quote:
Dat bepaalt DWDD wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:33 schreef Mani89 het volgende:
Dit is al heel lang niet grappig meer.
Je veronderstelt nu dat hij werkende hersencellen heeft.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:33 schreef tralalala het volgende:
Zou die gast nou in de gaten hebben dat hij compleet voor lul staat?
Koefnoenquote:
Loes Haverkort.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:33 schreef richolio het volgende:
Wie is die vrouw naast Claudia? Zij is mooi.
Ik wou net hetzelfde typen, scheelt weerquote:Op maandag 23 februari 2015 19:34 schreef Karina het volgende:
Bijna plaatsvervangende schaamte bij dit, wat vreselijk ongrappig.
Deze was best grappig.quote:
Die museum-MILF was lekkerderquote:Op maandag 23 februari 2015 19:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Thanks.Mooie vrouw.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 februari 2015 19:37 schreef Karina het volgende:
Die gozer lijkt zo uit New Kids weggelopen
quote:Op maandag 23 februari 2015 19:37 schreef Jahr00n het volgende:
mensen die dit mooi vinden mankeren iets
De trompetten zijn wel tof.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vijf jaar geleden had ik dit wel leuk gevonden. Maar harde muziek moet toch echt wel anders dan dit
Nee, maar Matthijs luistert nou eenmaal naar Franse chansons, de hommel.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:37 schreef Uccie het volgende:
Dit is toch niet superhard?
Ik zou het niet kopen, maar dit is nog wel aan te horen.
Rock 'n Roll in DWDD is altijd DE HARDSTE BAND OOIT!!!quote:Op maandag 23 februari 2015 19:37 schreef Uccie het volgende:
Dit is toch niet superhard?
Ik zou het niet kopen, maar dit is nog wel aan te horen.
De rest mag wel wegblijven.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 19:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, maar Matthijs luistert nou eenmaal naar Franse chansons, de hommel.
Goed punt.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Rock 'n Roll in DWDD is altijd DE HARDSTE BAND OOIT!!!
Leukequote:
Een beetje te joods naar mijn smaak.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik vind Lady Gaga een ontzettende mongool
Stijn en ik nemen jou ook niet meer serieus.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:40 schreef TLC het volgende:
Ik vond Claudia eerst ook niks, maar heb haar in het theater gezien en ik vond haar oprecht grappig
Dit deed ik al een tijdje niet meer, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stijn en ik nemen jou ook niet meer serieus.
Ik had echt kippenvel, heel mooi.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:41 schreef Postbus100 het volgende:
Dat moet ik nog een keer volledig terugluisteren
I dont give a flying fuckquote:Op maandag 23 februari 2015 19:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stijn en ik nemen jou ook niet meer serieus.
Gaaaayyyyyquote:Op maandag 23 februari 2015 19:42 schreef Karina het volgende:
Ik wilde naar de Grease singalong maar het was al uitverkocht![]()
Vraag ik me ook af, beter doet ze even haar mond nog open.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:42 schreef Jahr00n het volgende:
waarom mag dat lekkere wijf niks zeggen
Die ziet er 12 jaar uit.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik vind die oudste dochter uit de sound of music wel geil
Why this car is systematic.. It`s hydromatic.. It`s cautomaticquote:Op maandag 23 februari 2015 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man, you're the one that I want, oeoeoe
Van die zes seconden die ik net hoorde langskomen, kreeg ik het ook al...quote:
Die is ook 70 inmiddels, dat is dan weer jammer.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik vind die oudste dochter uit de sound of music wel geil
It;s Greased Lightning!quote:Op maandag 23 februari 2015 19:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Why this car is systematic.. It`s hydromatic.. It`s cautomatic
Summer lovin had me a blastquote:Op maandag 23 februari 2015 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man, you're the one that I want, oeoeoe
Ach, ieder z'n voorkeuren.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:44 schreef Martinello het volgende:
[..]
Die is ook 70 inmiddels, dat is dan weer jammer.
Gelukkig komen er elke dag nieuwe 16jarige chicksquote:Op maandag 23 februari 2015 19:44 schreef Martinello het volgende:
[..]
Die is ook 70 inmiddels, dat is dan weer jammer.
En daar heb ik niet eens iemand voor hoeven te gijzelenquote:
Echt geen interessante items inderdaad. Alleen een paar vrouwen waren leuk, maar daar heb je ook vrij weinig aan.quote:
quote:
Peter én Frenk, my godquote:Op 11 maart is het weer tijd voor Het Grote Interviewgala. In de Stadsschouwburg in Amsterdam wordt de kunst van het interviewen onder de loep genomen, dit keer staat 'de zin en onzin van privévragen ' centraal. Wij vroegen Peter Vandermeersch en Frénk van der Linden naar hun afwegingen én hun favoriete interview.
Mijn FOK!-correspondentie-vriend samen met Sylvana.quote:
quote:
Nou, dat was wel erg kort.quote:
Echt hequote:
Heb ik elke avond, snel koken want dan ben ik op tijd klaar voor DWDD, en als ik dan zit denk ik....waarom?quote:
NPO Best heeft elke werkdag om 19u Onderweg Naar Morgen uit de jaren 90. Dat is 10x leukerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb ik elke avond, snel koken want dan ben ik op tijd klaar voor DWDD, en als ik dan zit denk ik....waarom?
Dat vond ik de eerste keer al vreselijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:02 schreef alors het volgende:
[..]
NPO Best heeft elke werkdag om 19u Onderweg Naar Morgen uit de jaren 90. Dat is 10x leuker
Bedankt hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:04 schreef alors het volgende:
Ik ga uiteraard niet kijken. Sterkte jongens.
Haha, ik moest lachenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:05 schreef OProg het volgende:
Sylvana is uiteraard vooral dol op zwarte zwanen.
Eerst volproppen, voor de foie gras.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:07 schreef tralalala het volgende:
![]()
Misschien maar slachten dan, al dat leed
Ja, dat je 2 stoelen tegenover elkaar zet met mensen die elkaar interviewenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:07 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zou een tv zender beginnen genaamd: Het Gesprek
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:07 schreef Specularium het volgende:
Dikke hoax met die zwaan.
http://www.bndestem.nl/al(...)t-sprookje-1.4781142
Sporadisch wel. Zoals met de denker des vaderlands bijv.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:08 schreef Klepper272 het volgende:
Diepte interview in Dwdd, ik moet alweer lachen
Hij leeft nogquote:
Hij staat al met 1 been in het graf.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:19 schreef opperkleurder het volgende:
Laat je niet kisten zei ik nog.
Ken je Kees Kist ?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:19 schreef opperkleurder het volgende:
Laat je niet kisten zei ik nog.
Tebbie tegen Rotjeknor?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij leeft nog
Mooie man ondanks ie uit Rotterdam komt. Maar hij is Spartaan.. Dat vergoedt veel.
Uiteraard Tong.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Kees Kist ?
Dit was een leuk item.
Haar vriend had gewoon naar de Prodigy moeten luisteren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Sylvana moet echt eens haar mond houden.
Altijd een goede reden Roland.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:23 schreef KingRoland het volgende:
ik kijk alleen omdat stijn mex en opper hier zijn
Ik kijk niet. Het is rust bij Ajax U19 v Roma U19.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:23 schreef KingRoland het volgende:
ik kijk alleen omdat stijn mex en opper hier zijn
Jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Is Sylvana Simons vervelend vandaag?
Jij hebt echt niks te doen he.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk niet. Het is rust bij Ajax U19 v Roma U19.
Tot nu toe alles rustig verlopen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk niet. Het is rust bij Ajax U19 v Roma U19.
Ik val er net in, waarom zit ze er eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:24 schreef NoCigar het volgende:
Wel raar hoor dat een zwarte dame als Sylvana het blanke Prodigy mag duiden. Heel, heel vreemd.
Gewoon tafeldame denk ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik val er net in, waarom zit ze er eigenlijk?
Lekker strak afgemixt vanaf cd is beter ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind Prodigy erg goed, maar niet hun live optredens, dan komt de muziek niet tot z'n recht vind ik
Het record?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik keek Spangas eerst en was druk met het record net___
Ik had ook al zoiets van, het is dat ik weet dat het goed is maar anders had dit me niet overtuigd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Beetje rare impressie dit, laat dan gewoon 1 nummer horen en dan niet zo'n baggerkwaliteit.
ga je vanavond naar city barca kijken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik keek Spangas eerst en was druk met het record net___
Bullshit, als je een aardbeving wil ervaren dan moet je een concert van de prodigy bijwonen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind Prodigy erg goed, maar niet hun live optredens, dan komt de muziek niet tot z'n recht vind ik
Ik vond Nasty wel weer leuk, maar deze preview klonk saai.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Na The Fat of the Land was het niet zo boeiend meer.
Ze zat er eigenlijk om over die verliefde zwanen te praten, wat achteraf een hoax bleek maar dat weet ze niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:27 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uiutleggen wat de Prodigy baanbrekend was en nog erger waarom Sylvana er zit om hier een mening over te hebben.
Yep gewoon lekker op de bank uitgestrekt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ga je vanavond naar city barca kijken?
Ze stonden een keer op een festival waar ik ook was, maar ik ging er niet heen. Ik was moe en ging pizza eten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:27 schreef glasshole het volgende:
[..]
Bullshit, als je een aardbeving wil ervaren dan moet je een concert van de prodigy bijwonen.
Wat vind jij van dat programma waar Maarten van Rossem met zijn broer en zus naar verschillende steden gaan en alles vertellen over de historie ervan? Ik moest meteen aan je denkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:27 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uiutleggen wat de Prodigy baanbrekend was en nog erger waarom Sylvana er zit om hier een mening over te hebben.
Invaders was wel een goede plaat hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Na The Fat of the Land was het niet zo boeiend meer.
Ze heeft niet eens het vermogen om een zwarte band te duiden. Wat dat ook mag zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:24 schreef NoCigar het volgende:
Wel raar hoor dat een zwarte dame als Sylvana het blanke Prodigy mag duiden. Heel, heel vreemd.
Het is nou niet alsof ze de honderdste band waren met deze stijl. Omen is dan wel weer gedateerd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:27 schreef tong80 het volgende:
Wel aardig, maar niet memorabel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Invaders was wel een goede plaat hoor
Ik ben eerlijk gezegd sowieso niet zo kapot van de Prodigy. Vind het een beetje simpele beukshitquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel aardig, maar niet memorabel.
Beetje te veel onverschilligheid geacteerd. Wel leuk qua humor. Maar ik ben niet onverschillig, ook niet met m'n humor. Ze zijn intelligent. Maar met alleen maar ironie komt dat niet meer goed over.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat vind jij van dat programma waar Maarten van Rossem met zijn broer en zus naar verschillende steden gaan en alles vertellen over de historie ervan? Ik moest meteen aan je denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |