Google is je vriendjequote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:00 schreef Bart2002 het volgende:
Jij blijkbaar wel. Weet jij het antwoord op die 2 vragen? Shoot.
Zo gaat het nou altijd Piet. Je doet of je van de hoed en de rand weet. Maar ondertussen snap je er ook geen klote van. En moeten we dat maar even Googelen.quote:
Als je een vraag hebt over wat ik zeg beantwoord ik die, maar jij stelt een vraag die je eenvoudig zelf kan uitzoeken. Ben je daar te lui voor?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:07 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zo gaat het nou altijd Piet. Je doet of je van de hoed en de rand weet. Maar ondertussen snap je er ook geen klote van. En moeten we dat maar even Googelen.
Whatever. Het blijkt weer eens een kansloze missie te zijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je een vraag hebt over wat ik zeg beantwoord ik die, maar jij stelt een vraag die je eenvoudig zelf kan uitzoeken. Ben je daar te lui voor?
Ik heb geen verstand van deze casus, ik ken enkele basale feiten.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:41 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je hebt er blijkbaar verstand van.![]()
De verkoop van het vastgoed, om welk bedrag ging dat en wat is daarmee gebeurd?
Is dat door V&D verbrast aan de dagelijkse operations of was daar een andere bestemming voor?
Zucht. Voor het beantwoorden van vragen moet je bij Piet V. zijn, die weet alles in deze (en niet alleen in deze).quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:16 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van deze casus, ik ken enkele basale feiten.
Uit jouw ontwijkende reactie begrijp ik dat jij vooral roept vanuit de onderbuik. Of geef je nog antwoord op de vraag?
Voor antwoorden op vragen over jouw posts moet ik me tot Piet richten.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:18 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zucht. Voor het beantwoorden van vragen moet je bij Piet V. zijn, die weet alles in deze (en niet alleen in deze).
Maar even serieus. Jij beweerde toch stellig dat als ze het vastgoed niet hadden verkocht dat ze dan failliet waren gegaan? Dat zijn volgens mij geen "basale feiten" want dat is iets wat je niet kunt weten.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:16 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van deze casus, ik ken enkele basale feiten.
Uit jouw ontwijkende reactie begrijp ik dat jij vooral roept vanuit de onderbuik. Of geef je nog antwoord op de vraag?
Dat was van voor Sun en het bedrag gold voor het totale vastgoed van Vendex KBB, dus veel meer dan alleen V&D. Dus je kan het als buitenstaander niet zo simpel quantificeren, maar er is ws wel geld onttrokken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:38 schreef Bart2002 het volgende:
In post #233 staan 2, voor de kenners, eenvoudig te beantwoorden vragen.
Rockefellow? DS4? Piet?
Als dat duidelijk is dan kunnen we bepalen hoe oprecht de bedoelingen waren.
Er is w.s. wel geld onttrokken. Helder.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat was van voor Sun en het bedrag gold voor het totale vastgoed van Vendex KBB, dus veel meer dan alleen V&D. Dus je kan het als buitenstaander niet zo simpel quantificeren, maar er is ws wel geld onttrokken.
Dat hangt enorm af van wat er met dat geld is gebeurd.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:33 schreef Bart2002 het volgende:
Er is w.s. wel geld onttrokken. Helder.
Dat is dan misschien gunstig voor het pensioen van GSbrdr maar niet perse voor de BV Nederland, toch?
Raar verwijt naar mij toe als reactie op mijn antwoord... Ik geef altijd antwoord op normale vragen. Het kan wel eens zo zijn dat ik een vraag over het hoofd zie of niet direct zie, maar dat lijkt mij nou niet zo verwijtbaar...quote:Sowieso hoe stil jullie zijn als de juiste vragen gesteld worden.
Wel roepen van je snapt het niet, onderbuik, en google maar eens.
Ik ga niet andermans mening verdedigen, daar kun je beter Piet zelf op aanspreken.quote:En ook zo'n Piet V. (te D.) die doet alsof hij het allemaal snapt maar het ook niet durft uit te leggen waarom dit (nu nog legaal in NL) kaalplukken van een bedrijf eerlijk en juist is.
Stel jij hier nu dat iets automatisch eerlijk en juist is als het legaal is?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:33 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Er is w.s. wel geld onttrokken. Helder.
Dat is dan misschien gunstig voor het pensioen van GSbrdr maar niet perse voor de BV Nederland, toch?
Sowieso hoe stil jullie zijn als de juiste vragen gesteld worden.
Wel roepen van je snapt het niet, onderbuik, en google maar eens.
En ook zo'n Piet V. (te D.) die doet alsof hij het allemaal snapt maar het ook niet durft uit te leggen waarom dit (nu nog legaal in NL) kaalplukken van een bedrijf eerlijk en juist is.
Nee, dat doe ik niet. Ik zou haast zeggen integendeel.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Stel jij hier nu dat iets automatisch eerlijk en juist is als het legaal is?![]()
Er is ook nog zoiets als fatsoen, het is niet omdat de wetgeving bepaald slecht gedrag niet heeft voorzien dat je het daarom maar moet toepassen.
Dat waar jij hier schijnbaar toe oproept is beter bekend als "gesundes volksempfinden", een idee uit de romaniek waarbij het niet gaat om of iets verboden is, maar om wat verboden zou moeten zijn op basis van waan van de dag, massahysterie en onderbuik gevoelensquote:Op zondag 22 februari 2015 19:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Stel jij hier nu dat iets automatisch eerlijk en juist is als het legaal is?![]()
Er is ook nog zoiets als fatsoen, het is niet omdat de wetgeving bepaald slecht gedrag niet heeft voorzien dat je het daarom maar moet toepassen.
Probeer het eens met argumentenquote:Op maandag 23 februari 2015 08:25 schreef Ringo het volgende:
Ha leuk, is dit het Grote Pietverdriet Ik Heb Altijd Gelijk En Bewijs Nu Eens Dat Ik Ongelijk Heb? topic geworden?
Nee hoor (ik doel specfiek op jouw bijzin), het gaat om fatsoen en basale normen en waarden. Waarom is iets strafbaar? Omdat veel mensen het ongewenst vinden dat iemand dat doet wat strafbaar is? De wet heeft echter niet alles voorzien. Dat mensen op de traditionele manier jatten viel gemakkelijk te voorspellen, dat hoogopgeleide mensen - wiens peers de wetten schrijven - via dergelijke complexe constructies stelen viel niet te voorzien tot relatief kort geleden en voor zo ver het al te voorzien was is het de vraag of dat dezelfde mensen wiens peers hiervan profiteren (door er op te parasiteren) dit net zo serieus nemen als 'gewone' diefstal.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat waar jij hier schijnbaar toe oproept is beter bekend als "gesundes volksempfinden", een idee uit de romaniek waarbij het niet gaat om of iets verboden is, maar om wat verboden zou moeten zijn op basis van waan van de dag, massahysterie en onderbuik gevoelens
Neuh, het gaat om jouw smalle moraal en fatsoensnormen, en waar jatten de de huidige eigenaars van v&d? Waar parasiteren ze? Is laster wel fatsoenlijk?quote:Op maandag 23 februari 2015 13:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee hoor (ik doel specfiek op jouw bijzin), het gaat om fatsoen en basale normen en waarden. Waarom is iets strafbaar? Omdat veel mensen het ongewenst vinden dat iemand dat doet wat strafbaar is? De wet heeft echter niet alles voorzien. Dat mensen op de traditionele manier jatten viel gemakkelijk te voorspellen, dat hoogopgeleide mensen - wiens peers de wetten schrijven - via dergelijke complexe constructies stelen viel niet te voorzien tot relatief kort geleden en voor zo ver het al te voorzien was is het de vraag of dat dezelfde mensen wiens peers hiervan profiteren (door er op te parasiteren) dit net zo serieus nemen als 'gewone' diefstal.
Het huis heeft een oppervlakte van 1300 vierkante meter, bij een vierkante vorm zou het 36x36 zijn. Je kan uit de foto afleiden dat de lengte/breedte ratio ongeveer 5/1 bedraagt, dus ongeveer een breedte van 16 meter en een lengte van 81 meter. Een gewoon rijtjeshuisje in Nederland heeft ongeveer een oppervlakte van 100 vierkante meter, de gemiddelde woning heeft in Nederland een oppervlakte van ongeveer 75 vierkante meter aangezien de meeste mensen ofwel in een eengezinswoning wonen ofwel kleiner wonen. Er passen dus 13 -18 gewone Nederlandse huizen in zijn villa en dan hebben we enkel nog naar de woning zelf gekeken. Zijn tuin is 9 keer zo groot als zijn woning, bij een gewone woning in Nederland is de tuin echter substantieel kleiner dan de woning. Dat huis is erg leuk maar de immense tuin er omheen maakt er een waar feest.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:12 schreef DrMabuse het volgende:
Zo'n huis.
En daar in willen / denken te moeten gaan wonen.
Hoe debiel wil je het hebben.
Dat jij niet begrijpt hoe veel investeringsbedrijven op een gesofisticeerde manier stelen kan ik niet helpen. Ik heb jou al naar een website verwezen waarop het uitgebreid wordt uitgelegd en er notabene zelfs een flink citaat van gegeven, wat jij blijkbaar weigert te lezen. Bart heeft ook geprobeerd om het uit te leggen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:02 schreef Pietverdriet het volgende:waar jatten de de huidige eigenaars van v&d? Waar parasiteren ze? Is laster wel fatsoenlijk?
Dat stuk waar twee bedrijven werden gered van de ondergang en weer winstgevend werden gemaakt bedoel je?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat jij niet begrijpt hoe veel investeringsbedrijven op een gesofisticeerde manier stelen kan ik niet helpen. Ik heb jou al naar een website verwezen waarop het uitgebreid wordt uitgelegd en er notabene zelfs een flink citaat van gegeven, wat jij blijkbaar weigert te lezen. Bart heeft ook geprobeerd om het uit te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |