quote:Op zondag 22 februari 2015 19:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vond het wat een dom verhaal. Dat vrouwen mannen compleet domineren en dat vrouwen daarom heel bewust er voor kiezen de man hen maar wat te laten domineren tijdens alleen seks ter compensatie...
Sure..
Ik weet niet of je de film hebt gezien, maar het is best 'keihard'. Juist omdat hij álles voor haar wil/gaat bepalen in haar leven. Dus wat ze eet, met wie ze afspreekt, enz enz.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:00 schreef jaha het volgende:
[..]
Ik heb daar zelf een andere analyse over: de reden dat "50 shades of grey" zo aanslaat is omdat een dominante man in feite exact de juiste opoffering voor de vrouw doet. De fysieke pijn die hij haar laat voelen levert de warmte op die haar innerlijk zo nodig heeft, want de vrouw wil dat de man haar in al haar wensen vervuld hoe vreemd of wonderlijk die ook zijn en ze weet dat ze zich veilig kan voelen in zijn macht omdat hij wel dominant is maar haar niet wezenlijk kwaad doet. De film is namelijk helemaal niet zo "keihard". Het is geen "120 dagen van de sodom" bijvoorbeeld. Dat is nu wel een ultiem voorbeeld van het doorgeslagen "mannelijke" sadisme.
Ik denk eerder dat er meer contactgestoorde mannen zijn dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:24 schreef getfitbysmith het volgende:
[..]
Vrouwen in Nederland zijn nou eenmaal contactgestoord
Exhibitionisme bedoel je?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef jaha het volgende:
Wat in ieder geval een enorm verschil is: In Frankrijk struikel je over de verliefde stelletjes, in parken, aan het strand, in de trein. In Nederland is dat veel minder het geval.
Zijn alle Belgen zo hatelijk als jij?quote:Op maandag 2 maart 2015 18:57 schreef Yvan_be het volgende:
Dat de puberale bedenkingen van een studente dergelijke reacties oproept zegt heel veel. Volkje met weinig zelfvertrouwen blijkbaar. Vandaar dat ze zoveel kabaal maken als ze eens buiten mogen, wellicht.
Ja tochquote:Op maandag 2 maart 2015 18:57 schreef Yvan_be het volgende:
Dat de puberale bedenkingen van een studente dergelijke reacties oproept zegt heel veel. Volkje met weinig zelfvertrouwen blijkbaar. Vandaar dat ze zoveel kabaal maken als ze eens buiten mogen, wellicht.
Gelukkig ben jij er om ze de waarheid te vertellen.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:57 schreef Yvan_be het volgende:
Zolang het nog duurt. Als klaarblijkelijke België-kenner weet u wie er daar dezer dagen burgemeester is in Antwerpen hè?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja tochGelukkig kunnen we lekker vaak in Antwerpen op vakantie.
Ach, wat een gedoe. Zo'n jonge, puberale meid wil eens af van de vermeende sufheid en kilte van die Nederlandse Calvinistische gozers en ze denkt dat ze gelukkiger zal zijn met een latino-lover, french style.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er om ze de waarheid te vertellen.
Ik zou het niet weten: niemand praat hier tegen me.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zijn alle Belgen zo hatelijk als jij?
Goh.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:48 schreef Yvan_be het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten: niemand praat hier tegen me.
Wat een kut kick van een kut belg.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:57 schreef Yvan_be het volgende:
Gertje wat doe je?! Mijn treurwilg alarm gaat door het dak.quote:
Hahaaaa, fan-tas-tisch. Voor als er nog twijfel bestond of jij uit België kwam.quote:
Ik weet het ook niet, maar ik voel me zwaar beledigd.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:02 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hahaaaa, fan-tas-tisch. Voor als er nog twijfel bestond of jij uit België kwam.
Thx bra!
Kan het feit dat ik op enkele honderden meter van de B-NL grens woon gelden als verzachtende omstandigheid?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:02 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hahaaaa, fan-tas-tisch. Voor als er nog twijfel bestond of jij uit België kwam.
Thx bra!
Aaah; dat verklaart de aard van de reacties, en de vooroordelen / haat wat betreft 'Ollanders.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:06 schreef Yvan_be het volgende:
[..]
Kan het feit dat ik op enkele honderden meter van de B-NL grens woon gelden als verzachtende omstandigheid?
Overigens: geboren in Frankrijk. U weet wel: de mannen zijn daar fundamenteel anders
Minderwaardigheidscomplexje, zoals de meeste Belgen.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:11 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Aaah; dat verklaart de aard van de reacties, en de vooroordelen / haat wat betreft 'Ollanders.
Het zit in de genen, meneer, mevrouwquote:Op maandag 2 maart 2015 21:11 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Aaah; dat verklaart de aard van de reacties, en de vooroordelen / haat wat betreft 'Ollanders.
Ik zou zweren dat Dick Swaab een Nederlander is. Zijn tweede naam is Frans (letterlijk, niet figuurlijk), dat dan weer wel.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:13 schreef Yvan_be het volgende:
[..]
Het zit in de genen, meneer, mevrouw. En onze mentale speelruimte is beperkt. Lees er de Franse neuroloog Dick Swaab maar eens op na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |