Ik heb ondertussen wel trek gekregen in wat te eten, maar ik weet (nog) niet wat. Zal wel een paar crackers met kaas worden.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan geen hap meer bij om eerlijk te zijn![]()
vijftig tinten grijs dan ?quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 22:06 schreef FANN het volgende:
Ik zocht iets van vroeger waar ik aan moest denken en toen kwam ik hier terecht![]()
CBL / [CBL SC #666] fanvanheteersteuur post gelukkig nooit zoveel
Oh ... ?quote:Op zondag 22 februari 2015 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Best wel ernstig, toen was ik op Ribas
was van dat programma, ik was Fan van hem en toen ging hij op Fok posten enzoquote:
chanantquote:Op zondag 22 februari 2015 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
was van dat programma, ik was Fan van hem en toen ging hij op Fok posten enzo
en een foto van hem voor mij alleen dat soort werkeffe graven in mijn archief
of ik die foto nog heb
Programma staat niet in mn geheugenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
was van dat programma, ik was Fan van hem en toen ging hij op Fok posten enzo
en een foto van hem voor mij alleen dat soort werkeffe graven in mijn archief
of ik die foto nog heb
Herkenbaar. En eet smakelijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik hap nu een hamburger, maar ik heb even mijn poezen op de gang moeten doen die zijn helemaal doorgedraaid en hebben de kolder in de kop nu. En ik wil rustig eten en lezen.
Dank je. Ze hebben het gordijn bij de voordeur "vakkundig" verwijderd ook.quote:
Heel leuk dat ie het gedaan heeft dan.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij moest bewijzen dat hij de échte Ribas was, vandaar die foto
Vond ik ook hoor ...quote:Op zondag 22 februari 2015 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel leuk dat ie het gedaan heeft dan.
Ik kan beter opnoemen wat ze hier nog niet gesloopt hebben de afgelopen maanden. Gordijnen hangen nog wel gelukkig.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank je. Ze hebben het gordijn bij de voordeur "vakkundig" verwijderd ook.
Ik heb van die kartonnen dingen die je op de vloer legt.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan beter opnoemen wat ze hier nog niet gesloopt hebben de afgelopen maanden. Gordijnen hangen nog wel gelukkig.De krabpalen hebben ze allemaal vernietigt door er als bezetene keihard in te springen iedere keer. Liggen nu afgebroken tegen de muur.
Clownsmiley verward mij, vond je het wel leuk maar geef je dat liever niet toe dan en daaromquote:
Ja gut ik hoefde er niet mee te trouwen, maar ik keek naar naar programma en ik vond hemquote:Op zondag 22 februari 2015 22:20 schreef chufi het volgende:
Hij heeft een oorglitter .... Dat vind ik zo eng ...
Gaan die dan niet de hele kamer door? En wij hebben een aantal dozen liggen. Vinden ze ook zo geweldig.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb van die kartonnen dingen die je op de vloer legt.
Nee dezequote:Op zondag 22 februari 2015 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Clownsmiley verward mij, vond je het wel leuk maar geef je dat liever niet toe dan en daaromof vond je er geen zak aan en daarom
of of of.
Door die gast in uto sc zijn mijn hersens in scenario modus gegaan. Schiet niet op.
Die discussie hebben wij ook gehad in de uto sc, erg verwarrend dat ze hier dan weer andere betekenissen hebben.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dezebetekent niet dat ik iets niet leuk vind, die betekent voor mij dat ik iets
juist wél lollig vind, smileys schijnen voor iedereen een andere betekenis te hebben geloof ik,
was ook een keer een dicussie over deze![]()
Dat was trouwens geheel Sacha haar schuld
Even voor de duidelijkheid die foto van zojuist was die Griek en die heb je bij een TV programma leren kennen? Of ben ik nou echt gekquote:Op zondag 22 februari 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja gut ik hoefde er niet mee te trouwen, maar ik keek naar naar programma en ik vond hem
de leukste zeg maar, dus dan ben je Fan, die naar had ik daarvoor al trouwens hoor![]()
Eigenlijk was het een vréselijk programma maar ik heb toen wel lol gehad
Jij bent gekquote:Op zondag 22 februari 2015 22:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid die foto van zojuist was die Griek en die heb je bij een TV programma leren kennen? Of ben ik nou echt gek
hartstikke gekquote:
Vriendinnetje uit Spanje vond ooit wel zo dr man....quote:Op zondag 22 februari 2015 22:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid die foto van zojuist was die Griek en die heb je bij een TV programma leren kennen? Of ben ik nou echt gek
Willen ze je niet meer terug?quote:Op zondag 22 februari 2015 22:27 schreef ChocoFan het volgende:
Zelfs ik snapte het.Zal ik dan toch maar gewoon hier blijven en niet meer terug gaan naar de utosc, zijn ze daar ook eindelijk blij.
Jeetje, dat lijkt me nou niks voor mij.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Vriendinnetje uit Spanje vond ooit wel zo dr man....
Wat gaat er morgen gebeuren Dees? Je zus?quote:Op zondag 22 februari 2015 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga zo maar eens een drankje innemen en kijken of ik een beetje kan slapen, morgen een spannende dag.
Ik ben voor vandaag wel even klaar met drankjes...quote:Op zondag 22 februari 2015 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga zo maar eens een drankje innemen en kijken of ik een beetje kan slapen, morgen een spannende dag.
Sterkte morgen Dees....quote:Op zondag 22 februari 2015 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Sommige wel sommige niet, weet ik veel eigenlijk. En niets gebeurt, tenminste, de laatste tijd niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Willen ze je niet meer terug?![]()
Watskebeurt dan?
Morgen is de operatie, ze staat ingepland voor 12 uur, ze vind het fijn als we ervoor nog even bij haar langs komen.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat gaat er morgen gebeuren Dees? Je zus?
duimen, duimen, duimen !!quote:Op zondag 22 februari 2015 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen is de operatie, ze staat ingepland voor 12 uur, ze vind het fijn als we ervoor nog even bij haar langs komen.
veel sterktequote:Op zondag 22 februari 2015 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen is de operatie, ze staat ingepland voor 12 uur, ze vind het fijn als we ervoor nog even bij haar langs komen.
O jeetje, héél veel sterkte dan!quote:Op zondag 22 februari 2015 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 februari 2015 22:34 schreef FANN het volgende:
Tja, dat is dan weer het échte leven soms..
Daar zijn we ook serieus over... En het is niet goed met haar.. Opnieuw uitzaaiingen in dr hersenen... Operatie is de beste en enigste mogelijke redding nog..quote:Op zondag 22 februari 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
En ik weet niet wat de zus van Dees heeft maar over serieuze zaken moet je wel serieus kunnen zijn.
Precies, maar dat zijn we hier ook wel hoor, daar worden geen grapjes over gemaaktquote:Op zondag 22 februari 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
En ik weet niet wat de zus van Dees heeft maar over serieuze zaken moet je wel serieus kunnen zijn.
nou dat dusquote:Op zondag 22 februari 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maak een bingokaart van jezelf...quote:Op zondag 22 februari 2015 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zei het gewoon even tussendoor zodat jullie een beetje een indruk krijgen van wat voor een soort jongen ik ben.
Ik ergerde me dus echt zojuist bij UTO.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
nou dat dus![]()
waar we niet mee mogen schelden van jou
je bent een lieverdquote:Op zondag 22 februari 2015 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zei het gewoon even tussendoor zodat jullie een beetje een indruk krijgen van wat voor een soort jongen ik ben.
We snappen het Mo, geintjes zijn leuk, maar niet over zulke zaken, maar dat gebeurt hier ook niet...quote:Op zondag 22 februari 2015 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Thnx, maar verder gek als een deur en als er wat te ouwehoeren valt sta ik vooraan.quote:
Is wel een idee, want niemand kent Mo goed genoeg om al een Bingokaart te makenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maak een bingokaart van jezelf...
you're welcomequote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thnx, maar verder gek als een deur en als er wat te ouwehoeren valt sta ik vooraan.
Die waren er toch ook niet beste jongenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben gewoon nog niet zo lang onder jullie en ik wil geen misverstanden.
In uto zijn serieuze dingen niet echt mogelijk. Tenminste. Naar mijn idee dan. Best wel eens jammer.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ergerde me dus echt zojuist bij UTO.
hé kom eens onder mij vandaan, zo goed ken ik je nog nietquote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
misschien kennen we hem wel, maar weten we niet dat we hem kennenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Is wel een idee, want niemand kent Mo goed genoeg om al een Bingokaart te maken
Ik hartje misverstanden.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Volgens mij zei ik gisteren al dat dit toch een ander soort SC is, tenminste die indruk heb ik wel gekregen die paar keer dat ik daar spiekte, niks mis mee hoor verder, maar niks voor mij...quote:Op zondag 22 februari 2015 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In uto zijn serieuze dingen niet echt mogelijk. Tenminste. Naar mijn idee dan. Best wel eens jammer.
quote:Op zondag 22 februari 2015 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
hé kom eens onder mij vandaan, zo goed ken ik je nog niet
Ach, ik in een notendop dan denk ik ex zuiplap, maar geen probleemdrinker, want ik sta zo goed als droog tegenwoordig, grote mond klein hart, blower, vrouwen-, muziek- en kattengek.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Die waren er toch ook niet beste jongen
O ja, dat was ook zo, dat is dan wel weer lastig .... geen idee wie hij ''vroeger'' was...quote:Op zondag 22 februari 2015 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
misschien kennen we hem wel, maar weten we niet dat we hem kennen
welkomquote:Op zondag 22 februari 2015 22:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik in een notendop dan denk ik ex zuiplap, maar geen probleemdrinker, want ik sta zo goed als droog tegenwoordig, grote mond klein hart, blower, vrouwen-, muziek- en kattengek.
En psychisch niet helemaal goed.
Daar geef ik je dan helemaal gelijk in. Is daar inderdaad anders. Naar mijn idee, voordat er weer misverstanden ontstaan. Ik let steeds meer op mijn woorden daar en delen is ook niet verstandig, krijg je op een onverwacht moment ineens terug in je gezicht.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik gisteren al dat dit toch een ander soort SC is, tenminste die indruk heb ik wel gekregen die paar keer dat ik daar spiekte, niks mis mee hoor verder, maar niks voor mij...
Het gaat daar ook over een programma ipv over een leeftijdsgroep....quote:Op zondag 22 februari 2015 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In uto zijn serieuze dingen niet echt mogelijk. Tenminste. Naar mijn idee dan. Best wel eens jammer.
Wat bedoel je met psychisch niet helemaal goed....quote:Op zondag 22 februari 2015 22:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik in een notendop dan denk ik ex zuiplap, maar geen probleemdrinker, want ik sta zo goed als droog tegenwoordig, grote mond klein hart, blower, vrouwen-, muziek- en kattengek.
Welkom bij de club.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
sc toch niet meer.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat daar ook over een programma ipv over een leeftijdsgroep....
ik pas me wel weer aanquote:Op zondag 22 februari 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
We snappen het Mo, geintjes zijn leuk, maar niet over zulke zaken, maar dat gebeurt hier ook niet...
Ja, maar ik heb geen diagnose officieel, wel ervaring met opgesloten te zitten, en aangezien ik dat niet leuk vind en niet dom ben, lul ik me dan weer eruit.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat bedoel je met psychisch niet helemaal goed....
serieuze vraag hoor...
Heb je één of ander aandoening ofzo?
Iets lager volgens mij, tussen de 30 en 40 ongeveer, met een paar uitschieters natuurlijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd ligt daar niet heel veel hoger als hier....
wist je trouwens al dat wij een stelletje zijn, hoop dat mevrouw MM er niet al teveel bezwaar tegen heeftquote:
Dat klopt. EN dat ik zelf nou eenmaal een beetje een flapuit ben, kunnen anderen ook niets aan doen.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar wel onder het mom van niet serieus te moeten zijn
Ik vind UTO vrij infantiel, maar goed dat kan aan mij liggen, neemt niet weg dat het soms best amusant kan zijn.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iets lager volgens mij, tussen de 30 en 40 ongeveer, met een paar uitschieters natuurlijk.
toch een jong blaadje gescoord, doe je goedquote:Op zondag 22 februari 2015 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
wist je trouwens al dat wij een stelletje zijn, hoop dat mevrouw MM er niet al teveel bezwaar tegen heeft
Ik wist van niks, maar ik zal je binnenkort aan mijn ouders voorstellen...quote:Op zondag 22 februari 2015 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
wist je trouwens al dat wij een stelletje zijn, hoop dat mevrouw MM er niet al teveel bezwaar tegen heeft
nah, jij weet ook wel wanneer geintjes wél of niet kunnen, dus daar maak ik me geen zorgen overquote:
ow jee, wat moet ik dan aantrekkenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist van niks, maar ik zal je binnenkort aan mijn ouders voorstellen...
Een lijkwade...quote:Op zondag 22 februari 2015 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
ow jee, wat moet ik dan aantrekken
Een vijgenblad.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
ow jee, wat moet ik dan aantrekken
mevrouw MM vind het dus niet goed... begrijpelijkquote:
Uto is niet leuk meer. Ik was gewoon een rls kijker, alleen heeft uto dat flink verpest.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind UTO vrij infantiel, maar goed dat kan aan mij liggen, neemt niet weg dat het soms best amusant kan zijn.
Nah... een keertje moet kunnen hoor Mo, niemand die je dat kwalijk neemt volgensquote:Op zondag 22 februari 2015 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Afgelopen vrijdag had ik een verjaardag en ja, als ik 1 drink dan hou ik niet meer op.
Ik heb het haar niet gemeld/gevraagd, maar aangezien mijn ouders al geruime tijd geleden overleden zijn wordt het geen feestje...quote:Op zondag 22 februari 2015 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
mevrouw MM vind het dus niet goed... begrijpelijk
krijg toch allemaal de onbeheerst vermenigvuldigende cellenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, jij weet ook wel wanneer geintjes wél of niet kunnen, dus daar maak ik me geen zorgen over![]()
eigenlijk over niemand niet hiero, da;s best wel fijn bedenk ik me nu
een heleboel rls-kijkers die veel op FOK! hebben gepost zijn uiteindelijk afgehaakt.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:56 schreef ChocoFan het volgende:
Uto is niet leuk meer. Ik was gewoon een rls kijker, alleen heeft uto dat flink verpest.![]()
BBDe bunker
De gouden kooi
enz.
laat dat voorstellen dan maar zittenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het haar niet gemeld/gevraagd, maar aangezien mijn ouder al ruime tijd overleden zijn wordt het geen feestje...
quote:Op zondag 22 februari 2015 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]
krijg toch allemaal de onbeheerst vermenigvuldigende cellen
Ík was/ben niet verslaafd maar ik vind het gewoon erg lekker en nu mag ik eigenlijk niet meer, daar hou ik me redelijk aan en drink thuis geen druppel meer, maar als ik naar een concert ga of naar de verjaardag van mijn broertje, dan drink ik dus wel.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... een keertje moet kunnen hoor Mo, niemand die je dat kwalijk neemt volgens
mij, maar als je een ex alcholverslaafde bent weet je zelf wel dat je moet uitkijken toch?
Je bent in elk geval OUD genoeg, wijs weet ik niet
er was een fake-lijstje neergezet van wie met wie was, niet wie het met wie deed hoorquote:Op zondag 22 februari 2015 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Maar door wie ben je uitgehuwelijkt aan mij?
Ik ben pas vorig jaar actief gaan posten, voorgaande jaren las ik meestal alleen mee op fok als er een rls was. Op veilige afstand.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
een heleboel rls-kijkers die veel op FOK! hebben gepost zijn uiteindelijk afgehaakt.
Uiteindelijk is het iedere keer toch weer hetzelfde. Ook qua reacties e.d. , alleen met een nieuwe garde.
KT was het toch?quote:Op zondag 22 februari 2015 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
er was een fake-lijstje neergezet van wie met wie was, niet wie het met wie deed hoor
Linkje?quote:Op zondag 22 februari 2015 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
er was een fake-lijstje neergezet van wie met wie was, niet wie het met wie deed hoor
I know....maar als je al tig keer op die manier had meegepost, dan was je met een heel andere mindset UTO ingestapt. Of mss helemaal niet meer.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben pas vorig jaar actief gaan posten, voorgaande jaren las ik meestal alleen mee op fok als er een rls was. Op veilige afstand.
Yep, zo zit ik nu met Choco "opgescheept".quote:
Dat mag, dat heb ik weer met andere programma's, smaken verschillen gelukkig.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kijk nooit rls, ik vind het de moeite van mijn tijd niet waard.
dank, ik was even vergeten wie het wasquote:
ik meldde het toch heel trotsquote:Op zondag 22 februari 2015 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Linkje?
Ik vind het trouwens een eer om aan jou gekoppeld te zijn.
Of dat andersom ook is, weet ik niet helemaal zeker...
ah... oké... ik mag eigenlijk ook geen drank, tenminste niet als er alcholhol in zit, maar ik zondig ookquote:Op zondag 22 februari 2015 22:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ík was/ben niet verslaafd maar ik vind het gewoon erg lekker en nu mag ik eigenlijk niet meer, daar hou ik me redelijk aan en drink thuis geen druppel meer, maar als ik naar een concert ga of naar de verjaardag van mijn broertje, dan drink ik dus wel.
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know....maar als je al tig keer op die manier had meegepost, dan was je met een heel andere mindset UTO ingestapt. Of mss helemaal niet meer.
Jouw reactie op haar (jeugd)foto stond nog in mijn geheugen gegrift....quote:Op zondag 22 februari 2015 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het trouwens een eer om aan jou gekoppeld te zijn.
Tsss.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yep, zo zit ik nu met Choco "opgescheept".
Als ik mezelf laat gaan dan kan ik aardig ver gaan, maar tegenwoordig hou ik me in. En daarbij was/ben ik altijd een gezellige zuipert.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... oké... ik mag eigenlijk ook geen drank, tenminste niet als er alcholhol in zit, maar ik zondig ook
wel eens![]()
boeien.... zolang ik het niet gigantisch op een zuipen zet is het niet zo'n ramp![]()
Familiedag 2 glaasjes champagne, vanaf toen niks meer, is toch netjes?
We kunnen er allebei mee leven toch? Die L2B was helemaal de weg kwijt.quote:
Recht uit het hart...quote:Op zondag 22 februari 2015 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw reactie op haar (jeugd)foto stond nog in mijn geheugen gegrift....
jij kijkt/keek toch naar die Amerikaanse relie-gekkies?quote:Op zondag 22 februari 2015 23:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kijk nooit rls, ik vind het de moeite van mijn tijd niet waard.
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik zal wel even een mooi overzichtje geven:
FANN en chufi zijn een koppel
just me en MM zijn een koppel
DDM en Juup zijn een koppel
Mo en Choco zijn een koppel
Piet en Sig zijn een koppel
Sacha is alleen sinds ze haar man illegaal begraven heeft in de achtertuin.
Dat was nav zijn vakantie die hij ooit had.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
jij kijkt/keek toch naar die Amerikaanse relie-gekkies?
of was dat ook in een andere context
Ikke wel, verandert toch iedere keer op fok.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We kunnen er allebei mee leven toch? Die L2B was helemaal de weg kwijt.
Lucky2Bastard was als gast hier en wilde even weten wie nou wie was hier.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ikke wel, verandert toch iedere keer op fok.![]()
En L2B snap ik even niet.
Kan ik me in vinden, ik had alleen wel verwacht dat KT zichzelf aan zowel Sacha als Dees had gekoppeld...quote:
Ik nam het heel serieusquote:
jij toch?quote:Op zondag 22 februari 2015 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was nav zijn vakantie die hij ooit had.
Oh ja, die was de oorzaak van dit. Teveel info vanavond.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lucky2Bastard was als gast hier en wilde even weten wie nou wie was hier.
Een archivaris heeft helemaal geen tijd voor 2 vrouwen, die heeft aan eentje al zijn handen vol.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan ik me in vinden, ik had alleen wel verwacht dat KT zichzelf aan zowel Sacha als Dees had gekoppeld...
Eska.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Kan ik me in vinden, ik had alleen wel verwacht dat KT zichzelf aan zowel Sacha als Dees had gekoppeld...
Ja, maar jij gaf daarbij aan dat die Amish soap toch wel heel realistisch was.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was nav zijn vakantie die hij ooit had.
Vrouwen willen altijd alles weten, zij net katten. Stonteigenwijs en nieuwsgierigquote:Op zondag 22 februari 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat bedoel je met psychisch niet helemaal goed....
serieuze vraag hoor...
Heb je één of ander aandoening ofzo?
Nee joh, een idioot ziet dat dat gespeeld is, ik zei dat ik het wel af en toe kijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaf daarbij aan dat die Amish soap toch wel heel realistisch was.
Dat verzin je niet...
en ik zit met jou opgescheeptquote:Op zondag 22 februari 2015 23:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vrouwen willen altijd alles weten, zij net katten. Stonteigenwijs en nieuwsgierig
Hoeft niet, zie mijn post hierboven.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga de archivaris erbij roepen...
Katééé!
Ik wil je post wel even opduikelen...quote:Op zondag 22 februari 2015 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, een idioot ziet dat dat gespeeld is, ik zei dat ik het wel af en toe kijk.
Hoeft niet ik weet wat ik gezegd heb, namelijk dat je verstoten kan worden.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil je post wel even opduikelen...
Fok! is "bekend" geworden door rls BB1.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
een heleboel rls-kijkers die veel op FOK! hebben gepost zijn uiteindelijk afgehaakt.
Uiteindelijk is het iedere keer toch weer hetzelfde. Ook qua reacties e.d. , alleen met een nieuwe garde.
KT vertelde aan MM dat hij naar de amish docu keek en het intrigerend vondquote:Op zondag 22 februari 2015 23:10 schreef sacha het volgende:
ik ga de archivaris erbij roepen...
Katééé!
en opgraven heeft ook geen nut, dan stinken ze nog meer dan normaalquote:Op zondag 22 februari 2015 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor niks die vent in de tuin begraven
Waarbij je de soap met naam noemde...quote:Op zondag 22 februari 2015 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoeft niet ik weet wat ik gezegd heb, namelijk dat je verstoten kan worden.
Je mag wel een jaar "rumspringa" en dat fenomeen is wat Breaking Amish naspeelt.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoeft niet ik weet wat ik gezegd heb, namelijk dat je verstoten kan worden.
Kan er toch maar 1 zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
dank, ik was even vergeten wie het was
Dat klopt.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarbij je de soap met naam noemde...
mijn enkel klopt ookquote:
Ik heb dus écht geen flauw idee waar jullie het nu over hebbenquote:Op zondag 22 februari 2015 23:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je mag wel een jaar "rumspringa" en dat fenomeen is wat Breaking Amish naspeelt.
ik bedoel maarquote:Op zondag 22 februari 2015 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor niks die vent in de tuin begraven
ik kan het prima volgen eigenlijk, ik was ook bij het originele gesprek aanwezigquote:Op zondag 22 februari 2015 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb dus écht geen flauw idee waar jullie het nu over hebben
Houden zo, ik ga dat verhaal niet weer uitleggen...quote:Op zondag 22 februari 2015 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Je weet niet wat "rumspringa" is?quote:Op zondag 22 februari 2015 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan was ik er zeker niet of ik heb niet goed opgeletquote:Op zondag 22 februari 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan het prima volgen eigenlijk, ik was ook bij het originele gesprek aanwezig
En wat voor 1quote:Op zondag 22 februari 2015 23:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gelukkig zit er een bonusdochter bij de deal
Shit, ik ben ineens opa...quote:Op zondag 22 februari 2015 23:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gelukkig zit er een bonusdochter bij de deal
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je weet niet wat "rumspringa" is?
Deal.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
maar ga het maar niet uitleggen, ik zie wel
maar wel van de allermooiste kleindochterquote:
Da's dan wel weer fijn...quote:Op zondag 22 februari 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
maar wel van de allermooiste kleindochter
iets enthousiaster mag wel hoorquote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:20 schreef sacha het volgende:
wat is dat met die Parkinson handjes tegenwoordig
o God dat wordt weer een uur met die kutknoppies worstelen voor mijquote:Op zondag 22 februari 2015 23:20 schreef chufi het volgende:
Oscar rode loper nu begonnen , Denk hetzelfde kanaal waar gisteren het schaatsen op was.. Tenminste bij UPC is het wel zo ... op 15
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:23 schreef just me het volgende:
Ben er vandoor lieve mensen, tijd voor oma's schoonheidsslaapje
Die helpen bij mij niet meerquote:Op zondag 22 februari 2015 23:23 schreef just me het volgende:
Het idee overvalt me toch wel een beetje, maar ik ben ook een heel leuke oom voor mijn nichtjes en neefjes...quote:
trusten.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:23 schreef just me het volgende:
Ik kom er zo ook in...quote:Op zondag 22 februari 2015 23:23 schreef just me het volgende:
Succes.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet morgen eens mijn kabelspaghetti uit de knoop halen.
Slaap lekker.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:23 schreef just me het volgende:
het wordt tijd dat APK zelf weer eens uit de kast komtquote:Op zondag 22 februari 2015 23:19 schreef FANN het volgende:
Het wordt tijd dat die zwaai smiley van APK weer eens uit de kast gehaald wordt
Die vindt het hier niks denk ikquote:Op zondag 22 februari 2015 23:26 schreef sacha het volgende:
[..]
het wordt tijd dat APK zelf weer eens uit de kast komt
ik zie het voor mequote:Op zondag 22 februari 2015 23:25 schreef FANN het volgende:
Die Griek heeft de hele zooi op één afstandbediening gezet en nu heb ik de ventilator aan maar nog
geen TV
Heel handig dan.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:25 schreef FANN het volgende:
Die Griek heeft de hele zooi op één afstandbediening gezet en nu heb ik de ventilator aan maar nog
geen TV
Handig type.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:25 schreef FANN het volgende:
geen TV
Straks wordt de Griek wakker en kan het ze zo vertellenquote:Op zondag 22 februari 2015 23:23 schreef FANN het volgende:
TV gaat niet aan, zal wel een ander apparaat nog aanstaan
Ik ben daar zéér onhandig in dat kloptquote:Op zondag 22 februari 2015 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Handig type.![]()
Die Griek dan, jou wens ik heel veel succes!![]()
En aangezien ik geen films kijk en dus de logica van de Oscars niet vat, kruip ik nu tegen Just Me aan...
Ja we hebben vanmiddag hier ook die oude homemovies zitten kijken dus er zal wel ietsquote:Op zondag 22 februari 2015 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks wordt de Griek wakker en kan het ze zo vertellen
Gelukkig dan maar, dan is het nu even niet erg. En kan je niet via je computer of laptop iets kijken of tablet of weet ik het waarop je fokt.quote:
Lijkt het internet op AMSIX welquote:Op zondag 22 februari 2015 23:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet morgen eens mijn kabelspaghetti uit de knoop halen.
oh, zal best maar dan kan ik weer niks op Fok lezen, ik zap liever een beetje rond op Fokquote:Op zondag 22 februari 2015 23:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar, dan is het nu even niet erg. En kan je niet via je computer of laptop iets kijken of tablet of weet ik het waarop je fokt.Ik kijk alles via mijn pc.
Dat kan ook. Zolang je je maar vermaakt.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
oh, zal best maar dan kan ik weer niks op Fok lezen, ik zap liever een beetje rond op Fok
Ja hoor, dat kan ik wel in mijn eentje, beetje lezen, er staat nog een mail die ik moet beantwoordenquote:Op zondag 22 februari 2015 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan ook. Zolang je je maar vermaakt.
Genoeg te doen dus nog.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan ik wel in mijn eentje, beetje lezen, er staat nog een mail die ik moet beantwoorden
en straks zal die Griek wel weer wakker worden, als ik niet slaap zet ik nog koffie voor hem
maar anders moet ie dat zelf maar doen
Nee, daar ben ik al klaar mee hoor. Kattenbakken en vreten en gordijn in de gang terughangen..quote:Op zondag 22 februari 2015 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wat je allemaal met die poezen doet zo laat nog...
Lukt kanaal 15 op je tv wel, ah nee je keek alles op je pc.... Film1 zit niet op de horizon zenders lijst volgens mijquote:Op zondag 22 februari 2015 23:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
lukt me weer niet om e open te krijgen op horizon.
Geen zin om naar de woonkamer te gaan. En ik geef het maar op, zal vast wel niet bij mijn zenders zitten. Raar want voorheen zat E dat wel, maar zal wel alleen op de pc zijn. Hoe dan ook, pfff ik geef het op.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Lukt kanaal 15 op je tv wel, ah nee je keek alles op je pc.... Film1 zit niet op de horizon zenders lijst volgens mij
Vind dat maar een rare.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tegenwoordig zit bij Ziggo Kim Holland in het standaardpakket. Maar voor mij hoeft dat niet zo.
Al was ze de laatste op Aarde, dat een schepsel zo dom en ordinair kan zijn. Jeetje.quote:
Nu nog beeld, of ga je naar het knopje kijken?quote:
Inderdaad, en niets mis met porno, maar ze is gewoon te lelijk en de rest wat je zei.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Al was ze de laatste op Aarde, dat een schepsel zo dom en ordinair kan zijn. Jeetje.
Ik las het. Wat een gedoe daar.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jullie SC was gewoon tijdelijk op slot....mijn hemel.
Die kanaal 15 zal er wel zijn op je tv, maar niet op Horizon op je pc... Net even gecheckt.. Daar ontbreekt Film1 ook, terwijl het wel in het pakket zit .... Zal wel met uitzendrechten te maken hebbenquote:Op zondag 22 februari 2015 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen zin om naar de woonkamer te gaan. En ik geef het maar op, zal vast wel niet bij mijn zenders zitten. Raar want voorheen zat E dat wel, maar zal wel alleen op de pc zijn. Hoe dan ook, pfff ik geef het op.
Ik dacht niet dat ik zei dat er iets mis met porno is.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad, en niets mis met porno, maar ze is gewoon te lelijk en de rest wat je zei.
Dat vermoed ik dus ook allemaal, erg lullig weer en ik heb geen zin om een andere stream te zoeken. Misschien zo maar naar bed gaan of zo.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kanaal 15 zal er wel zijn op je tv, maar niet op Horizon op je pc... Net even gecheckt.. Daar ontbreekt Film1 ook, terwijl het wel in het pakket zit .... Zal wel met uitzendrechten te maken hebben
Dat zei jij ook niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat ik zei dat er iets mis met porno is.
Bij UPC ook hoor...quote:Op zondag 22 februari 2015 23:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tegenwoordig zit bij Ziggo Kim Holland in het standaardpakket. Maar voor mij hoeft dat niet zo.
Zo geweldig is het niet hoorquote:Op zondag 22 februari 2015 23:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat vermoed ik dus ook allemaal, erg lullig weer en ik heb geen zin om een andere stream te zoeken. Misschien zo maar naar bed gaan of zo.
Niet dat ik er superfan van ben, het is vaak gewoon een beetje goedkoop, maar met seks is helemaal niks mis.quote:
Applaus voor FANN.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo geweldig is het niet hoorik ga effe kijken of er iets anders is, dit boeit me eigenlijk
helemaal niet, maar ik wilde effe weten of ik het voor elkaar kon krijgen
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoera voor het technisch inzicht van FANN
Ik vraag me toch véél dingen af bij jou weet je dat?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Porno is voor jongeren. Niet voor mensen van onze leeftijd.
Jij mag mij altijd alles vragen. Dat weet je toch.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:01 schreef FANN het volgende:
Ik vraag me toch véél dingen af bij jou weet je dat?
Maakt me weinig uit ik versta er toch geen zak van op Bon Giorno na.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ziggo wisselt RAI Uno voor een andere Italiaanse zender, ik ben benieuwd
Married with children.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:03 schreef FANN het volgende:
Ik ga effe lekker dom comedy channel kijken
Per 1 april wisselen bij UPC alle kanalen zowat... Ziggo kanalen blijven waarschijnlijk hetzelfdequote:Op maandag 23 februari 2015 00:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ziggo wisselt RAI Uno voor een andere Italiaanse zender, ik ben benieuwd
Vind ik onnozel maar daarom juist wel leuk.quote:
Nee, elke mnd een andere bonuszender.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Per 1 april wisselen bij UPC alle kanalen zowat... Ziggo kanalen blijven waarschijnlijk hetzelfde
Ja hier ook... Maar UPC is Ziggo inmiddelsquote:Op maandag 23 februari 2015 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, elke mnd een andere bonuszender.
Of andersom, maar ze hebben Ziggo als naam gekozenquote:Op maandag 23 februari 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier ook... Maar UPC is Ziggo inmiddels
Ik vind het meestal wel leuk. Heb het jaren snachts gekeken. En het is je inderdaad gelukt.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo geweldig is het niet hoorik ga effe kijken of er iets anders is, dit boeit me eigenlijk
helemaal niet, maar ik wilde effe weten of ik het voor elkaar kon krijgen
Klopt over een tijdje hebben we allemaal hetzelfde standaardpakket. Daar zijn ze nog meer bezig denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier ook... Maar UPC is Ziggo inmiddels
Dan kijk je toch op TVgids.nl.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb net 2 weken geleden een complete verschuiving van zenders gehad. Helaas is de programmagids in de ziggo-app nog niet bijgewerkt. Nu duurde het ook een maand voordat ze sbs9 in hun overzicht opnamen, dus ik verwacht voorlopig nog niks
Als ze SBS9 hebben, dan hoef je idd niet veel te verwachten.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu duurde het ook een maand voordat ze sbs9 in hun overzicht opnamen, dus ik verwacht voorlopig nog niks
ik heb geen enkele keer de behoefte gehad om naar die zender te kijken neequote:Op maandag 23 februari 2015 00:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ze SBS9 hebben, dan hoef je idd niet veel te verwachten.
daar zie ik niet op welk kanaal de zender zit, daar is die app nou zo handig voor. Ik weet inmiddels dat de ARD en ZDF op 54 en 55 zitten, verder ben ik nog niet gekomen.quote:
Bij ons gaat bijna alles om.... Maar wel goed dat ze nu gewoon priority geven aan de HD channelsquote:
Morgen eens op mijn gemak bekijkenquote:Op maandag 23 februari 2015 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij ons gaat bijna alles om.... Maar wel goed dat ze nu gewoon priority geven aan de HD channels
Dan zou ik maar eens jhet bed in kruipen ....quote:Op maandag 23 februari 2015 00:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wil eigenlijk een beetje op tijd op zijn en me een beetje toonbaar maken en even langs het ziekenhuis gaan voor een nieuwe afspraak, die kan ik blijkbaar niet telefonisch maken. En ik ben al 2 mndn te laat voor controle.
Nee, ik slaap hooguit 4 uurtjes per etmaal. Dus als ik om 4 u omga dan ben ik om 8 u weer wakker.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens jhet bed in kruipen ....
Maar wil je die afspraak al vroeg in de morgen maken ?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik slaap hooguit 4 uurtjes per etmaal. Dus als ik om 4 u omga dan ben ik om 8 u weer wakker.
Neuh, ik ben 's morgens nooit zo fit.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wil je die afspraak al vroeg in de morgen maken ?
Voor het maken van een afspraak is dat verder toch niet nodig... Alleen zorgen dat je de afspraak in de middag plantquote:Op maandag 23 februari 2015 00:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ik ben 's morgens nooit zo fit.
Dat dus.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor het maken van een afspraak is dat verder toch niet nodig... Alleen zorgen dat je de afspraak in de middag plant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |