abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 maart 2015 @ 07:19:24 #251
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150239127
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:18 schreef Deckard het volgende:

[..]

Nee dat is redelijk normaal, het is wijvengedrag dat je het alleen op wijven betrekt.
Het is normaal in Nederland, maar niet overal gelukkig. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_150239128
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:16 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat kan, denk je echt dat ik nu verdrietig wordt omdat jij je niet seksueel aangetrokken voelt tot mij? Was je echt onder de indruk dat dat belangrijk zou zijn voor mij?
Nee hoor. Ik zeg gewoon wat ik zie. Wat je er verder mee doet interesseert me niet. :)
pi_150239133
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:19 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het is normaal in Nederland, maar niet overal gelukkig. ;)
Als je arm bent zonder toekomstperspectief, ja dat klopt.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 07:21:08 #254
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150239136
Waarom zou ik zo generaliserend en dom praten over (Nederlandse) mannen? Heb ik totaal geen behoefte aan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_150239156
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:21 schreef Lienekien het volgende:
Waarom zou ik zo generaliserend en dom praten over (Nederlandse) mannen? Heb ik totaal geen behoefte aan.
Dat is nu juist het topic, als je er geen behoefte aan hebt, wat doe je hier dan? :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 3 maart 2015 @ 07:25:40 #256
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150239160
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:20 schreef Deckard het volgende:

[..]

Als je arm bent zonder toekomstperspectief, ja dat klopt.
Nu ben je me kwijt, wat heeft uiterlijk nu weer met arm en geen toekomstperspectief te maken?

Wel grappig om te zien dat er minsten een keer per week een klaagtopic over de Nederlandse vrouw wordt gemaakt en de vrouwen daar voor van alles en nog wat worden uitgemaakt.
Maar o wee als er eens kritiek gegeven wordt op de man, dan ben je spontaan een feministisch kutwijf. :D

I have proven my point!

Eerlijk is eerlijk, ik heb helemaal niks tegen de Nederlandse man, alleen op Fok! lopen er wat vreemde rond. Gelukkig zie je die zelden in het echt rondlopen.
Maar wel leuk om de rollen eens omgedraaid te zien.

[ Bericht 5% gewijzigd door snakelady op 03-03-2015 07:32:02 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 3 maart 2015 @ 07:26:08 #257
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150239165
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is nu juist het topic, als je er geen behoefte aan hebt, wat doe je hier dan? :D
Heb ik weer iets gemist? Is het topic verplaatst naar ONZ?

Gut, ik moet toch echt beter gaan opletten! _O-
The love you take is equal to the love you make.
pi_150239179
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:25 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nu ben je me kwijt, wat heeft uiterlijk nu weer met arm en geen toekomstperspectief te maken?

Wel grappig om te zien dat er minsten een keer per week een klaagtopic over de Nederlandse vrouw wordt gemaakt en de vrouwen daar voor van alles en nog wat worden uitgemaakt.
Maar o wee als er eens kritiek gegeven wordt op de man, dan ben je spontaan een feministisch kutwijf. :D
Ja, alsof ik poeslief ben tegen die trieste corehype. :|W
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 3 maart 2015 @ 07:30:29 #259
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150239189
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, alsof ik poeslief ben tegen die trieste corehype. :|W
Nee tegen hem niet, dat is helemaal waar.
maar ik heb jou ook met dan eens zien klagen over de Nederlandse vrouw. ;)
pi_150239192
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:25 schreef snakelady het volgende:

[..]

Omdat vrouwen macht (en geld) seksueel aantrekkelijk vinden. Is geen algebra hoor.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 07:32:49 #261
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150239206
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:31 schreef Deckard het volgende:

[..]

Omdat vrouwen macht (en geld) seksueel aantrekkelijk vinden. Is geen algebra hoor.
Ja klopt, daarom zijn ook alleen de rijke en machtige mannen in een relatie en is de rest vrijgezel en maagd voor het leven.
pi_150239217
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:32 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja klopt, daarom zijn ook alleen de rijke en machtige mannen in een relatie en is de rest vrijgezel en maagd voor het leven.
Zoals ik al zei, de rest heeft het niet voor het kiezen. Maar je ziet verdomd weinig rijke en machtige mannen met lelijke vrouwen, verhoudingsgewijs. En waarom zou je dit als discussiepunt willen aanvoeren aangezien dit al blijkt uit diverse studies?
pi_150239225
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:30 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee tegen hem niet, dat is helemaal waar.
maar ik heb jou ook met dan eens zien klagen over de Nederlandse vrouw. ;)
Bar weinig over "de" Nederlandse vrouw. Feministjes heb ik een broertje dood aan idd.

dinsdag 3 maart 2015 @ 07:37:31 #264
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150239234
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:34 schreef Deckard het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, de rest heeft het niet voor het kiezen. Maar je ziet verdomd weinig rijke en machtige mannen met lelijke vrouwen, verhoudingsgewijs. En waarom zou je dit als discussiepunt willen aanvoeren aangezien dit al blijkt uit diverse studies?
Ik gaf het ook niet als discussiepunt aan, dat doe jij.
de vraag is dan ook of die rijke man gewoon niet voor minder wil dan een fotomodel. Dus dan verdienen ze elkaar toch? De een gaat voor uiterlijk en de ander voor geld.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:30:02 #265
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150239639
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:19 schreef Trebo het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik zeg gewoon wat ik zie. Wat je er verder mee doet interesseert me niet. :)
Als je op straat loopt en je raakt in discussie met een vrouw roep je dan ook " ik zou jou niet neuken, je bent lelijk"? Ik mag toch hopen van niet.
Om de een of andere reden had je de verwachting dat dit mij zou kwetsen, frappant dat je echt dacht dat ik ook maar enig gevoel zou hebben met wat jij van mijn uiterlijk zou vinden.
pi_150239659
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:30 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als je op straat loopt en je raakt in discussie met een vrouw roep je dan ook " ik zou jou niet neuken, je bent lelijk"? Ik mag toch hopen van niet.
Om de een of andere reden had je de verwachting dat dit mij zou kwetsen, frappant dat je echt dacht dat ik ook maar enig gevoel zou hebben met wat jij van mijn uiterlijk zou vinden.
Als iemand iets tegen me vertelt op straat zeg ik gelijk "fipo, TS is een kneusje", jij niet??

dinsdag 3 maart 2015 @ 08:37:48 #267
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150239709
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als iemand iets tegen me vertelt op straat zeg ik gelijk "fipo, TS is een kneusje", jij niet??
Nee, maar wel een idee voor de volgende keer, ik zal ze hebben! :D
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:59:39 #268
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_150239954
Wat de fuck is dit nou weer voor rare topic spin? We waren toch aan het ouwehoeren met Yvan_Be?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:10:25 #269
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150240117
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:59 schreef AgLarrr het volgende:
Wat de fuck is dit nou weer voor rare topic spin? We waren toch aan het ouwehoeren met Yvan_Be?
Hij is er nu toch niet. :P
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:11:08 #270
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150240127
Franse mannen zijn vrij laks in een relatie en stellen hoge eisen aan een vrouw.

Nederlandse mannen zijn al blij dat ze een vrouw hebben.
pi_150240399
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:37 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik gaf het ook niet als discussiepunt aan, dat doe jij.
quote:
Serieus, zit niet zo dom te lullen.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:32:21 #272
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150240423
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:29 schreef Deckard het volgende:

[..]

[..]

Serieus, zit niet zo dom te lullen.
Ik heb het niet alleen over op relatie gebied maar gewoon in het algemeen.
pi_150258898
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:32 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik heb het niet alleen over op relatie gebied maar gewoon in het algemeen.
Ja laten we het onderwerp veranderen :')
pi_150277671
Ze helpen jou niet mee in het huishouden.
Corporate translator
pi_150353320
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 11:16 schreef Obsolete94 het volgende:
...//..... maar wanneer het over liefde, relaties en romantiek gaat, dan blijken zelfs mijn beste vriendinnen mij niet te begrijpen. Met name het uitgaansleven staat mij niet echt aan, ik ga puur omdat ik graag mensen om me heen heb. Maar de sfeer vind ik te brallerig, te lomp en te schreeuwerig, terwijl vriendinnen dit gek genoeg niet vinden. De meeste Nederlandse mannen zijn niet al te subtiel ... //....

Hoe is jullie beeld over de Nederlandse en Franse man en het verschil tussen beiden met betrekking tot liefde en relaties? Ik hoop toch dat er meer mensen zijn die er net zo over denken als ik.
Ik ben man, Belg (Vlaming-Belg, dus géén Nederlander), en dan begrijp je : "wij staan er hier net middenin", tussen Frankrijk en Nederland...
Het is immers niet omdat 60% van de Belgen Nederlandstalig is, dat we vanuit de groep cultureel gezien, enige affiniteit zouden vertonen met de (NOORD-)Nederlandse cultuurpatronen... Dit zeggen trouwens behoorlijk wat Zeeuws-Vlamingen, ZUID Noord-Brabanders, en ZUID (Nederlands-) Limburgers ook... Integendeel, we sluiten véél meer aan bij de franse cultuur, zelfs in een andere taal... (Waarmee ik FORMEEL
Quote : "KwadeAfdronk": De taal
tegenspreek !! )

Uit puur interesse, doe ik al meer dan 30 jaar pogingen om eenvoudige vriendschapsrelaties met Nederlanders op te bouwen (iets dat verder ook een professionele achtergrond heeft), maar al 30 jaar lang mislukt dat, op grond van soms zeer extreme, cultuurgebonden gedragsverschillen. Dit buiten het kader van de puur/strikt formele beroepscontacten, die ik dan ook doelbewust zo formeel mogelijk hou, om het probleem van de cultuurclash radikaal te vermijden.
Ik heb persoonlijk zelden of nooit (door de band genomen) sociale omgangsproblemen met andere Belgen, Fransen, Noord-Spanjaarden, Noord-Italiaanse etc (zuidelijke "keltisch" gestoelde culturen) , maar dan weer wel, met de nog zuidelijkere (Middelandse zee etc.., lees Araabs beinvloede, Saracenen etc )

Ik herneem en herschrijf enkele van je passages, Obsolete94.
Mijn strikt persoonlijke mening als NIET-Nederlander...
(*1)
Quote : De meeste Nederlandse mannen zijn niet al te subtiel
Ik kan dit persoonlijk, als man, bevestigen, maar helaas zijn de meeste Nederlandse vrouwen naar mijn persoonlijke ervaring eveneens niet al te subtiel

(*2)
Maar de sfeer vind ik te brallerig, te lomp en te schreeuwerig, terwijl vriendinnen dit gek genoeg niet vinden.
Ik zoek tijdens een bijeenkomst na korte tijd een uitweg voor een één-op-één gesprek, omdat ik het brallerig, lompe en schreeuwerige gedoe hoogstens een kwartiertje kan uithouden ("uit beleefdheid"...)
Aangezien ik de (NOORD-)Nederlandse vrouwen op identieke wijze zie deelnemen aan het gebral, kan ik je meedelen, Obsolete94 dat jouw "terwijl vriendinnen dit gek genoeg niet vinden", mij dus absoluut logisch overkomt, gezien de context...
Die uitweg voor een één-op-één gesprek, slaat notabene dus op een beroepsmatige ontmoeting, want het algemeen gedrag lijkt er identiek hetzelfde als in een kroeg (bvb op een receptie)

(*3)
...wanneer het over liefde, relaties en romantiek gaat...
Het gaat in mijn observatie dus over zakenrelaties, vriendschappen, misschien ook romantiek...

Wellicht, ben je gewoon effectief verdwaald/verstoord in eigen heimat waar je niet mee spoort, en hoor je dus eigenlijk niet thuis in Nederland, voor je eigen emotionele gezondheid !? De leeftijd heeft daar niets mee te maken. Dat is tijdloos !

Hartelijke groeten.
Veelzijdige interesse, vooral creatief. Natuur, cultuur, wetenschap, politiek etc ;)
Professional sector toeristische attracties.
(Bij vriendschap met vrouwen verkies ik de atletische/gespierde meid, die zelf een slanke man fijn vindt)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')