Ik ben gewoon een krentquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:43 schreef corehype het volgende:
Ik kwam deze topic toevallig tegen... bestaat usenet nog? Betalen mensen om series te downloaden terwijl Netflix bestaat?
Offline kijken?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:43 schreef corehype het volgende:
Ik kwam deze topic toevallig tegen... bestaat usenet nog? Betalen mensen om series te downloaden terwijl Netflix bestaat?
Torrent?quote:
Betalen mensen om een zwaar beperkt en verouderd aanbod op Netflix te bekijken?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:43 schreef corehype het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:56 schreef redboyke het volgende:
net een dog account aangemaakt voor mijn laptop. wou ik api key toevoegen in sonarr blijkt dat dognzb api ding weer niet werkt. heb al spijt dat ik gedonate heb want moet daar ook minstends 2 uur op wachten of het wel processed is. heb zo'n tshirt besteld Get fit size XXL maar heb no shipping gepakt dus dat tshirt gaat naar charity
als je no ship doet dan sturen ze het niet op maar geven ze het weg.voordeel is dan wel dat je geen verzendingskosten moet betalen.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:09 schreef redboyke het volgende:
[..]
als je no ship doet dan sturen ze het niet op maar geven ze het weg.voordeel is dan wel dat je geen verzendingskosten moet betalen.
donatie voor de api. je kan met bitcoins betalen of je kan met paypal betalen maar dan moet het via een webshop en daar moet je dan je coupon ingeve en betalen maar dan ben je wel duurder uit dan 10$ dan betaal je iets van 24$quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:11 schreef Beach het volgende:
[..]ik begrijp niet wat een shirt met die site te maken heeft
Volgens mij heb ik met paypal of met creditcard betaald.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:16 schreef redboyke het volgende:
[..]
donatie voor de api. je kan met bitcoins betalen of je kan met paypal betalen maar dan moet het via een webshop en daar moet je dan je coupon ingeve en betalen maar dan ben je wel duurder uit dan 10$ dan betaal je iets van 24$
No Shipping
-$5.95
DOGnzb Username ************
-$0.01
Products
$24.86
Discounts
$5.96
Gift-wrapping
$0.00
Shipping
$5.95
Total Tax paid
$1.41
Total paid
$24.85
ja ik heb vroeger ook gewoon 10$ betaald via paypal maar dat was voor dat paypal hun account had bevrozen en dit is de nieuwe workaround.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:40 schreef Beavis het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik met paypal of met creditcard betaald.
Ik was $10 kwijt en ik heb zeker niet met bitcoins betaald. Je bent dus simpelweg afgezet.
Ze hebben de laatste tijd nogal wat problemen met de API server en zijn druk doende om die capaciteit uit te breiden. Komt vanzelf wel weer goed.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:00 schreef Akilla het volgende:
Dog stelt mij de afgelopen 2 weken een beetje teleur... geen web-dl's meer van een aantal series die ik volgen toen natuurlijk te laat voor de hd releases...
ik weet nog wel de shitstorm van de vorige keer jaquote:Op maandag 30 maart 2015 08:21 schreef Armageddon het volgende:
Ha mannen. Ben weer een Newznab server in elkaar aan het draaien. Mensen interesse? Kost niets deze keer aangezien ik het thuis host.Heb plek voor een man of 20.
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:52 schreef Beach het volgende:
[..]
ik weet nog wel de shitstorm van de vorige keer ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |