Alsof ik ga wachten voor ik mijn mond open trek.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent hier pas 3 dagen ofzo en je hebt nu al praatjes, alsjemenou
Maak een jingle voor ze. Mijn god.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:09 schreef Der_Mann het volgende:
wel respectloos dit, al 2 OP's zonder de gesneuvelden
ik heb geen flauw idee hoe dat moet, Modus. heb jij misschien een programmaatje waarmee ik dat makkelijk kan doen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Maak een jingle voor ze. Mijn god.
Hoer gewoon een end op met je eindeloze noninfo.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee hoe dat moet, Modus. heb jij misschien een programmaatje waarmee ik dat makkelijk kan doen?
helaas, dat programmaatje bestaat niet. weet je zeker dat je het goed hebt getypt?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoer gewoon een end op met je eindeloze noninfo.
Dat zinnetje heb jij vast ook best vaak moeten lezen, of niet?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoer gewoon een end op met je eindeloze noninfo.
NEEquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zullen we het gezellig houden?
Iemand thee?
Alleen met twee suikerklontjes. :$quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Iemand thee?
Had ik maar laptop nuquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:13 schreef Chloroform het volgende:
Dat Popcorn Time is overigens wel nice. Alleen dat laden duurt nog steeds lang, maar verder wel sjiek hendig.
Bans worden meestal uitgedeeld n.a.v. rellen, dus ik ging er automatisch van uit dat er hevige rellen zouden hebben plaatsgevonden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie heeft gezegd dat er rellen waren?
er waren wel wat users mad toen iedereen geband werd maar de meeste van die reacties waren verwijderd
Neen, dat is wel een leuke bijkomstigheid, ik bekijk het nu aan de binnenkant van mijn ogen.quote:
Is je laptop gejat?quote:
Altijd weer voor milkshakes.quote:
heb je earl grey?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Iemand thee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |