Die ga je echt nooit uit je plastic broek krijgenquote:Op zondag 22 februari 2015 02:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je wel wat voor vlekken je daar van krijgt.
Haha vieze leugens!quote:Op zondag 22 februari 2015 02:21 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Liever wel. IK HEB VERDOMME OOK GEVOEL JA!!
Whehe.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die ga je echt nooit uit je plastic broek krijgen
Wow. Heftig!quote:Op zondag 22 februari 2015 02:21 schreef Fokker89 het volgende:
Ik was dit topic kwijt maar hij stond ineens in ONZ XDXDXDXD lol
Is je plasbuis nog beschikbaar?quote:Op zondag 22 februari 2015 02:22 schreef gymbo het volgende:
als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
wat knutsellen ? ... oh dear.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:23 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar Hork, jij bent designer.
Waarom knutsel jij niet wat voor die knul?
Wat een wijsheid dezequote:Op zondag 22 februari 2015 02:22 schreef gymbo het volgende:
als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Omdat lui.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:23 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar Hork, jij bent designer.
Waarom knutsel jij niet wat voor die knul?
Dat terwijl ik heel lief en supportive was. Voel me een tikje gekwetst.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Beter doe je geen aangifte.anders hackt ie je
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:24 schreef gymbo het volgende:
godzijdank ken ik hier niemand en niemand kent mij
Belgen zijn makkelijk te achterhalen, zonder grappen. Je provider is kut. Maar eik ben je geen Belg maar gewoon een Nederlander.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:24 schreef gymbo het volgende:
Dan mag ik je pics wel zien toch? :squote:Op zondag 22 februari 2015 02:24 schreef gymbo het volgende:
Echt wel, jij bent Maikel van steen uit Dordrecht XDquote:Op zondag 22 februari 2015 02:24 schreef gymbo het volgende:
ehm ...nopequote:Op zondag 22 februari 2015 02:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Belgen zijn makkelijk te achterhalen, zonder grappen. Je provider is kut. Maar eik ben je geen Belg maar gewoon een Nederlander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |