het die vrouw niet dat ze een publiek heeft weten te creëren voor haar filmpjes, maar dat met zoiets tegenwoordig multimiljonair geworden kan worden.
pi_150013137
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

:') Lees nog een keer wat ik schrijf. Ik misgun het die vrouw niet dat ze een publiek heeft weten te creëren voor haar filmpjes, maar dat met zoiets tegenwoordig multimiljonair geworden kan worden.
Sommige ideeën zijn gewoon goud waard. Mensen willen ook simpele zaken in het leven.

Er zijn tegenwoordig zoveel internet celebs... Blijkbaar bedienen deze mensen een nieuwe markt. :P

Ik heb het overigens niet over misgunnen gehad.
pi_150013196
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Simpel of niet, zij vermaakt miljoenen mensen? Waarom zit dat jou zo dwars?
pi_150013254
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Apple verdient ook veel geld aan "simpele" ideeën, of zelfs aan dingen die ze niet zelf hebben bedacht maar beter hebben geïmplementeerd/gedaan. Sommige zaken zijn zo voor de hand liggend dat je je kan afvragen waarom deze zo duur zijn, maar iemand heeft de moeite/het risico genomen om er iets mee te doen... :Y
Ja, goede vergelijking hoor, een vrouw die speelgoed uitpakt en een technologische innovatie/toepassing waar miljoenen mensen profijt van hebben in hun dagelijkse leven, ongeacht wat de werkelijke waarde van zoiets en voor hoeveel meer zij het aan de man brengen.
pi_150013328
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:09 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ja, goede vergelijking hoor, een vrouw die speelgoed uitpakt en een technologische innovatie/toepassing waar miljoenen mensen profijt van hebben in hun dagelijkse leven, ongeacht wat de werkelijke waarde van zoiets en voor hoeveel meer zij het aan de man brengen.
Miljoenen mensen vermaken zich dagelijks dankzij deze simpele ideeën...
pi_150013456
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:09 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

pi_150013891
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:08 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Simpel of niet, zij vermaakt miljoenen mensen? Waarom zit dat jou zo dwars?
Het zit me niet dwars, ik verbaas me er alleen enorm over. Veel nuttigere of meer kwalitatieve kanalen trekken lang niet zo'n groot publiek. Ik weet ook wel dat die voor de massa helemaal niet interessant hoeven te zijn, maar dan kan ik me nog wel verbazen over het product/concept en het geld dat ermee wordt verdiend.
pi_150013995
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:14 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_150014159
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:25 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Het zit me niet dwars, ik verbaas me er alleen enorm over. Veel nuttigere of meer kwalitatieve kanalen trekken lang niet zo'n groot publiek. Ik weet ook wel dat die voor de massa helemaal niet interessant hoeven te zijn, maar dan kan ik me nog wel verbazen over het product/concept en het geld dat ermee wordt verdiend.
Vraag en aanbod... Misschien is de massa op zoek naar simpele zalen ipv kwaliteit. :s)
pi_150014297
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:38 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik er weg wil? :D

Trouwens, Amerikanen zijn slim... Gewoon knappe vrouwelijke sales representative en technical product manager laten invliegen. _O- Dan heb je in ieder geval al de aandacht van de mannelijke managers en techneuten... :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar kunnen ze wel dit vragen van jou? Dit is gewoon mismanagement, want ze hebben blijkbaar te weinig FTE's. Zou dat niet snel doen eigenlijk.

quote:

[..]

Kwaliteit is ook relatief.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_150014474
quote:

[..]

Verbazen is toch iets heel anders dan de wereld verneukt noemen omdat blijkbaar veel mensen graag naar unboxing video's kijken (dat hele concept unboxing, ongeacht de genre, is booming op youtube, btw). Jij bent gewoon jaloers omdat jij dadelijk na jaren studeren vastzit aan een saaie 9 tot 5 baan en niet eens een fractie gaat verdienen van wat zij nu verdient. Life is a beach. Get over it.
pi_150014570
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:35 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Maar kunnen ze wel dit vragen van jou? Dit is gewoon mismanagement dat ze blijkbaar te weinig FTE's hebben. Zou dat niet snel doen eigenlijk.

[..]

Ik zou moeilijk kunnen doen, maar vind het stiekem wel leuk. Bovendien word ik nu ook betrokken bij leerzame projecten: ik kan mezelf profileren en ontwikkelen. Projecten van deze omvang maak ik waarschijnlijk nooit meer mee. :X
pi_150014677
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:35 schreef mrstylo het volgende:

Dat dus. Ik kijk trouwens ook heel vaak naar unboxing video's op youtube voordat ik iets koop. Het is een leuke voorbereiding en ik krijg zo een beter beeld van mijn aankoop. Entertainment en informatie in een. Ik heb ooit bijvoorbeeld een paar schoenen omgeruild dankzij een unboxing video. :P Op de site zag de schoen er een stuk minder mooi uit dan in de video - die in mijn ogen een veel realistischer beeld gaf van die schoenen en wat uiteindelijk ook zo bleek te zijn. :9
pi_150014899
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:44 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dat dus. Ik kijk trouwens ook heel vaak naar unboxing video's op youtube voordat ik iets koop. Het is een leuke voorbereiding en ik krijg zo een beter beeld van mijn aankoop. Entertainment en informatie in een. Ik heb ooit bijvoorbeeld een paar schoenen omgeruild dankzij een unboxing video. :P Op de site zag de schoen er een stuk minder mooi uit dan in de video - die in mijn ogen een veel realistischer beeld gaf van die schoenen en wat uiteindelijk ook zo bleek te zijn. :9
Doe ik met electronica ja. Ik vind het vaak lekker wegkijken.
pi_150014956
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:50 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Doe ik met electronica ja. Ik vind het vaak lekker wegkijken.
Ik met alles eigenlijk heuhehe. :@
pi_150015753
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:39 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Verbazen is toch iets heel anders dan de wereld verneukt noemen omdat blijkbaar veel mensen graag naar unboxing video's kijken (dat hele concept unboxing, ongeacht de genre, is booming op youtube, btw). Jij bent gewoon jaloers omdat jij dadelijk na jaren studeren vastzit aan een saaie 9 tot 5 baan en niet eens een fractie gaat verdienen van wat zij nu verdient. Life is a beach. Get over it.
Je doet nu echt belachelijk door mij jaloers te noemen; waar slaat dit op? Van een ander had ik dit misschien verwacht, maar niet van jou.
Ik ben altijd tevreden geweest met wat ik heb (wat God me gegeven heeft) en heb nooit een oog gehad op wat andere mensen bezitten of hebben bereikt. Ik kan het succes van anderen ook waarderen, of dit nu door talent komt, door inzet, door geluk, een gat in de markt, whatever, kennelijk was het hun moment, is er een publiek voor en was het zo bestemd.
Als ik straks een saaie baan van 9 tot 5 heb, dan so be it. Dan ligt het of aan mijn eigen gebrek aan inzet of omdat ik terecht niet beter kan krijgen en daar heb ik dan vrede mee.

Dit alles betekent alleen niet dat ik niet kritisch mag kijken naar de wereld waarin we leven, de mentaliteit van mensen of zaken die tegenwoordig gewoonte zijn geworden onder mensen mag bekritiseren vanuit mijn eigen referentiekader. Dat ik dit doe betekent ook niet dat ik zelf perfect ben of mezelf zo zie.

En ik heb unboxing video's als concept niet bekritiseerd. Ik weet ook wel dat die tegenwoordig populair zijn en ik kijk ze zelf ook wanneer het product ook wordt gereviewed en erover wordt geïnformeerd.
pi_150016173
lan bi kerede kavga etmeyin als ik hier kijk mq
pi_150016204
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Je doet nu echt belachelijk door mij jaloers te noemen; waar slaat dit op? Van een ander had ik dit misschien verwacht, maar niet van jou.
Ik ben altijd tevreden geweest met wat ik heb (wat God me gegeven heeft) en heb nooit een oog gehad op wat andere mensen bezitten of hebben bereikt. Ik kan het succes van anderen ook waarderen, of dit nu door talent komt, door inzet, door geluk, een gaat in de markt, whatever, kennelijk was het hun moment, is er een publiek voor en was het zo bestemd.
Als ik straks een saaie baan van 9 tot 5 heb, dan so be it. Dan ligt het of aan mijn eigen gebrek aan inzet of omdat ik terecht niet beter kan krijgen en daar heb ik dan vrede mee.

Dit alles betekent alleen niet dat ik niet kritisch mag kijken naar de wereld waarin we leven, de mentaliteit van mensen of zaken die tegenwoordig gewoonte zijn geworden onder mensen. Dat ik dit doe betekent ook niet dat ik zelf perfect ben of mezelf zo zie.

En ik heb unboxing video's als concept niet bekritiseerd. Ik weet ook wel dat die tegenwoordig populair zijn en ik kijk ze zelf ook wanneer het product ook wordt gereviewed en erover wordt geïnformeerd.
Damn ik ben te ongeduldig geweest met mijn 'u mad' gifje, dit was de perfecte tijd om hem te plaatsen. :'(

Niet zo serieus, TM. Dit geldt niet alleen voor je laatste post maar voor jouw gedrag in het algemeen.

Maar ik snap jou nog steeds niet? Je zegt dat je het concept unboxing video's niet bekritiseert maar vervolgens noem je de wereld verneukt omdat iemand er blijkbaar heel populair mee is? Ik snap echt niet wat jouw probleem is met deze vrouw. De wereld fucked up noemen omdat iemand miljoenen verdient door veel mensen te entertainen en te informeren zegt meer over jouw beeld van de wereld dan over de wereld zelf. Er zijn echt tig andere manieren van geld verdienen waar je je zorgen over zou kunnen maken en dan kom je met dit? serioussly? Yani dat je je verbaast oke, maar jouw reactie? Ik dacht eerst ook 'dafuq, 5 miljoen voor het maken van dat soort filmpjes' maar na een paar sec. ging mijn gedachte meteen over naar naaiss'. Wat een verademing dat je mensen kunt entertainen met zoiets simpels en vanuit je eigen huis zonder je blote kont of tiet te hoeven showen. Ik juich dit alleen maar toe. :)
pi_150016221
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:50 schreef xaban06 het volgende:
Turkse consulaat :')

Su an sistemde sorun var, maalesef islem yapamiyoruz :')!!!
Ik ga er morgen naar toe *O*

Je herkent me aan mijn ongeschoren kop en keiharde swag.
pi_150016264
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Hier ben ik het dan wel mee eens.
pi_150016582
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:22 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Damn ik ben te ongeduldig geweest met mijn 'u mad' gifje, dit was de perfecte tijd om hem te plaatsen. :'(

Niet zo serieus, TM. Dit geldt niet alleen voor je laatste post maar voor jouw gedrag in het algemeen.

Maar ik snap jou nog steeds niet? Je zegt dat je het concept unboxing video's niet bekritiseert maar vervolgens noem je de wereld verneukt omdat iemand er blijkbaar heel populair mee is? Ik snap echt niet wat jouw probleem is met deze vrouw. De wereld fucked up noemen omdat iemand miljoenen verdient door veel mensen te entertainen en te informeren zegt meer over jouw beeld van de wereld dan over de wereld zelf. Er zijn echt tig andere manieren van geld verdienen waar je je zorgen over zou kunnen maken en dan kom je met dit? serioussly? Yani dat je je verbaast oke, maar jouw reactie? Ik dacht eerst ook 'dafuq, 5 miljoen voor het maken van dat soort filmpjes' maar na een paar sec. ging mijn gedachte meteen over naar naaiss'. Wat een verademing dat je mensen kunt entertainen met zoiets simpels en vanuit je eigen huis zonder je blote kont of tiet te hoeven showen. Ik juich dit alleen maar toe. :)
Wat is mijn gedrag in het algemeen, leg eens uit?

Sorry, maar als jij een discussie steeds persoonlijk gaat maken door mij kinderachtig 'jaloers' te gaan noemen (dat ik straks vastzit aan een saaie baan van 9 tot 5, terwijl je daar helemaal geen inzicht in hebt) of te roepen dat ik vrouwen als incompetente wezens zie, etcetera, dan irriteert dat mij inderdaad een beetje.

Ik geef toe dat ik mijn gedachten niet altijd goed onder woorden kan brengen of precies duidelijk kan maken wat ik exact bekritiseer, maar ik probeer een discussie zo min mogelijk persoonlijk te maken. En dat dit het nieuws haalt is kennelijk omdat anderen het ook een opmerkelijk iets vinden, gok ik.
pi_150016621
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Sorry, maar als jij een discussie steeds persoonlijk gaat maken door mij kinderachtig 'jaloers' te gaan noemen (dat ik straks vastzit aan een saaie baan van 9 tot 5, terwijl je daar helemaal geen inzicht in hebt) of te roepen dat ik vrouwen als incompetente wezens zie, etcetera, dan irriteert dat mij inderdaad een beetje.
Heeft ze ooit anders gedaan dan? :D
pi_150016631
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:36 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Wat is mijn gedrag in het algemeen, leg eens uit?

Ik geef toe dat ik mijn gedachten niet altijd goed onder woorden kan brengen of precies duidelijk kan maken wat ik exact bekritiseer, maar ik probeer een discussie zo min mogelijk persoonlijk te maken. En dat dit het nieuws haalt is kennelijk ook omdat anderen het ook een opmerkelijk iets vinden.
Te serieus.
pi_150016654
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:38 schreef Weissman het volgende:

[..]

Heeft ze ooit anders gedaan dan? :D
Persoonlijke aanvallen of mensen ondergeschikt stellen aan iedere vorm van discussie vanwege hun afkomst, geloof of whatever is jouw specialiteit. Daar sta jij hier bekend om. Even een kleine herinnering aan jou bby.
pi_150016678
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:39 schreef Bortecinem het volgende:
Persoonlijke aanvallen of mensen ondergeschikt stellen aan iedere vorm van discussie vanwege hun afkomst, geloof of whatever is jouw specialiteit. Daar sta jij hier bekend om. Even een kleine herinnering aan jou bby.

jij bent echt kk dom
pi_150016706
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:40 schreef Weissman het volgende:

[..]

jij bent echt kk dom
Thanks voor de bevestiging.

Zo makkelijk dit.
pi_150016800
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
Thanks voor de bevestiging.

Zo makkelijk dit.
Graag gedaan :*
pi_150016825
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:45 schreef Weissman het volgende:

[..]

Graag gedaan :*
pi_150016890
En ik geloof dat ik echt wel redelijk ben; ik roep vaak ook dingen uit eerste ingeving of emotie, maar als iemand mij uitlegt hoe hij of zij iets ziet en ik dat redelijk vind, dan verander ik ook vaak genoeg van gedachten, maar als ik sarcastisch in een hoek wordt gedreven, dan maak ik soms ook rare gedachtesprongen, dat is een zwakte van mij, geef ik toe. Je zegt net zelf ook dat je eerst gedacht was ''dafuq, 5 miljoen voor het maken van dat soort filmpjes''...
pi_150016900
la tamam la anladik :D
pi_150016945
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:48 schreef TheMagnificent het volgende:
En ik geloof dat ik echt wel redelijk ben; ik roep vaak ook dingen uit eerste ingeving of emotie, maar als iemand mij uitlegt hoe hij of zij iets ziet en ik dat redelijk vind, dan verander ik ook vaak genoeg van gedachten, maar als ik sarcastisch in een hoek gedreven wordt, dan maak ik soms ook rare gedachtesprongen, dat geef ik toe. Je zegt net zelf ook dat je eerst gedacht was ''dafuq, 5 miljoen voor het maken van dat soort filmpjes''...
Ja, een verbazing maar een paar seconden nadenken gaf mij al genoeg redenen waarom zij zoveel verdient. Ik heb iig nooit gedacht dat de wereld verneukt is omdat zij miljoenen verdient. 8)7
pi_150016989
Anyway, sorry dat ik moest bitchen. Dit topic is niet meer zoals een paar jaar terug en ik al helemaal niet meer. Ik vergeet soms normaal te doen tegen de mensen die wel emotioneel stabiel zijn gebleven. Seurry.
pi_150017009
Maar als iemand die zelf heel erg kan genieten van youtube-filmpjes waar weinig talent aan te pas komt voelde ik mij ietwat beledigd denk ik.
pi_150017041
Oh en natuurlijk ga ik zelf later ook miljoeeeeeeenen verdienen met een paar simpele doch heeerlijke recepten.
pi_150017122
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:51 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja, een verbazing maar een paar seconden nadenken gaf mij al genoeg redenen waarom zij zoveel verdient. Ik heb iig nooit gedacht dat de wereld verneukt is omdat zij miljoenen verdient. 8)7
De wereld is verneukt om genoeg andere redenen en misschien was dit een krachtterm van mij, so what? Ik heb daarna geprobeerd uit te leggen wat ik bedoel, volgens mij. Maar neyse, genoeg hierover.
pi_150017236
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

De wereld is verneukt om genoeg andere redenen en misschien was dit een krachtterm van mij, so what? Ik heb daarna geprobeerd uit te leggen wat ik bedoel, volgens mij. Maar neyse, genoeg hierover.
Ik heb er ook op gereageerd maar jij wou liever doorgaan over de persoonlijke aanvallen.
pi_150017258
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
Anyway, sorry dat ik moest bitchen. Dit topic is niet meer zoals een paar jaar terug en ik al helemaal niet meer. Ik vergeet soms normaal te doen tegen de mensen die wel emotioneel stabiel zijn gebleven. Seurry.
Niemand is emotioneel stabiel hier, dat is bullshit, maar als je wil uitleggen wat mijn 'gedrag in het algemeen' is, dan weet ik misschien wat je bedoelt.
pi_150017288
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Niemand is emotioneel stabiel hier, dat is bullshit, maar als je wil uitleggen wat mijn 'gedrag in het algemeen' is, dan weet ik misschien wat je bedoelt.
Lol deze post slaat wel de spijker op zijn kop. 8)7

Die post was sarcastisch met een knipoog naar hoe het er hier aan toe gaat de laatste paar jaren.
pi_150017358
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:14 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Lol deze post slaat wel de spijker op zijn kop. 8)7

Die post was sarcastisch met een knipoog naar hoe het er hier aan toe gaat de laatste paar jaren.
Hoe is dat een knipoog naar de situatie in het topic in algemeen als je letterlijk zegt dat ''dit niet alleen geldt voor mijn laatste post maar voor mijn gedrag in het algemeen''? Ik weet dat ik zeikerig overkom, maar doe dan niet zo'n uitspraak als je geen uitleg wil geven.
pi_150017376
Cry me a river, TM. Ik ben niet je psycholoog. Verwacht niet bij iedere post een gedetailleerde analyse.
pi_150017420
Maak in het vervolg dan geen persoonlijke opmerkingen waar je geen uitleg over wil geven, want ik weet echt niet waar je op doelt.
pi_150017506
Iemand nog lekker eten gemaakt vandaag?
  woensdag 25 februari 2015 @ 01:37:40 #155
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_150017545
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:33 schreef Deuce92 het volgende:
Iemand nog lekker eten gemaakt vandaag?
Nee en honger nu
pi_150017563
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:37 schreef Che_ het volgende:

[..]

Nee en honger nu
Ik ook. Ik ga dus maar slapen.

Dieetleef.

Hey Borte.
Hey Stimo.
Hey Crip.

Zij weten.
  woensdag 25 februari 2015 @ 01:49:10 #157
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_150017630
Beetje discussie hier zie ik en wiessman is er gelijk bij. 'Toevallig'

Sup ouwe strontvlieg :D
pi_150018181
Eat, Sleep, Work, Repeat.

Over 4 uurtjes opstaan en verder werken.

#LiefDagboek.
pi_150018283
To serious laatste pagina. wtf
pi_150018495
Niets gelezen.

Oke wel de helft, daarna geen zin meer in gehad.
pi_150018502
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 05:49 schreef mrstylo het volgende:
Niets gelezen.

Oke wel de helft, daarna geen zin meer in gehad.
Zomaar verdedigde je mij niet. De liefde is over. Ik steek nu mijn volgestempelde Starbucks stempelkaart in fik!
pi_150018509
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 05:52 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Zomaar verdedigde je mij niet. De liefde is over. Ik steek nu mijn volgestempelde Starbucks stempelkaart in fik!
Kut. Heb je gekke bui gemist.
pi_150018510
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 05:55 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik ben er nog steeds hoor.
pi_150018527
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 05:56 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik ben er nog steeds hoor.
Wrm slaap je niet?
pi_150018533
Heb gisteren een liter lipton groene ijsthee gedronken. Dacht dat ze daar geen echte groene thee in deden. Marketingtruc enzo. Now guess again. ;( #slowcaffeinemetabolizerstruggles
pi_150018538
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 05:55 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je bent zelf een bui
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 05:52 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Jawel :{

Ik zei toch 'kwaliteit is relatief'. Was speciaal voor jou getypt alles. Kon inplaats daarvan ook slapen :{
pi_150019514
HEB ZO GEEN ZIN VANDAAG :'(
pi_150019537
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:47 schreef Stimorol- het volgende:
HEB ZO GEEN ZIN VANDAAG :'(
Ben al drie kwartier op werk :')
pi_150019925
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:48 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ben al drie kwartier op werk :')
Ik nu 2 uur. Wat is je punt :)
pi_150020026
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:22 schreef Bortecinem het volgende:
Cry me a river, TM. Ik ben niet je psycholoog. Verwacht niet bij iedere post een gedetailleerde analyse.
TM moet gewoon wat vaker neuken.
pi_150020035
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:07 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik nu 2 uur. Wat is je punt :)
Ik had geen punt gebruikt
pi_150020058
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:11 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik had geen punt gebruikt
Goh?

Mi gado. Nog 6 uur. Aftellen dit.
pi_150020093
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:12 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Goh?

Mi gado. Nog 6 uur. Aftellen dit.
Doe je niet aan pauzes?
pi_150020128
küçelere su serpmişem
yar gelende toz olmasın
eyle gelsin eyle gitsin
aramızda söz olmasın
pi_150020256
Die speelgoedunboxmevrouw was eerst een pornoster _O-

Ze had dus al aardig wat ervaring met speelgoed ;) ;) ;) ;)
pi_150020260
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:14 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Doe je niet aan pauzes?
Nee, eet achter mijn beeldscherm.
pi_150020333
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:21 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee, eet achter mijn beeldscherm.
Mi gado. Loser jij
SPOILER
pi_150020383
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:21 schreef Peunage het volgende:
Die speelgoedunboxmevrouw was eerst een pornoster _O-

Ze had dus al aardig wat ervaring met speelgoed ;) ;) ;) ;)
Pics?
pi_150020524
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:25 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Mi gado. Loser jij
SPOILER
Ik kom niet weg van mijn scherm :')! Heb nogal last van sitresss

Jij ging toch naar school?
pi_150020696
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:32 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik kom niet weg van mijn scherm :')! Heb nogal last van sitresss

Jij ging toch naar school?
Is privé
pi_150020708
Privéschool snapje....

Laat maar
pi_150020932
quote:
9s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:41 schreef mrstylo het volgende:
Privéschool snapje....

Laat maar
Sylvesterrr juniorrrrr stylo dames en heren...
pi_150021083
Kk ey. Elke ochtend die ayi die commentaar levert op mijn ontbijt.
Vandaag maar boos geworden ;(
pi_150021460
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:54 schreef Stimorol- het volgende:
Kk ey. Elke ochtend die ayi die commentaar levert op mijn ontbijt.
Vandaag maar boos geworden ;(
Struggles op de sociale werkplaats?
pi_150021629
quote:
9s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:49 schreef Peunage het volgende:

[..]

Sylvesterrr juniorrrrr stylo dames en heren...
Eerder Deuce92 jr.
pi_150021984
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:07 schreef xminator het volgende:

[..]

Als je die ayi ziet lijkt het wel zo idd :')!
pi_150022046
quote:
16s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:14 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Eerder Deuce92 jr.
:{
pi_150022677
quote:
Muğla'da birlikte yaşadığı sevgilisinden ayrılmak isteyince sevgilisi Gökhan A. tarafından kolundan vurulan 2 aylık hamile Ayşe Kocaoğlu (24), karnında bebeği olduğu için enfeksiyona karşı ilaç verilmediğinden kolunu kaybetme riskiyle karşı karşıya kaldı.

Babanın izni olmadan devlet hastanesinde kürtaj yaptıramayan Kocaoğlu, bebeğini aldırmak ve daha iyi bir tedavi için İzmir’deki hastane odasından yardım talep etti.

Sevgilisinin kendisini bulmasıyla yeniden evine dönen Kocaoğlu 2 aylık hamile olduğunu öğrendikten sonra tekrar evden ayrılarak annesinin evine gitti. 9 Şubat’ta annesinin evine giden Gökhan A., pompalı tüfekle Kocaoğlu ve annesi Şule Cımbılaz’ı (40) vurdu. Anne hayatını kaybetti. Gökhan A. tutuklanarak cezaevine gönderildi. Kocaoğlu, henüz annesinin hayatını kaybettiğini bilmiyor.

http://www.haberturk.com/(...)sa-kolunu-kaybedecek.
:r. :r. :r.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2015 10:54:28 ]
pi_150023042
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:07 schreef xminator het volgende:

_O-
pi_150023172
quote:
13s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

:r. :r. :r.
Icim bisey oldu omdat ze niet weet dat haar mama dood is. ;( :'(
pi_150023188
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:09 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Icim bisey oldu omdat ze niet weet dat haar mama dood is. ;( :'(
Dat niet alleen, ze gaat het kind baren van de moordenaar van haar moeder. En kan zelfs haar arm kwijtraken. :{.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2015 11:10:49 ]
pi_150023197
Ach, islam is vrede. Hosgoru dini enzo toch?
pi_150023333
Ne alaka aq
pi_150023354
pkk doet zulke dingen nog steeds

daar zeg je niks over

maar ik bemoei niet
pi_150023366
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:11 schreef Weissman het volgende:
Ach, islam is vrede. Hosgoru dini enzo toch?
Aferin moruk
pi_150023371
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:16 schreef Weissman het volgende:
pkk doet zulke dingen nog steeds

daar zeg je niks over

maar ik bemoei niet
Aslan yegen
pi_150023552
goede fukin morgen.
pi_150023571
quote: