Je vliegt vandaag toch terug?quote:
Nee... wel iets met van die gezonde vruchten en Oosterse mysterieuze mystiek..quote:
Ja moet nu wachtenquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je vliegt vandaag toch terug?
Gelukkig. Dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:17 schreef chroestjov het volgende:
Neen, dat is wel een leuke bijkomstigheid, ik bekijk het nu aan de binnenkant van mijn ogen.
jammer, ik had echt op earl grey gehoopt met 2 schepjes suiker.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee... wel iets met van die gezonde vruchten en Oosterse mysterieuze mystiek..
Het is dead, hij kan geen hoofdletters betalen.quote:
ripquote:
serveren ze thee bij de Starbucks? altijd gedacht dat ze alleen koffie hadden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
Thee
Mindblend tea van de starbucks
Spearmint green tea van de starbucks![]()
Slechte marketing idd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
serveren ze thee bij de Starbucks? altijd gedacht dat ze alleen koffie hadden.
wat een shock dit
starbucksquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
Thee
Mindblend tea van de starbucks
Spearmint green tea van de starbucks![]()
Kwestie van tijd...quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er is überhaupt geen Starbucks hier in de buurt dus ach ja, het maakt niet zoveel uit.
Laat die suiker en melk maar weg.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gewoon een goeie pot koffie met suiker en melk. Dat is pas lekker.
Moet je de suiker en melk er bij het water in doen of achteraf?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gewoon een goeie pot koffie met suiker en melk. Dat is pas lekker.
Kwestie van hipsters...quote:
wel gewoon McDonald's, Subway, KFC, enzquote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:25 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind mensen die bij Starbucks koffie halen minder erg dan die lui die met van die speciale waterflesjes rondlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |