En niet te missen, de geweldige inspirerende *kuch* fanpagina op Facebook:quote:Indigo Sexplosion = Flowerbomb viktor & rolf
Indigo Just orange = Boss orange
Indigo Stripes & squares = Burberry
Indigo Apl = Be dilicious DKNY
Indigo ET = Thiere mugler Alien
Bijou d'or = J'adore Dior
Forbidden love Lola Color = Lolita lempicka
La fleur = Kenzo flower
Dolce donna light blue = Dolce & Gabanna light blue
Body Language = Jean Paul Gaultier Classique
Heb ze er nog nooit gezien iig.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:10 schreef FreaZ het volgende:
Weet iemand of de action ook bordenrekken verkoopt? Ik zoek zoiets als bij de Kruidvat: https://www.kruidvat.nl/tomado-hoek-bordenrek/p/2967378
Nog nooit gezien...quote:Op zondag 22 februari 2015 14:10 schreef FreaZ het volgende:
Weet iemand of de action ook bordenrekken verkoopt? Ik zoek zoiets als bij de Kruidvat: https://www.kruidvat.nl/tomado-hoek-bordenrek/p/2967378
Ja nu wil ik hetquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:42 schreef Mord_Sith het volgende:
Action heeft nu ook een smart band in het assortiment
27,95.
Houdt je sport activiteiten bij, en je slaappatroon.
Ikzelf heb er 1 uit China, voor 19 dollar, en die bevalt me tot nu toe prima.
Dit is die van de Action
[ afbeelding ]
de Xiaomi MiBandquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja nu wil ik het
Welke heb jij dan nu?
Die van jou heeft dus internet of gps of zoiets nodig?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:38 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
de Xiaomi MiBand
Is mn eerste dag hoormaar ik ben er nu al verslaafd aan
Leuke van deze is ook dat hij trilt bij bijv. Whatsappjes. Ik hoor mijn telefoon lang niet altijd, dus ideaal.
bluetoothquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Die van jou heeft dus internet of gps of zoiets nodig?
Deze toch niet? Wil hem gewoon voor op het werk. Heb daar totaal geen telefoonverbinding, internet, gps or what so ever (ja, te erg.. i know)
Nadeel van dit tegenover tl is dat het licht pijn aan je ogen doet als je er naar kijkt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:29 schreef Think_Pad het volgende:
Morgen deze even halen:
http://www.action.nl/10-w(...)t&utm_campaign=week9
Hendig voor in m'n berging, hangt nu een oud TL-armatuur waarvan de buizen bijna op zijn.
Ik vond ze tegenvallen. Die van de Hema zijn beter.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:40 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb gisteren een paar badhanddoeken gekocht om uit te proberen, het waren zulke leuke kleurtjesGaan ze een beetje lang mee of is het prut? Vond ze wel dun.
hier zag ik t ook vandaag idd!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:49 schreef Cat22 het volgende:
Na alle lovende verhalen hier eens kitkat PB gehaald. En kokos natuurlijkEr lag nog zat.
Oh die is ook leuk!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:49 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik ben naar de Action gegaan voor de camerabeker![]()
Had er al 1, maar deze heeft een draaidop met drinkding!
Leuk voor op werk
Ik krijg er oude vrouwtjes met dikke benen rillingen van.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
Elk jaar zie ik deze weer in de schappen liggen en ik krijg er zo'n lekker retro jaren '50 gevoel van![]()
[ afbeelding ]
Ik gok ook dat die het idd kopenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik krijg er oude vrouwtjes met dikke benen rillingen van.
quote:Op maandag 9 maart 2015 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik krijg er oude vrouwtjes met dikke benen rillingen van.
Waar liggen die?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:41 schreef Deezertje het volgende:
Voor 20 cent zo'n afsluitbare schroefdrop gehaald voor op blikjes... handig voor in de zomer. Heb 3 verschillende 0,33 liter blikjes en merken getest en krijg dat ding er met geen mogelijkheid vast opLaat staan als je zit te klooien als je blikje open is... Wat doe ik verkeerd? Ik druk hard genoeg.
[ afbeelding ]
Ze hebben alleen zwarte en nog een kleur (weet zo niet meer welke) maar iig geen rode. Ik weet wel dat je dat bij verfwinkels wel zo kunt laten mengen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:26 schreef essnhills het volgende:
Weet iemand toevallig of ze rode schoolbordverf hebben bij de Action, en zo ja, heeft iemand ervaring ermee?
Oké, bedanktquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:30 schreef Tante-Leen het volgende:
[..]
Ze hebben alleen zwarte en nog een kleur (weet zo niet meer welke) maar iig geen rode. Ik weet wel dat je dat bij verfwinkels wel zo kunt laten mengen.
Na alle lovende woorden over de KK PB heb ik die geprobeerd, maar die viel wat tegen. Nu moet ik dus deze week toch nog ook de cocos-versie gaan proberen, als ik dit zo lees...quote:Op maandag 9 maart 2015 20:06 schreef tomaat52 het volgende:
[..]![]()
OT:
De Kitkat met kokos is trouwens heerlijk
Ik heb er ook een paar van xenos oid. Hard duwen, maar vind het ook niet echt handig om er op te krijgen.... En oh ja, ik haal eerst het dopje eraf voor ik ze erop duw...quote:Op maandag 9 maart 2015 16:41 schreef Deezertje het volgende:
Voor 20 cent zo'n afsluitbare schroefdrop gehaald voor op blikjes... handig voor in de zomer. Heb 3 verschillende 0,33 liter blikjes en merken getest en krijg dat ding er met geen mogelijkheid vast opLaat staan als je zit te klooien als je blikje open is... Wat doe ik verkeerd? Ik druk hard genoeg.
[ afbeelding ]
Ik vind de amaretto staafjes verslavend..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Na alle lovende woorden over de KK PB heb ik die geprobeerd, maar die viel wat tegen. Nu moet ik dus deze week toch nog ook de cocos-versie gaan proberen, als ik dit zo lees...
Ja! Vorige week gezien.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:06 schreef PureEvil het volgende:
Zouden ze de potgrond alweer hebben bij de action? Dat lichte spul waar je water bij doet bedoel ik.
Ze staan ook in de folder:quote:Op zondag 15 maart 2015 11:06 schreef PureEvil het volgende:
Zouden ze de potgrond alweer hebben bij de action? Dat lichte spul waar je water bij doet bedoel ik.
Loosduinen is ook mijn Action.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:46 schreef benkruk het volgende:
Kitkat kokos en PB gekocht en geprobeerd. Beide erg lekker.
In Loosduinen lag er nog zat afgelopen woensdag.
Ja, ik blijf bezig(!)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:02 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ik vind de amaretto staafjes verslavend..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:13 schreef Yi-Long het volgende:
Maar goed, op deze manier pas ik over een paar maanden natuurlijk nooit in mijn bikini, dus ik ga weer even wat minderen qua chocolade...
Bij de Action in Arnhem waren ze van de week nog! Ik heb er 5 gekocht en vlieg ook met Ryanairquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:34 schreef viezequiche het volgende:
Ik was gisteren naar de Action om te kijken of ze die Anne O'Leary koffertjs hadden om als handbagage mee te nemen. Hij stond wel bij de kaartjes maar kon hem niet vinden (bij twee filialen). Wel zo'n koffertje van Leonardo maar die wieltjes steken ontzettend uit en dat risico durf ik niet te nemen, ik vlieg namelijk met Ryanair.
Heeft iemand die Anne O'Leary koffertjes onlangs nog ergens gezien? Want indien dat niet zo is ga ik wel gewoon naar de IKEA.
Hahaquote:Op zondag 22 maart 2015 22:35 schreef Zelfscanner het volgende:
http://www.action.nl/100-(...)unststof-div-kleuren
Hoe een fout kan je makenquote:Op zondag 22 maart 2015 22:43 schreef Amarantha het volgende:
http://www.action.nl/100-(...)lastisch-koord-groen
Ga kijken zou ik zeggen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:29 schreef jpg97 het volgende:
Weet iemand of ze bij de Action de werckmann dekzeil 3x4m blauw nog hebben?
http://www.action.nl/werckmann-dekzeil-3x4m-blauw
Wel gezien bij die in Utrecht!quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:00 schreef MacorgaZ het volgende:
50-pack normale ballonnen voor iets van 50 cent, metallic-kleur ballonnen per zakje van 20 ofzo en nog wat ballonnen met dierenplaatjes erop.
Geen slagroomspuit bij de Action trouwens...
Echt zo een. In de associatie met ballonnen begrijp ik wel wat voor slagroomspuit je bedoelt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Denk dat je een andere bedoelt, of echt zo een?
[ afbeelding ]
Whehe, oké, vet. Was die daar dan ook Action-goedkoop of alsnog iets van 15 euro?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Echt zo een. In de associatie met ballonnen begrijp ik wel wat voor slagroomspuit je bedoelt.
Ik heb niet naar de prijs gekeken, weet alleen dat ik verrast was dat hij er stond omdat mijn huisgenoot er ook wel even naar heeft moeten zoeken idd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Whehe, oké, vet. Was die daar dan ook Action-goedkoop of alsnog iets van 15 euro?
Als de Action hier hem ook goedkoop heeft weet ik wat m'n vrienden als cadeau krijgen
Haha, heb die van mij gewoon van de Blokker, samen met de patronen (die achter de kassa bewaard wordenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb niet naar de prijs gekeken, weet alleen dat ik verrast was dat hij er stond omdat mijn huisgenoot er ook wel even naar heeft moeten zoeken idd.
Let me know, als jij het eerder uitvogelt dan ik.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:48 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Haha, heb die van mij gewoon van de Blokker, samen met de patronen (die achter de kassa bewaard worden), maar daar is die 20 euro en verwacht van de Action wel iets van 8.95 ofzo
Ga je met zo'n ding rondlopen? Regel gewoon zo'n klein ding, ben de naam kwijt, zo'n klein cilindertje, werkt perfect.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Denk dat je een andere bedoelt, of echt zo een?
[ afbeelding ]
Een crackerquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:05 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ga je met zo'n ding rondlopen? Regel gewoon zo'n klein ding, ben de naam kwijt, zo'n klein cilindertje, werkt perfect.
O die is gaaf! Ik ben er gisteren geweest maar die heb ik niet gezien. Morgen maar s terug denk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand misschien het insectenhotel van Action?
Is het een beetje degelijk of kan ik beter een duurdere kopen?
[ afbeelding ]
Wapwereldquote:
Lijkt me eigenlijk best handigquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:56 schreef Zelfscanner het volgende:
http://www.action.nl/100-(...)aar-div-modellen-klr
Het zal toch niet waar zijn
Vriesblaren na een weekendfestivalquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wapwereldwel opletten voor je klauwen, mijne bevriezer bijna bij het opendraaien
http://www.wapwinkel.com/catalogsearch/result/?q=Cracker
Je hebt een dashboardkastje van 10 cm3?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk best handigVoor in mn auto want ik vergeet nog wel eens een zonnebril mee te nemen en die past mooi in mn dashboardkastje
Nee gewoon veel spullen erinquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:14 schreef Twiitch het volgende:
Je hebt een dashboardkastje van 10 cm3?
Het zijn wel waardeloze ballonnenquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:00 schreef MacorgaZ het volgende:
50-pack normale ballonnen voor iets van 50 cent, metallic-kleur ballonnen per zakje van 20 ofzo en nog wat ballonnen met dierenplaatjes erop.
Geen slagroomspuit bij de Action trouwens...
Ah balen, ik heb ze voor één-minuut-gebruik dus dan zijn ze prima, maar toen ik er een paar met normale lucht opblies werden die metallic ballonnen nog wel groot zonder te knappen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Het zijn wel waardeloze ballonnen![]()
We hebben morgen een jubileumconcert en vandaag ben ik dus bezig geweest met de ballonnen. Veel gaatjes en snel knappende blons
Hij is er in 2 maten. Vandaag de kleinste gekocht (zonder auto gegaan, dus de grote was net even te groot om mee te nemen).quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:27 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
O die is gaaf! Ik ben er gisteren geweest maar die heb ik niet gezien. Morgen maar s terug denk.
Yep, goed ding, geen problemen mee.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Heeft iemand ervaring met de friteuse van de Action?
Blijft goed op temperatuur en zo dus?quote:
Ik, en ook bij mij doet 'ie het tot nu toe prima!quote:Op woensdag 1 april 2015 10:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Heeft iemand ervaring met de friteuse van de Action?
nog geen problemen mee gehad dat de temperatuur problemen gafquote:Op woensdag 1 april 2015 10:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Blijft goed op temperatuur en zo dus?
(Ja, anders had je het wel gezegd.)
Wat zit er in die patronen? Is dat net als lachgas, waar je heel kort even licht van in je hoofd wordt?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wapwereldwel opletten voor je klauwen, mijne bevriezer bijna bij het opendraaien
http://www.wapwinkel.com/catalogsearch/result/?q=Cracker
Ja, je doet er lachgaspatronen in.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat zit er in die patronen? Is dat net als lachgas, waar je heel kort even licht van in je hoofd wordt?
Dan heb je de speciale slingers gekocht voor dyslecte mensenquote:Op woensdag 1 april 2015 16:06 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Afgelopen week is mijn dochter 1 geworden en ik dacht met slingers bij de Action te kopen weinig mis te kunnen laten gaan.. Wel dus!
Ik had een hartelijk gefeliciteerd slinger gekocht waar ipv gefeliciteerd.... Geicilefteerd stond!![]()
quote:Op woensdag 1 april 2015 16:06 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Afgelopen week is mijn dochter 1 geworden en ik dacht met slingers bij de Action te kopen weinig mis te kunnen laten gaan.. Wel dus!
Ik had een hartelijk gefeliciteerd slinger gekocht waar ipv gefeliciteerd.... Geicilefteerd stond!![]()
Pics or it didnt happen.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:06 schreef Rijstebuiltje het volgende:
kom opquote:Op woensdag 1 april 2015 17:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik weet ook van een FOK!ster die een geboorteslinger bij de Hema kocht:
HOER EEN MEISJE
Ja, en het was geen FOK!ker die daar een geintje over zou maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |