Bij ons ook zo.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ach ik ben blij dat ik nu werk heb, over het algemeen is het werk leuk. Helaas de sfeer in het bedrijf niet. Erg veel onzekerheid en druk.
Ik weet van 2 mensen die thuis zitten met een burn out. En nog een aantal andere met klachten die ook thuiszitten. Waar onder mijn direct leidinggevende en zijn leidinggevende.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij ons ook zo.
Veel onzekerheid. En ik heb het heel druk nu. Maar goed, ik moet ook weer even mijn CV oppoetsen.
Dan kan ik je Zweden en zuid Frankrijk aanradenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
In die autoreclames rijden ze altijd op van die wegen waar ik ook ooit nog wel een keer wil rijden.
Niemandsland met mooie vergezichten
En kan je haar dan ook nog een auto aanradenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:34 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kan ik je Zweden en zuid Frankrijk aanraden
Als ik in een sollicitatiegesprek zit en iemand gebruikt het wordt 'passie' dan gaan bij mij alarmbellen rinkelen. Da's typisch zo'n woord wat in voorgeschreven antwoorden op adviessites voor sollicitaties staat.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:33 schreef rival het volgende:
Thijs dag je veel verschillende banen hebt gehad zou ook niet uit moeten maken...
"Ik wist nog niet goed wat ik precies wilde en waar ik het meeste plezier in vond. Nu weet ik waar mijn passie ligt, dat is in deze functie!
Mag ik dan meerijden? Op die wegen vertrouw ik mijn stuurkunsten al helemaal niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
In die autoreclames rijden ze altijd op van die wegen waar ik ook ooit nog wel een keer wil rijden.
Niemandsland met mooie vergezichten
Een Duitser natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En kan je haar dan ook nog een auto aanraden
Een BMW natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En kan je haar dan ook nog een auto aanraden
Ja, dat type antwoord geef ik ook gewoonquote:Op maandag 23 februari 2015 20:33 schreef rival het volgende:
Thijs dag je veel verschillende banen hebt gehad zou ook niet uit moeten maken...
"Ik wist nog niet goed wat ik precies wilde en waar ik het meeste plezier in vond. Nu weet ik waar mijn passie ligt, dat is in deze functie!
Ja en alsof iemand ooit bij een baas plezier heeft gevondenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik in een sollicitatiegesprek zit en iemand gebruikt het wordt 'passie' dan gaan bij mij alarmbellen rinkelen. Da's typisch zo'n woord wat in voorgeschreven antwoorden op adviessites voor sollicitaties staat.
Een Duitse wil ik best rijden of zij mij.quote:
Ja en?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:38 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, zie ik een leuk behangetje, is ie voor een jongenskamer.
Enkel de momenten dat ik mijn ontslagbrief indiende.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:36 schreef rival het volgende:
Ja en alsof iemand ooit bij een baas plezier heeft gevonden
Maar zoiets...
Kinderkamer, jongens. Meh.quote:
Sollicitatietip: etalagepop in een beddenzaak.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef Harmankardon het volgende:
Werken, daar heb ik toch helemaal geen zin in![]()
Word ik dadelijk nog moe ook
Elke dag wanneer ik de deur weer uit loop trouwens ook wel!quote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel de momenten dat ik mijn ontslagbrief indiende.
Met of zonder partner?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sollicitatietip: etalagepop in een beddenzaak.
Meh, ik ben nu hoofd AGF bij de Bananenbar. Is wel relaxed zo.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sollicitatietip: etalagepop in een beddenzaak.
Omdat iemand het in een hokje heeft gestopt.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kinderkamer, jongens. Meh.
Heb 'm wel opgeschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |