Je zou toch denken dat op een forum als BNW optie B de algemene mening zou zijn. Ik blijf het merkwaardig vinden dat dit juist niet zo is. Gros blijft hier in A gelovenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja en ik heb dus uitgelegd dat dat een fallacy is.
Je kan geen "respectloze hufter" zijn als je binnen verhaal B blijft. A = slachtoffers, gruwelijk, echt, mening erover zou respectloos zijn. B = geen slachtoffers, niet gruwelijk, niet echt en dus kan het ook niet respectloos zijn.
Zie 9/11. Als zelfs na 13,5 jaar en aaaaaal die informatie mensen nog steeds "geloven in het officiele verhaal tot ze bewijs zien van het tegendeel" (nou, daar is al genoeg over gepost), dan vraag ik me ook af wat je in BNW zoekt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat op een forum als BNW optie B de algemene mening zou zijn. Ik blijf het merkwaardig vinden dat dit juist niet zo is. Gros blijft hier in A geloven
Welk tegendeel?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:53 schreef ems. het volgende:
Er is dan ook geen bewijs van het tegendeel. Daarvoor hoef je verder niet in het officiele verhaal te geloven.
Maargoed, dat zal wel weer te logisch zijn.
Simpelweg omdat B niet overtuigend bewezen is. Roepen dat iets nep is, maakt het niet opeens nep natuurlijk. Roepen dat de piloot niet verbrand is, zonder enig verder bewijs, maakt hem niet opeens minder verbrand.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat op een forum als BNW optie B de algemene mening zou zijn. Ik blijf het merkwaardig vinden dat dit juist niet zo is. Gros blijft hier in A geloven
Dat kan, dat jij B niet overtuigend bewezen vindt. De foto van de Japanners is trouwens overduidelijk fake, dat heb ik in een reactie op bedachtzaam al aangegeven; die schaduwen kloppen van geen kant.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:02 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Simpelweg omdat B niet overtuigend bewezen is. Roepen dat iets nep is, maakt het niet opeens nep natuurlijk. Roepen dat de piloot niet verbrand is, zonder enig verder bewijs, maakt hem niet opeens minder verbrand.
Foto lijkt fake idd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan, dat jij B niet overtuigend bewezen vindt. De foto van de Japanners is trouwens overduidelijk fake, dat heb ik in een reactie op bedachtzaam al aangegeven; die schaduwen kloppen van geen kant.
Als 1 foto nep is, hoe serieus kan je de rest dan nemen? Als 1 video overduidelijk gelikt in elkaar gezet is, hoe zijn die andere video's dan wel niet?
Het bewijs mag je hier niet plaatsen vanwege beleid en zelfs ter discussie stellen is haast onmogelijk want is respectloos. Dus zomaar iets roepen is kolder.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:02 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Simpelweg omdat B niet overtuigend bewezen is. Roepen dat iets nep is, maakt het niet opeens nep natuurlijk. Roepen dat de piloot niet verbrand is, zonder enig verder bewijs, maakt hem niet opeens minder verbrand.
Wie zegt dat "alles nep" is?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:08 schreef Fogel het volgende:
Maar als alles nep is, waarom is post 25 dan echt?
Ik vind die policy ook raar. Maargoed, dat is een andere discussie. Maar je mag de video gewoon bespreken, alleen niet linken naar, toch? Zover ik begreep tenminste.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het bewijs mag je hier niet plaatsen vanwege beleid en zelfs ter discussie stellen is haast onmogelijk want is respectloos. Dus zomaar iets roepen is kolder.
Helaas lijken een aantal users die [alles is nep] visie te hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wie zegt dat "alles nep" is?
Post 25 is een duidelijke BNW-visie. Een verademing na die massamediapropaganda over IS hier.
Daar kan ik niet voor spreken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Helaas lijken een aantal users die [alles is nep] visie te hebben.
Jij vind jezelf een verademing?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wie zegt dat "alles nep" is?
Post 25 is een duidelijke BNW-visie. Een verademing na die massamediapropaganda over IS hier.
Toch nog maar even goed de post van Yvonne op de FB lezen dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het bewijs mag je hier niet plaatsen vanwege beleid en zelfs ter discussie stellen is haast onmogelijk want is respectloos. Dus zomaar iets roepen is kolder.
Het gaat niet om mij hier, het gaat om IS en het stuk dat ik plaatste.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij vind jezelf een verademing?
Ik vind Hollywood romantic comedies ook gruwelijk en onsmakelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh, welke policy?
[..]
Ik bepaal niets voor anderen, hoe kom je erbij?
[..]
Als je een Hollywoodhorrorfilm kijkt, is dat dan "gruwelijk" of "gruwelijk gespeeld, gemaakt"?
American Sniper en al die andere vreselijke patriottistische VSAmerikaanse propagandafilms, dat is allemaal niet gruwelijk, maar als je een IS-video niet gruwelijk noem, oh wee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vind Hollywood romantic comedies ook gruwelijk en onsmakelijk.
Sommige mensen houden van being scared by a movie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
American Sniper en al die andere vreselijke patriottistische VSAmerikaanse propagandafilms, dat is allemaal niet gruwelijk, maar als je een IS-video niet gruwelijk noem, oh wee.
Ja, van die mensen die al die gore gaan opzoeken. Toen ik begon met studeren was er net internet en al die lui naar Rotten.com en al die vage sites.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sommige mensen houden van being scared by a movie.
Ik heb alle onthoofdingen vids een of twee keer gekeken voor maar 2minuten of zo.Tis genoeg voor mij om te zien dat ze zijn nep.Ik hoeft geen gruwelijke beelden te zien,echt of nep.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon welke policy?
Yvonne heeft bericht dat we het filmpje niet meer mogen linken hier, prima, no problem. Wat is er dan nog met "de policy" te schaften? Mag je naast geen linkjes plaatsen naar "gruwelijke" video's er ook niet over discussieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |