Dit dus.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:33 schreef richolio het volgende:
Laat die foto's maar weg, weet niet of dat zo slim is. Hoe dan ook; je bent helemaal niet lelijk. Maar aan de andere kant is het natuurlijk oppervlakkig om alleen daar naar te kijken. Het gaat ook om meer dan dat. Maar lelijk? Krijg eens wat meer zelfvetrouwen man!
Hey, 3 van de 3 reacties tot nu toe zijn positief.quote:
Hackers zijn blijkbaar een volk die zich niet druk maken om zulke dingenquote:Op zondag 22 februari 2015 01:35 schreef Lt.Surge het volgende:
De link met ''ik ben een hacker'' leg ik niet helemaal
Databases > uiterlijk jwzquote:Op zondag 22 februari 2015 01:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Hackers zijn blijkbaar een volk die zich niet druk maken om zulke dingen
Je kunt het topic niet verwijderen. Je kunt wel je eerste post aanpassen en de linkjes eruit halen.quote:
Je bent 19, je leven begint pas net. (En dit zeg ik als 15-jarige. Zelf heb ik dit advies ook gekregen.) En niet zo negatief doen.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:37 schreef gymbo het volgende:
donne =D
nou ik zal maar afwachten wat er met mij ooit zal gebeuren .... =D
ik werk aan alles wat ik maar kan
Ik ook niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:35 schreef Lt.Surge het volgende:
De link met ''ik ben een hacker'' leg ik niet helemaal
Ga je wel eens uit?quote:Op zondag 22 februari 2015 01:42 schreef gymbo het volgende:
jamaja..... nu heeft die eigelijk toch geen nut meer ... tging erom da ik twijfelde aan mijn uiterlijk ....
maar eigelijk zit het daar ni
tis van binne
ik ben gewoon niet sociaal goed ingesteld zeg maar
ik zal eens rondzien bij relaties en vrienden topics enzoo
Ook dan kom je 99,9% zeker iemand tegen. Ergens, gewoon, zomaar.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:43 schreef gymbo het volgende:
ja maar....
ehm.
ik ben niet het uitgaanstype
ik hou niet van dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |