Ah joh, dat verschilt gewoon per vrouw. Introverte chicks diggen makkelijke praters die het gesprek op gang brengen juist vgm.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:46 schreef gymbo het volgende:
geen enkele vrouw wilt een man die veel praat ....
My cover has been blown.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarom heb jij dit als PI: [ afbeelding ] en is dit andersom: [ afbeelding ]
Nog zo eentje.... ga je lekker??quote:Op zondag 22 februari 2015 02:10 schreef gymbo het volgende:
een aussie is precies gewoon een trainigsvestje
dat is echt iets voor oude mensen ofwel gabberrs bij ons hoor
In Amsterdam is het echt supernormaal, we lopen ook altijd in Aussies op college. Juist echt dé trend weer.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:10 schreef gymbo het volgende:
zelfs in de fitness draagt niemand dat, als ik mijn broer op school ga halen, zie ik ook niemand dat dragen, en hij gaat in antwerpen naar school
ik heb nog vakantie tot woensdag , mischien dat ik dan eens een bezoekje breng aan amsterdamquote:Op zondag 22 februari 2015 02:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In Amsterdam is het echt supernormaal, we lopen ook altijd in Aussies op college. Juist echt dé trend weer.
Vorige week moest ik even langs de huisarts, een vrouw van rond de 50. Zat dus ook in een Aussie. Dat vind ik zelf net iets te ver gaan trouwens.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In Amsterdam is het echt supernormaal, we lopen ook altijd in Aussies op college. Juist echt dé trend weer.
Terechte klacht XDquote:Op zondag 22 februari 2015 01:31 schreef gymbo het volgende:
wat duid aan dat je niet aantrekkelijk bent of gewoonweg lelijk bent ?
hoe zit dat bij mij ?
( ik weet dat er zowiezo zeer negatieve reacties gaan zijn, maar daar kan ik mee leven. als hacker maak ik mij daar niet druk om)
Was bang dat je een hacker was, maar na deze post ga ik je foto's verspreiden.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:51 schreef gymbo het volgende:
ppfff, dat hacker gedoe is gewoon pure onzin =D er zijn altijd van die idioten die denken dat ze een foto hebben gevonden en die gaan gebruiken
als ze denken dat ik een hacker ben ,durve ze niks .... er zijn genoeg idioten die dat denken =D
Ik kan shit wel slijten achter Centraal. je pakt het verkeerd aan vrindquote:Op zondag 22 februari 2015 02:12 schreef Heatseeker het volgende:
Krijg je een stijfje als je jezelf gebukt voor de spiegel met de billetjes uit elkaar ziet?
Zo ja, dan ben je ergens best heel knap en zo nee dan moet je je eisen wat bijstellen.
Ja dat kan eigenlijk niet, 45 is wel de limit. Je weettoch, zo zonde als oudere mensen er mee aan de haal gaan maar het niet aan kunnenquote:Op zondag 22 februari 2015 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Vorige week moest ik even langs de huisarts, een vrouw van rond de 50. Zat dus ook in een Aussie. Dat vind ik zelf net iets te ver gaan trouwens.
niemand kent me toch =D niemand zal me zelfs herkennenquote:Op zondag 22 februari 2015 02:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was bang dat je een hacker was, maar na deze post ga ik je foto's verspreiden.
Dat las ik al, eigenlijkquote:Op zondag 22 februari 2015 02:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Transslet is accurater geloof ik.
Kijk je dan tussen je benen door of hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op zondag 22 februari 2015 02:12 schreef Heatseeker het volgende:
Krijg je een stijfje als je jezelf gebukt voor de spiegel met de billetjes uit elkaar ziet?
Zo ja, dan ben je ergens best heel knap en zo nee dan moet je je eisen wat bijstellen.
Nee, ieja wjioa fwoa p ioeijf transslet.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:16 schreef gymbo het volgende:
hij bedoelde gewoon maps in plaats van translate veronderstel ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |