Ik heb ze hier vannacht allemaal gepost... met coordinatenquote:Op zondag 22 februari 2015 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw "remains" en "backpack" liggen volgens mij te ver naar het zuiden; het is nóg verder van de Mirador(s)...
Je hebt wel al veel huisjes gevonden, kan je de coordinaten daarvan hier delen?
Ah ja die moet ik nog checken, had gisternacht alleen mobiel want mijn computer crashte. Gelukkig niet al teveel werk kwijt...quote:Op zondag 22 februari 2015 21:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb ze hier vannacht allemaal gepost... met coordinaten
2 huisjes en diverse hutten, ook tussen het wolkendek
Tja der zitten 2 hele bijzondere bij, vrij grote in de richting van de vindplaatsen..quote:Op zondag 22 februari 2015 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah ja die moet ik nog checken, had gisternacht alleen mobiel want mijn computer crashte. Gelukkig niet al teveel werk kwijt...
Huh, welke priveadressen stonden er dan op dat kaartje van Stacey?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
Denken we aan de topicpointers?
Heb net weer een post geedit met allemaal privéadressen en namen.
Oh je weet dus precies wat ik bedoel.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh, welke priveadressen stonden er dan op dat kaartje van Stacey?
Nee, juist niet, daarom vraag ik het. Het was een plaatje van de route van Stacey, wat was daar mis mee?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh je weet dus precies wat ik bedoel.
Dat is dus niet de bedoeling.
The lost waterfalls is toch wat anders dan Horqueta?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:19 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik niet. Alleen maar dat dat rots plateau bij de lost waterfall Cerro horqueta is.
Puur als feit/gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil de Horqueta Trail wel eens op de kaart geplot zien.![]()
allemaal privéadressen ??quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 21:45 schreef 11en30 het volgende:
[..]
The lost waterfalls is toch wat anders dan Horqueta?
Op de Horqueta trail met "beauty waterfall" zie ik trouwens voor het eerst iets van de wit met rode kringeltjesstenen terug.Dat is idd de plek waar we veel eerder als een een foto van drie mannen op een rots plateau hebben gezien en getwijfeld of dat DE nachtfoto was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil de Horqueta Trail wel eens op de kaart geplot zien.
en eergisteren ofzo heeft iemand een videootje geplaatst van deze plek.Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
Als dat gewoon publieke informatie is, valt het toch niet onder de topicpointer?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er stonden de eigenaren van diverse Fincas op
Weet ik veel, Finca André van Duin en Finca Barrack Obama stond er geloof ik opquote:Op zondag 22 februari 2015 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als dat gewoon publieke informatie is, valt het toch niet onder de topicpointer?
We korten achternamen in nieuwsberichten ook niet af.
Die waterval met plateau zit ook in de video van onze vrienden, ergens tussen de Pianista en de paddocks. Daar plaats ik de lost waterfalls niet. Daarom denk ik dat deze waterfall niet lost is.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:52 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Dat is idd de plek waar we veel eerder als een een foto van drie mannen op een rots plateau hebben gezien en getwijfeld of dat DE nachtfoto was.
en eergisteren ofzo heeft iemand een videootje geplaatst van deze plek.
Hier wel, dat moge zo langzamerhand duidelijk zijn. Ook privé huisadressen werden gepinpoint. Dat is dus echt not done en dat weet Stacey en dat weet jij en dat weet iedereen hier op dit topic.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als dat gewoon publieke informatie is, valt het toch niet onder de topicpointer?
We korten achternamen in nieuwsberichten ook niet af.
Simpel, K en L hebben deze tocht niet op eigen houtje gedaan. Zij waren met begeleiders die de route en omgeving goed kenden.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:51 schreef jackie12 het volgende:
Als ik het dus goed begrijp zijn we er na een jaar achter dat er verschillende manieren zijn op de top te komen en dat er niet een top is maar 2?
Wat ik vooral interessant vind is:
- Waarom deden Kris en Lisanne de Pianista? (wie vertelde hen dit?)
- Waar haalde zij de info vandaan?
- Welke info was er destijds te vinden via Google of bij de taalschool?
- hoe kunnen zij binnen 2 uur boven komen op de top zonder fout te lopen?
Ik zeg het verkeerd: Bij het begin van de Pianista word je volgens de map van de taalschool over het bruggetje geleidt.quote:
telepathie? haha.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:11 schreef gynaika het volgende:
[..]
Simpel, K en L hebben deze tocht niet op eigen houtje gedaan. Zij waren met begeleiders die de route en omgeving goed kenden.
Maar wat is "het bruggetje"? Waar bevindt zich dat op de kaart? En dat het niet gefilmd is wil niet zeggen dat de ouders er niet overheen gegaan zijn...quote:Op zondag 22 februari 2015 22:12 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik zeg het verkeerd: Bij het begin van de Pianista word je volgens de map van de taalschool over het bruggetje geleidt.
Ik heb inmiddels al heel veel foto's gezien van allemaal mensen die ook over het bruggetje gingen.
De motorrijders en de ouders deden dit niet
Als Kris en Lisanne dit bruggetje NIET over zijn gegaan rijst bij mij de vraag: Waarom niet?
Ze hadden toch in de map van de taalschool gelezen dat ze hier over moesten!
En als zij WEL het bruggetje over zijn gegaan en er dan op een gegeven moment een hek zit dan kunnen Kris en Lisanne het vanaf 11.05 uur (begin Pianista) tot de top nooit binnen 2 uur hebben gedaan.
De moeite waard om de Horqueta Trail op de kaart te tekenen!quote:Op zondag 22 februari 2015 22:03 schreef Lutalo het volgende:
The lost waterfall zal dan idd niet bij Cerro Horqueta zijn, de waterval vd Cerro Horqueta is de waterval vd Cerro Horqueta.![]()
Vls diverse bronnen (mapcarta Domnivoor) is de Cerro Horqueta aan de Boquetekant van de CD.
Mijn verstand en gevoel zeggen mij dat. Die foto 11:05 uur zou ik graag willen zien.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:13 schreef jackie12 het volgende:
[..]
telepathie? haha.
Geef mij foto 11.05 uur en ik kan zeggen of het waarschijnlijk is of zij alleen waren of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |