Ik heb ondertussen wel trek gekregen in wat te eten, maar ik weet (nog) niet wat. Zal wel een paar crackers met kaas worden.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan geen hap meer bij om eerlijk te zijn![]()
vijftig tinten grijs dan ?quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 22:06 schreef FANN het volgende:
Ik zocht iets van vroeger waar ik aan moest denken en toen kwam ik hier terecht![]()
CBL / [CBL SC #666] fanvanheteersteuur post gelukkig nooit zoveel
Oh ... ?quote:Op zondag 22 februari 2015 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Best wel ernstig, toen was ik op Ribas
was van dat programma, ik was Fan van hem en toen ging hij op Fok posten enzoquote:
chanantquote:Op zondag 22 februari 2015 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
was van dat programma, ik was Fan van hem en toen ging hij op Fok posten enzo
en een foto van hem voor mij alleen dat soort werkeffe graven in mijn archief
of ik die foto nog heb
Programma staat niet in mn geheugenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
was van dat programma, ik was Fan van hem en toen ging hij op Fok posten enzo
en een foto van hem voor mij alleen dat soort werkeffe graven in mijn archief
of ik die foto nog heb
Herkenbaar. En eet smakelijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik hap nu een hamburger, maar ik heb even mijn poezen op de gang moeten doen die zijn helemaal doorgedraaid en hebben de kolder in de kop nu. En ik wil rustig eten en lezen.
Dank je. Ze hebben het gordijn bij de voordeur "vakkundig" verwijderd ook.quote:
Heel leuk dat ie het gedaan heeft dan.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij moest bewijzen dat hij de échte Ribas was, vandaar die foto
Vond ik ook hoor ...quote:Op zondag 22 februari 2015 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel leuk dat ie het gedaan heeft dan.
Ik kan beter opnoemen wat ze hier nog niet gesloopt hebben de afgelopen maanden. Gordijnen hangen nog wel gelukkig.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank je. Ze hebben het gordijn bij de voordeur "vakkundig" verwijderd ook.
Ik heb van die kartonnen dingen die je op de vloer legt.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan beter opnoemen wat ze hier nog niet gesloopt hebben de afgelopen maanden. Gordijnen hangen nog wel gelukkig.De krabpalen hebben ze allemaal vernietigt door er als bezetene keihard in te springen iedere keer. Liggen nu afgebroken tegen de muur.
Clownsmiley verward mij, vond je het wel leuk maar geef je dat liever niet toe dan en daaromquote:
Ja gut ik hoefde er niet mee te trouwen, maar ik keek naar naar programma en ik vond hemquote:Op zondag 22 februari 2015 22:20 schreef chufi het volgende:
Hij heeft een oorglitter .... Dat vind ik zo eng ...
Gaan die dan niet de hele kamer door? En wij hebben een aantal dozen liggen. Vinden ze ook zo geweldig.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb van die kartonnen dingen die je op de vloer legt.
Nee dezequote:Op zondag 22 februari 2015 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Clownsmiley verward mij, vond je het wel leuk maar geef je dat liever niet toe dan en daaromof vond je er geen zak aan en daarom
of of of.
Door die gast in uto sc zijn mijn hersens in scenario modus gegaan. Schiet niet op.
Die discussie hebben wij ook gehad in de uto sc, erg verwarrend dat ze hier dan weer andere betekenissen hebben.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dezebetekent niet dat ik iets niet leuk vind, die betekent voor mij dat ik iets
juist wél lollig vind, smileys schijnen voor iedereen een andere betekenis te hebben geloof ik,
was ook een keer een dicussie over deze![]()
Dat was trouwens geheel Sacha haar schuld
Even voor de duidelijkheid die foto van zojuist was die Griek en die heb je bij een TV programma leren kennen? Of ben ik nou echt gekquote:Op zondag 22 februari 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja gut ik hoefde er niet mee te trouwen, maar ik keek naar naar programma en ik vond hem
de leukste zeg maar, dus dan ben je Fan, die naar had ik daarvoor al trouwens hoor![]()
Eigenlijk was het een vréselijk programma maar ik heb toen wel lol gehad
Jij bent gekquote:Op zondag 22 februari 2015 22:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid die foto van zojuist was die Griek en die heb je bij een TV programma leren kennen? Of ben ik nou echt gek
hartstikke gekquote:
Vriendinnetje uit Spanje vond ooit wel zo dr man....quote:Op zondag 22 februari 2015 22:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid die foto van zojuist was die Griek en die heb je bij een TV programma leren kennen? Of ben ik nou echt gek
Willen ze je niet meer terug?quote:Op zondag 22 februari 2015 22:27 schreef ChocoFan het volgende:
Zelfs ik snapte het.Zal ik dan toch maar gewoon hier blijven en niet meer terug gaan naar de utosc, zijn ze daar ook eindelijk blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |