Check de lokale turkse winkelsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:19 schreef Gebruikersna het volgende:
Hoi, geen Turk hier maar een lompe boer uit Schubbekutteveen met een vraagje.
Ik ben al een tijd op zoek naar limonadepoeder in banaansmaak.
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1366&bih=653
Dit dus. Ik heb de suppliers op alibaba al benaderd, maar die verkopen alleen per x pallets aan bedrijven. Echter zijn het allemaal Turken zo te zien dus ik vermoed dat ze ook aan de Turkse markt leveren.
Ik heb al geprobeerd een webshop te vinden die ook naar Nederland verzendt, maar ik kom er met google translate niet uit.
Dus ik ben op zoek naar een verkoopadres die ook aan particulieren in Nederland leveren. Ofwel een webshop, maar als iemand ze in een lokale toko spot en ze wil versturen zou ik ook dolblij zijn.
Ik zoek dus banana instant drink powder, koolaid achtig en geen nesquick of zo
Zou iemand hier me kunnen/willen helpen?
Wat is mijn fee? Wil je wel helpen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:20 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Heb ze binnen een straal van 25km die ik ken allemaal gehad.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door sylvesterrr op 24-02-2015 12:20:53 ]
Als je ze kunt vinden, valt daarover te praten. Ik weet dat de meeste merken tussen de 22 en 25 cent per zakje zitten bij losse verkoop of per doosje dus we spreken niet over kapitalen (blijf een gierige hollander hequote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is mijn fee? Wil je wel helpen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:00 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Als je ze kunt vinden, valt daarover te praten. Ik weet dat de meeste merken tussen de 22 en 25 cent per zakje zitten bij losse verkoop of per doosje dus we spreken niet over kapitalen (blijf een gierige hollander he) maar ik wil best wat meer betalen.
Betaal je ook in natura uit?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:00 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Als je ze kunt vinden, valt daarover te praten. Ik weet dat de meeste merken tussen de 22 en 25 cent per zakje zitten bij losse verkoop of per doosje dus we spreken niet over kapitalen (blijf een gierige hollander he) maar ik wil best wat meer betalen.
Topic is ook gewoon onderwerpquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat moet jij met foto's van TM?
Why?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:21 schreef Crip het volgende:
Heb net letterlijk gehuild toen ik op de weegschaal stond. Kill me pls.
Kom samen trainen bby.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:21 schreef Crip het volgende:
Heb net letterlijk gehuild toen ik op de weegschaal stond. Kill me pls.
ik leef niet op 1000 cal. 1200-1500quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je valt ook niet af met hoe jij t doetWie gaat er dan ook leven op fases met 1000 kcal
Ben sadquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wowowow. Ik wil je alleen maar helpen hoor. Maar goed, dan niet.
Wat is je bmrquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:08 schreef Crip het volgende:
[..]
ik leef niet op 1000 cal. 1200-1500
Maar ik was al heel lang niet meer aan het dieeten
Vies heeeeeequote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:04 schreef Bortecinem het volgende:
Vroeger had je in fokkers sexy & gewaagd echt een paar knappe jongens. Beetje modelletjes. Waar zijn die allemaal heen?
Ik volg dat topic sowieso al jaaaren niet meer maar vroeger wel regelmatig. Zaten echt een paar knappe tussen.quote:
Wie kijkt er nog TV? Netflix bby.quote:
O neeeeerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik volg dat topic sowieso al jaaaren niet meer maar vroeger wel regelmatig. Zaten echt een paar knappe tussen.
[..]
Wie kijkt er nog TV? Netflix bby.
Ik ga zo een nieuwe aflevering pll kijken. Aanrader btw. Hele leuke serie. Laatste seizoen is wel borink maar toch blijf je kijken.
Seriously als je netflix hebt moet je echt pretty little liars kijken! Iedereen die ik ken vindt het leukk.quote:
Afiyet olsun.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ziet er interessant uit.Maar ik ga vandaag banenenbrood maken denk ik.
Mijn nom de guerre is Wammeswaggel en ik onderschrijf deze post.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Seriously als je netflix hebt moet je echt pretty little liars kijken! Iedereen die ik ken vindt het leukk.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Je bent gek man. Waarom werk je zoveel over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ik las het al op werk, maar kon niet antwoorden toen)"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik ben gestopt met daar te posten. Ze gingen mij stalkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:04 schreef Bortecinem het volgende:
Vroeger had je in fokkers sexy & gewaagd echt een paar knappe jongens. Beetje modelletjes. Waar zijn die allemaal heen?
Hahahahahahahahaha.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met daar te posten. Ze gingen mij stalken
Omdat je werk af moet. Ja duh.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent gek man. Waarom werk je zoveel over?
(Ik las het al op werk, maar kon niet antwoorden toen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |