Gebruik je nog steeds niet Irfanview? Ik kan je naam zien, heb daarom niet je plaatje ge-edit.quote:
Ja duidelijkheid ben ik met je eens.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
We zouden met z'n allen duidelijker moeten zijn of we de Rio Pianisto of de Pianisto Trail bedoelen in onze posts en kaartjes.
• De Rio Pianista gaat niet over de CD (duh) maar de Pianista Trail wel
• De klim naar de foto-locatie-mirador volgt niet de Pianista Trail maar is een oostelijk zijpad
Zo klopt het?
Mijn kaarten zijn gewoon hetlandschap ingetekend. Wat valt er niet aan te snappen?quote:Op zondag 22 februari 2015 14:09 schreef 11en30 het volgende:
Ik begrijp je kaarten ook niet. El Pianista als enige aanduiding (van wat?) en 2 miradors (sinds wanneer en waarom?).
Jawel, door bij de rode lijn omhoog te klimmen. Die rode lijn heb ik niet verzonnen ofzo; komt van de GPSdata van Gorraay.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:16 schreef Lutalo het volgende:
Als je dan de officiële El Pianista trail (oranje lijn op Matakaart) volgt kom je dus niet op het punt waar je bij goed weer de beide oceanen kunt zien.
Gorraay heeft het over Mirador Zuid waar je de Pacific kunt zien en Mirador Noord waar je de Caribische zee kunt zien. "op minieme afstand van elkaar"quote:Op zondag 22 februari 2015 14:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn kaarten zijn gewoon hetlandschap ingetekend. Wat valt er niet aan te snappen?
El Pianista = de rivier en het pad, voor 90% vrijwel hetzelfde.
2 Miradors = goeie informatie van Gorraay, de GPS-data van gisteren.
Ja, die punten die hij heeft staan in zijn plaatje kan je gewoon invoeren op GE en op HERE en dan krijg je de plekken te zien.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Gorraay heeft het over Mirador Zuid waar je de Pacific kunt zien en Mirador Noord waar je de Caribische zee kunt zien. "op minieme afstand van elkaar"
Maar is dat de ongeveer 250 meter die ze op je kaart uit elkaar liggen?
Als je oranje lijn volgt, kom niet niet op die twee Miradors.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jawel, door bij de rode lijn omhoog te klimmen. Die rode lijn heb ik niet verzonnen ofzo; komt van de GPSdata van Gorraay.
Er is ook niet 1 punt waar je beide oceanen kunt zien; het zijn 2 aparte Miradors zoals we zien op de GPS.
"Het" pad. Dus die wandelaar met GPS, Sinaproc, KingRoad en Baru tekenen niet "het pad" in? Welk pad houden zij dan wel aan? "Een" pad? itt "het"pad? En 2 miradors want goeie informatie? Huh?quote:Op zondag 22 februari 2015 14:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn kaarten zijn gewoon hetlandschap ingetekend. Wat valt er niet aan te snappen?
El Pianista = de rivier en het pad, voor 90% vrijwel hetzelfde.
2 Miradors = goeie informatie van Gorraay, de GPS-data van gisteren.
Op welke mirador zijn de foto's van K en L genomen? Op beide miradors? Graag aanduiden welke waar. Op 1 mirador? Dan is de andere geen goeie informatie maar ruis zoals alle 40 irrelevante miradors dat zijn.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, die punten die hij heeft staan in zijn plaatje kan je gewoon invoeren op GE en op HERE en dan krijg je de plekken te zien.
Precies, dan ga je eraan voorbij.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:20 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Als je oranje lijn volgt, kom niet niet op die twee Miradors.
Op de 1e. Of er op de 2e foto's zijn gemaakt weten we niet. Aanduidingen waar de foto's zijn genomen staat in het laatst geposte plaatje van me.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:23 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Op welke mirador zijn de foto's van K en L genomen? Op beide miradors? Graag aanduiden welke waar. Op 1 mirador? Dan is de andere geen goeie informatie maar ruis zoals alle 40 irrelevante miradors dat zijn.
Dit zijn de paden die ik graag op de kaart zou zien. Is de oranje lijn één van deze 3?quote:Op zondag 22 februari 2015 13:56 schreef Lutalo het volgende:
Idd, je kan afslaan naar de Lost Waterfalls, afslaan naar de Mirador en 'afslaan' naar die grote 'open' plek.
Daarom moet er ook een bordje of een pijl staan bij die ingang Klim.quote:
De Lost waterfalls ligt heel ergens anders; in het volgende (west) dal.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:29 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dit zijn de paden die ik graag op de kaart zou zien. Is de oranje lijn één van deze 3?
Ja Ok was me niet duidelijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, die punten die hij heeft staan in zijn plaatje kan je gewoon invoeren op GE en op HERE en dan krijg je de plekken te zien.
Als je op Google Earth de Pianista Trail toevoegt dan pakt ie de klim naar de Mirador en niet de eigenlijke trail.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom moet er ook een bordje of een pijl staan bij die ingang Klim.
M.i. is dat Kris die bij de ingang Klim staat met haar waterflesje en Lisanne maakt vanaf de Pianista (pad + rivier) een foto van Kris, al op het klimmende pad.
Die van Baru, de eerste van jou (voordat je naar de banaan switchte) en die van mij zijn allemaal de 2e, noordelijke, Caribische Mirador, waar we dus geen foto's van hebben gezien. De eerste Mirador is de onderste, de Pacifische, die met de foto's.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:36 schreef 11en30 het volgende:
Het is mij niet duidelijk welk van de miradors op jouw kaart M1 is. De bovenste of de onderste? En welke is van Baru? Die hou ik persoonlijk aan aangezien hij BFF is van P die dezelfde mirador heeft gefotografeerd als K en L.
Ik ben nooit geswitcht en ik heb er maar 1 gepost.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die van Baru, de eerste van jou (voordat je naar de banaan switchte) en die van mij zijn allemaal de 2e, noordelijke, Caribisch Mirador, waar we dus geen foto's van hebben gezien. De eerste Mirador is de onderste, de Pacifische, die met de foto's.
Ik "claim" niks.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:51 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ik ben nooit geswitcht en ik heb er maar 1 gepost.![]()
Mijn vraag was of de noordelijke of zuidelijke groene stip de mirador van Baru is.
Jouw antwoord is: de noordelijke. En die noem jij M2.
Jij en Gorray claimen de zuidelijke als lokatie voor de foto's, M1.
Heb ik het nu dan eindelijk jouw visie op deze kwestie begrepen?
quote:Op zondag 22 februari 2015 14:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
M2 is idd die van Baru en mij. M1 is waar de foto's zijn genomen. Zie ook het fotoplaatje, 2 pagina's terug.
- de foto's zijn genomen van de Pacifische kant, Baru heeft uitgelegd al maanden geleden wat je zietquote:Op zondag 22 februari 2015 14:55 schreef 11en30 het volgende:
[..]![]()
Als lokatie van de foto's van K en L op de/een mirador kies jij dus die waar volgens jou niet de foto's zijn genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |