Haha je hebt gelijk. Gekke LtSurge ook, hij is wat verward neem hem niet kwalijk.quote:
Lekker shoppen, Rijksmuseum, hapje eten.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:16 schreef gymbo het volgende:
wat als ik nou toch eens met de auto voor een dagje naar amsterdam rij ? 192 km
helemaal alleen
klinkt zielig eigelijk
Noh.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:17 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Haha je hebt gelijk. Gekke LtSurge ook, hij is wat verward neem hem niet kwalijk.
Opgelost, geld weg.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Lekker shoppen, Rijksmuseum, hapje eten.
ja ok , maar alleen ? ik zou het kunnen doenquote:Op zondag 22 februari 2015 02:18 schreef mootie het volgende:
[..]
"RIJKS"quote:Op zondag 22 februari 2015 02:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou wel meer dingen doen, dolfijnen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:18 schreef gymbo het volgende:
[..]
ja ok , maar alleen ? ik zou het kunnen doen
dan alleen nog maar hopen dat het weer wat meezit
Ja.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is TS het gehandycapte broertje van Capuchon_Jongen?
dafuq ? wies daquote:Op zondag 22 februari 2015 02:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is TS het gehandycapte broertje van Capuchon_Jongen?
Of dichterbij blijven, dagje Brussel. Kan jou het nou bommen. In je Aussie.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:18 schreef gymbo het volgende:
[..]
ja ok , maar alleen ? ik zou het kunnen doen
dan alleen nog maar hopen dat het weer wat meezit
Bommen. Bomberjack.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Of dichterbij blijven, dagje Brussel. Kan jou het nou bommen. In je Aussie.
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 22 februari 2015 02:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Bommen. Bomberjack.
I C WHUT U DID THERE
Weet je wel wat voor vlekken je daar van krijgt.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou wel meer dingen doen, dolfijnen bijvoorbeeld.
Maar ik zou verder niet met je meegaan.
IN BRUSSEL ZIE JE GEEN AUSIESquote:Op zondag 22 februari 2015 02:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Of dichterbij blijven, dagje Brussel. Kan jou het nou bommen. In je Aussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |