Ik zelf ook niet.. Maar moet het toch maar een keertje doen. Sociaal worden enzo.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:43 schreef gymbo het volgende:
ja maar....
ehm.
ik ben niet het uitgaanstype
ik hou niet van dansen
Probeer iemand te zoeken die ook van wandelen houdt.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:44 schreef gymbo het volgende:
ik ben meer het wandeltype.
ik praat graag als ik eigenlijk niks aan het doen ben'
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:46 schreef gymbo het volgende:
geen enkele vrouw wilt een man die veel praat ....
Welles. Het gebeurt gewoon, wacht nou maar af. Je bent 19, je begint net. Maak je niet druk, dat maakt het alleen maar irritanter en vervelender voor jezelf.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:45 schreef gymbo het volgende:
tegenkomen ....ik kom er wel tegen maar niemand spreekt mij aan ofzoo hoor
niks gebeurt vanzelf
en ik kan er mezelf niet goed in laten gaan
Wie heeft jou die onzin wijsgemaakt?quote:Op zondag 22 februari 2015 01:46 schreef gymbo het volgende:
geen enkele vrouw wilt een man die veel praat ....
Get out of your plastic suit!quote:Op zondag 22 februari 2015 01:47 schreef LompeHork het volgende:
Nouja, wordt er ook niet beter op, ik ben dan ook geen hacker.
Nou en, als je dat op het moment niet ziet zitten, lekker niet doen. Komt allemaal vanzelf.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:47 schreef gymbo het volgende:
inderdaad. ben nog maar 19
jaren heb ik gewacht op de grote vrijheid van een auto te hebben en geld
die combinatie stelt me eindelijk in staat om overal te graken enzoo... maar ik ben er momenteel niks mee
Ga eens los op mijn IP dan, ik ben niet voorbereid en moet waarschijnlijk om je lachen, ah toe! TOEEEEE!quote:Op zondag 22 februari 2015 01:49 schreef gymbo het volgende:
ik ben gestopt met gamen ...ik neem elke kans die ik kan om eens weg te gaan
Prima toch? Je hoeft toch niet bij je eerste uitstapje een vrouw te scoren?quote:Op zondag 22 februari 2015 01:49 schreef gymbo het volgende:
Dude, ik zit hier heel lief te doen. Geheel tegen mijn natuur in.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga eens los op mijn IP dan, ik ben niet voorbereid en moet waarschijnlijk om je lachen, ah toe! TOEEEEE!
Hoi.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:49 schreef gymbo het volgende:
Oh sorryquote:Op zondag 22 februari 2015 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Dude, ik zit hier heel lief te doen. Geheel tegen mijn natuur in.
inderdaad, het gaat me niet alleen om vrouwen scoren . ik wil gewoon weg plezier hebben zonder thuis te zittenquote:Op zondag 22 februari 2015 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Prima toch? Je hoeft toch niet bij je eerste uitstapje een vrouw te scoren?
Als je zin hebt om te stappen, lekker doen. Zo niet, de volgende keer maar weer.
Eigenlijk wil ik zo slapen. Ik laat hem dan achter in jouw capabele handen.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh sorryik zal mij niet meer opdringen richting TS! :$ ssssstttttt!
Maar dan gaattie kapotquote:Op zondag 22 februari 2015 01:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik zo slapen. Ik laat hem dan achter in jouw capabele handen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |