Betalen mensen om een zwaar beperkt en verouderd aanbod op Netflix te bekijken?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:43 schreef corehype het volgende:
Ik kwam deze topic toevallig tegen... bestaat usenet nog? Betalen mensen om series te downloaden terwijl Netflix bestaat?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:56 schreef redboyke het volgende:
net een dog account aangemaakt voor mijn laptop. wou ik api key toevoegen in sonarr blijkt dat dognzb api ding weer niet werkt. heb al spijt dat ik gedonate heb want moet daar ook minstends 2 uur op wachten of het wel processed is. heb zo'n tshirt besteld Get fit size XXL maar heb no shipping gepakt dus dat tshirt gaat naar charity
als je no ship doet dan sturen ze het niet op maar geven ze het weg.voordeel is dan wel dat je geen verzendingskosten moet betalen.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:09 schreef redboyke het volgende:
[..]
als je no ship doet dan sturen ze het niet op maar geven ze het weg.voordeel is dan wel dat je geen verzendingskosten moet betalen.
donatie voor de api. je kan met bitcoins betalen of je kan met paypal betalen maar dan moet het via een webshop en daar moet je dan je coupon ingeve en betalen maar dan ben je wel duurder uit dan 10$ dan betaal je iets van 24$quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:11 schreef Beach het volgende:
[..]ik begrijp niet wat een shirt met die site te maken heeft
Volgens mij heb ik met paypal of met creditcard betaald.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:16 schreef redboyke het volgende:
[..]
donatie voor de api. je kan met bitcoins betalen of je kan met paypal betalen maar dan moet het via een webshop en daar moet je dan je coupon ingeve en betalen maar dan ben je wel duurder uit dan 10$ dan betaal je iets van 24$
No Shipping
-$5.95
DOGnzb Username ************
-$0.01
Products
$24.86
Discounts
$5.96
Gift-wrapping
$0.00
Shipping
$5.95
Total Tax paid
$1.41
Total paid
$24.85
ja ik heb vroeger ook gewoon 10$ betaald via paypal maar dat was voor dat paypal hun account had bevrozen en dit is de nieuwe workaround.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:40 schreef Beavis het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik met paypal of met creditcard betaald.
Ik was $10 kwijt en ik heb zeker niet met bitcoins betaald. Je bent dus simpelweg afgezet.
Ze hebben de laatste tijd nogal wat problemen met de API server en zijn druk doende om die capaciteit uit te breiden. Komt vanzelf wel weer goed.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:00 schreef Akilla het volgende:
Dog stelt mij de afgelopen 2 weken een beetje teleur... geen web-dl's meer van een aantal series die ik volgen toen natuurlijk te laat voor de hd releases...
ik weet nog wel de shitstorm van de vorige keer jaquote:Op maandag 30 maart 2015 08:21 schreef Armageddon het volgende:
Ha mannen. Ben weer een Newznab server in elkaar aan het draaien. Mensen interesse? Kost niets deze keer aangezien ik het thuis host.Heb plek voor een man of 20.
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:52 schreef Beach het volgende:
[..]
ik weet nog wel de shitstorm van de vorige keer ja
Op wat?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:34 schreef Armageddon het volgende:
Ok. Hij is live. Als je een account wil. Nu melden.
Ik krijg geen connectiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 01:08 schreef Armageddon het volgende:
Eerste 20 die registreren hebben mazzel.
http://83.84.75.49/
Heb mijn backlogs even afgevuurdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat ie als een zonnetje.
Heb nog altijd goede ervaringen met Sunny Usenet....quote:Op donderdag 2 april 2015 21:34 schreef Salt_Seafood het volgende:
Iemand wellicht een PFmonkey invite voor me? Ik zal direct de donatie van 10usd maken voor volledige functionaliteit.
En nog een vraagje, wat is tegenwoordig nou een goede payserver? Zit al eeuwen met Eweka. Ik vraag dit in verband met de vele paas acties die ik nu langs zie komen.
Je bent er weer. Zou je hier ook nog ff kunnen reageren. Zo flauw om te verdwijnen uit je eigen topic. forum.fok.nl/topic/2210261quote:Op donderdag 2 april 2015 21:44 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Heb nog altijd goede ervaringen met Sunny Usenet....
Er is nog een topic waarvan je aandacht vereist is.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:44 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Heb nog altijd goede ervaringen met Sunny Usenet....
Ben helemaal niks verplicht. On-topic graag 👍quote:Op donderdag 2 april 2015 22:42 schreef tvanriest het volgende:
[..]
Je bent er weer. Zou je hier ook nog ff kunnen reageren. Zo flauw om te verdwijnen uit je eigen topic. forum.fok.nl/topic/2210261
Waarom reageer je plots niet meer dan?quote:Op donderdag 2 april 2015 22:51 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ben helemaal niks verplicht. On-topic graag 👍
Je bent dus gewoon een vieze kut troll. Duly noted.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:51 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
nu ik weet dat je 2K verdiend vind ik het wel schandalig dat je 5euro wou vangen voor een invite.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:51 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik heb me er nog niet zo in verdiept, maare zijn er nog wat leuke aanbiedingen?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:34 schreef Salt_Seafood het volgende:
En nog een vraagje, wat is tegenwoordig nou een goede payserver? Zit al eeuwen met Eweka. Ik vraag dit in verband met de vele paas acties die ik nu langs zie komen.
Die loopt volgende maand ofzo af, iemand een idee hoe het dan verder gaat en wat je moet doen? Het zou dan weer een jaarabbo voor $72 moeten zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:30 schreef alwaysonhold het volgende:
NewsgroupDirect heeft ook een leuke aanbieding op het moment, naast de korting op de block accounts is een jaarlijks unlimited account nu slechts $72.
Als je hier gebruik van maakt schijn je voor de rest van je lidmaatschap deze prijs jaarlijks te betalen.
Link: http://newsgroupdirect.co(...)=NGD+TB+Tuesday+List
Dus slechts 4,40 euro per maand
ik registreer me nergens meer voor al zeker niet op zo'n forum die om de X maanden smeekt om donaties.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:15 schreef nijode999 het volgende:
Ik gebruik Spotnet ook al niet meer. Veel te veel bots die alleen maar duitse virussen spammen op Spotnet.
Een vriend van mij heeft net http://nzbforum.net gestart en wilt daar zonder spam alles hebben en weg gaan van Spotnet. Vind het opzich wel chill.
Thanks, done.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |