Ik heb iets tegen jou, niet tegen Nederlandse mannen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:11 schreef Trebo het volgende:
Kiek al die wieven goan hier.
Kunnen jullie niet met z'n allen een feministisch clubje oprichten tegen de grote boze Nederlandse man?
Erg triest om iemand op zo'n manier te kwetsen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:08 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon een hoge standaard.
Met sommige dingen ben ik het eens, alleen niet met zaken als "iedere Nederlandse vrouw is 1.90 en douched nooit" gezien dat compleet nergens op slaat.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar o wee als je iets negatiefs zegt over Nederlandse vrouwen.
Dit is het goede voorbeeld wat ik zocht, bedankt dat je mijn punt nog even ondersteund.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:11 schreef Trebo het volgende:
Kiek al die wieven goan hier.
Kunnen jullie niet met z'n allen een feministisch clubje oprichten tegen de grote boze Nederlandse man?
Dat kan, denk je echt dat ik nu verdrietig wordt omdat jij je niet seksueel aangetrokken voelt tot mij? Was je echt onder de indruk dat dat belangrijk zou zijn voor mij?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:01 schreef Trebo het volgende:
[..]
Het is ook maar wat heh.. die verschrikkelijke botte Nederlandse mannen boehooeeee
Ik heb trouwens wel eens een foto van je gezien hier.. ik zou zelfs m'n hond nog van je af halen.
Het is triest om iemand op zo'n manier proberen te kwetsen, maar ik ben zelfverzekerd genoeg dat een dergelijke opmerking van deze persoon mij niet zal kwetsen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:12 schreef Nammie het volgende:
[..]
Erg triest om iemand op zo'n manier te kwetsen.
Nederlandse vrouwen praten net zo over mannen. Nederland is gewoon een keihard land.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Met sommige dingen ben ik het eens, alleen niet met zaken als "iedere Nederlandse vrouw is 1.90 en douched nooit" gezien dat compleet nergens op slaat.
Maar ik merk wel degelijk verschil tussen hoe er over vrouwen gepraat wordt en hoe er met ze wordt omgegaan in Nederland en veel andere landen.
"wijven" en dan vooral degene met overgewicht of die om een andere reden niet seksueel aantrekkelijk zijn worden met veel minder respect behandeld. Dat is bizar.
En misschien is dat ook wel het probleem in Nederland en zitten we in een vicieuze vielen cirkel.
Nee dat is redelijk normaal, het is wijvengedrag dat je het alleen op wijven betrekt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:13 schreef snakelady het volgende:
"wijven" en dan vooral degene met overgewicht of die om een andere reden niet seksueel aantrekkelijk zijn worden met veel minder respect behandeld. Dat is bizar.
Zo werkt het niet he. Het is net als met racisme, dat werkt immers ook maar 1 kant op.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen praten net zo over mannen. Nederland is gewoon een keihard land.
Het is normaal in Nederland, maar niet overal gelukkig.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:18 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee dat is redelijk normaal, het is wijvengedrag dat je het alleen op wijven betrekt.
Nee hoor. Ik zeg gewoon wat ik zie. Wat je er verder mee doet interesseert me niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat kan, denk je echt dat ik nu verdrietig wordt omdat jij je niet seksueel aangetrokken voelt tot mij? Was je echt onder de indruk dat dat belangrijk zou zijn voor mij?
Als je arm bent zonder toekomstperspectief, ja dat klopt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het is normaal in Nederland, maar niet overal gelukkig.
Dat is nu juist het topic, als je er geen behoefte aan hebt, wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:21 schreef Lienekien het volgende:
Waarom zou ik zo generaliserend en dom praten over (Nederlandse) mannen? Heb ik totaal geen behoefte aan.
Nu ben je me kwijt, wat heeft uiterlijk nu weer met arm en geen toekomstperspectief te maken?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:20 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als je arm bent zonder toekomstperspectief, ja dat klopt.
Heb ik weer iets gemist? Is het topic verplaatst naar ONZ?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is nu juist het topic, als je er geen behoefte aan hebt, wat doe je hier dan?
Ja, alsof ik poeslief ben tegen die trieste corehype.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nu ben je me kwijt, wat heeft uiterlijk nu weer met arm en geen toekomstperspectief te maken?
Wel grappig om te zien dat er minsten een keer per week een klaagtopic over de Nederlandse vrouw wordt gemaakt en de vrouwen daar voor van alles en nog wat worden uitgemaakt.
Maar o wee als er eens kritiek gegeven wordt op de man, dan ben je spontaan een feministisch kutwijf.
Nee tegen hem niet, dat is helemaal waar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, alsof ik poeslief ben tegen die trieste corehype.
Omdat vrouwen macht (en geld) seksueel aantrekkelijk vinden. Is geen algebra hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nu ben je me kwijt, wat heeft uiterlijk nu weer met arm en geen toekomstperspectief te maken?
Ja klopt, daarom zijn ook alleen de rijke en machtige mannen in een relatie en is de rest vrijgezel en maagd voor het leven.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:31 schreef Deckard het volgende:
[..]
Omdat vrouwen macht (en geld) seksueel aantrekkelijk vinden. Is geen algebra hoor.
Zoals ik al zei, de rest heeft het niet voor het kiezen. Maar je ziet verdomd weinig rijke en machtige mannen met lelijke vrouwen, verhoudingsgewijs. En waarom zou je dit als discussiepunt willen aanvoeren aangezien dit al blijkt uit diverse studies?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja klopt, daarom zijn ook alleen de rijke en machtige mannen in een relatie en is de rest vrijgezel en maagd voor het leven.
Bar weinig over "de" Nederlandse vrouw. Feministjes heb ik een broertje dood aan idd.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee tegen hem niet, dat is helemaal waar.
maar ik heb jou ook met dan eens zien klagen over de Nederlandse vrouw.
Ik gaf het ook niet als discussiepunt aan, dat doe jij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:34 schreef Deckard het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, de rest heeft het niet voor het kiezen. Maar je ziet verdomd weinig rijke en machtige mannen met lelijke vrouwen, verhoudingsgewijs. En waarom zou je dit als discussiepunt willen aanvoeren aangezien dit al blijkt uit diverse studies?
Als je op straat loopt en je raakt in discussie met een vrouw roep je dan ook " ik zou jou niet neuken, je bent lelijk"? Ik mag toch hopen van niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:19 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zeg gewoon wat ik zie. Wat je er verder mee doet interesseert me niet.
Als iemand iets tegen me vertelt op straat zeg ik gelijk "fipo, TS is een kneusje", jij niet??quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je op straat loopt en je raakt in discussie met een vrouw roep je dan ook " ik zou jou niet neuken, je bent lelijk"? Ik mag toch hopen van niet.
Om de een of andere reden had je de verwachting dat dit mij zou kwetsen, frappant dat je echt dacht dat ik ook maar enig gevoel zou hebben met wat jij van mijn uiterlijk zou vinden.
Nee, maar wel een idee voor de volgende keer, ik zal ze hebben!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als iemand iets tegen me vertelt op straat zeg ik gelijk "fipo, TS is een kneusje", jij niet??
Hij is er nu toch niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:59 schreef AgLarrr het volgende:
Wat de fuck is dit nou weer voor rare topic spin? We waren toch aan het ouwehoeren met Yvan_Be?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik gaf het ook niet als discussiepunt aan, dat doe jij.
Serieus, zit niet zo dom te lullen.quote:Nu ben je me kwijt, wat heeft uiterlijk nu weer met arm en geen toekomstperspectief te maken?
Ik heb het niet alleen over op relatie gebied maar gewoon in het algemeen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:29 schreef Deckard het volgende:
[..]
[..]
Serieus, zit niet zo dom te lullen.
Ja laten we het onderwerp veranderenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over op relatie gebied maar gewoon in het algemeen.
Ik ben man, Belg (Vlaming-Belg, dus géén Nederlander), en dan begrijp je : "wij staan er hier net middenin", tussen Frankrijk en Nederland...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:16 schreef Obsolete94 het volgende:
...//..... maar wanneer het over liefde, relaties en romantiek gaat, dan blijken zelfs mijn beste vriendinnen mij niet te begrijpen. Met name het uitgaansleven staat mij niet echt aan, ik ga puur omdat ik graag mensen om me heen heb. Maar de sfeer vind ik te brallerig, te lomp en te schreeuwerig, terwijl vriendinnen dit gek genoeg niet vinden. De meeste Nederlandse mannen zijn niet al te subtiel ... //....
Hoe is jullie beeld over de Nederlandse en Franse man en het verschil tussen beiden met betrekking tot liefde en relaties? Ik hoop toch dat er meer mensen zijn die er net zo over denken als ik.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:31 schreef Bootje84 het volgende:
Jezus, 20 jaar en dan al denken zo wijs te zijn. Ga een keer naar Italië en laat je uitwonen door de lokale pizzaboer. Die gasten versieren je, duiken met je in bed en gaan op zoek naar het volgende naïeve sletje.
Tja, als dat je ding is, vooral doen.
Ik denk dat je van een koude kermis thuis zal komen. Blijkbaar kom je in de verkeerde tenten qua uitgaan. Niet elke Nederlander is ook zo koud en simpel als jij doet voorschotelen. Ben jij daarnaast wel een top catch? Loop jij er dan wel bij als the hot stuff? Of valt dat ook wel weer mee?
Gezien deze opmerking van TS is TS een typische niet al te subtiele Nederlandse vrouwquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:00 schreef SlankZoektSterk het volgende:
(*1)
Quote : De meeste Nederlandse mannen zijn niet al te subtiel
Ik kan dit persoonlijk, als man, bevestigen, maar helaas zijn de meeste Nederlandse vrouwen naar mijn persoonlijke ervaring eveneens niet al te subtiel
Je zou maar zo'n vriendin hebben als vrouw zijnde.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:16 schreef Obsolete94 het volgende:
denk gewoon dat ze zich gewoon ongemakkelijk voelen omdat ze weten dat hun relatie met een Nederlandse man niet echt veel voorstelt.
De ondertoon van het meeste gehaat dat ik hier (hoger én lager) las, lijkt me dan weer precies een vorm van "volks-verankerde" jalousie te zijn !??quote:Op zondag 22 februari 2015 12:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat een hoop gehaat in dit topic.
Ja tuurlijk is ze nog een "kind", nou, laat haar maar lekker dat halfjaartje naar Frankrijk gaan, zal haar wel goed doen
Franzen op festivals zitten altijd veel te hard aan de drugs. Beetje drugs is leuk hoor. 3 dagen half in je openstaande tent in de regen knock out liggen te zijn is een beetje te.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:04 schreef Trashcanman het volgende:
Hoop dat je daar op de uni nog wat normaal volk tegen komt, de fransosen die ik op festivals en dergelijke tref zijn stuk voor stuk lawaaierig en asociaal met een beetje drank op.
Ik ben wel mee eens dat dat gehaat natuurlijk nergens op slaat. Als TS voor een periode in Frankrijk kan studeren, is dat natuurlijk een geweldige kans. Of ze daar nou wel of niet de liefde van haar leven leert kennen. Het blijft een mooie levenservaring.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:31 schreef SlankZoektSterk het volgende:
[..]
De ondertoon van het meeste gehaat dat ik hier (hoger én lager) las, lijkt me dan weer precies een vorm van "volks-verankerde" jalousie te zijn !??![]()
STEL nu eens, dat TS echt de schattigste man van de wereld tegenkomt in Frankrijk, en na de studies meteen beslist om te verhuizen, en zo reeds op 22-23 jaar vaarwel zeggen aan het "stijf-boertige kikkerland", en verder blijk te geven van het vinden van waarachtig geluk... !?![]()
Gaan haat-Nederlanders van dit forum haar dan oprecht het beste wensen ? Nee, natuurlijk niet, nog wat vuil natrappen zal het eerder zijn? Nietwaar, beste geboren haters op dit forum ?![]()
Kortom... Het is zéér goed mogelijk dat TS zowel goed weet waar haar ziel ligt (of moet liggen), én dat ze zeer goed op de hoogte is van de reeks desastreuse sequentiële relaties van haar vriendinnen, waardoor ze mogelijk ook met recht en reden (en dus niet vooringenomen..) schreef :
(Citaat) "Mijn beste vriendinnen worden zelfs pissig als ik ze confronteer dat Nederlandse mannen doorgaans kinderachtig zijn en weinig romantiek in zich hebben."
... waarbij ik uit de tekst zelf mag aannemen dat de uitdrukking '...als ik ze confronteer...' precies aangeeft dat het daar om een bewijskrachtige discussie ging, niet om een goedkope opinie. Wie zijn wij, lezers, om te ontkennen wat TS daadwerkelijk ziet/ontdekte bij haar vriendinnen? Wij weten daar niets van, wij zijn niet "daar". Ook als er mensen zijn met andere persoonlijke ervaringen, dan nog kunnen noch mogen wij onze eigen ervaring extrapoleren naar TS.
Als dit in haar geval, in haar vriendenkring een feit is, dan mag ze dat feit vermelden, en hoeft daar ook geen verantwoording over af te leggen...
Hier zijn op het forum duidelijk nog erg veel mensen die "volwassen"moeten worden, met name in het gewoon aanvaarden van een specifieke getuigenis. Want 'JOUW' leven, is nooit dat van een ANDER, omdat je een ander karakter hebt, een andere persoonlijke (cultureel-sociale) achtergrond, én een andere kennissenkring.
Ik sluit even af met nog eens te zeggen : magnetronkoffie, bedankt dat je de haters even kort maar krachtig op hun plaats zette.
Ik vind het juist vermakelijk als mensen negatief praten over 'de Nederlandse man of vrouw', want het zijn meestal hele rare mensen die zo denken. En dat maakt het juist grappig omdat het altijd aan zulke mensen zelf ligt, maar dat hebben ze nooit door.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:10 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik ben wel mee eens dat dat gehaat natuurlijk nergens op slaat. Als TS voor een periode in Frankrijk kan studeren, is dat natuurlijk een geweldige kans. Of ze daar nou wel of niet de liefde van haar leven leert kennen. Het blijft een mooie levenservaring.
Wel begrijp ik dat forummers boos worden. Ik vind het persoonlijk ook niet leuk als er negatief over Nederlanders wordt gesproken. Het wordt toch gezien als een persoonlijke aanval voor iets waar je totaal geen invloed op hebt.
Waarom zijn het rare mensen? Als een buitenlander alleen maar horkerige Nederlanders heeft ontmoet, dan kan ik me voorstellen dat die er negatief over is.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:16 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik vind het juist vermakelijk als mensen negatief praten over 'de Nederlandse man of vrouw', want het zijn meestal hele rare mensen die zo denken. En dat maakt het juist grappig omdat het altijd aan zulke mensen zelf ligt, maar dat hebben ze nooit door.En dat iemand een bepaalde voorkeur heeft
is begrijpelijk, maar om nou te zeggen dat álle Nederlandse mannen of vrouwen zus en zo zijn.. Dat kan ik niet eens als een aanval zien want het zijn toch altijd rare mensen met zulke meningen.
Als ik zulke dingen al als persoonlijke aanval zou zien, dan zou ik geen leven hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:10 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik ben wel mee eens dat dat gehaat natuurlijk nergens op slaat. Als TS voor een periode in Frankrijk kan studeren, is dat natuurlijk een geweldige kans. Of ze daar nou wel of niet de liefde van haar leven leert kennen. Het blijft een mooie levenservaring.
Wel begrijp ik dat forummers boos worden. Ik vind het persoonlijk ook niet leuk als er negatief over Nederlanders wordt gesproken. Het wordt toch gezien als een persoonlijke aanval voor iets waar je totaal geen invloed op hebt.
Niet iedereen is het zelfde.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik zulke dingen al als persoonlijke aanval zou zien, dan zou ik geen leven hebben
Moet er niet aan denken me elke keer druk te moeten maken om zulke uitspraken (iedereen met een beetje verstand ziet wel in dat deze uitspraken sowieso niet echt serieus te nemen zijn, dus waarom zo'n hijsa?)
Omdat je meestal zelf raar bent als je alleen maar rare mensen ontmoet. Ja er zijn uitzonderingen maar die zijn verwaarloosbaar in de praktijk. En ja ze zijn er dan negatief over, zijn ook vaak de mensen die, omdat ze dus al niet in staat zijn te filteren op normale mensen, zich extra duidelijk laten horen omdat het voor hen extra 'opvalt'.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:28 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarom zijn het rare mensen? Als een buitenlander alleen maar horkerige Nederlanders heeft ontmoet, dan kan ik me voorstellen dat die er negatief over is.
het is patatquote:Op maandag 2 maart 2015 20:37 schreef Yvan_be het volgende:
[..]
Zolang het nog duurt. Als klaarblijkelijke België-kenner weet u wie er daar dezer dagen burgemeester is in Antwerpen hè?
Als klaarblijkelijke België-kenner weet u ook, dat de burgemeester verregaand het politie-optreden bepaalt.
Mijn gok is dit: net als in een aantal Belgische kustgemeenten nu al gebeurt, worden jullie, als jullie dit landje willen bezoeken, uitgenodigd op een gezellig samenzijn met oom agent.
Die trakteert zelfs met een pakje frieten (geen "frit", "geen "frites", neen: frieten). Die legt jullie op zijn eigen, onbeholpen Vlaamse wijze uit, waaraan jullie je te houden hebben.
Houden jullie je daar niet aan, dan worden jullie door wat we hier "de bottinnekes" noemen, in elkaar geramd en over de grens gezet, met een verbod om het grondgebied nog te betreden.
En dat wordt weleens tijd.
Dank je wel, Morrigan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:10 schreef Morrigan het volgende:
Je bent nog wel lekker naïef dat je met open ogen in deze troll stinkt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:29 schreef SlankZoektSterk het volgende:
[..]
Dank je wel, Morrigan.
Evenwel, nuchterend :
"Begrijpen", puur socio-wetenschappelijk dan, dat kan ik in deze context perfect. In de criminologie "begrijpen" de wetenschappers ook perfect waarom een misdaad werd begaan, maar dat houdt geen verzachtende omstandigheden in... Het "begrijpen" is wel iets anders dan het ronduit puberaal (= "onvolwassen" (sic)) reageren zelf, zoals de genoemde haters doen...
Wat men "ziet" (vervormt) als een persoonlijke aanval, is eigenlijk een onzinnige hormonen-opwelling (adrenaline, met name), gebaseerd op ... tja, blind nationalisme (of zoiets), dus? Ik hoorde ooit dat "Nederlanders dat niet hebben" (uit de mond van Nederlanders), maar ik weet na méér dan 33 jaar persoonlijke contacten met Nederlanders op studie-en beroepsdomein, wel beter...
Het zou beter zijn bij soortgelijke discussies, goed te oefenen om te leren zien in termen van een zéér leerrijke spiegel.
Kortom, volwassen gedrag is nog niet voor vandaag ?
Dat hoorde ik al 1x eerder van jou, op deze topic.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent nog wel lekker naïef dat je met open ogen in deze troll stinkt.
Ja, net zoiets als vrouwen die zeggen dat ze niet met andere vrouwen overweg kunnen. "Te veel drama, allemaal achterbaks blablabla..."quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:02 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Omdat je meestal zelf raar bent als je alleen maar rare mensen ontmoet. Ja er zijn uitzonderingen maar die zijn verwaarloosbaar in de praktijk. En ja ze zijn er dan negatief over, zijn ook vaak de mensen die, omdat ze dus al niet in staat zijn te filteren op normale mensen, zich extra duidelijk laten horen omdat het voor hen extra 'opvalt'.
Dit was anders de eerste keer dat ik in dit topic het woord tot jou richtte.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:38 schreef SlankZoektSterk het volgende:
[..]
Dat hoorde ik al 1x eerder van jou, op deze topic.Blijkbaar ben je verder ook de enige die dat meent te moeten melden. Ik neem nota van je opinie "troll", en dat is het dan.
Groet
Je schreef al eerder over je "troll". (Citaat, ik schreef : "op deze topic". Aan wie maakt toch niet uit ?)quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit was anders de eerste keer dat ik in dit topic het woord tot jou richtte.
Ja doeg hoor! Ja, ga maar. Ja, dagdag! Daaaaahaaag!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:50 schreef SlankZoektSterk het volgende:
[..]
Je schreef al eerder over je "troll". (Citaat, ik schreef : "op deze topic". Aan wie maakt toch niet uit ?)
Daag
Klinkt als mijn huidige vriendin, dat is wel wat treurigquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, net zoiets als vrouwen die zeggen dat ze niet met andere vrouwen overweg kunnen. "Te veel drama, allemaal achterbaks blablabla..."![]()
Vaak zijn dat zelf gewoon rotwijven en mafkezen
Aan de andere kant, ik had anderhalf jaar geleden een vakantievriendinnetje uit Marseille. Ze had haar wilde periode (met drugs, feesten en dergelijke) achter zich gelaten en op haar 30e een eigen bedrijfje en een moeilijk, maar wel zinvol leven. Helaas voor mij wilde ze geen lange afstandsrelatie. Maar iemand die het leven kent, er van genoten heeft en tot rust gekomen is, maar nog altijd charmant, mooi en lief. Moet zeggen: ik wou dat er in Nederland meer van dat soort vrouwen rondliepen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:48 schreef borbit het volgende:
[..]
Franzen op festivals zitten altijd veel te hard aan de drugs. Beetje drugs is leuk hoor. 3 dagen half in je openstaande tent in de regen knock out liggen te zijn is een beetje te.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |