Daarmee onderstreep je alleen maar z'n punt.quote:
Oh ja? Hoe doe ik dat dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daarmee onderstreep je alleen maar z'n punt.
Wat wil je nou precies zeggen met jouw post?quote:
Dat hoewel wat je schrijft feitelijk juist is, je toch een misselijke huilie bent.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat wil je nou precies zeggen met jouw post?
Draag jij inhoudelijk ook wel eens iets bij of is het echt onuitgezonderd slap gezeur, dag in, dag uit? Is dat nou echt leuk? Beleef jij hier plezier aan?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik geloof dat je slim genoeg bent om dat uit te vissen.
Iets met een pot en een ketel.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Draag jij inhoudelijk ook wel eens iets bij of is het echt onuitgezonderd slap gezeur, dag in, dag uit? Is dat nou echt leuk? Beleef jij hier plezier aan?
Ik wacht nog steeds op een reactie hier: NWS / Noorse moslims willen 'kring van vrede' om synagogequote:
Het is toch niet te bevatten dit? Europa is ver heen.quote:
Wat is er volgens jou zo misselijk en 'huilie' aan mijn post?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat hoewel wat je schrijft feitelijk juist is, je toch een misselijke huilie bent.
En dat klaagt in andere topics over op de man spelen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat hoewel wat je schrijft feitelijk juist is, je toch een misselijke huilie bent.
Ik wist dat die ging komen Bram. Misschien moet je die tweede zin maar in je signature zetten, bespaart je de moeite van het handmatig herhalen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat klaagt in andere topics over op de man spelen.
Wat een tragisch figuur ben je ook. Heb je Krekker al verweten een slechte ouder te zijn?
Feit is dat een hoop personen een hekel hebben aan alle moslims.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
En voor je de "maar niet alle moslims"-langspeelplaat weer opzet,
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Doordat er altijd mensen zijn die een hele groep, inclusief onschuldigen, aanspreken op het gedrag van bepaalde leden van de groep, dit ongeacht hoe divers de groep ook is. Zodra het als groep wordt gedefinieerd, zijn er altijd mensen die de hele groep bijna als 1 persoon zien.
Maar dat was mijn punt niet eens. Mijn punt was dat sommige moslims inderdaad alle (zelfs terechte) kritiek zien als moslim haat, maar dat er aan de andere kant ook genoeg mensen zijn die simpelweg ongefundeerd alles wat moslim is haten.
Iedereen is bij jou vandaag een tragisch of zielig figuur, of niet?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat klaagt in andere topics over op de man spelen.
Wat een tragisch figuur ben je ook. Heb je Krekker al verweten een slechte ouder te zijn?
Jij voorop.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 02:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen is bij jou vandaag een tragisch of zielig figuur, of niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |