Je kan niet zeggen dat iets er niet is, jackie. Je ziet het niet op de video, dat betekent niet dat het er niet is. En waar zou die bewegwijzering dan moeten staan? Bij het bruggetje? Daar komen de motorrijders helemaal niet want dat is voor voetgangers.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:44 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Op Benefits is juist heel duidelijk te zien dat dit soort wegbewijzering er niet is.
Nee, waarom??quote:In jouw hypothese moeten ze dan ergens in die 10 min van Benefits door een hek heengaan.
Welnee, je ziet het overduidelijk op HERE. Bovendien ben je hier nog heul ver benedenaan de Pianista:quote:Ik denk dat als je via het bruggetje gaat je dan via een andere route bij het begin van het bos komt dan via de weg van de motorrijders/ouders
Een heel aantal maanden geleden was van dat hek nog een foto te zien. Een wandelaar stond ervoor om het te openen. Deze foto hebben ze volgens mij verwijderd. Misschien na het gebeuren met K en L? Wat daar de reden voor zou kunnen zijn? Geen idee.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie geen hek maar een wandelpad op HERE.
Maar stel dat er een hek staat, dan kan dat open; het is onderdeel van de wandeling.
Maar dit vindt allemaal op het onderste deel Pianista plaats, wat is de relevantie voor Kris en Lisanne? Die hebben dit toch veilig doorlopen allemaal?
Kijk nou gewoon even de Benefits video na de 2e rivieroversteek.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[quote]Ik zie geen hek maar een wandelpad op HERE.
Maar stel dat er een hek staat, dan kan dat open; het is onderdeel van de wandeling.
Het verschil tussen jou en mij is dat jij verklaringen zoekt NA de laatste foto van de 1e quebrada. Waarom welke keuzesquote:Maar dit vindt allemaal op het onderste deel Pianista plaats, wat is de relevantie voor Kris en Lisanne? Die hebben dit toch veilig doorlopen allemaal?
Jackie:quote:Op zondag 22 februari 2015 23:53 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Kijk nou gewoon even de Benefits video na de 2e rivieroversteek.
Links alleen maar hek en nergens wegbewijzering
Ja, maar als je zo uit de losse pols stelt; "ik denk dat ze een ander pad genomen hebben", terwijl:quote:Het verschil tussen jou en mij is dat jij verklaringen zoekt NA de laatste foto van de 1e quebrada. Waarom welke keuzes
Ik zoek verklaringen vanaf wakker worden op 1 april TOT de foto op de 1e quebrada.
Ik denk dat daar de waarheid al ligt.
Die foto stond bij de routebeschrijving die in z'n geheel offline gehaald is omdat hij misleidend kon zijn.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:52 schreef gynaika het volgende:
[..]
Een heel aantal maanden geleden was van dat hek nog een foto te zien. Een wandelaar stond ervoor om het te openen. Deze foto hebben ze volgens mij verwijderd. Misschien na het gebeuren met K en L? Wat daar de reden voor zou kunnen zijn? Geen idee.
Je begrijpt me niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jackie:
- jij ZIET alleen maar een hek (waarvan je niet weet of het open kan)
- jij ZIET GEEN bewegwijzering
Daaruit trek jij de conclusie; het is er beide niet. Dat kan je helemaal niet concluderen, zeker niet met een helmcamera die snel gaat.
[..]
Ja, maar als je zo uit de losse pols stelt; "ik denk dat ze een ander pad genomen hebben", terwijl:
- we weten dat ze goed gelopen zijn (de foto's)
- dit heel ver benedenaan de Pianista is, op dit stuk ben je nog laaaaaaaang niet bij "het bos"
- op HERE zie je toch duidelijk hoe het pad loopt en dat het zeer snel weer samenkomt?
Hoe wilde je dan lopen?
Maar er is geen ander pad; dit komt gewoon uit op El Pianista. Bovendien ben je nog zo laag dat het echt niet uitmaakt welk "pad" je neemt naarboven.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:03 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet.
Tuurlijk zijn ze uiteindelijk het bos in gegaan. Linksom of rechtsom.
Maar ALS er tot het bos ook een ander (leuker) pad is die je moet nemen via het bruggetje (wel te zien op BING trouwens) dan is dat zeker wel belangrijk.
Zeg dat wel!quote:Op zondag 22 februari 2015 23:58 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Die foto stond bij de routebeschrijving die in z'n geheel offline gehaald is omdat hij misleidend kon zijn.
Het is inderdaad mogelijk dat deze route niet meer gangbaar is verklaard en dat daarom de routebeschrijving totaal verwijderd is. Hij stond dus nog wel beschreven zonder foto’s in deze link:quote:Op zondag 22 februari 2015 23:58 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Die foto stond bij de routebeschrijving die in z'n geheel offline gehaald is omdat hij misleidend kon zijn.
Lijkt mij zeker interessant om te weten of er meer paden omhoog zijn, ook om in te schatten of ze met iemand waren of vervoer hadden geregeld.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:03 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet.
Tuurlijk zijn ze uiteindelijk het bos in gegaan. Linksom of rechtsom.
Maar ALS er tot het bos ook een ander (leuker) pad is die je moet nemen via het bruggetje (wel te zien op BING trouwens) dan is dat zeker wel belangrijk.
De foto van MeloD, genomen vanaf de brug staat nog in de OP + nog twee van daar vlakbij.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:07 schreef agter het volgende:
Gek dat die info nu opeens offline is:
"Here’s where everybody freaks out: there is a bridge to the left, farm to the right. Cross the bridge. That’s it."
http://www.boquetegardeninn.com/archives/1797
Ben benieuwd wat K&L gelezen hebben aan info. Toen stond dit er nog.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:10 schreef 11en30 het volgende:
Is al een tijdje offline. Was dezelfde beschrijving die stelde dat je weet wanneer je op de mirador bent als de trail rechtdoor naar beneden weer verder gaat. Wat je zou kunnen interpreteren als dat je rechtdoor naar beneden verder moet. Stond nergens iets in over omkeren.
Nogmaals, als Kris en Lisanne via de map van de taalschool (Lonely Planet) alleen de Pianista zijn gaan doen dan zijn ze ook over dit bruggetje gegaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:07 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Zeg dat wel!
Als je de brug over gaat en dan blijkbaar meteen rechts gaat, loop je evenwijdig aan de weg die je net verlaten hebt.
Loop je over de brug wel verder rechtdoor. kom je bij een gesloten hek.
Gaat dat allemaal toch goed, moet je goed naar de grond kijken want ergens ligt een steen met een oranje pijl erop, als je die mist en rechtdoor gaat , kom je ??? ( die houden we nog even open).
Ja, volkomen logisch. Nooit gehiked?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:19 schreef jackie12 het volgende:
Hekken die je bij een trail zelf open moet doen?
Ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:16 schreef agter het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat K&L gelezen hebben aan info. Toen stond dit er nog.
Dat is NA de brug van ca. 2.32.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jackie:
- jij ZIET alleen maar een hek (waarvan je niet weet of het open kan)
- jij ZIET GEEN bewegwijzering
Daaruit trek jij de conclusie; het is er beide niet. Dat kan je helemaal niet concluderen, zeker niet met een helmcamera die snel gaat.
[..]
Ja, maar als je zo uit de losse pols stelt; "ik denk dat ze een ander pad genomen hebben", terwijl:
- we weten dat ze goed gelopen zijn (de foto's)
- dit heel ver benedenaan de Pianista is, op dit stuk ben je nog laaaaaaaang niet bij "het bos"
- op HERE zie je toch duidelijk hoe het pad loopt en dat het zeer snel weer samenkomt?
Hoe wilde je dan lopen?
Ik zie trouwens wel een hek dat open moet kunnen (links):
[ afbeelding ]
Zelf hekken open moeten doen is ook normaal in Nederland. Zelfs natuurmonumenten beschrijft dat bij normale gezinswandelingen.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, volkomen logisch. Nooit gehiked?
Ja, direct erna. Je ziet het ook heel mooi op HERE (speel de video af in het ene en volg de route in het andere scherm; aanrader). Dat is dus het hek dat je opendoet als je over het bruggetje bent doorgelopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:23 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Dat is NA de brug van ca. 2.32.
En als je over die brug (2.32) bent en dan doorloopt en dan ergens voor een hek komt te staan ( zie postings @gynaika) kan dat niet dit hek zijn
Inderdaad, het metalen hek dat komt als je over het bruggetje bent, is een ander hek dan in de video te zien is.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:23 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Dat is NA de brug van ca. 2.32.
En als je over die brug (2.32) bent en dan doorloopt en dan ergens voor een hek komt te staan ( zie postings @gynaika) kan dat niet dit hek zijn
Zoals het eruitziet op de kaart is dat dan ook koekie. Je moet alleen niet doorlopen en blijven doorlopen (de paddocks over).quote:Op maandag 23 februari 2015 00:21 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ja.
En die routebeschrijving werd ook nog eens aangeprezen als speciaal gemaakt om de Pianista zonder gids te lopen.
Hoe weet je van een metalen hek daar? Heb je foto's?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:39 schreef gynaika het volgende:
[..]
Inderdaad, het metalen hek dat komt als je over het bruggetje bent, is een ander hek dan in de video te zien is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |