abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 februari 2015 @ 18:19:16 #151
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_149926453
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:10 schreef Inspireme het volgende:
:')
Echt. Waarom zou je rokende vrouwen willen zoenen?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zondag 22 februari 2015 @ 18:19:50 #152
358523 IkStampOpTacos
pi_149926465
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:22 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Maar TS, wat heb je zelf te bieden?
TS is natuurlijk zelf een enoooorme catch
-
pi_149927606
Wow, ik vind best wel dat je een heel raar wereldbeeld hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_149927662
quote:
10s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

TS is natuurlijk zelf een enoooorme catch
Daar viel maxime hartmann ook over bij een discussie over 50 shades of grey, hij voelt dat de man zich laat domineren in Nederland en een beetje doetjes zijn geworden. Vrouwen kicken op 50 shades of grey / bdsm omdat ze een uitlaatklep zouden nodig hebben van hun dominerende gedrag in het dagelijkse leven.

Deze TS lijkt ook alleen maar dingen te eisen en negatieve punten te zien in mannen 8)7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 22 februari 2015 @ 19:09:55 #155
358523 IkStampOpTacos
pi_149928209
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Daar viel maxime hartmann ook over bij een discussie over 50 shades of grey, hij voelt dat de man zich laat domineren in Nederland en een beetje doetjes zijn geworden. Vrouwen kicken op 50 shades of grey / bdsm omdat ze een uitlaatklep zouden nodig hebben van hun dominerende gedrag in het dagelijkse leven.

Deze TS lijkt ook alleen maar dingen te eisen en negatieve punten te zien in mannen 8)7
Vond het wat een dom verhaal. Dat vrouwen mannen compleet domineren en dat vrouwen daarom heel bewust er voor kiezen de man hen maar wat te laten domineren tijdens alleen seks ter compensatie...
Sure.. :')
-
pi_149928390
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Vond het wat een dom verhaal. Dat vrouwen mannen compleet domineren en dat vrouwen daarom heel bewust er voor kiezen de man hen maar wat te laten domineren tijdens alleen seks ter compensatie...
Sure.. :')
Ja ik geloof er ook niet in verder. Maarja die negatieve gedachtegang van TS daar kun je ook niks bij inbrengen als man, waarom zou een vent romantisch gaan doen bij iemand die niet op zijn aandacht zit te wachten?

Sowieso, vrouwen met vooroordelen over mannen terwijl ze zelf nooit een vent aanspreken. :s)
  zondag 22 februari 2015 @ 19:17:52 #157
358523 IkStampOpTacos
pi_149928459
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:15 schreef ludovico het volgende:
Sowieso, vrouwen met vooroordelen over mannen terwijl ze zelf nooit een vent aanspreken.
Waarom zou ze dat doen? Gebeurt in The Notebook toch ook niet?
-
pi_149928561
quote:
10s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Waarom zou ze dat doen? Gebeurt in The Notebook toch ook niet?
Nee maar dan komt ze nog niet met allerlei vage vooroordelen toch :o
Ik denk wel dat vrouwen veeleisender zijn over mannen.. Toen de man nog werkte en de vrouw afhankelijk was van de man waren ze een stuk meer tevreden over de man krijg ik de indruk.
Er zijn nu veel meer singles dan in die tijd, hoog opgeleide vrouwen die vooral geen man kunnen vinden terwijl dat vooral aan hun eigen eisen ligt (daar was een artikeltje over geschreven (door een datingssite denk ik))

Deze TS zie ik ook alleen maar eisen stellen, nergens blijkt waardering of een beetje compassie uit, daar wilt geen vent mee gezien worden.
  zondag 22 februari 2015 @ 19:37:26 #159
358523 IkStampOpTacos
pi_149929069
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee maar dan komt ze nog niet met allerlei vage vooroordelen toch :o
Ik denk wel dat vrouwen veeleisender zijn over mannen.. Toen de man nog werkte en de vrouw afhankelijk was van de man waren ze een stuk meer tevreden over de man krijg ik de indruk.
Er zijn nu veel meer singles dan in die tijd, hoog opgeleide vrouwen die vooral geen man kunnen vinden terwijl dat vooral aan hun eigen eisen ligt (daar was een artikeltje over geschreven (door een datingssite denk ik))

Deze TS zie ik ook alleen maar eisen stellen, nergens blijkt waardering of een beetje compassie uit, daar wilt geen vent mee gezien worden.
Was een grap. Maar ik denk dat je wel gelijk hebt ja. Al zijn er natuurlijk ook nog wel meer redenen te bedenken waarom veel hoogopgeleide vrouwen geen man kunnen vinden, onder andere dat ze allemaal naar de stad trekken terwijl mannen vaker achter blijven.
-
pi_149929625
Ja nee die youtubefilmpjes en romcoms met zo'n gladde Franse brievreter zijn wel representatief voor alle Franse mannen. _O-
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_149929903
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb daar zelf een andere analyse over: de reden dat "50 shades of grey" zo aanslaat is omdat een dominante man in feite exact de juiste opoffering voor de vrouw doet. De fysieke pijn die hij haar laat voelen levert de warmte op die haar innerlijk zo nodig heeft, want de vrouw wil dat de man haar in al haar wensen vervuld hoe vreemd of wonderlijk die ook zijn en ze weet dat ze zich veilig kan voelen in zijn macht omdat hij wel dominant is maar haar niet wezenlijk kwaad doet. De film is namelijk helemaal niet zo "keihard". Het is geen "120 dagen van de sodom" bijvoorbeeld. Dat is nu wel een ultiem voorbeeld van het doorgeslagen "mannelijke" sadisme.
  maandag 23 februari 2015 @ 15:30:54 #162
426085 Typfaut
Life is Romanticism
pi_149956270
Ik denk niet dat dé Nederlandse man bestaat, evenmin dé Franse man.

Je baseert je beeld van de Nederlanders op de studenten die graag stappen. Er zijn er evenzeer die dat niet graag doen en liever met de vrienden samen een spelletje spelen, gaan sporten of gewoon in een bruin cafeetje een biertje gaan pakken.

Ik kan je verder alleen maar aanmoedigen om een internationale ervaring op te doen als je de kans hebt, maar voor de liefde denk ik niet dat je het moet doen. Dat doe je voor jezelf, omdat het mooi op je CV staat en voor je persoonlijke ontwikkeling.
Succes is niet het einde, falen is niet fataal het is de moed om door te gaan die telt.
pi_149956744
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:30 schreef Typfaut het volgende:

Je baseert je beeld van de Nederlanders op de studenten die graag stappen.
Denk ook dat als je minder lomp en schreeuwerig zoekt in die leeftijdscategorie je ook van een koude kermis thuiskomt maar goed dat is misschien dan net de les die TS nodig heeft, al helemaal gezien haar arrogante opmerking over de relaties van haar "vriendinnen".
pi_149966765
Een beetje flauw gezegd: als je alle mannen of alle vrouwen over één kam scheert kun je nooit een relatie krijgen. Immers je neemt (pas) verkering met iemand als je voor je zelf vaststelt dat die persoon met kop en schouders boven de rest uit steekt. Daarnaast wil ik TS wel meegeven dat er een verschil is tussen hoe mensen ZIJN en hoe ze DOEN. Dat geldt voor "de schreeuwerige mannen" in het uitgaansleven best wel vaak. Stoere mannen hebben een klein hartje, is niet voor niets een bekend spreekwoord...
  maandag 23 februari 2015 @ 20:44:33 #165
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_149966953
TS ligt allang in de armen van een Fransman, die binnenkort op het Franse FOK!-forum een klachtentopic opent over Nederlandse vrouwen.
pi_149968112
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 20:44 schreef Boca_Raton het volgende:
TS ligt allang in de armen van een Fransman, die binnenkort op het Franse FOK!-forum een klachtentopic opent over Nederlandse vrouwen.
Of we krijgen hier een lemming waarin een 'Fransman' in het half Frans, half Nederlands zijn beklag doet. :')
  maandag 23 februari 2015 @ 21:10:15 #167
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_149968203
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 21:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Of we krijgen hier een lemming waarin een 'Fransman' in het half Frans, half Nederlands zijn beklag doet. :')
:D Hij vindt de Nederlandse vrouwen maar arrogant.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 16:32:50 #168
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_149994524
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:58 schreef Silenus het volgende:
Onderstaand is natuurlijk wel arrogant. (En dom.)

[..]

Ik snap het ook niet helemaal. Omdat TS van gevoelige Franse chansons houdt zijn de relaties van haar vriendinnen met Nederlandse mannen niks waard. :D _O-

Volgens mij is TS de dochter van NieuweNier en corehype :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_149996864
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Echt. Waarom zou je rokende vrouwen willen zoenen?
Misschien als afkickende roker toch nog een beetje die smaak binnen te krijgen. Net alsof je een asbak leeg vreet.
pi_149998632
Volgens mij heb jij teveel films gekeken. M'n vriendin zit voor 3 maand in Parijs, daar zijn de mannen ook maar op 1 ding uit.

Wanneer dringt het tot je door dat je als vrouw in deze maatschappij puur als seksobject gezien wordt?

En als je een emotionele man wil die zijn gevoelens uit.. Date een homo :') .
pi_150002509
Ah, ik ben meerdere malen in het buitenland (nooit in Frankrijk zelf) Franse meisjes tegengekomen.

Initiatief van vrouwen valt mij altijd wel op,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu valt mij daarbij op dat bij mij dit vaak Franse meisjes zijn. Ik heb dit denk ik +- 5x meegemaakt, en zoveel Franse meisjes kom ik niet tegen. Zeker als je het gaat vergelijken met de hoeveelheid Nederlandse vrouwen die ik tegenkom waarbij ik haast nooit meemaak dat ze initiatief nemen als ze je nog niet kennen.

Mja ik vraag me ergens wel af of de Fransen niet een cultuur hebben waar contact maken met anderen wat normaler is dan in de overige landen.
pi_150005506
Wat in ieder geval een enorm verschil is: In Frankrijk struikel je over de verliefde stelletjes, in parken, aan het strand, in de trein. In Nederland is dat veel minder het geval.
pi_150013838
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef ludovico het volgende:
Ah, ik ben meerdere malen in het buitenland (nooit in Frankrijk zelf) Franse meisjes tegengekomen.

Initiatief van vrouwen valt mij altijd wel op,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu valt mij daarbij op dat bij mij dit vaak Franse meisjes zijn. Ik heb dit denk ik +- 5x meegemaakt, en zoveel Franse meisjes kom ik niet tegen. Zeker als je het gaat vergelijken met de hoeveelheid Nederlandse vrouwen die ik tegenkom waarbij ik haast nooit meemaak dat ze initiatief nemen als ze je nog niet kennen.

Mja ik vraag me ergens wel af of de Fransen niet een cultuur hebben waar contact maken met anderen wat normaler is dan in de overige landen.
Vrouwen in Nederland zijn nou eenmaal contactgestoord :')
pi_150015405
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:24 schreef getfitbysmith het volgende:

[..]

Vrouwen in Nederland zijn nou eenmaal contactgestoord :')
Nouja dat wil ik niet perse zeggen, hoewel de smartphone en vrouwen een gevaarlijke combi is.. Bedoel, onder het fietsen op dat kut ding kijken en aangereden worden omdat je niet oplet is wel een beetje debiel. (Ja schijnt dus een vrouwenprobleem te zijn dit)

Ik denk dat ze misschien gelijk denken een slet te zijn als ze contact maken met een man? ''Omdat de man contact hoort te leggen en ze anders makkelijk zijn''. Wel een lekker kromme manier van redeneren want als je niet makkelijk wilt zijn zul je toch echt wat meer op inhoud moeten gaan oordelen en wat minder op het mannetje met de grootste ballen en het meest zelfverzekerde overkomen. Mja misschien vinden ze dat laatste ook wel gewoon lekker, maar dat strijkt dan weer niet echt met ''geen slet willen zijn'' ik snap het niet... Ojee ik probeer vrouwen te begrijpen, ik snap het weer.
  woensdag 25 februari 2015 @ 08:35:40 #175
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_150019341
quote:
3s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nouja dat wil ik niet perse zeggen, hoewel de smartphone en vrouwen een gevaarlijke combi is.. Bedoel, onder het fietsen op dat kut ding kijken en aangereden worden omdat je niet oplet is wel een beetje debiel. (Ja schijnt dus een vrouwenprobleem te zijn dit)
Offtopic maar: herkenbaar. Ik had er gister nog één voor me die zowat onder een bus kwam omdat ze zo slingerde dat ze bijna haar evenwicht verloor toen iemand haar maar rechts inhaalde. Maar ze was wel onderdeel van het appgesprek. Dat wel.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')