Als Kris en Lisanne links het bruggetje over zijn gegaan zoals in de map van de taalschool stond dan hebben ze het niet in minder dan 2 uur kunnen doen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En is dat dan bij het bruggetje of verder hogerop?
Ik las ergens dat een groepje die over het bruggetje gingen uiteindlijk bij een hek o.i.d. en een bord 'verboden toegang' niet verder omhoog konden
Ik
Dat zag ik ook. Al moet uiteindelijk wel hetzelfde hoogteverschil worden overbrugd, dus wat je eerst wint lever je later misschien weer in.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:53 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als Kris en Lisanne links het bruggetje over zijn gegaan zoals in de map van de taalschool stond dan hebben ze het niet in minder dan 2 uur kunnen doen.
Het terrein is achter het bruggetje heel anders dan het vlakke gedeelte via de weg
Nee, dat oranje pad is inmiddels fantasie geworden. Achterhaald door de (GPS) feiten. Het witte pad is een mogelijk traject en de 1e en 2e quebrada zijn nu aan de beurt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:58 schreef Lutalo het volgende:
[..]
?
Ik snap 'm niet?
Je kunt halverwege die berg kiezen of je via de Mirador ( Kris en Lisanne, AFK, Nos Eva Wiessing) gaat of niet?
Als ik naar benefits kijk dan is het eerste stuk behoorlijk vlak.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zag ik ook. Al moet uiteindelijk wel hetzelfde hoogteverschil worden overbrugd, dus wat je eerst wint lever je later misschien weer in.
De vraag is óf en waar beide routes samenkomen.
De rivier niet, maar de naam staat verkeerd.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:12 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja hij lijkt wel iets gedraaid?
want ... de pianista rivier loopt hier anders ?
Dit is gewoon Google Maps.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:13 schreef ootjekatootje het volgende:
http://mapcarta.com/19751666
Ook een lekkere, zonder wolken en mist
Ja, er moet een punt zijn waar je van het zuid-noord-lopende pad omhoog de klim gaat maken naar de Mirador. Lijkt me ook dat daar een bordje staat?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:58 schreef Lutalo het volgende:
[..]
?
Ik snap 'm niet?
Je kunt halverwege die berg kiezen of je via de Mirador ( Kris en Lisanne, AFK, Nos Eva Wiessing) gaat of niet?
En die 2 Miradors liggen beide op de bergkam? Maar op welke zijn de foto's genomen?quote:Op zondag 22 februari 2015 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, er moet een punt zijn waar je van het zuid-noord-lopende pad omhoog de klim gaat maken naar de Mirador. Lijkt me ook dat daar een bordje staat?
Het dal van de Pianista loopt door tot aan de 2e Quebrada, er staat ook een huis langs.
Ja de HERE link was voor de kaarten bouwers, en mapcarta.com is heerlijk voor de niet die-hard posters hier. Het is anders dan googlemaps want wat doet deze site:quote:Op zondag 22 februari 2015 00:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit is gewoon Google Maps.
Over de kwaliteit:
"Helaas hebben wij hier geen beelden van"
Jammer, je HERE-link was zo goed. Een heel beeld van alles zonder wolken zou mooi zijn, in plaats van schipperen tussen HERE en BING.
Maar goed, lekker puzzelwerkje.
Ben inmiddels wat verder gevorderd...
Die we gezien hebben alleen bij de 1e (!).quote:Op zondag 22 februari 2015 00:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En die 2 Miradors liggen beide op de bergkam? Maar op welke zijn de foto's genomen?
Ok, prima, ik had snel de resolutie van de paddocks bekeken en die was precies de brakke van Google. Staat er ook onder; images from Google.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
en ook leuk als je op de foto's klikt zie je wie/wat/waar met coördinaten, en de plekken waar de foto's gemaakt zijn.
hoezo niet handig?
Ok. En dan gaat het ene "niet te missen" pad verder over een tweede hoogte waar ook mirador/uitzicht is voordat het afdaalt naar de 1e-quebrada foto?quote:Op zondag 22 februari 2015 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die we gezien hebben alleen bij de 1e (!).
- er zaten maar 6 seconden tussen de beide foto's uitgelicht in de OP
- de wolken hingen wel boven de Caribische kant, maar Lisanne steekt nog steeds haar duimpjes op bij de Pacifische
Weer gevonden:quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En is dat dan bij het bruggetje of verder hogerop?
Ik las ergens dat een groepje die over het bruggetje gingen uiteindlijk bij een hek o.i.d. en een bord 'verboden toegang' niet verder omhoog konden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |