Alsof ik ga wachten voor ik mijn mond open trek.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent hier pas 3 dagen ofzo en je hebt nu al praatjes, alsjemenou
Maak een jingle voor ze. Mijn god.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:09 schreef Der_Mann het volgende:
wel respectloos dit, al 2 OP's zonder de gesneuvelden
ik heb geen flauw idee hoe dat moet, Modus. heb jij misschien een programmaatje waarmee ik dat makkelijk kan doen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Maak een jingle voor ze. Mijn god.
Hoer gewoon een end op met je eindeloze noninfo.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee hoe dat moet, Modus. heb jij misschien een programmaatje waarmee ik dat makkelijk kan doen?
helaas, dat programmaatje bestaat niet. weet je zeker dat je het goed hebt getypt?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoer gewoon een end op met je eindeloze noninfo.
Dat zinnetje heb jij vast ook best vaak moeten lezen, of niet?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoer gewoon een end op met je eindeloze noninfo.
NEEquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zullen we het gezellig houden?
Iemand thee?
Alleen met twee suikerklontjes. :$quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Iemand thee?
Had ik maar laptop nuquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:13 schreef Chloroform het volgende:
Dat Popcorn Time is overigens wel nice. Alleen dat laden duurt nog steeds lang, maar verder wel sjiek hendig.
Bans worden meestal uitgedeeld n.a.v. rellen, dus ik ging er automatisch van uit dat er hevige rellen zouden hebben plaatsgevonden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie heeft gezegd dat er rellen waren?
er waren wel wat users mad toen iedereen geband werd maar de meeste van die reacties waren verwijderd
Neen, dat is wel een leuke bijkomstigheid, ik bekijk het nu aan de binnenkant van mijn ogen.quote:
Is je laptop gejat?quote:
Altijd weer voor milkshakes.quote:
heb je earl grey?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Iemand thee?
Je vliegt vandaag toch terug?quote:
Nee... wel iets met van die gezonde vruchten en Oosterse mysterieuze mystiek..quote:
Ja moet nu wachtenquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je vliegt vandaag toch terug?
Gelukkig. Dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:17 schreef chroestjov het volgende:
Neen, dat is wel een leuke bijkomstigheid, ik bekijk het nu aan de binnenkant van mijn ogen.
jammer, ik had echt op earl grey gehoopt met 2 schepjes suiker.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee... wel iets met van die gezonde vruchten en Oosterse mysterieuze mystiek..
Het is dead, hij kan geen hoofdletters betalen.quote:
ripquote:
serveren ze thee bij de Starbucks? altijd gedacht dat ze alleen koffie hadden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
Thee
Mindblend tea van de starbucks
Spearmint green tea van de starbucks![]()
Slechte marketing idd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
serveren ze thee bij de Starbucks? altijd gedacht dat ze alleen koffie hadden.
wat een shock dit
starbucksquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
Thee
Mindblend tea van de starbucks
Spearmint green tea van de starbucks![]()
Kwestie van tijd...quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er is überhaupt geen Starbucks hier in de buurt dus ach ja, het maakt niet zoveel uit.
Laat die suiker en melk maar weg.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gewoon een goeie pot koffie met suiker en melk. Dat is pas lekker.
Moet je de suiker en melk er bij het water in doen of achteraf?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gewoon een goeie pot koffie met suiker en melk. Dat is pas lekker.
Kwestie van hipsters...quote:
wel gewoon McDonald's, Subway, KFC, enzquote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:25 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind mensen die bij Starbucks koffie halen minder erg dan die lui die met van die speciale waterflesjes rondlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |