Hoe is dat een knipoog naar de situatie in het topic in algemeen als je letterlijk zegt dat ''dit niet alleen geldt voor mijn laatste post maar voor mijn gedrag in het algemeen''? Ik weet dat ik zeikerig overkom, maar doe dan niet zo'n uitspraak als je geen uitleg wil geven.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lol deze post slaat wel de spijker op zijn kop.![]()
Die post was sarcastisch met een knipoog naar hoe het er hier aan toe gaat de laatste paar jaren.
Nee en honger nuquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:33 schreef Deuce92 het volgende:
Iemand nog lekker eten gemaakt vandaag?
Zomaar verdedigde je mij niet. De liefde is over. Ik steek nu mijn volgestempelde Starbucks stempelkaart in fik!quote:Op woensdag 25 februari 2015 05:49 schreef mrstylo het volgende:
Niets gelezen.
Oke wel de helft, daarna geen zin meer in gehad.
Kut. Heb je gekke bui gemist.quote:Op woensdag 25 februari 2015 05:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zomaar verdedigde je mij niet. De liefde is over. Ik steek nu mijn volgestempelde Starbucks stempelkaart in fik!
Je bent zelf een buiquote:
Jawelquote:Op woensdag 25 februari 2015 05:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zomaar verdedigde je mij niet. De liefde is over. Ik steek nu mijn volgestempelde Starbucks stempelkaart in fik!
Ben al drie kwartier op werkquote:
TM moet gewoon wat vaker neuken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:22 schreef Bortecinem het volgende:
Cry me a river, TM. Ik ben niet je psycholoog. Verwacht niet bij iedere post een gedetailleerde analyse.
Ik had geen punt gebruiktquote:
Doe je niet aan pauzes?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh?
Mi gado. Nog 6 uur. Aftellen dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |