Volgens mij maakte ik dat over GGMM's vriendin.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, dat wist je al. Jij maakte daar laatst een zeer onsmakelijke grap over.
Heeft ze wel geschoren benen?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, dat wist je al. Jij maakte daar laatst een zeer onsmakelijke grap over.
We wilden graag naar Midden of Zuid Amerika en voor de tijd van het jaar en de prijs van de vliegtickets was dit een van de betere opties.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Oke, die had ik kunnen verwachten.
Waarom heb je voor deze twee landen gekozen?
Ik kan Colombia aanraden.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We wilden graag naar Midden of Zuid Amerika en voor de tijd van het jaar en de prijs van de vliegtickets was dit een van de betere opties.
Ja tochquote:Op maandag 23 februari 2015 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang wij maar single blijven Pascalus.
Gaaf! Veel plezier!quote:Op maandag 23 februari 2015 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We wilden graag naar Midden of Zuid Amerika en voor de tijd van het jaar en de prijs van de vliegtickets was dit een van de betere opties.
Is die ook langzaam en parasiterend op haar rechter?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mag toch wel aannemen dat het een Zuid-Amerikaanse schone is.
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:37 schreef vluggejapie99 het volgende:
Henk de Jong en zijn wekelijke poging iets leuks en super-authentieks voor de camera's te zeggen... Wat is hij toch ook zichzelf gebleven hè. Mooi hè. Nou.
Ik moet altijd kotsen van dat gecultiveerde provinciale gelul. Flikker op Henk de Jong.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:37 schreef vluggejapie99 het volgende:
Henk de Jong en zijn wekelijke poging iets leuks en super-authentieks voor de camera's te zeggen. Wat is hij toch ook zichzelf gebleven hè. Mooi hè. Nou.
Ik vind het vereren in dit land van mensen die zo lekker gewoon zijn gebleven echt absurd.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:37 schreef vluggejapie99 het volgende:
Henk de Jong en zijn wekelijke poging iets leuks en super-authentieks voor de camera's te zeggen... Wat is hij toch ook zichzelf gebleven hè. Mooi hè. Nou.
Sowieso kots ik op provincialen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moet altijd kotsen van dat gecultiveerde provinciale gelul. Flikker op Henk de Jong.
Je weet niet wat je mist in Bogota ouwe reus.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom voor the next best Panama gekozen
Je bent zelf een provinciaal.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sowieso kots ik op provincialen.
Heb jij je tussenschotje nog?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist in Bogota ouwe reus.
Nee, is toch superleuk en authentiek man! Met zijn Friese tongval en nuchtere kijk!quote:Op maandag 23 februari 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moet altijd kotsen van dat gecultiveerde provinciale gelul. Flikker op Henk de Jong.
Authenticiteit zien we alleen nog in Duitsland japie.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:39 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Nee, is toch superleuk en authentiek man! Met zijn Friese tongval en nuchtere kijk!
..
Heeft Robben alweer gescored?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo de goals van Robben.
KingRoland
Als je in Nederland je kop boven het maaiveld uitsteekt wordt het eraf gehakt. Doe maar gewoon lekker normaal jongens.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het vereren in dit land van mensen die zo lekker gewoon zijn gebleven echt absurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, van Margreet Dolmanquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Als je in Nederland je kop boven het maaiveld uitsteekt wordt het eraf gehakt. Doe maar gewoon lekker normaal jongens.Vreselijk die mentaliteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil KAMPFGEIST zien VERDAMMTOh.
Duitsland is veel diverser inderdaad. Nederland is eenheidsworst.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Authenticiteit zien we alleen nog in Duitsland japie.
Ik moet even wat aan je kwijt vriend.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vreselijk die mentaliteit.
Ik wil KAMPFGEIST zien VERDAMMT
VOC mentaliteit dit dat!quote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Calvinistische mentaliteitquote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet even wat aan je kwijt vriend.
Daar wil Michiel de Ruyter niet in.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
Ga dan lekker naar Snackbar het Hoekje stelletje betweters.
Mensen die snackbar zeggen ipv friettentquote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar wil Michiel de Ruyter niet in.
Sowieso een snackbar waar ze friet zeggen zou ik weigeren heen te gaan
Alsof je je snackvoedsel in een tent haaltquote:Op maandag 23 februari 2015 21:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mensen die snackbar zeggen ipv friettent
Het alternatief is de Chinees.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar wil Michiel de Ruyter niet in.
Sowieso een snackbar waar ze friet zeggen zou ik weigeren heen te gaan
Jawel, ligt eraan over hoeveel seizoenen je dit verspreid.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV moet 5 potjes verliezen.
Gaat dat nog gebeuren?
Liever patatje oorlog ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:44 schreef Coco98 het volgende:
Je zou maar een " patat pinda" bestellen..
Goed idee, dat ga ik morgen even doen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:44 schreef Coco98 het volgende:
Je zou maar een " patat pinda" bestellen..
Cafetaria.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
trekmuurquote:
Dus maar even terugkomend op mijn post...quote:Op maandag 23 februari 2015 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je je snackvoedsel in een tent haalt
Dat gaat in de fik dan
Friet met zoervleisquote:
Ik heb mijn India Pale Weizen van Brewdog en Weihenstephaner net op.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dus maar even terugkomend op mijn post...
Mijn poes zit haar poes schoon te likken... en ik drink nu grolsch
Finale levert best wat op hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Alsof je veel geld in de EL kunt verdienen
quote:
Ahá. Proost!quote:Op maandag 23 februari 2015 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb mijn India Pale Weizen van Brewdog en Weihenstephaner net op.
Frietzaak.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef Coco98 het volgende:
Er zijn ook mensen die ijskast zeggen ipv koelkast.
Bie dae frieteboet kinste auch zoervleisj op dien friete kriegequote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uh ja geweldig van Twente.
Voor V'veense begrippen zelfs!quote:
PSV was altijd beter.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damen speelde hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk laten ze de kool van Coutinho zien
Damen keepte.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
hoepsssquote:Op maandag 23 februari 2015 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
AJAXquote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onbegrijpelijk dat je in de 1/8 finale tegen Schalke na een 1-0 thuiswinst met een B-elftal begint.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
De Duitse vloek blijft voor Nederlandse clubs.
Genadeloos afgestraft. Mooi.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat je in de 1/8 finale tegen Schalke na een 1-0 thuiswinst met een B-elftal begint.
McLaren![]()
Gewoon het beste gepresteerd ja. 25ste van Europa is voor een Nederlandse club ook best aardig.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
paar keer nutteloos gewonnen in CL, en utd uit enz.
https://kickass.to/quote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme, http://kat.ph/ doet het niet meer.
Hier wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef GGMM het volgende:
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef GGMM het volgende:
Niet zo vloekenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef GGMM het volgende:
Wat een geruststellende gedachtequote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt
Vanaf nu ga ik een week lang aardig tegen je doen.
Je mag kwaad worden.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef Cavaliers het volgende:
Als Batshuayi hier niet in zit word ik kwaad.
Hihi prutsiequote:Op maandag 23 februari 2015 21:53 schreef tralalala het volgende:
Van Prutsie heeft zijn laatste wedstrijd in Oranje gespeeld.
Mad?quote:
Klinkt wel aantrekkelijkquote:Op maandag 23 februari 2015 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dost
iedereen die Van Persie kiest mogen me billen likken.
*magquote:Op maandag 23 februari 2015 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dost
Keek altijd alsof hij moest poepen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:54 schreef GGMM het volgende:
Robben is idd goed geworden. Ook niet meer zo'n ontzettende verontwaardigde jankbek zoals vroeger.
Van Persiequote:Op maandag 23 februari 2015 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dost
Poepen is heel menselijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Keek altijd alsof hij moest poepen.
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beste Nederlandse speler ooit zeker
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk Ferdi Vierklau niet meegemaakt.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
johquote:Op maandag 23 februari 2015 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Gaal sloopt hem tochquote:Op maandag 23 februari 2015 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Waarom gaat Reus niet naar de Premier League?
Omdat ie bijgetekend heeft tot 2019.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Moet nog maar eens zien of hij er wat van bakt op een regenachtige dinsdagavond in Stoke-on-Trent.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Van Bastenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie schat je hoger in?
Gullit?
Van Basten?
Kansloos inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Rasvoetballer die Mahi.
Triest dat Urwin hem pas bij een blessure van Antoniewie op ging stellen.
Ja alleen steeds op verkeerde momenten.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon het beste gepresteerd ja. 25ste van Europa is voor een Nederlandse club ook best aardig.
Johan denkt dat ze alle drie doorgaanquote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef GGMM het volgende:
Derksen zegt dat Feyenoord doorgaat.
Helaas voor Feyenoorders.
Bij Ajax is dat vanzelfsprekend dus die telt niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Johan denkt dat ze alle drie doorgaan
Oke.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja alleen steeds op verkeerde momenten.
Schoten ze nou een vuurpijl van de ene kant van het veld naar de andere?quote:
Dat zegt hij niet. Hij heeft alleen een gevoel dat PSV NIET kansloos is.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Johan denkt dat ze alle drie doorgaan
Je bent zelf jammerquote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef Vasion het volgende:
ajax gaat 1-0 verliezen daar en wordt via de strafschoppen uitgeschakeld.
Jammer.
Ow sorryquote:Op maandag 23 februari 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Hij heeft alleen een gevoel dat PSV NIET kansloos is.
Bergkamp hoort absoluut niet in dit rijtje thuis. Heeft in "grote" wedstrijden niet/nauwelijks uitgeblonken. Ook in Oranje was het vaak heel matig.quote:
waarquote:Op maandag 23 februari 2015 22:01 schreef KingRoland het volgende:
ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT ALLEMAAL NAAR HET SENATORENDEBAT
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:02 schreef KingRoland het volgende:
Robben hoort sws in de top 3 beste spelers aller tijden van Nederland.
Nep fan. Duidelijk nr1.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:02 schreef KingRoland het volgende:
Robben hoort sws in de top 3 beste spelers aller tijden van Nederland.
En het topic?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nederland 2, davy en stijn gaan ook kijken
Dankquote:Op maandag 23 februari 2015 22:19 schreef Arn0 het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)ccf-d2e099944e3d.mp4
http://sporza.be/cm/sporz(...)s/extratime/2.37737#quote:
Nou niet gaan lopen zeiken hè Flippie!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 01:04 schreef BobW het volgende:
[..]
http://sporza.be/cm/sporz(...)s/extratime/2.37737#
Onderaan kan je klikken op het fragment over Feyenoord.
Dit is een voetbalprogramma, waar over voetbal gesproken wordt. Daar kun jij niet over meepraten en dan ga je de lolbroek uithangen. Opgevoerde Paardenlul. Dat moet je eens bij Lili proberen!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Oliver23 begint er nu zelf ook in te geloven heb ik de indruk.
Eens.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:07 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
En terecht als Genee weer de clown gaat uithangen.
je bent zelf een typetjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:48 schreef DrDentz het volgende:
Dat is allemaal gescript en uitgeschreven, Bossie is een typetje, de acteur Johan Boskamp speelt hem met verve.
thanksquote:Op maandag 23 februari 2015 22:19 schreef Arn0 het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)ccf-d2e099944e3d.mp4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |