abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149916775
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 13:48 schreef Lutalo het volgende:
De Pianista vls Google.
Gebruik je nog steeds niet Irfanview? Ik kan je naam zien, heb daarom niet je plaatje ge-edit.

Ja, hier gaat de Pianista dus naar links (west), zoals we op alle kaarten zagen. Via oost hier kom je bij de Pata de Macho trail
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149916827
quote:
99s.gif Op zondag 22 februari 2015 13:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
We zouden met z'n allen duidelijker moeten zijn of we de Rio Pianisto of de Pianisto Trail bedoelen in onze posts en kaartjes.

• De Rio Pianista gaat niet over de CD (duh) maar de Pianista Trail wel
• De klim naar de foto-locatie-mirador volgt niet de Pianista Trail maar is een oostelijk zijpad
Zo klopt het?
Ja duidelijkheid ben ik met je eens.

Als ik hoor "je kan op een gegeven moment naar rechts" terwijl ik letterlijk 2 dagen 16 uur per dag aan kaarten gewerkt heb, krijg ik het idee van je vriendin in de auto die schreeuwt, voor de voorruit zwaait en heftig beweegt: "daar moet je heen", zonder ook maar iets van "daar" te specificeren. :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149917076
Ik begrijp je kaarten ook niet. El Pianista als enige aanduiding (van wat?) en 2 miradors (sinds wanneer en waarom?).
pi_149917118
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:09 schreef 11en30 het volgende:
Ik begrijp je kaarten ook niet. El Pianista als enige aanduiding (van wat?) en 2 miradors (sinds wanneer en waarom?).
Mijn kaarten zijn gewoon hetlandschap ingetekend. Wat valt er niet aan te snappen?

El Pianista = de rivier en het pad, voor 90% vrijwel hetzelfde.
2 Miradors = goeie informatie van Gorraay, de GPS-data van gisteren.

pi_149917215
Als je dan de officiële El Pianista trail (oranje lijn op Matakaart) volgt kom je dus niet op het punt waar je bij goed weer de beide oceanen kunt zien.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_149917246
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:16 schreef Lutalo het volgende:
Als je dan de officiële El Pianista trail (oranje lijn op Matakaart) volgt kom je dus niet op het punt waar je bij goed weer de beide oceanen kunt zien.
Jawel, door bij de rode lijn omhoog te klimmen. Die rode lijn heb ik niet verzonnen ofzo; komt van de GPSdata van Gorraay.

Er is ook niet 1 punt waar je beide oceanen kunt zien; het zijn 2 aparte Miradors zoals we zien op de GPS.

zondag 22 februari 2015 @ 14:18:31 #207
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_149917275
quote:
19s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mijn kaarten zijn gewoon hetlandschap ingetekend. Wat valt er niet aan te snappen?

Gorraay heeft het over Mirador Zuid waar je de Pacific kunt zien en Mirador Noord waar je de Caribische zee kunt zien. "op minieme afstand van elkaar"
Maar is dat de ongeveer 250 meter die ze op je kaart uit elkaar liggen?
Wie dit leest is gek
pi_149917320
quote:
99s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:18 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Gorraay heeft het over Mirador Zuid waar je de Pacific kunt zien en Mirador Noord waar je de Caribische zee kunt zien. "op minieme afstand van elkaar"
Maar is dat de ongeveer 250 meter die ze op je kaart uit elkaar liggen?
Ja, die punten die hij heeft staan in zijn plaatje kan je gewoon invoeren op GE en op HERE en dan krijg je de plekken te zien.

pi_149917350
quote:
12s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jawel, door bij de rode lijn omhoog te klimmen. Die rode lijn heb ik niet verzonnen ofzo; komt van de GPSdata van Gorraay.

Er is ook niet 1 punt waar je beide oceanen kunt zien; het zijn 2 aparte Miradors zoals we zien op de GPS.
Als je oranje lijn volgt, kom niet niet op die twee Miradors.
pi_149917353
quote:
19s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Het" pad. Dus die wandelaar met GPS, Sinaproc, KingRoad en Baru tekenen niet "het pad" in? Welk pad houden zij dan wel aan? "Een" pad? itt "het"pad? En 2 miradors want goeie informatie? Huh? :? Allemaal wartaal voor mij.
pi_149917433
quote:
14s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, die punten die hij heeft staan in zijn plaatje kan je gewoon invoeren op GE en op HERE en dan krijg je de plekken te zien.
Op welke mirador zijn de foto's van K en L genomen? Op beide miradors? Graag aanduiden welke waar. Op 1 mirador? Dan is de andere geen goeie informatie maar ruis zoals alle 40 irrelevante miradors dat zijn.
pi_149917443
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:20 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Als je oranje lijn volgt, kom niet niet op die twee Miradors.
Precies, dan ga je eraan voorbij.
pi_149917591
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:23 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Op welke mirador zijn de foto's van K en L genomen? Op beide miradors? Graag aanduiden welke waar. Op 1 mirador? Dan is de andere geen goeie informatie maar ruis zoals alle 40 irrelevante miradors dat zijn.
Op de 1e. Of er op de 2e foto's zijn gemaakt weten we niet. Aanduidingen waar de foto's zijn genomen staat in het laatst geposte plaatje van me.

pi_149917611
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 13:56 schreef Lutalo het volgende:

Idd, je kan afslaan naar de Lost Waterfalls, afslaan naar de Mirador en 'afslaan' naar die grote 'open' plek.
Dit zijn de paden die ik graag op de kaart zou zien. Is de oranje lijn één van deze 3?
pi_149917630
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:24 schreef gynaika het volgende:

[..]

Precies, dan ga je eraan voorbij.
Daarom moet er ook een bordje of een pijl staan bij die ingang Klim.

M.i. is dat Kris die bij de ingang Klim staat met haar waterflesje en Lisanne maakt vanaf de Pianista (pad + rivier) een foto van Kris, al op het klimmende pad.

pi_149917664
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:29 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dit zijn de paden die ik graag op de kaart zou zien. Is de oranje lijn één van deze 3?
De Lost waterfalls ligt heel ergens anders; in het volgende (west) dal.

"Grote open plek", ook geen idee wat Lutalo bedoelt.

Geef dan coordinaten of HERE-links, dat praat veel makkelijker dan "daar moet je naar rechts".

zondag 22 februari 2015 @ 14:35:27 #217
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_149917802
quote:
14s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja Ok was me niet duidelijk.
quote:
14s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daarom moet er ook een bordje of een pijl staan bij die ingang Klim.

M.i. is dat Kris die bij de ingang Klim staat met haar waterflesje en Lisanne maakt vanaf de Pianista (pad + rivier) een foto van Kris, al op het klimmende pad.
Als je op Google Earth de Pianista Trail toevoegt dan pakt ie de klim naar de Mirador en niet de eigenlijke trail.
Overigens begint die klim met een stuk afdaling, in het begin zelfs 24%

[ Bericht 0% gewijzigd door Nieuwschierig op 22-02-2015 14:47:54 ]
Wie dit leest is gek
pi_149917826
Het is mij niet duidelijk welk van de miradors op jouw kaart M1 is. De bovenste of de onderste groene stip? En welke is van Baru? Die hou ik persoonlijk aan aangezien hij BFF is van P die dezelfde mirador heeft gefotografeerd als K en L.
pi_149917885
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:36 schreef 11en30 het volgende:
Het is mij niet duidelijk welk van de miradors op jouw kaart M1 is. De bovenste of de onderste? En welke is van Baru? Die hou ik persoonlijk aan aangezien hij BFF is van P die dezelfde mirador heeft gefotografeerd als K en L.
Die van Baru, de eerste van jou (voordat je naar de banaan switchte) en die van mij zijn allemaal de 2e, noordelijke, Caribische Mirador, waar we dus geen foto's van hebben gezien. De eerste Mirador is de onderste, de Pacifische, die met de foto's.

pi_149918040
Een iets duidelijker plaatje van de gevolgde route. Zie de 2 quebrada 1's, zou goed zijn die ook te kunnen plotten op de kaart. De Pianista is oranje, waar dat dal doorloopt en de trail de rode klim maakt, wordt ie grijs.

pi_149918266
quote:
19s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die van Baru, de eerste van jou (voordat je naar de banaan switchte) en die van mij zijn allemaal de 2e, noordelijke, Caribisch Mirador, waar we dus geen foto's van hebben gezien. De eerste Mirador is de onderste, de Pacifische, die met de foto's.
Ik ben nooit geswitcht en ik heb er maar 1 gepost. :')

Mijn vraag was of de noordelijke of zuidelijke groene stip de mirador van Baru is.
Jouw antwoord is: de noordelijke. En die noem jij M2, ik noemde deze mijn banaan.
Jij en Gorray claimen de zuidelijke als lokatie voor de foto's, M1.

Heb ik het nu dan eindelijk jouw visie op deze kwestie begrepen?
pi_149918343
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:51 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ik ben nooit geswitcht en ik heb er maar 1 gepost. :')

Mijn vraag was of de noordelijke of zuidelijke groene stip de mirador van Baru is.
Jouw antwoord is: de noordelijke. En die noem jij M2.
Jij en Gorray claimen de zuidelijke als lokatie voor de foto's, M1.

Heb ik het nu dan eindelijk jouw visie op deze kwestie begrepen?
Ik "claim" niks.

Gorraay heeft de echte GPS-data van de wandeling opgezocht, die heb ik op GE en HERE geplot.

Die 2 Miradors komen dan ook daar vandaan. M2 is idd die van Baru en mij. M1 is waar de foto's zijn genomen. Zie ook het fotoplaatje, 2 pagina's terug.

Alle coördinaten staan in de OP, links naar HERE ook.

pi_149918413
quote:
19s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

M2 is idd die van Baru en mij. M1 is waar de foto's zijn genomen. Zie ook het fotoplaatje, 2 pagina's terug.
:?

Als lokatie van de foto's van K en L op de/een mirador kies jij dus de plek waar volgens jou niet de foto's zijn genomen.

Helder. :N
pi_149918462
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:55 schreef 11en30 het volgende:

[..]

:?

Als lokatie van de foto's van K en L op de/een mirador kies jij dus die waar volgens jou niet de foto's zijn genomen.
- de foto's zijn genomen van de Pacifische kant, Baru heeft uitgelegd al maanden geleden wat je ziet
- de Mirador "koos" ik voordat Gorraay met de juiste data kwam en er dus 2 Miradors bleken te zijn

pi_149918883
Voor mij niet te volgen maar ik probeer het nog een keer.

- M2 is de mirador volgens Baru
- jij had (o.a.) M2 gekozen als lokatie van de foto's
- toen kwam Gorraay met gps en M1
- toen switchte je naar M1 als lokatie voor de mirador van de foto's

Waarom zou Baru een andere mirador aanwijzen als "de" mirador die op alle foto's en video's staat?
pi_149918917
quote:
99s.gif Op zondag 22 februari 2015 14:35 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ja Ok was me niet duidelijk.

[..]

Als je op Google Earth de Pianista Trail toevoegt dan pakt ie de klim naar de Mirador en niet de eigenlijke trail.
Overigens begint die klim met een stuk afdaling, in het begin zelfs 24%

[ afbeelding ]
Cool, hoe krijg jij zo'n mooi profiel in Google Earth?

Klopt, die afdaling zie je in de bochten, die heb ik in GE geplot.

pi_149919049
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:09 schreef 11en30 het volgende:
Voor mij niet te volgen maar ik probeer het nog een keer.

- M2 is de mirador volgens Baru
- jij had (o.a.) M2 gekozen als lokatie van de foto's
- toen kwam Gorraay met gps en M1
- toen switchte je naar M1 als lokatie voor de mirador van de foto's
NEE!

Ik ben niet "geswitched". Gorraay kwam met de juiste data, dus die heb ik geplot. De M2 die Baru en ik hadden is idd niet die van de foto's, want die zijn van de Pacifische kant.

quote:
Waarom zou Baru een andere mirador aanwijzen als "de" mirador die op alle foto's en video's staat?
Dta moet je hem vragen, niet aan mij.

We hadden voorheen geen enkel duidelijk beeld van de Mirador(s) dus Baru en Geruisloos, Gorraay, matteo, miura, ik en alle anderen waren afhankelijk van brak kaartmateriaal. De Mirador (toen nog 1) was dus een los geplot punt, zo goed mogelijk met de brakke data die we hadden.

Dingen als "claimen", "geloven", "stemmen" horen bij dit soort onderwerpen helemaal niet thuis.

Waarheidsvinding, expeditie, natuurwetenschap, dat gaat allemaal niet om dat soort woorden. Het is een discussie over feiten.

zondag 22 februari 2015 @ 15:19:07 #228
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_149919190
"Twee miradors" slaat op het al bekende feit dat je, als je op de Mirador even doorloopt, uitzicht hebt op het noorden en bij goed weer tot aan de Caraïbische kust kunt kijken. Er is hier ooit een link geplaatst naar een filmpje van een man die zijn camera draaiend neerzet op de Mirador, de lens naar het noorden gericht. Je ziet hem rechts weglopen tussen de bomen, naar het andere uitkijkpunt, en even later terugkomen.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_149919265
Mata. De grote openplek is bovenop de CD, Volg je eigen oranje lijn. Die ope plek heb ik eerder gepost als moge lijke Mirador, maar is wrsnlk te groot.
Lost Waterfalls komt van Domnivoor " als je op el pianista de ver keerde afslag neemt kom je bij de Lost Waterfalls".
pi_149919332
Eerst was je het (o.a.) eens met Baru, toen met Gorraay maar dat zijn wel 2 verschillende lokaties dus op enig moment ben je van mening over waar de foto's/video's gemaakt zijn geswitcht.

"Jouw" mirador leek wel een stuurloos schip op een wilde zee. Elk dagdeel weer ergens anders, met alle winden meewaaiend.

En laat me niet lachen met je afkeurinig van claimen, geloven, stemmen. Je bent zelf degene die de OP continu vervuilt met afbeeldingen met "Mata's paddock" en "Mata's mirador 1, 2, etc" Dat zet je er toch echt zelf in. En als ik daar dan op mijn manier aan refereer hoor ik hier niet thuis? Heb je je malariaprik wel op tijd gehad?
pi_149919350
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:22 schreef Lutalo het volgende:
Mata. De grote openplek is bovenop de CD, Volg je eigen oranje lijn. Die ope plek heb ik eerder gepost als moge lijke Mirador, maar is wrsnlk te groot.
Lost Waterfalls komt van Domnivoor " als je op el pianista de ver keerde afslag neemt kom je bij de Lost Waterfalls".
Je bedoelt die paddock aan de linker (west) kant van El Pianista? Die ik ingekleurd heb?

Dat is niet waar de Miradors zijn.

Wat Domnivoor bedoelt moet ie dan maar even in een kaartje plotten of op HERE aanwijzen. We hebben die softwares niet voor niks.

Vage beweringen als "daar moet je zijn" en "je kan naar links afslaan en zo kom je op de Cascadas Perdidas" lijkt me in dit stadium niet meer nodig.

pi_149919565
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:19 schreef Gorraay het volgende:
"Twee miradors" slaat op het al bekende feit dat je, als je op de Mirador even doorloopt, uitzicht hebt op het noorden en bij goed weer tot aan de Caraïbische kust kunt kijken. Er is hier ooit een link geplaatst naar een filmpje van een man die zijn camera draaiend neerzet op de Mirador, de lens naar het noorden gericht. Je ziet hem rechts weglopen tussen de bomen, naar het andere uitkijkpunt, en even later terugkomen.
Bedoel je deze?

zondag 22 februari 2015 @ 15:37:50 #233
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_149919756
quote:
11s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Cool, hoe krijg jij zo'n mooi profiel in Google Earth?

Klopt, die afdaling zie je in de bochten, die heb ik in GE geplot.
Profiel krijg je door rechts te klikken op Sendeo Pianista in de lijst van persoonlijke plaatsen en dan Hoogteverschillen te kiezen. Route is spiegelbeeld:Heen en terug.
Wie dit leest is gek
  zondag 22 februari 2015 @ 15:38:29 #234
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_149919782
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:31 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Bedoel je deze?

Ja, dank je wel.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_149919805
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:37 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Profiel krijg je door rechts te klikken op Sendeo Pianista in de lijst van persoonlijke plaatsen en dan Hoogteverschillen te kiezen. Route is spiegelbeeld:Heen en terug.
Maar dat is dan een trail die je hebt geladen ofzo? Heb je een file oid? Hoe krijgt GE dat profiel erin? Ik heb dat niet.

pi_149920042
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:38 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Ja, dank je wel.
Die man doet een paar stappen, da's echt niet tussen M1 en M2 of andersom op de kaart.

@Mata, je verhaal rammelt aan alle kanten.
pi_149920107
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:43 schreef 11en30 het volgende:

@Mata, je verhaal rammelt aan alle kanten.
Je 12-jarigengezuig en ongefundeerde "kritiek" op vele uren hard werk kunnen me echt gestolen worden. :W

pi_149920505
Als ik het dus goed begrijp zijn we er na een jaar achter dat er verschillende manieren zijn op de top te komen en dat er niet een top is maar 2?

Wat ik vooral interessant vind is:
- Waarom deden Kris en Lisanne de Pianista? (wie vertelde hen dit?)
- Waar haalde zij de info vandaan?
- Welke info was er destijds te vinden via Google of bij de taalschool?
- hoe kunnen zij binnen 2 uur boven komen op de top zonder fout te lopen?

En de belangrijkste vraag: Waar werd de foto van 11.05 uur genomen ??
pi_149920604
quote:
14s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je 12-jarigengezuig en ongefundeerde "kritiek" op vele uren hard werk kunnen me echt gestolen worden. :W
Ja ik kan vasthoudend zijn als mijn BS alarm afgaat.

Loopt die man op de video die ik net postte volgens jou tussen M1 en M2 heen weer?
pi_149920661
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:51 schreef jackie12 het volgende:
Als ik het dus goed begrijp zijn we er na een jaar achter dat er verschillende manieren zijn op de top te komen
Nee.
quote:
en dat er niet een top is maar 2?
Niet "toppen", wel "miradors". De "top" ligt tussen de 2 Miradors, staat ook aangegeven in de OP.

quote:
Wat ik vooral interessant vind is:
- Waarom deden Kris en Lisanne de Pianista? (wie vertelde hen dit?)
- Waar haalde zij de info vandaan?
- Welke info was er destijds te vinden via Google of bij de taalschool?
- hoe kunnen zij binnen 2 uur boven komen op de top zonder fout te lopen?

En de belangrijkste vraag: Waar werd de foto van 11.05 uur genomen ??
1 & 2 - het hostel, de map, internet (Martijn zei dat zijn zus thuis al veel opgezocht had over Boquete)
3 - dat hebben we toen net na het bekend worden zelf bekeken, zou je in de eerste delen moeten zien
4 - omdat er waarschijnlijk bordjes staan
5 - ik denk niet aan het begin van El Pianista (niet op mijn kaart, is verder naar onderen (zuiden), maar ergens verderop. In een uur dat stuk van begin Pianista tot de Klim is echt heel snel.

pi_149920819
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:19 schreef Gorraay het volgende:
rechts weglopen tussen de bomen, naar het andere uitkijkpunt, en even later terugkomen.
Dat is helemaal niet zo. Nadat hij zijn camera met statief heeft geinstalleerd, loopt hij richting die bomen waar het pad daalt in de richting van "tunnel"+ 1e quebrada. (Dat is dezelfde plek waar de ouders van Kris ook het pad vervolgen.) Vervolgens komt hij terug, neemt een slok en loopt richting statief waar hij zijn camera pakt. Dit alles doet hij op een klein oppervlak, op één Mirador.
pi_149921837
Nee, klopt niks van. Dit hele hoofdstuk is nog niet rijp voor de OP. Eruit ermee!
pi_149921882
quote:
15s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar dat is dan een trail die je hebt geladen ofzo? Heb je een file oid? Hoe krijgt GE dat profiel erin? Ik heb dat niet.
kan in GE pro
kost 500 $ ofzo
ik gerbuik het ook al jaren :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_149922108
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:22 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

kan in GE pro
kost 500 $ ofzo
ik gerbuik het ook al jaren :7
Ah, dat verklaart het.

Zou het via werk misschien kunnen regelen, maar is lastig met mijn break. Es kijken.

pi_149922141
quote:
14s.gif Op zondag 22 februari 2015 00:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ok, prima, ik had snel de resolutie van de paddocks bekeken en die was precies de brakke van Google. Staat er ook onder; images from Google.

Huisjes zoeken tussen de 2e quebrada en de 2e kabelbrug is hard nodig. Ik heb er 1 van matteo, buiten de gevonden huizen op de paddocks, verder nog niks... -O-
Ik heb een basisplaatje gemaakt van de buurt rond de kabelbruggen. Daar staat ook een van de twee huisjes op. Rechtsonder. En mogelijk een paar koeien. ):O ):O ):O

Kun je ook opnemen.

http://s8.photobucket.com(...).jpg.html?sort=3&o=0
pi_149922239
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:27 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Ik heb een basisplaatje gemaakt van de buurt rond de kabelbruggen. Daar staat ook een van de twee huisjes op. Rechtsonder. En mogelijk een paar koeien. ):O ):O ):O

Kun je ook opnemen.

http://s8.photobucket.com(...).jpg.html?sort=3&o=0
Gracias, ja, precies dit stuk is dan weer te zien op HERE. De monding met de andere Changuinola (ten zuiden van de Pata de Macho) is net weer bewolkt.

pi_149922264
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 02:17 schreef Gorraay het volgende:
[ afbeelding ]

Zou deze relatief open plek op de HERE-kaart de Mirador zijn? Coördinaten: 8.8349, -82.4231. Dat is ongeveer 75 meter noordoostelijk van de locatie die ik heb geschat op grond van de GPS-gegevens op de (erg onduidelijke) Google Earth-kaart.
Ongeveer 80 meter naar het zuidwesten ligt een klein vlekje dat nu vrij algemeen als de meest waarschijnlijke Miradorlocatie wordt gezien. Op basis van de door jou ingebrachte GPS gegevens. Waarvoor dank uiteraard.
pi_149922527
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:29 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Ongeveer 80 meter naar het zuidwesten ligt een klein vlekje dat nu vrij algemeen als de meest waarschijnlijke Miradorlocatie wordt gezien. Op basis van de door jou ingebrachte GPS gegevens. Waarvoor dank uiteraard.
Ja, zo heb ik hem ook:

rechts de open plek vlakbij de 2 Miradors.

Interessante vraag; hebben Kris en Lisanne bij de 2e Mirador ook foto's gemaakt?

Laatste die we hebben op de 1e Mirador is _500. Eerste in de "tunnel" is _505... Zouden dus 4 foto's tussen 13:00 en 13:20 gemaakt moeten zijn, op die 2e Mirador?

pi_149922653
quote:
19s.gif Op zondag 22 februari 2015 13:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, rood is GPS, oranje is de El Pianista.

"op een gegeven moment naar rechts", sorry Lutalo, maar nu hebben we 4 kaartensoftwares, hoe kan ik nou raden wat je hier bedoelt? En "rechts" op het kaartbeeld met Noord boven is oost.
Zijn er aanwijzingen dat de oranje route bestaat als pad, en welke dan?
De sinaproc zoekkaart geeft aanwijzing dat er oostelijk van de mirador ook nog een overgang zou kunnen zijn, op weg naar de rode route naar hut 13 o.a.
Maar de oranje route loopt westelijk.
pi_149922703
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')