SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je foto van mijn lampoot zien?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:44 schreef Bortecinem het volgende: [..] Ik weet niet wat ik hierop moet zeggen.
Is wat ik denk dat het betekent?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wil je foto van mijn lampoot zien?
Gedaan. En het is 1 kilo zwaar. Just sayingquote:Op maandag 23 februari 2015 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is wat ik denk dat het betekent?![]()
![]()
dm. nu.
Altijd die dubbelzinnige posts van jou. Begin het een beetje moe te worden.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is wat ik denk dat het betekent?![]()
![]()
dm. nu.
/s&g fappersquote:Op maandag 23 februari 2015 22:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Hmm lekker, dat zou ik ook wel lusten.![]()
![]()
/deuce
Je zal mij herkennen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Wel teleurgesteld dat wij je lamspoot niet krijgen te zien, stylo. Ik deel ook altijd.
Voortaan niet zo gulzig eten..quote:Op maandag 23 februari 2015 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
Owhmygoooddd. Mijn blauwe bessen zijn oooop. En het blauwe bessen seizoen begint pas over 5 maanden weer. Wat moet ik doen.Die dingen kosten nu 3.50 per pakje van 300 gram of zo.
300 gram bes heb ik in twee hapjes opquote:Op maandag 23 februari 2015 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
Owhmygoooddd. Mijn blauwe bessen zijn oooop. En het blauwe bessen seizoen begint pas over 5 maanden weer. Wat moet ik doen.Die dingen kosten nu 3.50 per pakje van 300 gram of zo.
Of dat jaquote:Op maandag 23 februari 2015 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]))))))))))))
Of meer plukken in de zomer.
Wij plukken in de zomer altijd. Een kilo voor 2.50.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
300 gram bes heb ik in twee hapjes op
Damnnn. Kapot jaloersquote:Op maandag 23 februari 2015 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij plukken in de zomer altijd. Een kilo voor 2.50.Had zeker 5 kilo ingevroren maar het is nu op.
Er komen zelfs mensen mensen uit de Randstad hierheen. Een zo'n stelletje doet hier een paar dagen kamperen en plukken voor hun leven.quote:
Ik bestel dan wel gewoon bij jouquote:Op maandag 23 februari 2015 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er komen zelfs mensen mensen uit de Randstad hierheen. Een zo'n stelletje doet hier een paar dagen kamperen en plukken voor hun leven.Ze maken er jam van en verkopen het.
Het is in Murica dus als je ook interesse hebt, het seizoen begint eind juni ergens.
Wat daar dacht jij dat ik mijn laatste vakantie had gevierd? Toch niet de Murica van U S and A?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Hehe, Murica. Wist niet dat dat bij jullie in de buurt was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat daar dacht jij dat ik mijn laatste vakantie had gevierd? Toch niet de Murica van U S and A?Ja, ik wist dat er een America in Nederland was, maar dacht altijd dat het ergens in Zeeland ofzo lag om een of andere reden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, Limburgse glorie!!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat er een America in Nederland was, maar dacht altijd dat het ergens in Zeeland lag om een of andere reden.
Tatta's... echt hè.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er komen zelfs mensen mensen uit de Randstad hierheen. Een zo'n stelletje doet hier een paar dagen kamperen en plukken voor hun leven.Ze maken er jam van en verkopen het.
Wow ze is mooi!!! En ze had zo het zusje van Irina kunnen zijn. Lijken echt op elkaar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Kwam vandaag deze dame tegen; Shanina Shaik heet ze blijkbaar...
[ afbeelding ]
Dacht eerst dat het misschien een nichtje van Irina was, die iets meer op haar Tataarse kant leek, maar het blijkt dat ze niets met elkaar te maken hebben. Ze is blijkbaar half Litouws-Australisch en half Pakistaans-Saoedi-Arabisch. Aparte combo.
Oké, einde bericht.
Plz.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 01:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Niet? Vind het wel een redelijk knappe man (no homo).
Yey, dat betekent dat ik als lelijkerd ook kans maak op mooie kinderen.
Misschien is een andere foto vleiender maar kan haar zo niet anders vinden dan lelijk met de nadruk op lijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Kwam vandaag deze dame tegen; Shanina Shaik heet ze blijkbaar...
[ afbeelding ]
Dacht eerst dat het misschien een nichtje van Irina was, die iets meer op haar Tataarse kant leek, maar het blijkt dat ze niets met elkaar te maken hebben. Ze is blijkbaar half Litouws-Australisch en half Pakistaans-Saoedi-Arabisch. Aparte combo.
Oké, einde bericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien word je er niet warm of koud van, maar haar lelijk noemen is wat overdreven, vind je niet?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 01:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Misschien is een andere foto vleiender maar kan haar zo niet anders vinden dan lelijk met de nadruk op lijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel, ik vind Doutzen Kroes bijvoorbeeld ook niet het aantrekkelijkste model dat er is, maar 'lelijk' is ze niet en ik kan begrijpen waarom ze bij velen in de smaak valt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 01:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Misschien word je er niet warm of koud van, maar haar lelijk noemen is wat overdreven, vind je niet?Tja ik heb wellicht een wat onconventionele smaak, iets aan haar gezicht schrikt mij af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel, ik vind Doutzen Kroes bijvoorbeeld ook niet het aantrekkelijkste model dat er is, maar 'lelijk' is ze niet en ik kan begrijpen waarom ze bij velen in de smaak valt.
Niet zozeer dat het mij niet kan bekoren maar echt afschrikken.
Check de lokale turkse winkelsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:19 schreef Gebruikersna het volgende:
Hoi, geen Turk hier maar een lompe boer uit Schubbekutteveen met een vraagje.
Ik ben al een tijd op zoek naar limonadepoeder in banaansmaak.
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1366&bih=653
Dit dus. Ik heb de suppliers op alibaba al benaderd, maar die verkopen alleen per x pallets aan bedrijven. Echter zijn het allemaal Turken zo te zien dus ik vermoed dat ze ook aan de Turkse markt leveren.
Ik heb al geprobeerd een webshop te vinden die ook naar Nederland verzendt, maar ik kom er met google translate niet uit.
Dus ik ben op zoek naar een verkoopadres die ook aan particulieren in Nederland leveren. Ofwel een webshop, maar als iemand ze in een lokale toko spot en ze wil versturen zou ik ook dolblij zijn.
Ik zoek dus banana instant drink powder, koolaid achtig en geen nesquick of zo
Zou iemand hier me kunnen/willen helpen?
Wat is mijn fee? Wil je wel helpen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:20 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Heb ze binnen een straal van 25km die ik ken allemaal gehad.
quote:
[ Bericht 13% gewijzigd door sylvesterrr op 24-02-2015 12:20:53 ]
Als je ze kunt vinden, valt daarover te praten. Ik weet dat de meeste merken tussen de 22 en 25 cent per zakje zitten bij losse verkoop of per doosje dus we spreken niet over kapitalen (blijf een gierige hollander hequote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is mijn fee? Wil je wel helpen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:00 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Als je ze kunt vinden, valt daarover te praten. Ik weet dat de meeste merken tussen de 22 en 25 cent per zakje zitten bij losse verkoop of per doosje dus we spreken niet over kapitalen (blijf een gierige hollander he) maar ik wil best wat meer betalen.
Betaal je ook in natura uit?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:00 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Als je ze kunt vinden, valt daarover te praten. Ik weet dat de meeste merken tussen de 22 en 25 cent per zakje zitten bij losse verkoop of per doosje dus we spreken niet over kapitalen (blijf een gierige hollander he) maar ik wil best wat meer betalen.
Topic is ook gewoon onderwerpquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat moet jij met foto's van TM?
Why?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:21 schreef Crip het volgende:
Heb net letterlijk gehuild toen ik op de weegschaal stond. Kill me pls.
Kom samen trainen bby.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:21 schreef Crip het volgende:
Heb net letterlijk gehuild toen ik op de weegschaal stond. Kill me pls.
ik leef niet op 1000 cal. 1200-1500quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je valt ook niet af met hoe jij t doetWie gaat er dan ook leven op fases met 1000 kcal
Ben sadquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wowowow. Ik wil je alleen maar helpen hoor. Maar goed, dan niet.
Wat is je bmrquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:08 schreef Crip het volgende:
[..]
ik leef niet op 1000 cal. 1200-1500
Maar ik was al heel lang niet meer aan het dieeten
Vies heeeeeequote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:04 schreef Bortecinem het volgende:
Vroeger had je in fokkers sexy & gewaagd echt een paar knappe jongens. Beetje modelletjes. Waar zijn die allemaal heen?
Ik volg dat topic sowieso al jaaaren niet meer maar vroeger wel regelmatig. Zaten echt een paar knappe tussen.quote:
Wie kijkt er nog TV? Netflix bby.quote:
O neeeeerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik volg dat topic sowieso al jaaaren niet meer maar vroeger wel regelmatig. Zaten echt een paar knappe tussen.
[..]
Wie kijkt er nog TV? Netflix bby.
Ik ga zo een nieuwe aflevering pll kijken. Aanrader btw. Hele leuke serie. Laatste seizoen is wel borink maar toch blijf je kijken.
Seriously als je netflix hebt moet je echt pretty little liars kijken! Iedereen die ik ken vindt het leukk.quote:
Afiyet olsun.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ziet er interessant uit.Maar ik ga vandaag banenenbrood maken denk ik.
Mijn nom de guerre is Wammeswaggel en ik onderschrijf deze post.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Seriously als je netflix hebt moet je echt pretty little liars kijken! Iedereen die ik ken vindt het leukk.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Je bent gek man. Waarom werk je zoveel over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ik las het al op werk, maar kon niet antwoorden toen)"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik ben gestopt met daar te posten. Ze gingen mij stalkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:04 schreef Bortecinem het volgende:
Vroeger had je in fokkers sexy & gewaagd echt een paar knappe jongens. Beetje modelletjes. Waar zijn die allemaal heen?
Hahahahahahahahaha.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met daar te posten. Ze gingen mij stalken
Omdat je werk af moet. Ja duh.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent gek man. Waarom werk je zoveel over?
(Ik las het al op werk, maar kon niet antwoorden toen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |