SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Succesquote:Op zondag 22 februari 2015 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Feyenoord verliest van Excelsior eet ik mijn hoed op.
quote:
Nou ja, die moeten ze inderdaad nog maar zien te halen.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:21 schreef Cavaliers het volgende:
Knut wist mij in de winterstop nog te vertellen dat het uitgesloten was dat Feijenoord de playoffs in zou gaan.
Leuke.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, die moeten ze inderdaad nog maar zien te halen.
Hoi Ajacied422, daar heb ik weinig behoefte aan, maar als jij je er prettig bij voelt, dan doe ik het graag voor je.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Windhapper (Ik neem aan dat je dit op prijs stelt). Wil jij jezelf voorstellen? Welke clubvoorkeur heb jij?
Alleen je clubvoorkeur is genoeg.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:22 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Hoi Ajacied422, daar heb ik weinig behoefte aan, maar als jij je er prettig bij voelt, dan doe ik het graag voor je.
Ben je nu met je eigen kloons aan het communiceren?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:22 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Hoi Ajacied422, daar heb ik weinig behoefte aan, maar als jij je er prettig bij voelt, dan doe ik het graag voor je.
TIEN! TIEN! TIEN!quote:
Je hebt me door!quote:Op zondag 22 februari 2015 17:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je nu met je eigen kloons aan het communiceren?
Doe je mond open, ik heb wel iets voedzaams voor je.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)Qhst2y7jQuJzLRs9futG
SOOWWWWWWWWWW
Dat moet Feyenoord-PSV vorig jaar december geweest zijn. Die fabelachtige 1-1.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:24 schreef Kopsterk het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat Boetius goed speelde? Jaartje geleden ofzo?
Ik vertrouw jou niet helemaal.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe je mond open, ik heb wel iets voedzaams voor je.
Ik heb een zwak voor ADO Den Haag en Sparta.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen je clubvoorkeur is genoeg.
Dat is iets positiefs.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:25 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor ADO Den Haag en Sparta.
quote:De Kralingers wonnen 35 jaar geleden voor het laatst in De Kuip (2 maart 1980, 0-4)
We hebben je door opperkleurder.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:25 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor ADO Den Haag en Sparta.
BTW weg ermee!quote:Op zondag 22 februari 2015 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
BTW:
http://www.vi.nl/nieuws/l(...)-35-jaar-geleden.htm
[..]
21% is het hier niet mee eens.quote:
Tegen PSV?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Bijna 0-3 in De Kuip.
Wanneer kwam Feyenoord voor het laatst met drie goals achterstand in de rust?
Dat is jouw taak.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Bijna 0-3 in De Kuip.
Wanneer kwam Feyenoord voor het laatst met drie goals achterstand in de rust?
Goede post.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord blijft maar ontsnappen
Wij maakten tenminste nog een goalquote:Op zondag 22 februari 2015 17:29 schreef PizzaGeit het volgende:
Dit is bijna net zo erg als het spel van Ajax man![]()
Wacht maar tot straks het lege stoeltjes effect gaat beginnenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:29 schreef Brammess het volgende:
Het legioen fluit zijn spelers uit
BIOSCOOPPUBLIEK
Huh?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:30 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Wacht maar tot straks het lege stoeltjes effect gaat beginnen
PSV ook tot zover het er nog toedoetquote:Op zondag 22 februari 2015 17:30 schreef opperkleurder het volgende:
AZ is de winnaar van het weekend.
frietquote:Op zondag 22 februari 2015 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, ik ga zo bourgondische aardappelpartjes met broccoli en zalm eten. Wat staat er bij jullie op het menu?
PSV is een klasse apart.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
PSV ook tot zover het er nog toedoet
Zelfgemaakte Pizzaquote:Op zondag 22 februari 2015 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, ik ga zo bourgondische aardappelpartjes met broccoli en zalm eten. Wat staat er bij jullie op het menu?
Ik wacht eigenlijk op een uitnodiging van René. Maar nog niks gehoord.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik denk Sajoer Boontjes met Ajam Paniki en rijst.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe macaroni.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dwingt toch dat minieme beetje Ajaxgeluk af hequote:Op zondag 22 februari 2015 17:33 schreef Vermecelli het volgende:
Zonder een Ajacied in het doel daar had het al 0-5 gestaan
Henkie moet blijven.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Dijkhuizen Henk de Jong opvolgt bij Cambuur
Gaat Henk weg dan?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Dijkhuizen Henk de Jong opvolgt bij Cambuur
Nou, kijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:34 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom Ajax van die gasten kon winnen
Wat lees je?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank is dronken.
Drank de Boer.
Ik weet niet wat ik lees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Ajax nog, Feyenoord uit, Twente uit. Haha. Knikkende knietjes.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mensen roepen steeds dat PSV nog Twente-uit krijgt.
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
koekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
gras is groenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gras is groenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax speelde veel te slap om iets te verdienen.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Ajax de driepunter verdiende.
Op basis van de tweede helft zeker niet in mijn ogen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | NOS Teletekst 828 OETBAL eredivisie Rotterdam,16.45 uur: TUSSENSTAND FEYENOORD 0 EXCELSIOR 2 v.Weert (7,30) Arbiter: Toeschouwers: Gözübüyük Geel: FEYENOORD: Vermeer,Karsdorp,Boulahrouz, Kongolo,Nelom,El Ahmadi,Immers,Clasie, Boëtius,Kazim-Richards,Vilhena EXCELSIOR: Damen,Bovenberg,Fischer, Mattheij,Kuipers,Bruins,Kruys,Stans, Botaka,v.Weert,v.Mieghem programma op 818 / stand op 819 volgende nieuws sport voetbal |
Ajax nog naar PEC, Utrecht en Heerenveen.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ajax nog, Feyenoord uit, Twente uit. Haha. Knikkende knietjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PSV, PEC, FC Utrecht, SC Heerenveen, FC Dordrecht.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax nog naar PEC, Utrecht en Heerenveen.
T is wel triest dat Feyenoord daar niet van kan profiterenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV, PEC, FC Utrecht, SC Heerenveen, FC Dordrecht.
4 punten.
In Utrecht wrijven ze zich al in hun handjes.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV, PEC, FC Utrecht, SC Heerenveen, FC Dordrecht.
4 punten.
Die spelen ook erg matig momenteel.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In Utrecht wrijven ze zich al in hun handjes.
Die zijn toch wel veilig dus geen zorgen en al te veel verdriet.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In Utrecht wrijven ze zich al in hun handjes.
Dat maakt niet uit. Ajax komt langs.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die spelen ook erg matig momenteel.
Logisch met zo'n achterstand.quote:
ik moest lachenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:46 schreef Cavaliers het volgende:
Ajax verloor helemaal niet. Jan Jood voorziet ons van incorrecte informatie.
Of juist niet, want Boulahrouz is eruitquote:Op zondag 22 februari 2015 17:47 schreef Cavaliers het volgende:
Botaka gaat de 45 minuten van z'n leven tegemoet.
v Mieghem ookquote:Op zondag 22 februari 2015 17:47 schreef Cavaliers het volgende:
Botaka gaat de 45 minuten van z'n leven tegemoet.
ik voorspel 0-6 met grote kansenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel 2-2 plus levensgrote kansen voor Excelsior op de derde.
Ik voorspel 0-3quote:Op zondag 22 februari 2015 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord wint dit gewoon hoorquote:Op zondag 22 februari 2015 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Een speler bijna wurgen en een kans ontnemen normaal ook. Vink vond van niet.quote:
Moeiteloosquote:Op zondag 22 februari 2015 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]dar jij jezelf nog serieus kan nemen
Zijn de regels helaas.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind het wel altijd zo zwaar om daar rood voor te geven aangezien tegen een hand schieten daardoor gunstiger is, maar ja.
Inderdaad. Ik weet nog goed dat Cruz bewust de bal tegen de hand van Nikiforov schootquote:
En 10 tegen 10.quote:
Jawel, honderd procent scoringskans ontnemen is altijd rood. Of dat nou door een lullige overtreding of in dit geval handsbal is. Ik vind het ook altijd wat zwaar, maar ach.quote:
Voor mijn tijd.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weet nog goed dat Cruz bewust de bal tegen de hand van Nikiforov schoot
Haha, jij hebt nog nooit een kampioenschap meegemaaktquote:
Was niet intentioneel, dus kan nooit een rode kaart zijn.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel, honderd procent scoringskans ontnemen is altijd rood. Of dat nou door een lullige overtreding of in dit geval handsbal is. Ik vind het ook altijd wat zwaar, maar ach.
Niet bewust nee.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, jij hebt nog nooit een kampioenschap meegemaakt
Haha, ok.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:55 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Was niet intentioneel, dus kan nooit een rode kaart zijn.
Je bent me nog een antwoord verschuldigd.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:55 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
De intentiequote:Op zondag 22 februari 2015 17:55 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het ontnemen van een goal is rood.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:55 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik benadruk feiten altijd extra goed.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Post het anders nog een keer beunhaas
Gefeliciteerd, pik. Geniet ervan.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bent me nog een antwoord verschuldigd.
Alleen wanneer bewust een goal wordt ontnomen inderdaad.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Het ontnemen van een goal is rood.
MAnnenvoetbal = mannenvoetbalquote:Op zondag 22 februari 2015 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel, honderd procent scoringskans ontnemen is altijd rood. Of dat nou door een lullige overtreding of in dit geval handsbal is. Ik vind het ook altijd wat zwaar, maar ach.
Maakt niet uit.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Alleen wanneer bewust een goal wordt ontnomen inderdaad.
Intenties kun je nooit proeven. Dat is alleen duidelijk wanneer meneer J. Matheij zijn armen langs het lichaam houdt.quote:
Zie jij blauwe vinkjes?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:57 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb een uur geleden een jood ge-appt. Ik heb nog niets terug gehad. Dit wilde ik even mededelen.
Z'n handen moeten naar de bal toe gaan of op een onnatuurlijke positie zijn. In dit geval wordt er vanaf 1 meter een bal tegen z'n hand aangeschoten. Niks bewust aan.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Intenties kun je nooit proeven. Dat is alleen duidelijk wanneer meneer J. Matheij zijn armen langs het lichaam houdt.
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Intenties kun je nooit proeven. Dat is alleen duidelijk wanneer meneer J. Matheij zijn armen langs het lichaam houdt.
Met joden appenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:57 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb een uur geleden een jood ge-appt. Ik heb nog niets terug gehad. Dit wilde ik even mededelen.
Maar hij maakt een tackle waarmee hij het risico neemt om hands te maken.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n handen moeten naar de bal toe gaan of op een onnatuurlijke positie zijn. In dit geval wordt er vanaf 1 meter een bal tegen z'n hand aangeschoten. Niks bewust aan.
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:59 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Maar hij maakt een tackle waarmee hij het risico neemt om hands te maken.
Spannend. Al zal het wel weer om een UI gaan of zoiets slaps.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als Kazim er 15 maakt, wint Caland de weddenschap.
Dat vraag je je helemaal niet al eeuwen af, dat heb je gewoon bij VI gehoord.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, dit vraag ik me eigenlijk al eeuwen af: Waarom valt Kazim bij elk gelost schot op de grond?
Dit heb jij bij VI gehoord.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, dit vraag ik me eigenlijk al eeuwen af: Waarom valt Kazim bij elk gelost schot op de grond?
de nieuwe gabrichquote:Op zondag 22 februari 2015 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat vraag je je helemaal niet al eeuwen af, dat heb je gewoon bij VI gehoord.
Wanneer is dit gezegd bij VI?quote:
Als je op FOK! om een, ik zeg maar wat, een krat bier gaat spelen, dan worden deze weddenschappen nooit nagekomen.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Spannend. Al zal het wel weer om een UI gaan of zoiets slaps.
Goede regel wel. Dat risico weeg je van tevoren ook af enzo.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:59 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Maar hij maakt een tackle waarmee hij het risico neemt om hands te maken.
Niet? Triest zeg van de verliezers dan.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je op FOK! om een, ik zeg maar wat, een krat bier gaat spelen, dan worden deze weddenschappen nooit nagekomen.
Vrijdag volgens mijquote:Op zondag 22 februari 2015 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Wanneer is dit gezegd bij VI?
Haags_kwartiertje neemt mij mee naar ADO omdat ik een weddenschap won.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je op FOK! om een, ik zeg maar wat, een krat bier gaat spelen, dan worden deze weddenschappen nooit nagekomen.
Met UItjes is dit overigens op sommige momenten ook het geval, maar dat geheel terzijde.
VI niet terugkijkenquote:Op zondag 22 februari 2015 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag geen VI gekeken. Ik heb 90 (!) minuten naar NAC - SCC gekeken.
Ik krijg heel veel La Chouffe's van Johannes omdat ik al onze weddenschappen won.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Haags_kwartiertje neemt mij mee naar ADO omdat ik een weddenschap won.
Teruggekeken zeker. Nee, we hebben je gewoon door.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag geen VI gekeken. Ik heb 90 (!) minuten naar NAC - SCC gekeken.
De Kuip is juist de reden waardoor er rood werd getrokkenquote:
Wat leuk.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:07 schreef Cavaliers het volgende:
Over een uurtje spelen we tegen de Knicks.
We?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:07 schreef Cavaliers het volgende:
Moet je dan niet al gaan warmlopen?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:07 schreef Cavaliers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |