Ik heb ondertussen wel trek gekregen in wat te eten, maar ik weet (nog) niet wat. Zal wel een paar crackers met kaas worden.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan geen hap meer bij om eerlijk te zijn![]()
vijftig tinten grijs dan ?quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 22:06 schreef FANN het volgende:
Ik zocht iets van vroeger waar ik aan moest denken en toen kwam ik hier terecht![]()
CBL / [CBL SC #666] fanvanheteersteuur post gelukkig nooit zoveel
Oh ... ?quote:Op zondag 22 februari 2015 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Best wel ernstig, toen was ik op Ribas
was van dat programma, ik was Fan van hem en toen ging hij op Fok posten enzoquote:
chanantquote:Op zondag 22 februari 2015 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
was van dat programma, ik was Fan van hem en toen ging hij op Fok posten enzo
en een foto van hem voor mij alleen dat soort werkeffe graven in mijn archief
of ik die foto nog heb
Programma staat niet in mn geheugenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
was van dat programma, ik was Fan van hem en toen ging hij op Fok posten enzo
en een foto van hem voor mij alleen dat soort werkeffe graven in mijn archief
of ik die foto nog heb
Herkenbaar. En eet smakelijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik hap nu een hamburger, maar ik heb even mijn poezen op de gang moeten doen die zijn helemaal doorgedraaid en hebben de kolder in de kop nu. En ik wil rustig eten en lezen.
Dank je. Ze hebben het gordijn bij de voordeur "vakkundig" verwijderd ook.quote:
Heel leuk dat ie het gedaan heeft dan.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij moest bewijzen dat hij de échte Ribas was, vandaar die foto
Vond ik ook hoor ...quote:Op zondag 22 februari 2015 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel leuk dat ie het gedaan heeft dan.
Ik kan beter opnoemen wat ze hier nog niet gesloopt hebben de afgelopen maanden. Gordijnen hangen nog wel gelukkig.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank je. Ze hebben het gordijn bij de voordeur "vakkundig" verwijderd ook.
Ik heb van die kartonnen dingen die je op de vloer legt.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan beter opnoemen wat ze hier nog niet gesloopt hebben de afgelopen maanden. Gordijnen hangen nog wel gelukkig.De krabpalen hebben ze allemaal vernietigt door er als bezetene keihard in te springen iedere keer. Liggen nu afgebroken tegen de muur.
Clownsmiley verward mij, vond je het wel leuk maar geef je dat liever niet toe dan en daaromquote:
Ja gut ik hoefde er niet mee te trouwen, maar ik keek naar naar programma en ik vond hemquote:Op zondag 22 februari 2015 22:20 schreef chufi het volgende:
Hij heeft een oorglitter .... Dat vind ik zo eng ...
Gaan die dan niet de hele kamer door? En wij hebben een aantal dozen liggen. Vinden ze ook zo geweldig.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb van die kartonnen dingen die je op de vloer legt.
Nee dezequote:Op zondag 22 februari 2015 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Clownsmiley verward mij, vond je het wel leuk maar geef je dat liever niet toe dan en daaromof vond je er geen zak aan en daarom
of of of.
Door die gast in uto sc zijn mijn hersens in scenario modus gegaan. Schiet niet op.
Die discussie hebben wij ook gehad in de uto sc, erg verwarrend dat ze hier dan weer andere betekenissen hebben.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dezebetekent niet dat ik iets niet leuk vind, die betekent voor mij dat ik iets
juist wél lollig vind, smileys schijnen voor iedereen een andere betekenis te hebben geloof ik,
was ook een keer een dicussie over deze![]()
Dat was trouwens geheel Sacha haar schuld
Even voor de duidelijkheid die foto van zojuist was die Griek en die heb je bij een TV programma leren kennen? Of ben ik nou echt gekquote:Op zondag 22 februari 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja gut ik hoefde er niet mee te trouwen, maar ik keek naar naar programma en ik vond hem
de leukste zeg maar, dus dan ben je Fan, die naar had ik daarvoor al trouwens hoor![]()
Eigenlijk was het een vréselijk programma maar ik heb toen wel lol gehad
Jij bent gekquote:Op zondag 22 februari 2015 22:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid die foto van zojuist was die Griek en die heb je bij een TV programma leren kennen? Of ben ik nou echt gek
hartstikke gekquote:
Vriendinnetje uit Spanje vond ooit wel zo dr man....quote:Op zondag 22 februari 2015 22:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid die foto van zojuist was die Griek en die heb je bij een TV programma leren kennen? Of ben ik nou echt gek
Willen ze je niet meer terug?quote:Op zondag 22 februari 2015 22:27 schreef ChocoFan het volgende:
Zelfs ik snapte het.Zal ik dan toch maar gewoon hier blijven en niet meer terug gaan naar de utosc, zijn ze daar ook eindelijk blij.
Jeetje, dat lijkt me nou niks voor mij.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Vriendinnetje uit Spanje vond ooit wel zo dr man....
Wat gaat er morgen gebeuren Dees? Je zus?quote:Op zondag 22 februari 2015 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga zo maar eens een drankje innemen en kijken of ik een beetje kan slapen, morgen een spannende dag.
Ik ben voor vandaag wel even klaar met drankjes...quote:Op zondag 22 februari 2015 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga zo maar eens een drankje innemen en kijken of ik een beetje kan slapen, morgen een spannende dag.
Sterkte morgen Dees....quote:Op zondag 22 februari 2015 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Sommige wel sommige niet, weet ik veel eigenlijk. En niets gebeurt, tenminste, de laatste tijd niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Willen ze je niet meer terug?![]()
Watskebeurt dan?
Morgen is de operatie, ze staat ingepland voor 12 uur, ze vind het fijn als we ervoor nog even bij haar langs komen.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat gaat er morgen gebeuren Dees? Je zus?
duimen, duimen, duimen !!quote:Op zondag 22 februari 2015 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen is de operatie, ze staat ingepland voor 12 uur, ze vind het fijn als we ervoor nog even bij haar langs komen.
veel sterktequote:Op zondag 22 februari 2015 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen is de operatie, ze staat ingepland voor 12 uur, ze vind het fijn als we ervoor nog even bij haar langs komen.
O jeetje, héél veel sterkte dan!quote:Op zondag 22 februari 2015 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 februari 2015 22:34 schreef FANN het volgende:
Tja, dat is dan weer het échte leven soms..
Daar zijn we ook serieus over... En het is niet goed met haar.. Opnieuw uitzaaiingen in dr hersenen... Operatie is de beste en enigste mogelijke redding nog..quote:Op zondag 22 februari 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
En ik weet niet wat de zus van Dees heeft maar over serieuze zaken moet je wel serieus kunnen zijn.
Precies, maar dat zijn we hier ook wel hoor, daar worden geen grapjes over gemaaktquote:Op zondag 22 februari 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
En ik weet niet wat de zus van Dees heeft maar over serieuze zaken moet je wel serieus kunnen zijn.
nou dat dusquote:Op zondag 22 februari 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maak een bingokaart van jezelf...quote:Op zondag 22 februari 2015 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zei het gewoon even tussendoor zodat jullie een beetje een indruk krijgen van wat voor een soort jongen ik ben.
Ik ergerde me dus echt zojuist bij UTO.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
nou dat dus![]()
waar we niet mee mogen schelden van jou
je bent een lieverdquote:Op zondag 22 februari 2015 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zei het gewoon even tussendoor zodat jullie een beetje een indruk krijgen van wat voor een soort jongen ik ben.
We snappen het Mo, geintjes zijn leuk, maar niet over zulke zaken, maar dat gebeurt hier ook niet...quote:Op zondag 22 februari 2015 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Thnx, maar verder gek als een deur en als er wat te ouwehoeren valt sta ik vooraan.quote:
Is wel een idee, want niemand kent Mo goed genoeg om al een Bingokaart te makenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maak een bingokaart van jezelf...
you're welcomequote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thnx, maar verder gek als een deur en als er wat te ouwehoeren valt sta ik vooraan.
Die waren er toch ook niet beste jongenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben gewoon nog niet zo lang onder jullie en ik wil geen misverstanden.
In uto zijn serieuze dingen niet echt mogelijk. Tenminste. Naar mijn idee dan. Best wel eens jammer.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ergerde me dus echt zojuist bij UTO.
hé kom eens onder mij vandaan, zo goed ken ik je nog nietquote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
misschien kennen we hem wel, maar weten we niet dat we hem kennenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Is wel een idee, want niemand kent Mo goed genoeg om al een Bingokaart te maken
Ik hartje misverstanden.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Volgens mij zei ik gisteren al dat dit toch een ander soort SC is, tenminste die indruk heb ik wel gekregen die paar keer dat ik daar spiekte, niks mis mee hoor verder, maar niks voor mij...quote:Op zondag 22 februari 2015 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In uto zijn serieuze dingen niet echt mogelijk. Tenminste. Naar mijn idee dan. Best wel eens jammer.
quote:Op zondag 22 februari 2015 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
hé kom eens onder mij vandaan, zo goed ken ik je nog niet
Ach, ik in een notendop dan denk ik ex zuiplap, maar geen probleemdrinker, want ik sta zo goed als droog tegenwoordig, grote mond klein hart, blower, vrouwen-, muziek- en kattengek.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Die waren er toch ook niet beste jongen
O ja, dat was ook zo, dat is dan wel weer lastig .... geen idee wie hij ''vroeger'' was...quote:Op zondag 22 februari 2015 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
misschien kennen we hem wel, maar weten we niet dat we hem kennen
welkomquote:Op zondag 22 februari 2015 22:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik in een notendop dan denk ik ex zuiplap, maar geen probleemdrinker, want ik sta zo goed als droog tegenwoordig, grote mond klein hart, blower, vrouwen-, muziek- en kattengek.
En psychisch niet helemaal goed.
Daar geef ik je dan helemaal gelijk in. Is daar inderdaad anders. Naar mijn idee, voordat er weer misverstanden ontstaan. Ik let steeds meer op mijn woorden daar en delen is ook niet verstandig, krijg je op een onverwacht moment ineens terug in je gezicht.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik gisteren al dat dit toch een ander soort SC is, tenminste die indruk heb ik wel gekregen die paar keer dat ik daar spiekte, niks mis mee hoor verder, maar niks voor mij...
Het gaat daar ook over een programma ipv over een leeftijdsgroep....quote:Op zondag 22 februari 2015 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In uto zijn serieuze dingen niet echt mogelijk. Tenminste. Naar mijn idee dan. Best wel eens jammer.
Wat bedoel je met psychisch niet helemaal goed....quote:Op zondag 22 februari 2015 22:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik in een notendop dan denk ik ex zuiplap, maar geen probleemdrinker, want ik sta zo goed als droog tegenwoordig, grote mond klein hart, blower, vrouwen-, muziek- en kattengek.
Welkom bij de club.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
sc toch niet meer.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat daar ook over een programma ipv over een leeftijdsgroep....
ik pas me wel weer aanquote:Op zondag 22 februari 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
We snappen het Mo, geintjes zijn leuk, maar niet over zulke zaken, maar dat gebeurt hier ook niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |