My cover has been blown.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarom heb jij dit als PI: [ afbeelding ] en is dit andersom: [ afbeelding ]
Nog zo eentje.... ga je lekker??quote:Op zondag 22 februari 2015 02:10 schreef gymbo het volgende:
een aussie is precies gewoon een trainigsvestje
dat is echt iets voor oude mensen ofwel gabberrs bij ons hoor
In Amsterdam is het echt supernormaal, we lopen ook altijd in Aussies op college. Juist echt dé trend weer.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:10 schreef gymbo het volgende:
zelfs in de fitness draagt niemand dat, als ik mijn broer op school ga halen, zie ik ook niemand dat dragen, en hij gaat in antwerpen naar school
ik heb nog vakantie tot woensdag , mischien dat ik dan eens een bezoekje breng aan amsterdamquote:Op zondag 22 februari 2015 02:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In Amsterdam is het echt supernormaal, we lopen ook altijd in Aussies op college. Juist echt dé trend weer.
Vorige week moest ik even langs de huisarts, een vrouw van rond de 50. Zat dus ook in een Aussie. Dat vind ik zelf net iets te ver gaan trouwens.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In Amsterdam is het echt supernormaal, we lopen ook altijd in Aussies op college. Juist echt dé trend weer.
Terechte klacht XDquote:Op zondag 22 februari 2015 01:31 schreef gymbo het volgende:
wat duid aan dat je niet aantrekkelijk bent of gewoonweg lelijk bent ?
hoe zit dat bij mij ?
( ik weet dat er zowiezo zeer negatieve reacties gaan zijn, maar daar kan ik mee leven. als hacker maak ik mij daar niet druk om)
Was bang dat je een hacker was, maar na deze post ga ik je foto's verspreiden.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:51 schreef gymbo het volgende:
ppfff, dat hacker gedoe is gewoon pure onzin =D er zijn altijd van die idioten die denken dat ze een foto hebben gevonden en die gaan gebruiken
als ze denken dat ik een hacker ben ,durve ze niks .... er zijn genoeg idioten die dat denken =D
Ik kan shit wel slijten achter Centraal. je pakt het verkeerd aan vrindquote:Op zondag 22 februari 2015 02:12 schreef Heatseeker het volgende:
Krijg je een stijfje als je jezelf gebukt voor de spiegel met de billetjes uit elkaar ziet?
Zo ja, dan ben je ergens best heel knap en zo nee dan moet je je eisen wat bijstellen.
Ja dat kan eigenlijk niet, 45 is wel de limit. Je weettoch, zo zonde als oudere mensen er mee aan de haal gaan maar het niet aan kunnenquote:Op zondag 22 februari 2015 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Vorige week moest ik even langs de huisarts, een vrouw van rond de 50. Zat dus ook in een Aussie. Dat vind ik zelf net iets te ver gaan trouwens.
niemand kent me toch =D niemand zal me zelfs herkennenquote:Op zondag 22 februari 2015 02:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was bang dat je een hacker was, maar na deze post ga ik je foto's verspreiden.
Dat las ik al, eigenlijkquote:Op zondag 22 februari 2015 02:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Transslet is accurater geloof ik.
Kijk je dan tussen je benen door of hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op zondag 22 februari 2015 02:12 schreef Heatseeker het volgende:
Krijg je een stijfje als je jezelf gebukt voor de spiegel met de billetjes uit elkaar ziet?
Zo ja, dan ben je ergens best heel knap en zo nee dan moet je je eisen wat bijstellen.
Nee, ieja wjioa fwoa p ioeijf transslet.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:16 schreef gymbo het volgende:
hij bedoelde gewoon maps in plaats van translate veronderstel ik
Haha je hebt gelijk. Gekke LtSurge ook, hij is wat verward neem hem niet kwalijk.quote:
Lekker shoppen, Rijksmuseum, hapje eten.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:16 schreef gymbo het volgende:
wat als ik nou toch eens met de auto voor een dagje naar amsterdam rij ? 192 km
helemaal alleen
klinkt zielig eigelijk
Noh.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:17 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Haha je hebt gelijk. Gekke LtSurge ook, hij is wat verward neem hem niet kwalijk.
Opgelost, geld weg.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Lekker shoppen, Rijksmuseum, hapje eten.
ja ok , maar alleen ? ik zou het kunnen doenquote:Op zondag 22 februari 2015 02:18 schreef mootie het volgende:
[..]
"RIJKS"quote:Op zondag 22 februari 2015 02:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou wel meer dingen doen, dolfijnen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:18 schreef gymbo het volgende:
[..]
ja ok , maar alleen ? ik zou het kunnen doen
dan alleen nog maar hopen dat het weer wat meezit
Ja.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is TS het gehandycapte broertje van Capuchon_Jongen?
dafuq ? wies daquote:Op zondag 22 februari 2015 02:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is TS het gehandycapte broertje van Capuchon_Jongen?
Of dichterbij blijven, dagje Brussel. Kan jou het nou bommen. In je Aussie.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:18 schreef gymbo het volgende:
[..]
ja ok , maar alleen ? ik zou het kunnen doen
dan alleen nog maar hopen dat het weer wat meezit
Bommen. Bomberjack.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Of dichterbij blijven, dagje Brussel. Kan jou het nou bommen. In je Aussie.
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 22 februari 2015 02:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Bommen. Bomberjack.
I C WHUT U DID THERE
Weet je wel wat voor vlekken je daar van krijgt.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou wel meer dingen doen, dolfijnen bijvoorbeeld.
Maar ik zou verder niet met je meegaan.
IN BRUSSEL ZIE JE GEEN AUSIESquote:Op zondag 22 februari 2015 02:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Of dichterbij blijven, dagje Brussel. Kan jou het nou bommen. In je Aussie.
Die ga je echt nooit uit je plastic broek krijgenquote:Op zondag 22 februari 2015 02:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je wel wat voor vlekken je daar van krijgt.
Haha vieze leugens!quote:Op zondag 22 februari 2015 02:21 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Liever wel. IK HEB VERDOMME OOK GEVOEL JA!!
Whehe.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die ga je echt nooit uit je plastic broek krijgen
Wow. Heftig!quote:Op zondag 22 februari 2015 02:21 schreef Fokker89 het volgende:
Ik was dit topic kwijt maar hij stond ineens in ONZ XDXDXDXD lol
Is je plasbuis nog beschikbaar?quote:Op zondag 22 februari 2015 02:22 schreef gymbo het volgende:
als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
wat knutsellen ? ... oh dear.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:23 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar Hork, jij bent designer.
Waarom knutsel jij niet wat voor die knul?
Wat een wijsheid dezequote:Op zondag 22 februari 2015 02:22 schreef gymbo het volgende:
als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Omdat lui.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:23 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar Hork, jij bent designer.
Waarom knutsel jij niet wat voor die knul?
Dat terwijl ik heel lief en supportive was. Voel me een tikje gekwetst.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Beter doe je geen aangifte.anders hackt ie je
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:24 schreef gymbo het volgende:
godzijdank ken ik hier niemand en niemand kent mij
Belgen zijn makkelijk te achterhalen, zonder grappen. Je provider is kut. Maar eik ben je geen Belg maar gewoon een Nederlander.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:24 schreef gymbo het volgende:
Dan mag ik je pics wel zien toch? :squote:Op zondag 22 februari 2015 02:24 schreef gymbo het volgende:
Echt wel, jij bent Maikel van steen uit Dordrecht XDquote:Op zondag 22 februari 2015 02:24 schreef gymbo het volgende:
ehm ...nopequote:Op zondag 22 februari 2015 02:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Belgen zijn makkelijk te achterhalen, zonder grappen. Je provider is kut. Maar eik ben je geen Belg maar gewoon een Nederlander.
wist je dat vlamingen hun woordenschat aanpassen als ze tegen nederlanders bezig zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 02:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Godzijdank"Vlamen gebruiken die uitdrukking echt nooit.
Ik ben een echte man.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer doen.
Hier zitten de echte mannen
Juistquote:Op zondag 22 februari 2015 02:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer doen.
Hier zitten de echte mannen
Ja, maar niet op die manier.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:26 schreef gymbo het volgende:
[..]
wist je dat vlamingen hun woordenschat aanpassen als ze tegen nederlanders bezig zijn
Pertinent onwaarquote:Op zondag 22 februari 2015 02:26 schreef gymbo het volgende:
[..]
wist je dat vlamingen hun woordenschat aanpassen als ze tegen nederlanders bezig zijn
Pertinent onwaarquote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 02:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is jullie nichtje nou al bevallen?
Nou jeejtje, moest je dat nou spoileren? Mood-kill meteenquote:Op zondag 22 februari 2015 02:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat bultje op de vagina van je mams
IK BEN RECHT DOOR ZEEquote:Op zondag 22 februari 2015 02:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou jeejtje, moest je dat nou spoileren? Mood-kill meteen
Godzijdank.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:29 schreef gymbo het volgende:
er zijn veel woorden die vlamingen niet zeggen die nederlandsers dan weer wel zeggen
'Godzijdank' bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:29 schreef gymbo het volgende:
er zijn veel woorden die vlamingen niet zeggen die nederlandsers dan weer wel zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |