SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Succesquote:Op zondag 22 februari 2015 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Feyenoord verliest van Excelsior eet ik mijn hoed op.
quote:
Nou ja, die moeten ze inderdaad nog maar zien te halen.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:21 schreef Cavaliers het volgende:
Knut wist mij in de winterstop nog te vertellen dat het uitgesloten was dat Feijenoord de playoffs in zou gaan.
Leuke.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, die moeten ze inderdaad nog maar zien te halen.
Hoi Ajacied422, daar heb ik weinig behoefte aan, maar als jij je er prettig bij voelt, dan doe ik het graag voor je.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Windhapper (Ik neem aan dat je dit op prijs stelt). Wil jij jezelf voorstellen? Welke clubvoorkeur heb jij?
Alleen je clubvoorkeur is genoeg.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:22 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Hoi Ajacied422, daar heb ik weinig behoefte aan, maar als jij je er prettig bij voelt, dan doe ik het graag voor je.
Ben je nu met je eigen kloons aan het communiceren?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:22 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Hoi Ajacied422, daar heb ik weinig behoefte aan, maar als jij je er prettig bij voelt, dan doe ik het graag voor je.
TIEN! TIEN! TIEN!quote:
Je hebt me door!quote:Op zondag 22 februari 2015 17:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je nu met je eigen kloons aan het communiceren?
Doe je mond open, ik heb wel iets voedzaams voor je.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)Qhst2y7jQuJzLRs9futG
SOOWWWWWWWWWW
Dat moet Feyenoord-PSV vorig jaar december geweest zijn. Die fabelachtige 1-1.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:24 schreef Kopsterk het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat Boetius goed speelde? Jaartje geleden ofzo?
Ik vertrouw jou niet helemaal.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe je mond open, ik heb wel iets voedzaams voor je.
Ik heb een zwak voor ADO Den Haag en Sparta.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen je clubvoorkeur is genoeg.
Dat is iets positiefs.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:25 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor ADO Den Haag en Sparta.
quote:De Kralingers wonnen 35 jaar geleden voor het laatst in De Kuip (2 maart 1980, 0-4)
We hebben je door opperkleurder.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:25 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor ADO Den Haag en Sparta.
BTW weg ermee!quote:Op zondag 22 februari 2015 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
BTW:
http://www.vi.nl/nieuws/l(...)-35-jaar-geleden.htm
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |