quote:Anti-terreurtop Washington - Ahmed Aboutaleb
Vanavond aan tafel Ahmed Aboutaleb, net terug uit Washington. "Als je het niet ziet zitten dat humoristen een krantje maken, ja... mag ik het zo zeggen: rot toch op!" was zijn reactie op de aanslag op Charlie Hebdo. De burgemeester van Rotterdam, de meest multiculturele stad van Nederland, noemde zich "een woedende moslim" en riep moslims op om massaal afstand te nemen van de gebeurtenissen. Zijn harde woorden leidden tot gemengde reacties. Maar Aboutaleb was altijd al van de strenge lijn, eerder wilde hij boerkadragers hun uitkering ontnemen omdat ze door het gewaad niet konden werken. Zijn klare taal bleef ook in het buitenland niet onopgemerkt. Op uitnodiging van president Obama nam hij deze week in Washington deel aan de anti-terreurtop daar..
Hij zou met gemak de proloog van de Tour 2015 winnen als er een Jihadist achter hem aanrent.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:53 schreef Mani89 het volgende:
Matthijs is al de hele dag aan het fietsen.
Hoi waxmaskquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:04 schreef wolferl het volgende:
Zwarte artiest wordt besproken, en er zitten weer zwarten om het te bespreken.
Tong80quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Zijn er FOK!ers die hier om kunnen lachen?
Finkers is leuk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan zeker om Finkers lachen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:05 schreef ajacied4lf het volgende:
OK, ik vind het iig bijzonder.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oke.
Ik heb er nooit om kunnen lachen.
Dat vast ook. Ik vind ook niet alles leuk, maar waardeer zijn uniciteit.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, Herman Finkers is een lieve man.
Oh ik ook wel hoor. Het is niet iets waar ik zelf een avond voor zou gaan zitten, maar hij is wel authentiek en er zitten best leuke stukken bij.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat vast ook. Ik vind ook niet alles leuk, maar waardeer zijn uniciteit.
Ja maar ik vond dat sportschool-jetlag verhaal niet heel interessant persoonlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hallo Pax. Aboutaleb is een god.
Dat klopt. Matthijs he.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar ik vond dat sportschool-jetlag verhaal niet heel interessant persoonlijk
Mijn stem heeft ie. Eindelijk weer iemand waarmee je in het buitenland geen modderfiguur slaat.quote:
Eerst even van partij wisselen.quote:
Uhquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:14 schreef marcodej het volgende:
Terrorisme is alleen erg als het hier gebeurt, aldus Abou.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:27 schreef Nober het volgende:
Wow wat zijn die zwarte goed, neem nou James Brown... wat een geweldenaar. Bla bla bla.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:28 schreef Nober het volgende:
Hebben we lijntjes gesnoven? Ja dat hebben we, maar dat mag allemaal.
Matthijs heeft in ieder geval een opvolger.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:35 schreef Monolith het volgende:
Carnaval is sowieso voor verstandelijk gehandicapten.
Niet mee eensch.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:35 schreef Monolith het volgende:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:35 schreef Monolith het volgende:
Later in dat filmpje laten ze hun reet zien.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:37 schreef Monolith het volgende:
Daar mocht best een pml in inderdaad.
Niet die super droge gast bedoel je toch? Al vond ik hem wel geweldigquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Dit is toch die moppentapper die wel eens langskwam bij DWDD?
Volgend jaar toch maar weer carnaval vieren, na dertig jaar onthouding.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Later in dat filmpje laten ze hun reet zien.
-t en mijn vader heeft ooit mijn stereotoren (die had je toen) op de grond geflikkerd door Gotcha.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:39 schreef richolio het volgende:
Mijn moeder vindt het vreselijke herrie.
Wel t, en oh, lekker is dat.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
-t en mijn vader heeft ooit mijn stereotoren (die had je toen) op de grond geflikkerd door Gotcha.
Ja, damnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Dit beeld is niet eens versneld, hij eet echt zo
Van tv kijkend Nederland ben je een van de 10 mensen die het niet kijkt, dus daar gaan we lekker geen rekening mee houden.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Lucky
Ben 1 van de 12 miljoen Nederlanders die niet BZV kijkt...
https://kijkonderzoek.nl/(...),133/file,dp-4-1-0-pquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van tv kijkend Nederland ben je een van de 10 mensen die het niet kijkt, dus daar gaan we lekker geen rekening mee houden.
Met die mensen wil ik niks te maken hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://kijkonderzoek.nl/(...),133/file,dp-4-1-0-p
Kijkdichtheid 48%... er zijn meer mensen die het niet kijken dan wel...
Je was een fijne gozer, Mani.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met die mensen wil ik niks te maken hebben.
Ja helaas sta je aan de verkeerde kààààànt, ik hoop dat jij, GGMM, en anderen ooit tot verlichting komen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je was een fijne gozer, Mani.
Tot ooit
Ik heb vrijdag niet het hele programma gezien, wel het optreden van Gotcha. Vond het een prima band, alleen die zanger is niet zo goed. Toen ik hem zag had ik trouwens heel andere muziek verwacht, punk of rock of zoiets. Viel me 100% mee.quote:
Ik heb liever zwarte koffie.quote:
Pieter Derks, dames en heren!quote:Op maandag 23 februari 2015 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever zwarte koffie.
Het is emomuziekquote:Op maandag 23 februari 2015 18:56 schreef Monolith het volgende:
Het is een rockbandje Matthijs, geen black of death metal band.
quote:
Maria von Trapp draait zich om in haar graf.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:51 schreef OProg het volgende:
Claudia de Breij en Tania Kross die Sound of Music gaan zingen.
Ach, jullie hebben geen verstand van vrouwen ....quote:Op maandag 23 februari 2015 19:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor een oorlogsslachtoffer wel.
Het is ook nauwelijks een vrouw te noemen.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:06 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben geen verstand van vrouwen ....
Ze wil nog weleens de neiging hebben, eruit te zien alsof ze al 3 weken in het mortuarium ligt.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:06 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben geen verstand van vrouwen ....
quote:Op maandag 23 februari 2015 19:09 schreef Kroelo het volgende:
Al die haat op Halina, niks mis mee toch
HalinaGODINquote:
Het is een Brit.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:10 schreef tralalala het volgende:
Wat zijn die Amerikanen toch vies nep
Matthijs is mad dat hij nooit een oscar heeft gewonnenquote:Op maandag 23 februari 2015 19:10 schreef richolio het volgende:
Hij is gewoon heel enthousiast en blij omdat hij zojuist een Oscar heeft gewonnen, wat volkomen terecht is. Een fucking Oscar. Maar Matthijs ergert zich er mateloos aan?
Elk normaal mens ergert zich daar mateloos aan. Wat een overacting zeg.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:10 schreef richolio het volgende:
Hij is gewoon heel enthousiast en blij omdat hij zojuist een Oscar heeft gewonnen, wat volkomen terecht is. Een fucking Oscar. Maar Matthijs ergert zich er mateloos aan?
Alleen een miezerig Nederlands tv-prijsje.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Matthijs is mad dat hij nooit een oscar heeft gewonnen
Hij mag wel jaarlijks zien hoe iedereen bij zijn uitzending de levensgrote SONJA BAREND AWARD in ontvangst krijgt.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Alleen een miezerig Nederlands tv-prijsje.
Onzin, het was natuurlijk ook met een grollig randje.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elk normaal mens ergert zich daar mateloos aan. Wat een overacting zeg.
quote:Op maandag 23 februari 2015 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elk normaal mens ergert zich daar mateloos aan. Wat een overacting zeg.
Ik hoorde inderdaad eerder GroenLinks standpunten.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:17 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik heb Pechtold hier niet over gehoord.
Hij heeft er wel wat van weg iddquote:
Iets met een pot en een ketel, Matthijs.quote:
Dit.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Iets met een pot en een ketel, Matthijs.
Ze speelt alsof ze in de rouw is.quote:
Kloptquote:
Nog steedsquote:Op maandag 23 februari 2015 19:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die vrouw was echt een lekker wijf vroeger denk ik
Vroegerquote:Op maandag 23 februari 2015 19:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nog steeds prima te doen.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Voor dat laatste hadden ze weer andere krantjes.quote:
Dit, maar het is wel een mooie vrouw.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:28 schreef Karina het volgende:
Vind haar wel leuk, maar een lekker wijf dat zie ik niet zo. Maar ik ben dan ook geen man
En terecht. Ze moet haar mannelijke maîtresse onder de duim houden.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ad mag niets zeggen van die conservatore.
Begrijpelijk, ik heb ook nog nooit een lekkere kerel gezienquote:Op maandag 23 februari 2015 19:28 schreef Karina het volgende:
Vind haar wel leuk, maar een lekker wijf dat zie ik niet zo. Maar ik ben dan ook geen man
Eens.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:29 schreef Monolith het volgende:
Wat ze daar net deed was een beetje eng.
Ze straalt klasse uit, dat geeft natuurlijk een hele nieuwe dimensie als je haar wil onderyoghurten.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit, maar het is wel een mooie vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |