quote:Op woensdag 1 april 2015 16:06 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Afgelopen week is mijn dochter 1 geworden en ik dacht met slingers bij de Action te kopen weinig mis te kunnen laten gaan.. Wel dus!
Ik had een hartelijk gefeliciteerd slinger gekocht waar ipv gefeliciteerd.... Geicilefteerd stond!![]()
Afgelopen week is mijn dochter 1 geworden en ik dacht met slingers bij de Action te kopen weinig mis te kunnen laten gaan.. Wel dus!
Ik had een hartelijk gefeliciteerd slinger gekocht waar ipv gefeliciteerd.... Geicilefteerd stond!![]()
Ja geen idee. Op de nummer 1 zit een stekker wel goed vast namelijk, en op nummer vier juist totaal niet. Maar het leek me al gek dat je moest stapelen, vandaar dat ik het vraag.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:09 schreef Mord_Sith het volgende:
Nee, dat is niet de bedoeling
Jehoeft ze dus niet te stapelen.
Beter dan dat er geilcillefteerd zou staan.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:06 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik zal geen helium gebruiken als ik jou was het raakt bijna op en dus hartstikke duur. En er zijn vele nuttigere toepassingen te bedenken voor het laatste beetje helium.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:03 schreef AnneX het volgende:
Voor een buitenactiviteit eind april ben ik op zoek naar ballonnen, die liefst een weekje kunnen blijven van Koningsdag tot en met Bevrijdingsdag.
Nou ben ik niet zo'n Action ganger en hier zitten die wel.
Hoe is de kwaliteit van de action ballonnen? Die zijn er toch!?
Stel...dat ik er bijna 100 nodig heb...is zo'n opblaasapparaat - helium? - dan te huur? zo ja, wáar en hoe duur?
( het mag "niks" kosten, vanzlfsprekend)
Wie kan mij helpen aan antwoorden?
Er zijn wel pompjes te koop AnneX. Speelgoedwinkel?quote:Op donderdag 2 april 2015 11:35 schreef AnneX het volgende:
Ja, eerst op fok vragen en dan eens gaan goochelen ...géen helium dus.
Het ging mij ook om het gemak van opblazen.
En de kwaliteit...tja, ik denk dat tussendoor wel even een check moet plaatsvinden op verschrompelde en gekrompen ballonnen tijdens de week.
De Action site is offline.
Bij de Hema kosten ballonnen r w b o wel 2,25 per 50 stuks. Oooh, is dat alles.
Ze mogen best wel een beetje groot in doorsnee zijn.
Waar vind ik goeie kwaliteit is jullie ervaring? Makro ?
Voor vandaag had ik niks met ballonnen etc. vandaar mijn vragen.
Hoe zouden jullie een 100 ballonnen opblazen: ffffft met de mond of zo'n handdpompje? of is er nog iets slims?
Ken je niemand met een compressor die je even kunt lenen? Heel veel mensen hebben zo'n ding wel in de garage staan.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:35 schreef AnneX het volgende:
Ja, eerst op fok vragen en dan eens gaan goochelen ...géen helium dus.
Het ging mij ook om het gemak van opblazen.
En de kwaliteit...tja, ik denk dat tussendoor wel even een check moet plaatsvinden op verschrompelde en gekrompen ballonnen tijdens de week.
De Action site is offline.
Bij de Hema kosten ballonnen r w b o wel 2,25 per 50 stuks. Oooh, is dat alles.
Ze mogen best wel een beetje groot in doorsnee zijn.
Waar vind ik goeie kwaliteit is jullie ervaring? Makro ?
Voor vandaag had ik niks met ballonnen etc. vandaar mijn vragen.
Hoe zouden jullie een 100 ballonnen opblazen: ffffft met de mond of zo'n handdpompje? of is er nog iets slims?
Ballonnen en vuurwerkquote:Op donderdag 2 april 2015 13:04 schreef AnneX het volgende:
Haha natuurlijk...compressor staat hier ook! merci voor dé tip !opgelost.Slotje.
Nu nog de vraag over de kwaliteit van ballonnen hier of daar kopen.
Het kost mij meer benzine om ze te halen, dan de daadwerkelijke prijs vermoed ik!
Ach Dude...beetje bang voor de knallen? en onweer dan? Brrrr.
Ah cool, ga ik vanmiddag even kijken. Ik hou normaal gesproken niet van bier, want vind het doorgaans te bitter, maar Chinees bier is vaak rijst-bier, en milder van smaak,dus dan is het een prima alternatief voor frisdrank, zonder de overdaad aan schadelijke suikers...quote:Op woensdag 1 april 2015 18:33 schreef larry_flynt het volgende:
Ik was net bij de Xenos daar hebben ze nu allemaal Aziatische bieren voor een leuke prijs, moet de Action ook eens krijgen!
Gewoon iets om lekker weg te drinken, maar dan dus geen cola of vruchtendrank. Bier (met mate) is waarschijnlijk een stuk gezonder.quote:
Dan zet je die toch op een lichtere stand? Je hoeft die niet meteen met 8 bar te gaan opblazenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:59 schreef Elleska het volgende:
met de compressor zou dat niet veel te hard gaan?
Herkenbaar jaquote:Op donderdag 2 april 2015 16:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik lees jullie verhalen over ballonnen, echt rillllll van de kippenvel! Ik vind de knal zo ergerlijk, ik ben ook als de dood voor die dingen. Het ergste vindt ik nog wel eigenlijk dat mensen dat niet serieus nemen en daarom ook gewoon gaan lachen en voor je neus gaan forceren om dat ding te laten knallen!![]()
Als ik ze dan weer op mijn beurt met hun angst confronteer, dan moet ik ophouden, want dat is niet grappig!
Zeg gewoon kweekkasjequote:Op woensdag 15 april 2015 12:52 schreef Boarderzip het volgende:
Weet iemand of er nog propagators te koop zijn bij de Action?
Je zit toch niet meer in de brugklas? Als iemand expres iets doet wat je niet fijn vindt, dan zeg je er iets van of je kicked ze je huis uit of whatever...!?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik lees jullie verhalen over ballonnen, echt rillllll van de kippenvel! Ik vind de knal zo ergerlijk, ik ben ook als de dood voor die dingen. Het ergste vindt ik nog wel eigenlijk dat mensen dat niet serieus nemen en daarom ook gewoon gaan lachen en voor je neus gaan forceren om dat ding te laten knallen!![]()
Als ik ze dan weer op mijn beurt met hun angst confronteer, dan moet ik ophouden, want dat is niet grappig!
Ik ben 37 en heb dat gewoon ook nog steeds.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ze hebben ook Mars caramel limited editie die is echt lekker.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je zit toch niet meer in de brugklas? Als iemand expres iets doet wat je niet fijn vindt, dan zeg je er iets van of je kicked ze je huis uit of whatever...!?
Ik zag eergisteren trouwens een pakje Mars Hazelnoot liggen bij de Action, wat me wel lekker leek, maar de datum stond al op volgende maand en het was het laatste pakje, dus niet gekocht...
Zal ik morgen eens voor je kijken in zuidplein Rotterdam?quote:Op woensdag 15 april 2015 21:17 schreef Zelfscanner het volgende:
Kitkat pindakaas gezocht. Als iemand ze nog vind x3, neem ze maar mee, dan stuur ik een adres
Álles kun je gessoën!quote:Op woensdag 15 april 2015 20:28 schreef quirina het volgende:
Is er nog genoeg gesso bij de action?
Kan je je tuinmeubelen ook gessoën?
je kunt toch ook gewoon wat pindakaas op zo'n standaard reep smeren?quote:Op woensdag 15 april 2015 21:17 schreef Zelfscanner het volgende:
Kitkat pindakaas gezocht. Als iemand ze nog vind x3, neem ze maar mee, dan stuur ik een adres
Ik heb er nog wel wat liggen, vond ze zelf niet zo spectaculair maar had direct 6 verpakkingen gehaald voor het geval ik ze heerlijk vond en ze de volgende keer uitverkocht waren...quote:Op woensdag 15 april 2015 21:17 schreef Zelfscanner het volgende:
Heel graagquote:Op woensdag 15 april 2015 21:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zal ik morgen eens voor je kijken in zuidplein Rotterdam?
Grote dank.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:55 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel wat liggen, vond ze zelf niet zo spectaculair maar had direct 6 verpakkingen gehaald voor het geval ik ze heerlijk vond en ze de volgende keer uitverkocht waren...
Ik zal eens kijken of ik nog zo'n brievenbusdoosje heb waar het in past.
Maar ik vind dat nougat-gedeelte nou juist lekker...quote:Op woensdag 15 april 2015 19:50 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ze hebben ook Mars caramel limited editie die is echt lekker.
bij mij kwam er vorig jaar iets heel andere uitquote:Op zondag 19 april 2015 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
Vandaag een kweeksetje gekocht voor een vleesetend plantje. Ben benieuwd.
Onkruid is het enigste wat eruit komtquote:Op zondag 19 april 2015 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had 1 sprietje met 2 mini-blaadjes en toen was ie ineens verschrompeldquote:Op zondag 19 april 2015 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfelde... Vooral vanwege de prijs eigenlijkquote:Op donderdag 23 april 2015 16:31 schreef _Joy_ het volgende:
Ze hebben hammam doeken bij de Action, 2 soorten: van katoen en van badstof.
Ik heb er gelijk twee gehaald, van badstof
Katoen 3,99 badstof 6,99 en het viel mij mee, ze zijn leukquote:Op donderdag 23 april 2015 16:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik twijfelde... Vooral vanwege de prijs eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |