Zijn alle Belgen zo hatelijk als jij?quote:Op maandag 2 maart 2015 18:57 schreef Yvan_be het volgende:
Dat de puberale bedenkingen van een studente dergelijke reacties oproept zegt heel veel. Volkje met weinig zelfvertrouwen blijkbaar. Vandaar dat ze zoveel kabaal maken als ze eens buiten mogen, wellicht.
Ja tochquote:Op maandag 2 maart 2015 18:57 schreef Yvan_be het volgende:
Dat de puberale bedenkingen van een studente dergelijke reacties oproept zegt heel veel. Volkje met weinig zelfvertrouwen blijkbaar. Vandaar dat ze zoveel kabaal maken als ze eens buiten mogen, wellicht.
Gelukkig ben jij er om ze de waarheid te vertellen.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:57 schreef Yvan_be het volgende:
Zolang het nog duurt. Als klaarblijkelijke België-kenner weet u wie er daar dezer dagen burgemeester is in Antwerpen hè?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja tochGelukkig kunnen we lekker vaak in Antwerpen op vakantie.
Ach, wat een gedoe. Zo'n jonge, puberale meid wil eens af van de vermeende sufheid en kilte van die Nederlandse Calvinistische gozers en ze denkt dat ze gelukkiger zal zijn met een latino-lover, french style.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er om ze de waarheid te vertellen.
Ik zou het niet weten: niemand praat hier tegen me.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zijn alle Belgen zo hatelijk als jij?
Goh.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:48 schreef Yvan_be het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten: niemand praat hier tegen me.
Wat een kut kick van een kut belg.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:57 schreef Yvan_be het volgende:
Gertje wat doe je?! Mijn treurwilg alarm gaat door het dak.quote:
Hahaaaa, fan-tas-tisch. Voor als er nog twijfel bestond of jij uit België kwam.quote:
Ik weet het ook niet, maar ik voel me zwaar beledigd.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:02 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hahaaaa, fan-tas-tisch. Voor als er nog twijfel bestond of jij uit België kwam.
Thx bra!
Kan het feit dat ik op enkele honderden meter van de B-NL grens woon gelden als verzachtende omstandigheid?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:02 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hahaaaa, fan-tas-tisch. Voor als er nog twijfel bestond of jij uit België kwam.
Thx bra!
Aaah; dat verklaart de aard van de reacties, en de vooroordelen / haat wat betreft 'Ollanders.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:06 schreef Yvan_be het volgende:
[..]
Kan het feit dat ik op enkele honderden meter van de B-NL grens woon gelden als verzachtende omstandigheid?
Overigens: geboren in Frankrijk. U weet wel: de mannen zijn daar fundamenteel anders
Minderwaardigheidscomplexje, zoals de meeste Belgen.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:11 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Aaah; dat verklaart de aard van de reacties, en de vooroordelen / haat wat betreft 'Ollanders.
Het zit in de genen, meneer, mevrouwquote:Op maandag 2 maart 2015 21:11 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Aaah; dat verklaart de aard van de reacties, en de vooroordelen / haat wat betreft 'Ollanders.
Ik zou zweren dat Dick Swaab een Nederlander is. Zijn tweede naam is Frans (letterlijk, niet figuurlijk), dat dan weer wel.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:13 schreef Yvan_be het volgende:
[..]
Het zit in de genen, meneer, mevrouw. En onze mentale speelruimte is beperkt. Lees er de Franse neuroloog Dick Swaab maar eens op na.
Bwa. mijn basiskennis van de geschiedenis leert me dat er niks is om complexen over te hebben.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Minderwaardigheidscomplexje, zoals de meeste Belgen.
Da's er al een die stijgt in mijn achting. Nog een miljoen of 17 te gaan.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:17 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat Dick Swaab een Nederlander is. Zijn tweede naam is Frans (letterlijk, niet figuurlijk), dat dan weer wel.
Blijf er niet op wachten. Ik heb niet de indruk dat er veel mensen in dit land een dergelijke stijging ambiëren.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:20 schreef Yvan_be het volgende:
[..]
Da's er al een die stijgt in mijn achting. Nog een miljoen of 17 te gaan.
Wat verdient het meeste waardering? Een volk dat zichzelf uit de klei werkt van -1m tot + 2m of een volk dat zijn hellingen op + 20m in cultuur brengt? Zonder dat dat ook maar iets zegt over die individuele burger.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:25 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Blijf er niet op wachten. Ik heb niet de indruk dat er veel mensen in dit land een dergelijke stijging ambiëren.
Dat er een verschil is tussen assertiviteit en onbeschoftheid is zeker waar, maar in dit topic ben jij toch vooral degene die zich van het tweede bedient.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:18 schreef Yvan_be het volgende:
[..]
Bwa. mijn basiskennis van de geschiedenis leert me dat er niks is om complexen over te hebben.
Dat we jullie "assertiviteit" doorzien als wel vaker verbale agressie, pleit eerder in ons voordeel.
Een goede vriendin van mij heeft dat met Zuid-Korea. Ze studeert nu ook Koreanostiek of hoe dat vak moge heten. Het ironische is dat ze sinds kort wel een relatie heeft met een Nederlander...quote:Op maandag 2 maart 2015 21:21 schreef N3v het volgende:
Ik begrijp je wel TS, zelf houd ik erg van Turkse muziek en Turkse mannen. Als je een specifieke smaak hebt en je kunt ergens naartoe gaan waar je wat dichterbij "vinden wat je zoekt" kan komen, prima. Ik word ook weleens raar aangekeken door Nederlandse vrienden/ kennissen/ familie doordat ik bijna alleen nog maar naar Turkse muziek luister en geen mannen met blond haar en blauwe ogen moet. Het is niet uit te leggen aan een buitenstander, ik probeer het weleens.
Super tof! Dankjewel.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:37 schreef Yvan_be het volgende:
[..]
Zolang het nog duurt. Als klaarblijkelijke België-kenner weet u wie er daar dezer dagen burgemeester is in Antwerpen hè?
Als klaarblijkelijke België-kenner weet u ook, dat de burgemeester verregaand het politie-optreden bepaalt.
Mijn gok is dit: net als in een aantal Belgische kustgemeenten nu al gebeurt, worden jullie, als jullie dit landje willen bezoeken, uitgenodigd op een gezellig samenzijn met oom agent.
Die trakteert zelfs met een pakje frieten (geen "frit", "geen "frites", neen: frieten). Die legt jullie op zijn eigen, onbeholpen Vlaamse wijze uit, waaraan jullie je te houden hebben.
Houden jullie je daar niet aan, dan worden jullie door wat we hier "de bottinnekes" noemen, in elkaar geramd en over de grens gezet, met een verbod om het grondgebied nog te betreden.
En dat wordt weleens tijd.
Ik beken: ik ben een relnicht. De Belgische Paul de Leeuw in het klein, zeg maar. Oeps... Sorryquote:Op maandag 2 maart 2015 21:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat er een verschil is tussen assertiviteit en onbeschoftheid is zeker waar, maar in dit topic ben jij toch vooral degene die zich van het tweede bedient.
Volgens mij valt er weinig te verdedigen of te verkopen. Het enige ego wat gekrenkt lijkt te worden is die van jou, want je staat in de weg. Dus even een stapje opzij aub, want ze moet er langs.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:47 schreef Yvan_be het volgende:
[..]
Ach, wat een gedoe. Zo'n jonge, puberale meid wil eens af van de vermeende sufheid en kilte van die Nederlandse Calvinistische gozers en ze denkt dat ze gelukkiger zal zijn met een latino-lover, french style.
Krijgt ze de ganse horde van benepen kooplieden over zich heen, met hun tribaal gedram over nog een maagd die de stam wil verlaten.
Ze blijkt dus weinig woorden nodig te hebben, wat is het probleem? Kennelijk kunnen Nederlanders het al goed af met enkele woorden. Misschien is zo'n Franse griet wel wat voor je. Oh nee, dan zal je toch een verkoopmentaliteit nodig hebben.quote:In elk geval zal haar Frans beter moeten zijn dan wat jullie ten zuiden van dit landje zoal pogen te brabbelen. Tenzij ze genoegen neemt met een wip hier en daar.
Grappig. Ik heb rasechte Nederlanders niet afgeschreven. Vind het Turkse volk over het algemeen veel warmer, voor zover ik het ken.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:52 schreef jaha het volgende:
[..]
Een goede vriendin van mij heeft dat met Zuid-Korea. Ze studeert nu ook Koreanostiek of hoe dat vak moge heten. Het ironische is dat ze sinds kort wel een relatie heeft met een Nederlander...
Gaat u maar meneer.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:20 schreef Deckard het volgende:
[..]
Volgens mij valt er weinig te verdedigen of te verkopen. Het enige ego wat gekrenkt lijkt te worden is die van jou, want je staat in de weg. Dus even een stapje opzij aub, want ze moet er langs.
[..]
Ze blijkt dus weinig woorden nodig te hebben, wat is het probleem? Kennelijk kunnen Nederlanders het al goed af met enkele woorden. Misschien is zo'n Franse griet wel wat voor je. Oh nee, dan zal je toch een verkoopmentaliteit nodig hebben.
Vlaamse frieten met echte mayonaise.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:37 schreef Yvan_be het volgende:
[..]
Zolang het nog duurt. Als klaarblijkelijke België-kenner weet u wie er daar dezer dagen burgemeester is in Antwerpen hè?
Als klaarblijkelijke België-kenner weet u ook, dat de burgemeester verregaand het politie-optreden bepaalt.
Mijn gok is dit: net als in een aantal Belgische kustgemeenten nu al gebeurt, worden jullie, als jullie dit landje willen bezoeken, uitgenodigd op een gezellig samenzijn met oom agent.
Die trakteert zelfs met een pakje frieten (geen "frit", "geen "frites", neen: frieten). Die legt jullie op zijn eigen, onbeholpen Vlaamse wijze uit, waaraan jullie je te houden hebben.
Houden jullie je daar niet aan, dan worden jullie door wat we hier "de bottinnekes" noemen, in elkaar geramd en over de grens gezet, met een verbod om het grondgebied nog te betreden.
En dat wordt weleens tijd.
Franse uitvinding.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:34 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Vlaamse frieten met echte mayonaise.Niet die zoete frietsausmeuk.
![]()
Sorry, een beetje offtopic.
Voor een relnicht faal je best wel hard. Maar ja, dat is wel voorbehouden aan het Belgisch volk, opzichtig falen.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:08 schreef Yvan_be het volgende:
[..]
Ik beken: ik ben een relnicht. De Belgische Paul de Leeuw in het klein, zeg maar. Oeps... Sorry.
En toch heb ik een zwak voor " 'Ollanders".
O, ook voor u een muziekje. Zomaar. Zoek er verder niks achter. Leuk melodietje. Verzacht de zeden.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor een relnicht faal je best wel hard. Maar ja, dat is wel voorbehouden aan het Belgisch volk, opzichtig falen.
Toch merkwaardig dat u de enige bent die bij de pinken is. Uw landgenoten zijn blijkbaar niet zo mee. Iets hebben "die 'Ollanders" alvast gemeen met "de hardwerkende Vlaming": beide volkjes van quasi-analfabeten, blijkbaar. Enige boek in huis: telefoongids. Maar wel over alles een mening.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:25 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Blijf er niet op wachten. Ik heb niet de indruk dat er veel mensen in dit land een dergelijke stijging ambiëren.
Jammer, je faalt hard.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:30 schreef Yvan_be het volgende:
[..]
Gaat u maar meneer.![]()
En gaat u maar meneer. Betere verkopers eerst.![]()
Streepje muziek ter pacificatie?
Ik begrijp dat dan echt niet. Probeer het eens uit te leggen als je wil?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:21 schreef N3v het volgende:
Ik begrijp je wel TS, zelf houd ik erg van Turkse muziek en Turkse mannen. Als je een specifieke smaak hebt en je kunt ergens naartoe gaan waar je wat dichterbij "vinden wat je zoekt" kan komen, prima. Ik word ook weleens raar aangekeken door Nederlandse vrienden/ kennissen/ familie doordat ik bijna alleen nog maar naar Turkse muziek luister en geen mannen met blond haar en blauwe ogen moet. Het is niet uit te leggen aan een buitenstander, ik probeer het weleens.
quote:Op maandag 2 maart 2015 23:45 schreef Deckard het volgende:
[..]
Veel anders als minderbedeelde kan je niet doen.
Ik vind ze wel knap en niet te opdringerig. Wat het hem doet voor mij is de warmte die ik heb ervaren van bijna iedereen met Turkse roots die ik ben tegengekomen, zowel man als vrouw.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:45 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dan echt niet. Probeer het eens uit te leggen als je wil?Turkse mannen zijn over het algemeen niet zo knap en vrij opdringerig ook. Maar het is wel een prachtig land, ik denk erover na om een minor in Istanbul te volgen. Alleen juist de mannen daar houden me een beetje tegen, want ze vallen je soms gewoon lastig op straat daar.
Italianen zijn knap.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:55 schreef N3v het volgende:
[..]
Ik vind ze wel knap en niet te opdringerig. Wat het hem doet voor mij is de warmte die ik heb ervaren van bijna iedereen met Turkse roots die ik ben tegengekomen, zowel man als vrouw.
Misschien zie ik Turkse mannen zoals jij Italiaanse mannen ziet. Het eten is enorm fijn ja! Warm op een manier die ik prettig vind. Uitbundig. Ben ik zelf ook, wel in positieve zin. Ben best een Turk tegengekomen die uitbundig is in jaloers zijn, dat is dan weer een beetje minder.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:00 schreef Nammie het volgende:
[..]
Italianen zijn knap.Warmte op welke manier? Turks eten is wel fijn, haha
Warmte in je kut ja. Vind die turken maar vieze mannetjes.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:55 schreef N3v het volgende:
[..]
Ik vind ze wel knap en niet te opdringerig. Wat het hem doet voor mij is de warmte die ik heb ervaren van bijna iedereen met Turkse roots die ik ben tegengekomen, zowel man als vrouw.
Nou, ik dus niet. Ben nooit met meer respect behandeld dan door een Turkse man.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:03 schreef Trebo het volgende:
[..]
Warmte in je kut ja. Vind die turken maar vieze mannetjes.
"Warmte" in deze context is een manier van leven, een manier van zijn. Het is nauwelijks uit te leggen aan wie er geen affiniteit mee heeft.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:00 schreef Nammie het volgende:
[..]
Italianen zijn knap.Warmte op welke manier? Turks eten is wel fijn, haha
Mond wassen met water en zeep... Jaloers?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:37 schreef Yvan_be het volgende:
Trebo [Trebo heeft geen premium account]
pi_150237002
[..]
Op wat?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:37 schreef Yvan_be het volgende:
[..]
Mond wassen met water en zeep... Jaloers?
Dit soort taal is wel iets wat je gelukkig in veel andere culturen/landen niet zult tegenkomen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:03 schreef Trebo het volgende:
[..]
Het is ook maar wat heh.. die verschrikkelijke botte Nederlandse mannen boehooeeeequote:Op dinsdag 3 maart 2015 06:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dit soort taal is wel iets wat je gelukkig in veel andere culturen/landen niet zult tegenkomen.
Je praat over "vieze mannetjes" en je komt nu zelf over als een vies mannetje door je taalgebruik.
Bovendien komt het enorm infantiel en respectloos over.
Het is zo'n verschrikkelijke afknapper dat ik wel begrip heb voor vrouwen die het elders zoeken.
Maar o wee als je iets negatiefs zegt over Nederlandse vrouwen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 06:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dit soort taal is wel iets wat je gelukkig in veel andere culturen/landen niet zult tegenkomen.
Je praat over "vieze mannetjes" en je komt nu zelf over als een vies mannetje door je taalgebruik.
Bovendien komt het enorm infantiel en respectloos over.
Het is zo'n verschrikkelijke afknapper dat ik wel begrip heb voor vrouwen die het elders zoeken.
Heel stoer.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:01 schreef Trebo het volgende:
[..]
Het is ook maar wat heh.. die verschrikkelijke botte Nederlandse mannen boehooeeee
Ik heb trouwens wel eens een foto van je gezien hier.. ik zou zelfs m'n hond nog van je af halen.
Kennelijk niet op alle gebied.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:08 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon een hoge standaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |