SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
14 is een mooi getal.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Verder lijkt het me wel belangrijk dat jullie 2e worden. Jullie hebben de beste CL-kans.
Voor het NL voetbal dan, niet voor PSV's geldbuidel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat gaat ook wel lukkenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder lijkt het me wel belangrijk dat jullie 2e worden. Jullie hebben de beste CL-kans.
Voor het NL voetbal dan, niet voor PSV's geldbuidel.![]()
Ajax gaat niet door die voorrondes heenkomen hoorquote:Op zondag 22 februari 2015 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor het NL voetbal dan, niet voor PSV's geldbuidel.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wordt nog een hele dobber jaquote:Op zondag 22 februari 2015 16:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax gaat niet door die voorrondes heenkomen hoor![]()
Hopelijk Man U danquote:Op zondag 22 februari 2015 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooral in de laatste , wss tegen een 3 of 4 van een topland![]()
![]()
in deze vorm is elke tegenstander al lastig. Verder wel een kans dat Ajax geplaatst is in de vierde voorronde.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooral in de laatste , wss tegen een 3 of 4 van een topland![]()
Hele kleine kans. Dit jaar zouden ze er al net buiten zijn gevallen en volgend jaar verlies je een jaar waarin veel punten zijn behaald.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
in deze vorm is elke tegenstander al lastig. Verder wel een kans dat Ajax geplaatst is in de vierde voorronde.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
ze gaan nog wel een beetje beter voetballen dit seizoen maar je begint volgend seizoen weer op 0 en met een korte voorbereidingquote:Op zondag 22 februari 2015 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
in deze vorm is elke tegenstander al lastig. Verder wel een kans dat Ajax geplaatst is in de vierde voorronde.![]()
Enige mogelijkheid is dit jaar dan veel punten halenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hele kleine kans. Dit jaar zouden ze er al net buiten zijn gevallen en volgend jaar verlies je een jaar waarin veel punten zijn behaald.Oh.![]()
Hopelijk met een paar goede aankopen.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze gaan nog wel een beetje beter voetballen dit seizoen maar je begint volgend seizoen weer op 0 en met een korte voorbereiding
Maar als er verdedigers bijkomen zullen die ook nog wel aan elkaar moeten wennen in het begin. En met deze verdedigers word het sowieso kutOh.![]()
Vergeet niet dat we de EL gaan winnen.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hele kleine kans. Dit jaar zouden ze er al net buiten zijn gevallen en volgend jaar verlies je een jaar waarin veel punten zijn behaald.
We hebben alleen een beetje een gunstige loting nodig. -Nick Viergever![]()
Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd, verdedigers, het zou me al verbazen als er 2 echte versterkingen gehaald wordenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk met een paar goede aankopen.
Maar als er verdedigers bijkomen zullen die ook nog wel aan elkaar moeten wennen in het begin. En met deze verdedigers word het sowieso kut![]()
Moisander :''het kan nog''quote:Op zondag 22 februari 2015 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we de EL gaan winnen.
We hebben alleen een beetje een gunstige loting nodig. -Nick Viergever
Hele aparte humor hebben sommige spelersRED ONS HENNIEGOD![]()
Als er geen verdedigers worden gehaald worden we ook volgend jaar geen kampioen en krijgen we weer een jaar kutvoetbal.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd, verdedigers, het zou me al verbazen als er 2 echte versterkingen gehaald wordenOh.![]()
het ligt niet alleen aan de verdedigers en zoveel hoeft er niet te gebeuren om weer kampioen te worden hoor, zeker omdat de grootste concurrent hoogstwaarschijnlijk zwakker wordtquote:Op zondag 22 februari 2015 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er geen verdedigers worden gehaald worden we ook volgend jaar geen kampioen en krijgen we weer een jaar kutvoetbal.![]()
BESTUUR TEGEN DE MUUR
Wat een genot dit
Na 10 minuten al uitgezet en wat anders gedaan. Niet domineren tegen Willem IIMilik die gewoon op het middenveld ballen probeert af te pakken. Dan weet je dat je diep bent gezonken. Bal moet gewoon weg uit de verdediging, daar hoort het niet. Middenveld moet het balletje rond laten gaan, positiewisselingen, bewegen...
Alles op EL dan maar![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het eigenlijk zorgelijker dat de trainer het wel goed vondquote:Op zondag 22 februari 2015 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
BESTUUR TEGEN DE MUUR
Wat een genot dit
Na 10 minuten al uitgezet en wat anders gedaan. Niet domineren tegen Willem IIMilik die gewoon op het middenveld ballen probeert af te pakken. Dan weet je dat je diep bent gezonken. Bal moet gewoon weg uit de verdediging, daar hoort het niet. Middenveld moet het balletje rond laten gaan, positiewisselingen, bewegen...
Alles op EL dan maar![]()
![]()
![]()
Ik luister allang niet meer naar Frank. Die ziet altijd wel lichtpuntjes. Durft niet te zeggen dat zijn verdediging gewoon tien keer klote is. Vreemd genoeg vind ik het slechter gaan nadat Stam doorgeschoven is naar Jong Ajaxquote:Op zondag 22 februari 2015 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk zorgelijker dat de trainer het wel goed vond![]()
Daar moet je niet zo veel waarde aan hechten, dat doet hij om zijn spelers te beschermen. Als hij nu gaat roepen dat ze er geen bal van kunnen en zijn tactiek niet snappen, werkt dat alleen maar averechts.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk zorgelijker dat de trainer het wel goed vond![]()
dit resultaat verbaast mij ook niet meer, waardoor ik het wel makkelijk kan relativeren ofzo, ik kijk gewoon al uit naar volgend seizoen met hopelijk goede aankopen![]()
Ik kan er ook niet meer emotioneel om worden, dat vind ik eigenlijk het zorgwekkende.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:38 schreef Tyron het volgende:
dit resultaat verbaast mij ook niet meer, waardoor ik het wel makkelijk kan relativeren ofzo, ik kijk gewoon al uit naar volgend seizoen met hopelijk goede aankopen
Je gaat zitten en je weet dat het kut gaat worden, en dan wordt het ook kut. En dan maar hopen op volgend jaar tegen beter weten in.Oh.![]()
ik denk dat dit seizoen wel een eye opener is, en het technische hart eindelijk doorheeft dat je alleen aan talent (en middelmatige ervaring) niet genoeg hebtquote:Op zondag 22 februari 2015 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet meer emotioneel om worden, dat vind ik eigenlijk het zorgwekkende.
Je gaat zitten en je weet dat het kut gaat worden, en dan wordt het ook kut. En dan maar hopen op volgend jaar tegen beter weten in.![]()
Op dat vlak vind ik het ook niet erg en juist wel goed dat we een jaartje geen kampioen worden. Maar nu maar afwachten wat ze wel gaan halen, want daar heb ik ook niet veel vertrouwen in.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik denk dat dit seizoen wel een eye opener is, en het technische hart eindelijk doorheeft dat je alleen aan talent (en middelmatige ervaring) niet genoeg hebtOh.![]()
Ja, competitie is toch al gespeeld. PSV wordt kampioen en de rest is nog slechter dan Ajax, dus 2e. Alleen nog hopen dat ze in Europa een beetje boven zichzelf uit kunnen stijgen.![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na 10 minuten al uitgezet en wat anders gedaan.![]()
![]()
Donderdag seizoen al afgelopenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, competitie is toch al gespeeld. PSV wordt kampioen en de rest is nog slechter dan Ajax, dus 2e. Alleen nog hopen dat ze in Europa een beetje boven zichzelf uit kunnen stijgen.
Gooi dan alle talenten er maar in. Die leren nog van hun fouten.Oh.![]()
mee eens, gewoon minuten makenquote:Op zondag 22 februari 2015 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Donderdag seizoen al afgelopen
Gooi dan alle talenten er maar in. Die leren nog van hun fouten.![]()
Basis leggen voor volgend seizoen.quote:
Spelers als van der Hoorn, Moisander en Schöne niet meer laten spelen. Hebben geen toekomst meer bij Ajax.Oh.![]()
Vond het sneu voor Viergever, hij kon niet echt iets met die bal doen, was meer collectief onvoldoende ingrijpen...
Dit seizoen dan maar 2e en bouwen aan een nieuw stabiel fundament.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Zelfs 2e gaat nu lastig worden.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:11 schreef TheVulture het volgende:
Vond het sneu voor Viergever, hij kon niet echt iets met die bal doen, was meer collectief onvoldoende ingrijpen...
Dit seizoen dan maar 2e en bouwen aan een nieuw stabiel fundament.![]()
Heel jammer. Met staart tussen de benen naar Eindhoven volgende week.
PSV is gewoon collectief beter.
Je moet maar hopen dat je nog 2e wordt. Volgende week kom je waarschijnlijk maar op 3 punten voorsprong op Fey en AZ![]()
Daarna uitwedstrijden tegen Heerenveen, PEC en Utrecht gaan weer zwaar worden, de rest moet je gewoon kunnen winnen (ondanks het matige spel).quote:Op zondag 22 februari 2015 18:24 schreef DenXD het volgende:
Heel jammer. Met staart tussen de benen naar Eindhoven volgende week.
PSV is gewoon collectief beter.
Je moet maar hopen dat je nog 2e wordt. Volgende week kom je waarschijnlijk maar op 3 punten voorsprong op Fey en AZ
Bovendien zullen Feyenoord en AZ ook nog wel de nodige punten gaan verliezen, doelsaldo is ook beter dan beide clubs.
2e Plek zou geen probleem mogen zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die 3 potjes kunnen gewoon 0'punten opleveren, dan kan je gewoon de 2e plek gedag zeggen.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daarna uitwedstrijden tegen Heerenveen, PEC en Utrecht gaan weer zwaar worden, de rest moet je gewoon kunnen winnen (ondanks het matige spel).
Bovendien zullen Feyenoord en AZ ook nog wel de nodige punten gaan verliezen, doelsaldo is ook beter dan beide clubs.
2e Plek zou geen probleem mogen zijn.![]()
Zie wel de nodige punten verloren gaan maar alle 3 verliezen niet. Als je uit die 3 uitwedstrijden 3 a 4 punten haalt dan ben je er bijna al aangezien de concurrenten ook niet alles gaan winnen.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die 3 potjes kunnen gewoon 0'punten opleveren, dan kan je gewoon de 2e plek gedag zeggen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wel jammer. Dit jaar kunnen we het volgende constanteren:
Tom Brady, best, best ever.
Ajax , worst, worst ever.
Insomnia keurt dit goed.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Bradyquote:Op zondag 22 februari 2015 19:09 schreef Smoofie het volgende:
Wel jammer. Dit jaar kunnen we het volgende constanteren:
Tom Brady, best, best ever.
Ajax , worst, worst ever.
Insomnia keurt dit goed.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Mwoah, ik vind de rest ook niet zo stabiel. De directe achtervolgers zie ik ook niet zo maar negen punten in drie wedstrijden pakken.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die 3 potjes kunnen gewoon 0'punten opleveren, dan kan je gewoon de 2e plek gedag zeggen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is duidelijk dat Frank de boel niet meer aan de praat krijgt. Geeft niet, we zijn hem eeuwig dankbaar voor wat hij er uit gepeurd heeft de afgelopen jaren.
De spelers zullen op een andere manier gemotiveerd moeten worden.
Soms zie je (o.a. PSV, Vitesse) dat de spelersbus van de weg gehaald wordt.
Niets spannends, gewoon heel even laten voelen wat er eventueel, heel misschien, je weer het nooit zeker, zou kunnen gebeuren als je als speler het wel ok vindt zoals het gaat.Wie dit leest is gek![]()
Haha dat commentaar van Frankie...
De beste wedstrijd van dit seizoen, heel de wedstrijd gedomineerd zeeeeeej tieee
Jaa zeej tie!!Nothing to see here, carry on![]()
Vandaag kom je niet verder dan 2 doelpogingen tegen de promovendus van de JL. Straks mag je aantreden tegen de kampioen, een oude angstgegner, een nieuwe angstgegner en een zichzelf verklaarde rivaal, die alle drie op basis van inzet en strijd de wedstrijd aangaan en die allemaal in uitstekende vorm verkeren. Je mag blij zijn met 1 verliespot en 3 gelijke spelen imo.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind de rest ook niet zo stabiel. De directe achtervolgers zie ik ook niet zo maar negen punten in drie wedstrijden pakken.![]()
jullie kunnen hier allemaal zeuren en de Jan van Halst spelen maar ze moeten VERDOMME WERKEN VOOR HUN GELD.graag op anoniem![]()
Bedankt voor je bijdrage, maar wat heeft dit verder met de inhoud van mijn post te maken?quote:Op zondag 22 februari 2015 19:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vandaag kom je niet verder dan 2 doelpogingen tegen de promovendus van de JL. Straks mag je aantreden tegen de kampioen, een oude angstgegner, een nieuwe angstgegner en een zichzelf verklaarde rivaal, die alle drie op basis van inzet en strijd de wedstrijd aangaan en die allemaal in uitstekende vorm verkeren. Je mag blij zijn met 1 verliespot en 3 gelijke spelen imo.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dan zou ik ook zeggen dat Ajax een redelijk niveau haalde en we geen verdedigers hoeven te kopen.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Kijk wat voor onzin jij lult.AFCA
Het feit dat je door de roze bril niet ziet dat 6 punten bar weinig is gezien het programma en de huidige vorm. Leuk hoor dat andere ploegen een paar puntjes gaan morsen, wij hebben nog geen eens meer dan 2 potjes achter elkaar gewonnen in 2015.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage, maar wat heeft dit verder met de inhoud van mijn post te maken?![]()
Zie mijn vorige post. Ik zeg nergens dat Ajax er iets van kan. Ik stel simpelweg dat de concurrentie er aangezien van PSV ook geen hol van kan.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het feit dat je door de roze bril niet ziet dat 6 punten bar weinig is gezien het programma en de huidige vorm. Leuk hoor dat andere ploegen een paar puntjes gaan morsen, wij hebben nog geen eens meer dan 2 potjes achter elkaar gewonnen in 2015.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je bedoeld afgezien in plaats van aangezien?quote:Op zondag 22 februari 2015 19:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post. Ik zeg nergens dat Ajax er iets van kan. Ik stel simpelweg dat de concurrentie er aangezien van PSV ook geen hol van kan.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Klopt.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je bedoeld afgezien in plaats van aangezien?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hoop op een grote nederlaag in Eindhoven, en dan clplek verspelen. Deze ploeg verdienty geen 2d of 3e plaats en champions league voorrondes.![]()
Je bedoelt bedoelt in plaats van bedoeld?quote:Op zondag 22 februari 2015 19:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je bedoeld afgezien in plaats van aangezien?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Daar zitten ook geen verdedigers.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dinsdag gelukkig wel genot met A1 tegen AS RomaWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dikke kans op.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je bedoelt bedoelt in plaats van bedoeld?
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Nathan Leyder, Terry Lartey Sanniez, Mauro Savastano..quote:Op zondag 22 februari 2015 19:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar zitten ook geen verdedigers.
Komende weken lekkere testpotjes
24/02 AS Roma A1 (Youth League)
28/02 EHV/PSV A1
4/03 Feyenoord A1
Allemaal thuis, uit is Feyenoord al gepakt met 1-2![]()
Leyder stelt toch niet heel veel voor?quote:Op zondag 22 februari 2015 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nathan Leyder, Terry Lartey Sanniez, Mauro Savastano..
Komende weken lekkere testpotjes
24/02 AS Roma A1 (Youth League)
28/02 EHV/PSV A1
4/03 Feyenoord A1
Allemaal thuis, uit is Feyenoord al gepakt met 1-2Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Wanneer gaan we de spelersbus opwachten of buiten in de avond rellen voor een 2e revolutie? DM want vorige keer kwam ik te laat met chocolademelk en andere zooigraag op anoniem![]()
Toch wel een van beste mannen daar, alleen helaas flink geblesseerd nuquote:Op zondag 22 februari 2015 19:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leyder stelt toch niet heel veel voor?![]()
"de promovendus van de JL"quote:Op zondag 22 februari 2015 19:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vandaag kom je niet verder dan 2 doelpogingen tegen de promovendus van de JL. Straks mag je aantreden tegen de kampioen, een oude angstgegner, een nieuwe angstgegner en een zichzelf verklaarde rivaal, die alle drie op basis van inzet en strijd de wedstrijd aangaan en die allemaal in uitstekende vorm verkeren. Je mag blij zijn met 1 verliespot en 3 gelijke spelen imo.
Feitelijk klopt dit wel maar Willem 2 is van origine gewoon een standaard eredivisie middenmotor hoor. Die dit seizoen zeer goed voetbalt.
Qua inzet zullen die angstgegners niet veel meer brengen dan wat ik in deze wedstrijd van Willem 2 heb gezien.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Bazoer droomt van een grote club en wil van de zomer weg.
Ajax kan een mooi bedrag voor hem vangen. Tussen de 3 en 5 miljoen wordt nu al genoemd op de socmed.![]()
Okquote:Op zondag 22 februari 2015 20:55 schreef riazop het volgende:
Ajax kan een mooi bedrag voor hem vangen. Tussen de 3 en 5 miljoen wordt nu al genoemd op de socmed."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Das toch snel verdiend.
Als Ajax 3 miljoen vangt voor Bazoer zit daar een dikke 2 miljoen winst op (in 2,5 jaar)![]()
bronquote:Op zondag 22 februari 2015 20:55 schreef riazop het volgende:
Ajax kan een mooi bedrag voor hem vangen. Tussen de 3 en 5 miljoen wordt nu al genoemd op de socmed.![]()
Okquote:Op zondag 22 februari 2015 20:55 schreef riazop het volgende:
Ajax heeft genoeg talent met Cillissen, Veltman, Klaassen, Bazoer, Andersen, El Ghazi, Kishna, Fischer, Sinkgraven en daarbij prima bruikbare spelers als Van Rhijn, Serero en Viergever en wat mij betreft vd Hoorn (12e man). En dan komt er ook nog wat aan vanuit Jong Ajax of de A1.
Zet daar 2 a 3 goede, gerichte aankopen bij (met routine) en je hebt gewoon een prima elftal.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jammer dat het talent er alleen zelden uitkomt.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:29 schreef Pedroso het volgende:
Ajax heeft genoeg talent met Cillissen, Veltman, Klaassen, Bazoer, Andersen, El Ghazi, Kishna, Fischer, Sinkgraven en daarbij prima bruikbare spelers als Van Rhijn, Serero en Viergever en wat mij betreft vd Hoorn (12e man). En dan komt er ook nog wat aan vanuit Jong Ajax of de A1.
Zet daar 2 a 3 goede, gerichte aankopen bij (met routine) en je hebt gewoon een prima elftal.Oh.![]()
Dat talent wordt echt doodgeslagen door Frankie.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:29 schreef Pedroso het volgende:
Zet daar 2 a 3 goede, gerichte aankopen bij (met routine) en je hebt gewoon een prima elftal.![]()
Okquote:Op zondag 22 februari 2015 20:58 schreef riazop het volgende:
Das toch snel verdiend.
Als Ajax 3 miljoen vangt voor Bazoer zit daar een dikke 2 miljoen winst op (in 2,5 jaar)"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat Moisander een ongelooflijke griepjosti is weten we toch allemaal wel hier.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:49 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
De afbeelding zelf is afgrijselijk maar het is wel veelzeggend
Is echt in niets een Ajacied.Oh.![]()
Hij riep in dat interview dat het zeker nog niet voorbij is.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:49 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
De afbeelding zelf is afgrijselijk maar het is wel veelzeggend![]()
2, ik heb er wel meer gezien hoor of heb je het over de 2e helft?quote:Op zondag 22 februari 2015 19:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vandaag kom je niet verder dan 2 doelpogingen tegen de promovendus van de JL. Straks mag je aantreden tegen de kampioen, een oude angstgegner, een nieuwe angstgegner en een zichzelf verklaarde rivaal, die alle drie op basis van inzet en strijd de wedstrijd aangaan en die allemaal in uitstekende vorm verkeren. Je mag blij zijn met 1 verliespot en 3 gelijke spelen imo.
Over die plek 2 maak ik me niet zo'n zorgen![]()
Veltman.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:29 schreef Pedroso het volgende:
Zet daar 2 a 3 goede, gerichte aankopen bij (met routine) en je hebt gewoon een prima elftal.![]()
![]()
Jij had toch maar 10 minuten gezien of nietquote:Op zondag 22 februari 2015 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moisander zit met zijn hoofd al in Italië, weg ermee![]()
Ik wel.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
2, ik heb er wel meer gezien hoor of heb je het over de 2e helft?
Over die plek 2 maak ik me niet zo'n zorgen
Na volgende week nog maar 3 punten verschil met AZ en Feyenoord. En we moeten nog naar Heerenveen, Utrecht en PEC. Daar worden we allemaal afgebluft natuurlijk.Oh.![]()
dat is correctquote:Op zondag 22 februari 2015 22:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij had toch maar 10 minuten gezien of niet![]()
En zij zijn wel solide? Die laten ook wel weer punten liggen als het erop aan komt anders stonden we nu al op plek 5.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wel.
Na volgende week nog maar 3 punten verschil met AZ en Feyenoord. En we moeten nog naar Heerenveen, Utrecht en PEC. Daar worden we allemaal afgebluft natuurlijk.![]()
Klopt. Maar het kan best nog wel eens spannender worden dan jij denkt.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
En zij zijn wel solide? Die laten ook wel weer punten liggen als het erop aan komt anders stonden we nu al op plek 5.Oh.![]()
Als ze zo kansloos spelen als gisteren wel ja. Er zit totaal geen bezieling, de titel is vergeven en zo lopen ze ook rond, het lijkt ze geen moer meer te boeien.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt. Maar het kan best nog wel eens spannender worden dan jij denkt.
Maar buiten dat, wat is die Blom toch een waardeloos excuus voor een mens zeg, dat je je zo laat kennen als prof dat je iets tegen Ajax hebt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Wanneer gaan we eens scouten op goede verdedigers. Manmanman, middenvelders halen, aanvallers willen, maar wat er achterin staat is niveau'tje ADO Den Haag, en als ik de uitslagen van Jong Ajax zie is het daar niet veel beter, die geven ook iedere pot een voorsprong van 2 á 3 goals uit handen.![]()
Ga naar het Feyenoord topic ofzoquote:Op maandag 23 februari 2015 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar buiten dat, wat is die Blom toch een waardeloos excuus voor een mens zeg, dat je je zo laat kennen als prof dat je iets tegen Ajax hebt.
![]()
![]()
Man, kijkt er wel eens iemand, of staat iedereen thuis ook in blote bast met de rug naar het veld. De 1-1 is 100% zijn schuld, van een 100% vrije trap naar een tegengoal.quote:
Alles wat W2 deed was prima, slaan, schoppen, bij een ademhaling van een Ajacied stond ie alweer met zijn poten voordeel aan te geven of te fluiten, het was beschamend zo overduidelijk als het was.
Nee, doet niets af aan de wanprestatie van die lamlullen verder, maar het is erg zo irritant. Frank is echt een keer of 5 volledig uit zijn plaat gegaan tegen de 4de man, maar nee, ik verzin het.
Get woke, go broke!![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Jajajaja, je mag nooit kritiek hebben op de scheids na een nederlaag/puntverlies, blablabla.
Kansloos was het gisteren met die dweil.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hans, jij bent niet goed snik.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, kijkt er wel eens iemand, of staat iedereen thuis ook in blote bast met de rug naar het veld. De 1-1 is 100% zijn schuld, van een 100% vrije trap naar een tegengoal.
Alles wat W2 deed was prima, slaan, schoppen, bij een ademhaling van een Ajacied stond ie alweer met zijn poten voordeel aan te geven of te fluiten, het was beschamend zo overduidelijk als het was.
Nee, doet niets af aan de wanprestatie van die lamlullen verder, maar het is erg zo irritant. Frank is echt een keer of 5 volledig uit zijn plaat gegaan tegen de 4de man, maar nee, ik verzin het.
Viergever en Milik kwamen héééééééééééél goed weg met geel.![]()
En die DEBIELE gele kaart voor El ghazi? Puur ongelukkig, kon ie niets aan doen, wel geel gevenquote:Op maandag 23 februari 2015 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hans, jij bent niet goed snik.
Viergever en Milik kwamen héééééééééééél goed weg met geel..
Get woke, go broke!![]()
Weegt niet op tegen die gelukkige gele kaarten voor Viergever en Milik.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En die DEBIELE gele kaart voor El ghazi? Puur ongelukkig, kon ie niets aan doen, wel geel geven.
![]()
Al is de scheids 200% tegen je, moet je hier nog gewoon met 0-3 winnen.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En die DEBIELE gele kaart voor El ghazi? Puur ongelukkig, kon ie niets aan doen, wel geel geven.
![]()
Belachelijk inderdaad dat Ajax de wedstrijd gewoon met 11 man mocht uitspelen.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Jajajaja, je mag nooit kritiek hebben op de scheids na een nederlaag/puntverlies, blablabla.
Kansloos was het gisteren met die dweil.
Blom waar is je joduhster?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Alsof Ajax betere spelers dan Willem II heeft.....quote:Op maandag 23 februari 2015 10:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Al is de scheids 200% tegen je, moet je hier nog gewoon met 0-3 winnen.
Alleen jongere spelers, dat wel. En misschien dat die beter gaan worden.![]()
Je bent verdomme Ajax, dan moet je daar ook naar voetballen.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:55 schreef riazop het volgende:
[..]
Alsof Ajax betere spelers dan Willem II heeft.....
Alleen jongere spelers, dat wel. En misschien dat die beter gaan worden.
En ja, we hebben veel betere spelers dan Willem.![]()
!) Je bent Ajax, dus je bent jong en talentvol dus je wil naar een echt grote club. Daar wordt je voor opgeleid. Ajax is een geinige tussenstap. Meer niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je bent verdomme Ajax, dan moet je daar ook naar voetballen.
En ja, we hebben veel betere spelers dan Willem.
2) Nee de spelers van Ajax ZIJN nu niets beter dan die van Willem II. Misschien de keeper, maar dat is het dan ook wel.![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 11:01 schreef riazop het volgende:
[..]
!) Je bent Ajax, dus je bent jong en talentvol dus je wil naar een echt grote club. Daar wordt je voor opgeleid. Ajax is een geinige tussenstap. Meer niet.
2) Nee de spelers van Ajax ZIJN nu niets beter dan die van Willem II. Misschien de keeper, maar dat is het dan ook wel.![]()
![]()
Inderdaad, hij had jullie 2x rood moeten geven.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Kansloos was het gisteren met die dweil.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is het al crisis in Amsterdam trouwens?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dries Roelvink is er nog niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het al crisis in Amsterdam trouwens?![]()
Komt er pas na de uitschakeling in Polen donderdag.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
4-1quote:Op maandag 23 februari 2015 11:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Komt er pas na de uitschakeling in Polen donderdag.
4 eigen goals Moisander[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik verwacht het wel. Viergever na zijn sterke optreden gisteren in het centrum.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, zal de Deense ladyboy weer spelen donderdag? Onze aanvoerder, de vuurbaken in nood.![]()
donderdag en zondag gewoon winnen, Frank overdreef wel dat het goed was gisteren maar er werden wel kansen gecreëerd en dat is dus al een verbeteringquote:Op maandag 23 februari 2015 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijkquote:Op maandag 23 februari 2015 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
donderdag en zondag gewoon winnen, Frank overdreef wel dat het goed was gisteren maar er werden wel kansen gecreëerd en dat is dus al een verbetering[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het ontbreken van Fischer heeft ons gewoon opgebroken dit seizoen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Met dit lage baltempo ga je op zo'n klein veld echt niet ploegen kapot spelenquote:Op maandag 23 februari 2015 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
donderdag en zondag gewoon winnen, Frank overdreef wel dat het goed was gisteren maar er werden wel kansen gecreëerd en dat is dus al een verbetering![]()
zeker, maar je kan echt wel door hoor in de EL, zondag wordt een ander verhaal, slechter kan je het tegen PSV niet treffen, die hoeven niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk![]()
wie heeft een klein veld?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met dit lage baltempo ga je op zo'n klein veld echt niet ploegen kapot spelen![]()
Ik vind het spelniveau wel stijgende, er wordt in ieder geval voldoende gecreëerd, alleen heb je de pech dat de enige echt ongelukkige bal achterin er ook gelijk in vliegt, verder is Willem II niet echt gevaarlijk geweestOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Precies. Alleen bij die kans op de 2-1 van Armenteros heb ik 'm even geknepen.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het spelniveau wel stijgende, er wordt in ieder geval voldoende gecreëerd, alleen heb je de pech dat de enige echt ongelukkige bal achterin er ook gelijk in vliegt, verder is Willem II niet echt gevaarlijk geweest![]()
Oh ja, die was wel episch jaquote:Op maandag 23 februari 2015 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Precies. Alleen bij die kans op de 2-1 van Armenteros heb ik 'm even geknepen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Daarom, kijk geweldig is het allemaal niet maar als het mee zit ga je met 0-3 de rust in en loop je uit naar 1-5quote:Op maandag 23 februari 2015 11:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het spelniveau wel stijgende, er wordt in ieder geval voldoende gecreëerd, alleen heb je de pech dat de enige echt ongelukkige bal achterin er ook gelijk in vliegt, verder is Willem II niet echt gevaarlijk geweest![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, kijk geweldig is het allemaal niet maar als het mee zit ga je met 0-3 de rust in en loop je uit naar 1-5![]()
![]()
Bij Schöne is het niet nieuws dat hij zulke kansen mist.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, kijk geweldig is het allemaal niet maar als het mee zit ga je met 0-3 de rust in en loop je uit naar 1-5![]()
Ook wel de kwaliteit van Willem II. Die deden dat ook goed tegen PSV. Maar die hadden mazzel dat er op t end nog 2 in vlogen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
OK maar wat ik al eerder zei het is een verbetering, nog niet zo lang geleden werden er 2 kansen per wedstrijd gecreëerdquote:Op maandag 23 februari 2015 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Schöne is het niet nieuws dat hij zulke kansen mist.![]()
En dat het 1-1 wordt ipv 0-3 is dan ook een kwestie van vertrouwen wat een jonge ploeg waarbij het toch niet helemaal lekker is gelopen de afgelopen weken, de twijfel toeslaat... PSV had het vorig jaar, wij dit jaar...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik vind het enorm zonde dat het baltempo zo laag ligt. Het is allemaal zo traag en slaapverwekkend.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar wat ik al eerder zei het is een verbetering, nog niet zo lang geleden werden er 2 kansen per wedstrijd gecreëerd![]()
Vanochtend wakker geworden met twee ontstoken ogen (echt!). Kan geen toeval zijnFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ja joh, het had met gemak 1-10 kunnen worden.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2015 12:11 schreef Schijf het volgende:
Waarom heeft ajax een eigen topic?
kk subtopper
Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
kk subtopper![]()
![]()
kk subtopper![]()
![]()
kk subtopper
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fischerquote:Op maandag 23 februari 2015 11:12 schreef Mani89 het volgende:
Het ontbreken van Fischer heeft ons gewoon opgebroken dit seizoen.Ik zie liever een buitenspeler als Fischergod dan Memphis
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Heb liever dat ze net zo vaak scoren als memphisquote:Op maandag 23 februari 2015 12:40 schreef Seam het volgende:
[..]
FischerIk zie liever een buitenspeler als Fischergod dan Memphis
hhhhh![]()
nouquote:Op maandag 23 februari 2015 12:11 schreef Schijf het volgende:
kk subtopperhhhhh![]()
Ik heb liever assists van een buitenspeler.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:44 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Heb liever dat ze net zo vaak scoren als memphisI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Goals of assists, wat boeit het?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hier moet ik toch wel even van bijkomen....quote:Op maandag 23 februari 2015 12:11 schreef Schijf het volgende:
kk subtopper'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Al die kneusjes die nu bij Ajax spelen mogen daar heel blij mee zijn want die gaan echt geen stap omhoog maken.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:01 schreef riazop het volgende:
[..]
!) Je bent Ajax, dus je bent jong en talentvol dus je wil naar een echt grote club. Daar wordt je voor opgeleid. Ajax is een geinige tussenstap. Meer niet.
Volgend jaar dan maar weer kampioen worden, het begon ook een beetje te vervelen om ieder jaar kampioen te zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Daar durf ik wel een kratje Grolsch om te wedden, wel 2 ookquote:Op maandag 23 februari 2015 12:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Al die kneusjes die nu bij Ajax spelen mogen daar heel blij mee zijn want die gaan echt geen stap omhoog maken.![]()
Dat waren voor mij het enige lichtpuntjes eerlijk gezegd, al werd er bij de eerste 3 kampioenschappen nog best aardig gevoetbald, vorig seizoen vond ik het al moeizaam en dit jaar wordt je als lamme door de blinde verslagen want met alle respect PSV is ook niet zo geweldig.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:20 schreef Pedroso het volgende:
Volgend jaar dan maar weer kampioen worden, het begon ook een beetje te vervelen om ieder jaar kampioen te zijn.![]()
Stand Eredivisie 2015 (Bron: AD)
Team Punten Doelsaldo
1. PSV 21 17-5
2. Sc Heerenveen 16 17-6
3. AZ 16 15-8
4. Vitesse 15 9-6
5. Feyenoord 13 11-10
6. Ajax 11 9-6
7. ADO Den Haag 11 11-9
8. Willem II 11 7-5
9. PEC Zwolle 10 13-10
10. Excelsior 9 9-6
11. Go Ahead Eagles 9 3-7
12. FC Groningen 6 10-14
13. FC Twente 6 9-15
14. FC Utrecht 5 11-12
15. NAC 5 5-11
16. Heracles Almelo 5 6-14
17. FC Dordrecht 5 2-15
18. Sc Cambuur 4 8-13![]()
Fischer was/is toch ook geen koning van de assists?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb liever assists van een buitenspeler.![]()
Ok. Hoe is de stand in de eredivisie over week 5 van 2015?quote:Op maandag 23 februari 2015 13:36 schreef opperkleurder het volgende:
Stand Eredivisie 2015 (Bron: AD)
Team Punten Doelsaldo
1. PSV 21 17-5
2. Sc Heerenveen 16 17-6
3. AZ 16 15-8
4. Vitesse 15 9-6
5. Feyenoord 13 11-10
6. Ajax 11 9-6
7. ADO Den Haag 11 11-9
8. Willem II 11 7-5
9. PEC Zwolle 10 13-10
10. Excelsior 9 9-6
11. Go Ahead Eagles 9 3-7
12. FC Groningen 6 10-14
13. FC Twente 6 9-15
14. FC Utrecht 5 11-12
15. NAC 5 5-11
16. Heracles Almelo 5 6-14
17. FC Dordrecht 5 2-15
18. Sc Cambuur 4 8-13Fitter. Happier. More productive
zondag speel je sowiezo al met 11 tegen 10 omdat ik je nu al kan vertellen dat Bazoer uitgefloten gaat worden en die snotneus daar zeker niet mee om kan gaan..vraag maar aan je mama![]()
Nee maar zo dramatisch als Memphis is het niet ieder geval nog niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fischer was/is toch ook geen koning van de assists?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Of dat maakt hem juist beterquote:Op maandag 23 februari 2015 14:58 schreef Schijf het volgende:
zondag speel je sowiezo al met 11 tegen 10 omdat ik je nu al kan vertellen dat Bazoer uitgefloten gaat worden en die snotneus daar zeker niet mee om kan gaan..
Bazoergod altijd![]()
![]()
En als Boilesen speelt zijn we met 9quote:Op maandag 23 februari 2015 14:58 schreef Schijf het volgende:
zondag speel je sowiezo al met 11 tegen 10 omdat ik je nu al kan vertellen dat Bazoer uitgefloten gaat worden en die snotneus daar zeker niet mee om kan gaan..![]()
Vlak vd Hoorn en Viergever niet uitquote:Op maandag 23 februari 2015 16:49 schreef Gruisman het volgende:
[..]
En als Boilesen speelt zijn we met 9.
Get woke, go broke!![]()
Lijkt me ook geen type die daar van onder de indruk isquote:Op maandag 23 februari 2015 16:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Of dat maakt hem juist beter
Bazoergod altijd![]()
Mwoah, er is nog nooit sprake van een intimiderend sfeertje geweest in Eindhoven dus denk dat dat wel meevalt.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:58 schreef Schijf het volgende:
zondag speel je sowiezo al met 11 tegen 10 omdat ik je nu al kan vertellen dat Bazoer uitgefloten gaat worden en die snotneus daar zeker niet mee om kan gaan..Gourmetten of steengrillen?![]()
Bazoer gaat scoren en hij gaat juichen voor de PSV fans
Als dat gebeurd kan mijn seizoen niet meer stuk![]()
Sowieso, zondag is eigenlijk niet meer zo boeiend. Natuurlijk wil je hem winnen, maar echt nut heeft het verder niet meer qua kampioenschap.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst richten op donderdag i.p.v zondag.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Kinderhand is gauw gevuld, ik vind dat als je met zulke concurrentie geen kampioen wordt of tenminste tot de laatste speeldag mee doet het echt wel mislukt.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:50 schreef Brammess het volgende:
Als dat gebeurd kan mijn seizoen niet meer stuk![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 16:50 schreef Brammess het volgende:
Als dat gebeurd kan mijn seizoen niet meer stuk
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik denk dat we gewoon met 4-1 terug de bus in moeten.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:50 schreef Brammess het volgende:
Als dat gebeurd kan mijn seizoen niet meer stukOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Die kans had je ook gehad als je in goede vorm was geweest, Ajax heeft het altijd moeilijk gehad tegen PSV, zeker nu ze gewoon weer op hun oude vertrouwde manier spelen.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewoon met 4-1 terug de bus in moeten.
Ik kan me geen andere club voor de geest halen die meer punten van Ajax heeft gepakt.![]()
Ja, ik snap die gedachte ook niet. Maar het is gericht tegen dovemansorenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:21 schreef Tyron het volgende:
ja frankie moet gewoon roepen dat alles kut is
dat zal vast werken
#fok!trainersrepresent![]()
Dus we gaan wel scorenquote:Op maandag 23 februari 2015 17:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewoon met 4-1 terug de bus in moeten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog steeds vind ik de tweede plaats enorm belangrijk. Het zou zonde zijn als we na komende zondag nog maar drie punten voorsprong hebben op Feyenoord en AZ. Ik vrees dat we dan na 15 maart zo ongeveer gelijk zullen staan met de rest omdat we dan hebben gefaald in Heerenveen.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso, zondag is eigenlijk niet meer zo boeiend. Natuurlijk wil je hem winnen, maar echt nut heeft het verder niet meer qua kampioenschap.![]()
Komt echt wel goed hoor ook met een slecht resultaat zondagquote:Op maandag 23 februari 2015 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds vind ik de tweede plaats enorm belangrijk. Het zou zonde zijn als we na komende zondag nog maar drie punten voorsprong hebben op Feyenoord en AZ. Ik vrees dat we dan na 15 maart zo ongeveer gelijk zullen staan met de rest omdat we dan hebben gefaald in Heerenveen.![]()
Jawel, 2de plek moet behaald worden, maar kampioenschap is natuurlijk onhaalbaar. Maar gezien het spel van de concurrentie gaan die ook niet opeens alles winnen, dus 2de moet wel te doen zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds vind ik de tweede plaats enorm belangrijk. Het zou zonde zijn als we na komende zondag nog maar drie punten voorsprong hebben op Feyenoord en AZ. Ik vrees dat we dan na 15 maart zo ongeveer gelijk zullen staan met de rest omdat we dan hebben gefaald in Heerenveen.
Als het verdomme weer eens een beetje gaat lopen, ik snap niet van die enorme terugvallen elke keer, 1ste helft gaat wel, 2de helft is alsof ze valiumthee hebben gedronken in de rust.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Is gewoon een kwestie van een goaltje meer maken voor de rust (liever meer uiteraard), nu komen ze met wisselende gedachten de kleedkamer uit en valt het elftal uit elkaarquote:Op maandag 23 februari 2015 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, 2de plek moet behaald worden, maar kampioenschap is natuurlijk onhaalbaar. Maar gezien het spel van de concurrentie gaan die ook niet opeens alles winnen, dus 2de moet wel te doen zijn.
Als het verdomme weer eens een beetje gaat lopen, ik snap niet van die enorme terugvallen elke keer, 1ste helft gaat wel, 2de helft is alsof ze valiumthee hebben gedronken in de rust.![]()
Gisteren zijn we dan ook op de kans voor Armenteros na haast niet in de problemen gekomen. Enorm zonde dat je dan dankzij Viergever zo knullig tegen de gelijkmaker aanloopt. Los zand wil ik het niet noemen. Die kansen voor Schöne, de kans voor El Ghazi. Die moeten gewoon hangen als ze naar eigen zeggen nog steeds kans denken te hebben op de titel.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van een goaltje meer maken voor de rust (liever meer uiteraard), nu komen ze met wisselende gedachten de kleedkamer uit en valt het elftal uit elkaar![]()
Nee maar je ziet dat de verdedigers niet meer aansluiten en dan krijg je juist ruimtesquote:Op maandag 23 februari 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren zijn we dan ook op de kans voor Armenteros na haast niet in de problemen gekomen. Enorm zonde dat je dan dankzij Viergever zo knullig tegen de gelijkmaker aanloopt. Los zand wil ik het niet noemen. Die kansen voor Schöne, de kans voor El Ghazi. Die moeten gewoon hangen als ze naar eigen zeggen nog steeds kans denken te hebben op de titel.![]()
Tuurlijk, maar die fout van Viergever was nooit gebeurd als die graflijer gewoon fluit voor een 100% overtreding natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren zijn we dan ook op de kans voor Armenteros na haast niet in de problemen gekomen. Enorm zonde dat je dan dankzij Viergever zo knullig tegen de gelijkmaker aanloopt. Los zand wil ik het niet noemen. Die kansen voor Schöne, de kans voor El Ghazi. Die moeten gewoon hangen als ze naar eigen zeggen nog steeds kans denken te hebben op de titel.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
boehoequote:Op maandag 23 februari 2015 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die fout van Viergever was nooit gebeurd als die graflijer gewoon fluit voor een 100% overtreding natuurlijk.![]()
Ik kan me daar niet druk om maken. Zeker als je later ziet dat je blij mag zijn dat je niet met 9 man de wedstrijd eindigt.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die fout van Viergever was nooit gebeurd als die graflijer gewoon fluit voor een 100% overtreding natuurlijk.![]()
dan hadden ze er misschien wel 2 gemaaktquote:Op maandag 23 februari 2015 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen die de scheidsrechter de schuld geven als hij eens een fout maakt
Onze spelers maken continu fouten laten we daar gewoon naar kijkenOh.![]()
Heeft ie zich aangemeld?quote:Ze zijn druk aan het zoeken nu. Stam en de Boer kijken mee.twitter:AFCAjax twitterde op maandag 23-02-2015 om 17:48:57De #Ajax Talentendagen zijn vandaag begonnen. Deze week komen bijna 1.300 kids hun voetbalkunsten vertonen! http://t.co/x4dgahN0s4 reageer retweet
![]()
Zouden wij ook mee mogen doen?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft ie zich aangemeld?Ze zijn druk aan het zoeken nu. Stam en de Boer kijken mee.twitter:AFCAjax twitterde op maandag 23-02-2015 om 17:48:57De #Ajax Talentendagen zijn vandaag begonnen. Deze week komen bijna 1.300 kids hun voetbalkunsten vertonen! http://t.co/x4dgahN0s4 reageer retweet
Powerloungen onze nieuwe linksback en ik breng FM ervaring in de selectie met StijnOh.![]()
FM te easy gekquote:Op maandag 23 februari 2015 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zouden wij ook mee mogen doen?
Powerloungen onze nieuwe linksback en ik breng FM ervaring in de selectie met StijnRED ONS HENNIEGOD![]()
Jij bent te dik, helaas.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zouden wij ook mee mogen doen?
Powerloungen onze nieuwe linksback en ik breng FM ervaring in de selectie met Stijn![]()
Kom op zeg, Schone moet 2x scoren in de eerste helft en Ghazi mag er ook wel één in rammen. Dan heb je ook geen gezeik over die blunder van Viergever.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ondergewicht trouwens.quote:
Nou dat hebben Serero en Andersen ook, dus ik eis wel een basisplaats.Oh.![]()
Even sportschool in dan.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ondergewicht trouwens.
Nou dat hebben Serero en Andersen ook, dus ik eis wel een basisplaats.![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
![]()
Scheelt maar 50 Kg.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zal niet opvallen tussen al die kindjesAFCA
Wordt wel een mooie pot vanavond.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:48 schreef j0rdiiii het volgende:
De A1 moet maar voor de prijzen zorgen.
De spits van ze (Sanabria) heeft al 7 keer voor Paraguay gespeeld. Verder staan de zonen van Marchegiani en Di Livio ook onder contract bij hun A1.Gourmetten of steengrillen?![]()
Was wel een belangrijke he.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:44 schreef Fargo het volgende:
Wat een bakkes voor 124 uit te gooien...![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
![]()
quote:Ouasim Bouy verliet Ajax op jonge leeftijd om het te gaan maken in Italië, maar het avontuur van de middenvelder bij Juventus is nog niet wat hij ervan had verwacht. De grootmacht verhuurde hem al meerdere keren en dit seizoen speelt de 21-jarige Bouy bij Panathinaikos. Dat hij zelf ondertussen ook tot inkeer lijkt te zijn gekomen, blijkt uit de woorden van Ronald de Boer in Voetbal International.
De tv-analyticus noemt Bouy in zijn column in het weekblad een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet. "Raiola bracht hem op veel te jonge leeftijd naar Juventus, daarna werd Bouy verhuurd aan kleine clubjes en nu zit hij bij Panathinaikos. Vorig jaar kwamen ze vragen of Bouy kon terugkomen bij Ajax", onthult hij. "Zo werkt dat natuurlijk niet."
Het is volgens De Boer sowieso geen goed idee voor Nederlandse talenten om al op jong leeftijd over te stappen naar het buitenland. Een ander illustratief voorbeeld is volgens hem Royston Drenthe, die na een geweldige jeugd-EK viel voor de verlokkingen van het grote geld bij Real Madrid. "Kijk hoe het hem is vergaan. Het komt zelden voor dat een jong Nederlands talent aan de bak komt bij een buitenlandse topclub."![]()
En wat terug komt waaien heeft (op z'n minst aanvankelijk) alle moeite om in de Eredivisie mee te komen. Zie Bruma, Rekik..quote:![]()
Opstelling Ajax A1: Van Bladeren; Sno, Mirani, Savastano, Dankerlui; VDBeek, El Mahdioui, Nouri; Muric, El Idrissi, Cerny![]()
Opstelling Ajax A1: Van Bladeren; Sno, Mirani, Savastano, Dankerlui; VDBeek, El Mahdioui, Nouri; Muric, El Idrissi, Cerny. #ajarom
Wissels #AjaxA1: Meendering, Dekker, Clement, Vissers, Eiting, van Zweeden. El Azzouzi #ajarom![]()
Gaan jullie winnen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
oeveel staat het?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Spannend!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0-0.
Ajax mag het spel maken. AS Roma in de reactie sterk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Pingels, altijd spannendquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Schalke 04 v Manchester CIty is nu strafschoppen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat een verademing om dit team te zien spelen. Niet alles lukt even goed maar wat een snelheid zit er in het spel en wat een druk wordt er gezet bij balverlies.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Schalke 'mist' weer een penalty dus het lijkt erop dat Manchester City wordt.
Edit: Man City is door.
Hebbe o.a Dilrosun
[ Bericht 15% gewijzigd door Ajacied422 op 24-02-2015 19:05:32 ]![]()
Het is nog niet heel denderend, maar AS Roma staat ook wel erg georganiseerd als het moet. Cerny is ook nogal ongelukkig bezig.![]()
Is De Rossi geen trainer van dat Roma elftal?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is nog niet heel denderend, maar AS Roma staat ook wel erg georganiseerd als het moet. Cerny is ook nogal ongelukkig bezig.![]()
Dit viel mij ook, inderdaad.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:57 schreef gazhims3lv het volgende:
Wat een verademing om dit team te zien spelen. Niet alles lukt even goed maar wat een snelheid zit er in het spel en wat een druk wordt er gezet bij balverlies.Fuck today, it's tomorrow.![]()
Dacht wel dat de commentator dat had gezegd jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is De Rossi geen trainer van dat Roma elftal?![]()
Pa De Rossi inderdaadquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is De Rossi geen trainer van dat Roma elftal?![]()
Pingel, was wel hands maar vind het zwaar bestraft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lucky Ajax, KNJB en zoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:44 schreef Pedroso het volgende:
Pingel, was wel hands maar vind het zwaar bestraft.![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dacht wel dat de commentator dat had gezegd jaquote:![]()
![]()
Doen ze beter dan Schalke vanmiddagCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Zonde.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Jammer maar helaas. Lopen ze tenminste ook niet meer in de picture van de grote buitenlandse clubs om het maar van de positieve kant te bekijken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mwah, eerste helft hadden de Romeinen veel goeie kansen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar een ploeg die aanspraak maakte op winst![]()
Volgend jaar mag PSV lekker rondlopen daar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:38 schreef Pedroso het volgende:
Jammer maar helaas. Lopen ze tenminste ook niet meer in de picture van de grote buitenlandse clubs om het maar van de positieve kant te bekijken.![]()
Als ze toch al de mentaliteit hebben om zo snel mogelijk geld te vangen mogen ze van mij eerder vandaag weggaan dan morgen hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:38 schreef Pedroso het volgende:
Jammer maar helaas. Lopen ze tenminste ook niet meer in de picture van de grote buitenlandse clubs om het maar van de positieve kant te bekijken.![]()
Dat telt alleen niet 👎quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar een ploeg die aanspraak maakte op winstIk ben inmiddels overleden![]()
Hoe zit dat eigenlijk. Welke club uit NL mag meedoen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgend jaar mag PSV lekker rondlopen daar.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Is gewoon zoals de grote ploegen. Poulefase volgens eerste elftallen CL.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk. Welke club uit NL mag meedoen?![]()
Te zwart-wit. Seedorf had een prima mentaliteit, om maar iemand te noemenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als ze toch al de mentaliteit hebben om zo snel mogelijk geld te vangen mogen ze van mij eerder vandaag weggaan dan morgen hoor![]()
Vanaf volgend seizoen de kampioen van de Eredivisie en de kampioen van de A1. Moeten ze wel verschillend zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk. Welke club uit NL mag meedoen?Frusterende kut wedstrijd verder, die bal moet er gewoon in. Zeer twijfelachtige keuze ook om Nouri die bal te laten nemen... dat is al vaker fout gegaan. Die kans van Dekker.quote:Format changes
The UEFA Executive Committee held on 18 September 2014 approved the following changes to the UEFA Youth League starting from the 2015–16 season:
- The tournament will be expanded from 32 to 64 teams. The 64 teams will include the youth teams of the 32 clubs which participate in the UEFA Champions League group stage, which have been included since the first edition, as well as the youth domestic champions of the top 32 associations according to their UEFA country coefficients, which will be included starting this edition.
- Associations without a youth domestic champion as well as domestic champions already included in the UEFA Champions League path will be replaced by the next association in the UEFA ranking.
-The new format of the competition will see the two groups of teams compete in separate paths until the play-offs:
• In the UEFA Champions League path, the 32 Champions League youth teams will retain the group stage format and schedule which correspond to the Champions League group stage. The group winners will advance to the round of 16, and the group runners-up will advance to the play-offs.
• In the Domestic Champions path, the 32 youth domestic champions will play two rounds of two-legged ties, with the eight winners advancing to the play-offs.
• In the play-offs, the youth domestic champions will play a single match at home against the UEFA Champions League path group runners-up.
• In the round of 16, the UEFA Champions League path group winners will play a single match against the winners of the play-offs (home team determined by draw).
• In the quarter-finals, semi-finals, and final, teams will play each other over a single match (quarter-finals home team determined by draw, semi-finals and final played at neutral venues).
• The under-19 age limit will be retained, but clubs will be able to include a maximum of three under-20 players in their overall list of 40 players for the competition, in order to alleviate the burden on players having school duties.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: