Dan zouden Edwin en z'n vrienden 2 trails door elkaar gefilmd hebben?quote:Op zondag 22 februari 2015 22:59 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal erg hoog.
W1) De waterval van de vrienden (vanaf 4:10)
W2) De waterval van Stacey's Jan (vanaf 0:36)
W3) De "beauty waterfall" van de Horqueta Trail:
https://2.bp.blogspot.com(...)I/s1600/IMG_0235.JPG
--------------
Ik denk dat W1 dezelfde is als W2. Of het ook W3 is lijkt me nou een goeie nieuwe vraag voor de OP.
Nee, Edwin zijn video begint pas NA de video van Benefits.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat moet dus liggen VOOR het punt dat de motorrijders het water overgaan. Dus de weg die de wandelaars belopen loopt evenwijdig aan de rivier en daar komen de motorrijders ~50 m later op uit.
Maar al deze hekken zijn niet die van Edwin. Dit is allemaal nog op El Pianista (de oranje lijn), nog voor de klim die je moet maken naar de Mirador(s).
We weten niet precies waar die is, is dat niet het punt dat je de klim moet gaan maken?quote:Op zondag 22 februari 2015 23:05 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Toppie Gynaika.
En weet je wat ik ook niet gezien heb in de video van Benefits?
Die stenen met die pijlen!
2 paden? Naar de Mirador(s)? Hoe weet je dat?quote:Er zijn 2 paden om na een uur het bos in te komen
Met de auto kan wel, dat zie je de motorrijders doen. Tot de jungle begint en er misschien een hek isquote:Op zondag 22 februari 2015 23:14 schreef Lutalo het volgende:
Waarom wordt je een brug over gestuurd als je:
a. een poos later niet verder kunt, voor een hek staat
b. over de brug verder moet op een pad dat evenwijdig met de verharde weg/rivier loopt?
Ik heb altijd heel simpel gedacht dat de routebeschrijving bij het restaurant begint en dat de afstanden en tijden vanaf daar gebaseerd zijn.
En dat een eindje op weg helpen met een auto niet kan, omdat je die bewuste brug over moet.
Dank!quote:Op zondag 22 februari 2015 21:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb ze hier vannacht allemaal gepost... met coordinaten
2 huisjes en diverse hutten, ook tussen het wolkendek
Dat zou alleen kunnen als ze dicht bij elkaar lagen. Dat wilde ik nou juist uitzoeken.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:06 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Dan zouden Edwin en z'n vrienden 2 trails door elkaar gefilmd hebben?
En van de Horqueta waterval juist die hoge niet gefilmd hebben?
Zoals ik het las gaat het verharde pad waar de motoren en auto's ook over rijden over een brug na een y-splitsing waar de linker dus over die brug gaat en de rechter afslag naar een boerderij. Er staat wel een y op Benefits maar ik weet niet of het die is. Dat is dan wel een andere brug dan die metalen helemaal aan het begin die jackie bedoelt.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:14 schreef Lutalo het volgende:
Waarom wordt je een brug over gestuurd als je:
a. een poos later niet verder kunt, voor een hek staat
b. over de brug verder moet op een pad dat evenwijdig met de verharde weg/rivier loopt?
Ik heb altijd heel simpel gedacht dat de routebeschrijving bij het restaurant begint en dat de afstanden en tijden vanaf daar gebaseerd zijn.
En dat een eindje op weg helpen met een auto niet kan, omdat je die bewuste brug over moet.
Als je de route op de VOORGESCHREVEN manier maakt dan moet je dus over het bruggetje en door het metalen hek heen en vervolgens is de rest van de wandelroute gemarkeerd met oranje pijlen geverfd op stenen en rotsblokken waardoor je niet snel zult verdwalen om uiteindelijk op de Mirador te komen.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:05 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Toppie Gynaika.
En weet je wat ik ook niet gezien heb in de video van Benefits?
Die stenen met die pijlen!
Er zijn 2 paden om na een uur het bos in te komen
Omdat de oversteek door de rivier nogal nat is?quote:
Het was niet duidelijk waar dat precies was, het leek veel dichter op de jungle te liggen.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat de oversteek door de rivier nogal nat is?
Je wordt nergens "over gestuurd", zo loopt het pad gewoon.
Wat er nou zo bijzonder is aan dat bruggetje is me nog steeds een raadsel, maar goed.
Truste.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het was niet duidelijk waar dat precies was, het leek veel dichter op de jungle te liggen.
Waardoor de motorroute een heel andere leek (want kaal terrein) dan de Pianista trail.
Maar ik denk dat het nu afdoende duidelijk is dat het een dwaalspoor was.
Wat wel duidelijk is door de Benefits-film is dat de helft van de afstand per auto te doen is, wat zou kunnen verklaren hoe ze zo snel boven konden komen.
Ik ga naar bed![]()
Ik zie overal een hek staan ondanks je mooie groene lijnen.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat er nou zo bijzonder is aan dat bruggetje is me nog steeds een raadsel, maar goed.
Er is niets bijzonders aan dat bruggetje. De routebeschrijving geeft dit aan en het zal de beste manier zijn om wandelend en klimmend op de Mirador te komen. Zie #90.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zowel een mogelijke doorgang als gele bewegwijzering (is dat nodig langs deze duidelijke route?) is gewoon niet te zien door de snelheid van de camera.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:36 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik zie overal een hek staan ondanks je mooie groene lijnen.
En wat Gynaika al goed opmerkte (en er ook foto's van zijn) nergens langs de "weg" wegbewijzering op van die rotsen.
Yep. En als je dan daar naar toe gebracht wordt, scheelt dat mooi even.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarschijnlijk is dit hele stuk tussen punt 3 (bruggetje en 50m verder rivierdoorgang) en punt 4 (begin jungle) nog wel met een 4x4 te doen.
[ afbeelding ]
Ja, het nut daarvan ontgaat me een beetje.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zowel een mogelijke doorgang als gele bewegwijzering (is dat nodig langs deze duidelijke route?) is gewoon niet te zien door de snelheid van de camera.
Op HERE is het overduidelijk dat zo de voetgangers en het gemotoriseerde verkeer 2 lichtjes verschillende routes nemen en dan weer bij elkaar komen.
Ik heb de video even gekeken. Dit klopt met de beschrijving die offline gehaald is zoals ik die ongeveer nog in m'n hoofd had. Bruggetje ligt voor de Y waarvan de rechter tak (omhoog) naar een boerderij gaat.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:25 schreef El_Matador het volgende:
Jackie, ik snap echt niet wat je bedoelt. Je ziet op HERE zelfs heel duidelijk hoe die paden uit elkaar en weer samen komen:
https://www.here.com/?map=8.81256,-82.42534,19,satellite
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op Benefits is juist heel duidelijk te zien dat dit soort wegbewijzering er niet is.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zowel een mogelijke doorgang als gele bewegwijzering (is dat nodig langs deze duidelijke route?) is gewoon niet te zien door de snelheid van de camera.
Op HERE is het overduidelijk dat zo de voetgangers en het gemotoriseerde verkeer 2 lichtjes verschillende routes nemen en dan weer bij elkaar komen.
Ik zie geen hek maar een wandelpad op HERE.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:43 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Ja, het nut daarvan ontgaat me een beetje.
Want als je over die brug blijft doorlopen kom je ergens bij een hek waar je niet door kunt/mag (zie de postings daarover)
MeloD kent die brug, zij heeft daar foto's van, heeft ooit 's in de OP gestaan of misschien nu nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |