quote:Anti-terreurtop Washington - Ahmed Aboutaleb
Vanavond aan tafel Ahmed Aboutaleb, net terug uit Washington. "Als je het niet ziet zitten dat humoristen een krantje maken, ja... mag ik het zo zeggen: rot toch op!" was zijn reactie op de aanslag op Charlie Hebdo. De burgemeester van Rotterdam, de meest multiculturele stad van Nederland, noemde zich "een woedende moslim" en riep moslims op om massaal afstand te nemen van de gebeurtenissen. Zijn harde woorden leidden tot gemengde reacties. Maar Aboutaleb was altijd al van de strenge lijn, eerder wilde hij boerkadragers hun uitkering ontnemen omdat ze door het gewaad niet konden werken. Zijn klare taal bleef ook in het buitenland niet onopgemerkt. Op uitnodiging van president Obama nam hij deze week in Washington deel aan de anti-terreurtop daar..
Hij zou met gemak de proloog van de Tour 2015 winnen als er een Jihadist achter hem aanrent.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:53 schreef Mani89 het volgende:
Matthijs is al de hele dag aan het fietsen.
Hoi waxmaskquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:04 schreef wolferl het volgende:
Zwarte artiest wordt besproken, en er zitten weer zwarten om het te bespreken.
Tong80quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Zijn er FOK!ers die hier om kunnen lachen?
Finkers is leuk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan zeker om Finkers lachen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:05 schreef ajacied4lf het volgende:
OK, ik vind het iig bijzonder.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oke.
Ik heb er nooit om kunnen lachen.
Dat vast ook. Ik vind ook niet alles leuk, maar waardeer zijn uniciteit.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, Herman Finkers is een lieve man.
Oh ik ook wel hoor. Het is niet iets waar ik zelf een avond voor zou gaan zitten, maar hij is wel authentiek en er zitten best leuke stukken bij.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat vast ook. Ik vind ook niet alles leuk, maar waardeer zijn uniciteit.
Ja maar ik vond dat sportschool-jetlag verhaal niet heel interessant persoonlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hallo Pax. Aboutaleb is een god.
Dat klopt. Matthijs he.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar ik vond dat sportschool-jetlag verhaal niet heel interessant persoonlijk
Mijn stem heeft ie. Eindelijk weer iemand waarmee je in het buitenland geen modderfiguur slaat.quote:
Eerst even van partij wisselen.quote:
Uhquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:14 schreef marcodej het volgende:
Terrorisme is alleen erg als het hier gebeurt, aldus Abou.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:27 schreef Nober het volgende:
Wow wat zijn die zwarte goed, neem nou James Brown... wat een geweldenaar. Bla bla bla.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:28 schreef Nober het volgende:
Hebben we lijntjes gesnoven? Ja dat hebben we, maar dat mag allemaal.
Matthijs heeft in ieder geval een opvolger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |